Ik ben akoestisch adviseur en ik erger me dood aan mensen die geen gehoor bescherming dragen. Tinnitus resulteert vaak in zelfmoord.quote:Op maandag 26 mei 2014 15:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik word nog vaak genoeg voor gek verklaart, maar ik doe ze toch fijn in
Ze kan haar vriend laten windmillen!quote:Op maandag 26 mei 2014 15:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die hebben ze wel, dat heet een molen
Ik dacht meer aan een tafelmodel ventilatortjequote:Op maandag 26 mei 2014 15:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die hebben ze wel, dat heet een molen
akoestisch adviseur?quote:Op maandag 26 mei 2014 15:32 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Ik ben akoestisch adviseur en ik erger me dood aan mensen die geen gehoor bescherming dragen. Tinitus resulteert vaak in zelfmoord.
Mja veel rekenmachines zijn ook op zonne-energiequote:Op maandag 26 mei 2014 15:34 schreef Karina het volgende:
Wat raar iets op zonne-energie wat je binnen gebruikt.
moet je ook buiten gaan zitten!! duh dat snap je toch wel?quote:Op maandag 26 mei 2014 15:34 schreef Karina het volgende:
helikopterquote:
Nou hier buiten is ook geen zon te bekennen helaas.quote:Op maandag 26 mei 2014 15:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
moet je ook buiten gaan zitten!! duh dat snap je toch wel?
Ook hier een wtf tjequote:Op maandag 26 mei 2014 15:34 schreef Karina het volgende:
Die gele bol die overdag wel eens te zien is in de lucht en die veel hitte afgeeft. Ik ontwijk hem altijd zoveel mogelijkquote:
Geluid in de omgeving beoordelen, uitrekenen, maatregelen nemen (stil asfalt, stil spoor, geluidsschermen, geluidwering van gevels) etc. Ook geluidwering van gebouwen, slim inrichten van ruimtes etc.quote:Op maandag 26 mei 2014 15:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
akoestisch adviseur?
voor het werk heb ik autoplastieken. die draag ik ook altijd als ik een fabriek in moet.
Deze ook omdat je van het terrein af gegooid wordt als je het niet doet
Moet nog een auto wassen, dus hopelijk blijft het droog.quote:Op maandag 26 mei 2014 15:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Hier is het nog NET droog. Gelukkig maar want ik heb toch wat was buiten moeten hangen.
ah oke. wel interessant werk lijkt mijquote:Op maandag 26 mei 2014 15:37 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Geluid in de omgeving beoordelen, uitrekenen, maatregelen nemen etc. Ook geluidwering van gebouwen, slim inrichten van ruimtes etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |