Cevichequote:Op maandag 26 mei 2014 15:02 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Goedwas 20 kilo kwijt
maar ik ben nou ziek en weer een paar kilo aangekomen, dieet moet even wachten
mwa, voor 2 paar vind ik het met verzendkosten nog meevallenquote:Op maandag 26 mei 2014 15:17 schreef RocketRogiani het volgende:
Jaaa, dit heb ik nodig.. waarom zijn die verzendkosten zo hoog
Das waarschijnlijk meer door de locatie waar je ze kooptquote:Op maandag 26 mei 2014 15:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mwa, voor 2 paar vind ik het met verzendkosten nog meevallen
moest in de ziggodome volgens mij 15 euro aftikken voor een setje noizzez
mwa, in de winkel betaal je dat ook. alpines ook voor 12, dus wat dat betreft is 12 voor 2 paar helemaal niet slechtquote:Op maandag 26 mei 2014 15:19 schreef RocketRogiani het volgende:
[..]
Das waarschijnlijk meer door de locatie waar je ze koopt
Bass die moet je niet horen, die moet je voelenquote:Op maandag 26 mei 2014 15:23 schreef mrPanerai het volgende:
Wel aardig zo'n subwoofer na de oordopjes.
ik word nog vaak genoeg voor gek verklaart, maar ik doe ze toch fijn inquote:Op maandag 26 mei 2014 15:28 schreef EDMAN- het volgende:
vriend van me heeft, door jarenlang feesten en nooit dopjes dragen, tinnitus opgelopen. dat is serieus echt KUT
ze worden steeds meer geaccepteerd. Heb het geleerd doordat bij Nature one festival in de bunkers het geluid zo hard stond dat je er evenwichtproblemen door kreegquote:Op maandag 26 mei 2014 15:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik word nog vaak genoeg voor gek verklaart, maar ik doe ze toch fijn in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |