Watquote:Op maandag 26 mei 2014 13:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ahja.
Dus een Ding is zwart, heeft veel knopjes en plugjes, is elektronisch en heeft iets met media te maken. Een Iets is een ondefinieerbaar elektronisch apparaat wat geen Ding is.
Een Huh is alles wat ondefinieerbaar is maar niet onder de categorieën Ding en Iets valt.
Hier op FOK! hebben we speciale productcategorieën voor tijdens de iboodhunt.quote:
Dit verandert niks aan mijn uittingquote:Op maandag 26 mei 2014 13:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hier op FOK! hebben we speciale productcategorieën voor tijdens de iboodhunt.
een USB-stick zodat je geen draadje tussen je laptop en je boxen hoeft te doen ...quote:Op maandag 26 mei 2014 13:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ahja.
Dus een Ding is zwart, heeft veel knopjes en plugjes, is elektronisch en heeft iets met media te maken. Een Iets is een ondefinieerbaar elektronisch apparaat wat geen Ding is.
Een Huh is alles wat ondefinieerbaar is maar niet onder de categorieën Ding en Iets valt.
Ik keek en wilde zeggen 'Ja ik zie het, ik sta nu 2 keer in de OP'quote:Op maandag 26 mei 2014 13:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heb even de OP een beetje aangepast
quote:Op maandag 26 mei 2014 13:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik keek en wilde zeggen 'Ja ik zie het, ik sta nu 2 keer in de OP'
En toen las ik verder![]()
Ja laat alleen die eerste maar staanquote:Op maandag 26 mei 2014 13:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als je het iets teveel eer vindt zal ik het wel weer even weghalen
Afstandsbediening. Verder zou ik ook niet zo snel iets weten.quote:Op maandag 26 mei 2014 13:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Waar heb je tegenwoordig nog batterijen voor nodig
De klok!quote:Op maandag 26 mei 2014 13:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Afstandsbediening. Verder zou ik ook niet zo snel iets weten.
Ess en godin in één is natuurlijk ook al een pleonasmequote:Op maandag 26 mei 2014 13:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja laat alleen die eerste maar staan
Ik heb geen klok in huis alleen eentje in de keuken, maar dat is een oude wekkerradio die zit in het stopkontakt.quote:
- mijn draadloze muis en toetsenbordquote:Op maandag 26 mei 2014 13:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Afstandsbediening. Verder zou ik ook niet zo snel iets weten.
Daar moeten batterijtjes inquote:
hihi haha hohoquote:Op maandag 26 mei 2014 13:58 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Daar moeten batterijtjes inhihihihiih
Oh ja mijn camera moeten ook batterijen in maar ik gebruik die niet zoveel.quote:Op maandag 26 mei 2014 13:58 schreef Labotte het volgende:
[..]
- mijn draadloze muis en toetsenbord
- mijn oude maar nog zeer trouwe canon sport A460 fotocamera
- zaklamp voor kamperen
- afstandbediening van mijn tv
Ik heb teveel afstandsbedieningen en klokken en inderdaad ook draadloze muizen en toetsenbord.quote:Op maandag 26 mei 2014 13:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja mijn camera moeten ook batterijen in maar ik gebruik die niet zoveel.
Mag je niet zeggen, dan gaat ie moeilijk doen en pm's sturen enzo. En dan ben je zelf triest.quote:Op maandag 26 mei 2014 14:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
inslagenreuring haalt zijn herkenbare niveau weer.
Dat durft ie vast niet bij crew.quote:Op maandag 26 mei 2014 14:00 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Mag je niet zeggen, dan gaat ie moeilijk doen en pm's sturen enzo. En dan ben je zelf triest.
Dat je het even weet.
Gewoon even een doel gekenschetst voor de batterijen. Niks mis mee toch?quote:Op maandag 26 mei 2014 14:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
inslagenreuring haalt zijn herkenbare niveau weer.
zakloos rulesquote:Op maandag 26 mei 2014 14:03 schreef Karina het volgende:
Gewoon niet op letten he? Die stofzuiger is niet duur trouwens. Maar zakloos lijkt me zo onhandig.
Ik heb wel een dirt devil kruimeldief, prima ding.quote:Op maandag 26 mei 2014 14:03 schreef EDMAN- het volgende:
Alleen om die naam moet je 'm al niet kopen
Dirt Devil EQU Turbo Silence
ga altijd voor een Oost-Duitse mensen
Henryquote:Op maandag 26 mei 2014 14:04 schreef inslagenreuring het volgende:
Een Henry stofzuiger was veel leuker geweest.
Moet je leegschudden toch? Lijkt mij echt niet handig. Dat vind ik bij die kruimeldief al zo een gedoe.quote:
ja, maar je hoeft nooit zakken te kopen.quote:Op maandag 26 mei 2014 14:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Moet je leegschudden toch? Lijkt mij echt niet handig. Dat vind ik bij die kruimeldief al zo een gedoe.
Ah ik heb geen buitenkliko alleen een vuilnisbak binnenquote:Op maandag 26 mei 2014 14:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, maar je hoeft nooit zakken te kopen.
gewoon buiten in de kliko op het klepje drukken en alles valt er uit
ohw ja, jij had geen buitenquote:Op maandag 26 mei 2014 14:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah ik heb geen buitenkliko alleen een vuilnisbak binnenEn ik doe best lang met een zak.
das klote. maar is het zo erg dat het per sé gefixed moet worden?quote:Op maandag 26 mei 2014 14:09 schreef Marco001 het volgende:
zucht.
Was net de auto aan het wassen, kom ik erachter dat er een flinke schade op de achterbumper zit.
Voorlopig ff niet hunten dus.
10 euro kan je hoe dan ook niet veel van zeggen.quote:Op maandag 26 mei 2014 14:12 schreef MrBanaan1 het volgende:
Net bij MediaMarkt een toetsenbord besteld (weliswaar maar 10Euro, maargoed). Als er nu dadelijk op ibood eentje langs komt word ik gek
Ja daarom ook.quote:Op maandag 26 mei 2014 14:13 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
10 euro kan je hoe dan ook niet veel van zeggen.
wie?quote:
Ik kan werkelijk niet meer zonder.quote:
vond ik ook toen ik er 1 hadquote:
ah, een nieuwe damequote:
Oordeel zelf:quote:Op maandag 26 mei 2014 14:11 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
das klote. maar is het zo erg dat het per sé gefixed moet worden?
quote:Op maandag 26 mei 2014 14:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vond ik ook toen ik er 1 had
[..]
ah, een nieuwe dame![]()
maar morgen is ook nog huntquote:Op maandag 26 mei 2014 14:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja ik lees ff mee vanaf de zaak.
Heb toch niets te doen aangezien morgen mijn laatste werkdag is
verklaar u nader, had altijd een lichte vertragingquote:
ai fucked up, ja noodzakelijk zal het niet zijn, maar ik zou dit ook wel laten fixen. Enige idee hoe het komt?quote:Op maandag 26 mei 2014 14:19 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Oordeel zelf:
[ afbeelding ]
Ik vind de schade te aanwezig om niet te laten overspuiten.
Om te gamen is t idd kut, maar wie gamet er anno 2014 nog steeds op een desktop? Voor normaal werk is t perfect.quote:Op maandag 26 mei 2014 14:23 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
verklaar u nader, had altijd een lichte vertraging
wie gamet er nou niet op een desktop?quote:Op maandag 26 mei 2014 14:23 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Om te gamen is t idd kut, maar wie gamet er anno 2014 nog steeds op een desktop? Voor normaal werk is t perfect.
Denk dat er op het werk iemand tegenaan heeft gezeten. Maar goed, we zien wel hoe en wat verder.quote:Op maandag 26 mei 2014 14:23 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
ai fucked up, ja noodzakelijk zal het niet zijn, maar ik zou dit ook wel laten fixen. Enige idee hoe het komt?
Dat geloof ik wel. En ik moet ook zeggen dat ik niet zoveel meer game, en als ik het doe doe ik het op m'n laptopquote:Op maandag 26 mei 2014 14:23 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Om te gamen is t idd kut, maar wie gamet er anno 2014 nog steeds op een desktop? Voor normaal werk is t perfect.
Ben je lekker meequote:Op maandag 26 mei 2014 14:24 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Denk dat er op het werk iemand tegenaan heeft gezeten. Maar goed, we zien wel hoe en wat verder.
ik nietquote:
was kerstpakketquote:
leukquote:
ik denk dat dat een stille hint was.quote:Op maandag 26 mei 2014 14:31 schreef .Bankbiljet het volgende:
Wat een luxe kerstpaket dan, ik kreeg chocolade melk en een dekentje
wij krijgen een catalogus en een aantal credits.quote:Op maandag 26 mei 2014 14:31 schreef .Bankbiljet het volgende:
Wat een luxe kerstpaket dan, ik kreeg chocolade melk en een dekentje
Ik krijg niet eens een kerstpakketquote:Op maandag 26 mei 2014 14:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wij krijgen een catalogus en een aantal credits.
ideaal
cevquote:
inderdaad lang geledenquote:Op maandag 26 mei 2014 14:34 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Giannilong time no see, alles goed?
Ennnnn ik hoopte al op dat antwoord
Mooi zoquote:Op maandag 26 mei 2014 14:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
inderdaad lang geleden
hier alles best, en bij u, jonge dame?
Nee, 3 is het nieuwe 2quote:
quote:
beterschap!quote:Op maandag 26 mei 2014 14:35 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Mooi zohier ook, alleen ziek
maar ja, kan daardoor wel lekker hunten nu
3e keer al dit jaar !quote:
omdat 2 + 1 = 3 natuurlijk!quote:Op maandag 26 mei 2014 14:36 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Waarom zeg je dan 1?
Maar goed om te weten
Thank youquote:Op maandag 26 mei 2014 14:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
beterschap!
er is nog geen maan langs gekomen hoor
die is er welquote:Op maandag 26 mei 2014 14:39 schreef Ceviche het volgende:
[..]
dat je banvrij bent?
Gelukkig hebben ze geen regel dat je bij zoveel bans een permaban krijgt
Oh God, embarrassingquote:Op maandag 26 mei 2014 14:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
omdat 2 + 1 = 3 natuurlijk!
We zitten midden in de transitieperiode!
quote:Op maandag 26 mei 2014 14:38 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Thank you![]()
Ga niet meer voor de maan, ben nauwelijks thuis. Maar wat goed dat je het onthouden hebt
Issie fijn? Heb em besteld. M'n Maglite Mini LED is pleite namelijkquote:
Heeeeel veel bij mijn vriendquote:Op maandag 26 mei 2014 14:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]waar ben je tegenwoordig dan?
nog andere wensen?
prima dingetje ja.quote:Op maandag 26 mei 2014 14:42 schreef fathank het volgende:
[..]
Issie fijn? Heb em besteld. M'n Maglite Mini LED is pleite namelijk
Hij is best leuk.quote:Op maandag 26 mei 2014 14:43 schreef Dark_Angelus het volgende:
Godver, is er een prullenbak issie groen
zelfde kleur?quote:Op maandag 26 mei 2014 14:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik ken iemand die deze heeft gekocht voor 130 euro
Voor een prullenbakquote:Op maandag 26 mei 2014 14:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik ken iemand die deze heeft gekocht voor 130 euro
quote:Op maandag 26 mei 2014 14:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
prima dingetje ja.
4 verschillende lichtsterktes, oplaadbare batterij en magnetische achterkant
Ja ik heb dus een prullenbak nodig, maar groen past wel heel erg niet hierquote:
Ik had m wel willen ruilen tegen m'n curver.quote:Op maandag 26 mei 2014 14:44 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja ik heb dus een prullenbak nodig, maar groen past wel heel erg niet hier
Er is ook een grijze/zilverkleurige in omloop, vermoed dat die nog wel een keer voorbij komt.quote:Op maandag 26 mei 2014 14:44 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja ik heb dus een prullenbak nodig, maar groen past wel heel erg niet hier
Issie ook, heeft ook een muggenhor van 120 euro ofzoquote:Op maandag 26 mei 2014 14:44 schreef fathank het volgende:
[..]
Voor een prullenbak![]()
Dan ben je echt totaal geschift
[..].
en de blauwe?quote:Op maandag 26 mei 2014 14:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
Er is ook een grijze/zilverkleurige in omloop, vermoed dat die nog wel een keer voorbij komt.
Nee, ik heb een ordinaire pedaalemmer, dit is een touchbin, touchbins zijn luxer.quote:
die krengen zijn best duurquote:Op maandag 26 mei 2014 14:47 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Dat is dan weer een meevaller
Maar nog steeds, 130 euro voor een prullenbak
Ik heb niet eens een prullenbakquote:Op maandag 26 mei 2014 14:47 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Dat is dan weer een meevaller
Maar nog steeds, 130 euro voor een prullenbak
ik heb dezelfde ordinairequote:Op maandag 26 mei 2014 14:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, ik heb een ordinaire pedaalemmer, dit is een touchbin, touchbins zijn luxer.
Ja okee, en ze zijn vast erg fijn, maar 130 euro om je afval in te gooien gaat mij wat verquote:Op maandag 26 mei 2014 14:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die krengen zijn best duur
vooral als je een wesc koopt
scheelt wel 130 euroquote:Op maandag 26 mei 2014 14:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een prullenbak
Ik ook niet, dan gooi ik namelijk steeds de deksel erafquote:Op maandag 26 mei 2014 14:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb dezelfde ordinaire
ik wil geen touchbin
hier, 440 bijna fantastischquote:Op maandag 26 mei 2014 14:49 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ja okee, en ze zijn vast erg fijn, maar 130 euro om je afval in te gooien gaat mij wat ver
quote:Op maandag 26 mei 2014 14:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hier, 440 bijna fantastisch
http://www.manutan.nl/p-A(...)html?singleItemURL=1
bij 1dagskoopjes, heb je de scheepsbel..quote:Op maandag 26 mei 2014 14:51 schreef kikoooooo het volgende:
Ik meende me te herinneren dat er vroeger bij t wisselen van een product tijdens de hunt een pieptoontje ofzo klonk. Is dat tegenwoordig niet meer zo, of ben ik gek?
alleen als ik tijd te veel hebquote:Op maandag 26 mei 2014 14:52 schreef Ceviche het volgende:
Eet hier iemand eigenlijk ei bij het ontbijt? Zit altijd bij ontbijtservies maar ik eet nooit ei bij het ontbijtHooguit met pasen ofzo.
Op zondagochtend altijd een gekookt eitje (nou ja, bijna altijd) alle andere dagen echt nooit.quote:Op maandag 26 mei 2014 14:52 schreef Ceviche het volgende:
Eet hier iemand eigenlijk ei bij het ontbijt? Zit altijd bij ontbijtservies maar ik eet nooit ei bij het ontbijtHooguit met pasen ofzo.
niks mis met een zachtgekookt eitje bij het ontbijt, maar die moeite ga ik me echt niet doen op zondagochtendquote:Op maandag 26 mei 2014 14:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik eet wel eens een gebakken eitje
vroeger aten we altijd gekookt op zondag. vroeger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |