Heel erg bewolkt zodat je denkt dat het echt zo zou gaan regenenquote:Op maandag 26 mei 2014 15:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat is 'net' droog? Het is droog of nat, niet 'net' droog
Dat het regent maar de grond niet raakt?quote:Op maandag 26 mei 2014 15:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Misschien 'net' als een moment in de tijd? Dat het een minuut droog is?quote:Op maandag 26 mei 2014 15:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die vorige eigenlijk ook alquote:Op maandag 26 mei 2014 15:38 schreef essnhills het volgende:
JA! Het is hem echt! Een onvervalst DING hebben we hier mensen
deze heeft meer plugjes en knopjes enzoquote:Op maandag 26 mei 2014 15:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Die vorige eigenlijk ook alAl weet ik wel zo een beetje wat dit is.
Is dat een exploderende sneeuwbal?quote:
Dat wel maar dit is gewoon een soort radio met heel veel aansluitingenquote:Op maandag 26 mei 2014 15:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
deze heeft meer plugjes en knopjes enzo
vooral veel gaatjesquote:Op maandag 26 mei 2014 15:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
deze heeft meer plugjes en knopjes enzo
Das ongeveer hetzelfdequote:
Ik vind het vrij frappant dat je poedersuiker zo kunt samenballen.quote:
check, check en best vaak checkquote:Op maandag 26 mei 2014 15:39 schreef Friek_ het volgende:
Zolang er maar geen HDMI-kabels, Cinderella-kussens of media-spelers voorbij komen.
Jij houdt niet van sneeuw?quote:Op maandag 26 mei 2014 15:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou doe maar niet want het lijkt idd net sneeuw.
De HDMI-taartvormpjes heb ik pas 1 keer voorbij zien komen, en de Cinderellaquote:Op maandag 26 mei 2014 15:39 schreef Friek_ het volgende:
Zolang er maar geen HDMI-kabels, Cinderella-kussens of media-spelers voorbij komen.
Nee bah ik heb liever zon.quote:Op maandag 26 mei 2014 15:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij houdt niet van sneeuw?
Dit is mijn kerst-2011 UI
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |