- mijn draadloze muis en toetsenbordquote:Op maandag 26 mei 2014 13:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Afstandsbediening. Verder zou ik ook niet zo snel iets weten.
Daar moeten batterijtjes inquote:
hihi haha hohoquote:Op maandag 26 mei 2014 13:58 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Daar moeten batterijtjes inhihihihiih
Oh ja mijn camera moeten ook batterijen in maar ik gebruik die niet zoveel.quote:Op maandag 26 mei 2014 13:58 schreef Labotte het volgende:
[..]
- mijn draadloze muis en toetsenbord
- mijn oude maar nog zeer trouwe canon sport A460 fotocamera
- zaklamp voor kamperen
- afstandbediening van mijn tv
Ik heb teveel afstandsbedieningen en klokken en inderdaad ook draadloze muizen en toetsenbord.quote:Op maandag 26 mei 2014 13:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja mijn camera moeten ook batterijen in maar ik gebruik die niet zoveel.
Mag je niet zeggen, dan gaat ie moeilijk doen en pm's sturen enzo. En dan ben je zelf triest.quote:Op maandag 26 mei 2014 14:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
inslagenreuring haalt zijn herkenbare niveau weer.
Dat durft ie vast niet bij crew.quote:Op maandag 26 mei 2014 14:00 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Mag je niet zeggen, dan gaat ie moeilijk doen en pm's sturen enzo. En dan ben je zelf triest.
Dat je het even weet.
Gewoon even een doel gekenschetst voor de batterijen. Niks mis mee toch?quote:Op maandag 26 mei 2014 14:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
inslagenreuring haalt zijn herkenbare niveau weer.
zakloos rulesquote:Op maandag 26 mei 2014 14:03 schreef Karina het volgende:
Gewoon niet op letten he? Die stofzuiger is niet duur trouwens. Maar zakloos lijkt me zo onhandig.
Ik heb wel een dirt devil kruimeldief, prima ding.quote:Op maandag 26 mei 2014 14:03 schreef EDMAN- het volgende:
Alleen om die naam moet je 'm al niet kopen
Dirt Devil EQU Turbo Silence
ga altijd voor een Oost-Duitse mensen
Henryquote:Op maandag 26 mei 2014 14:04 schreef inslagenreuring het volgende:
Een Henry stofzuiger was veel leuker geweest.
Moet je leegschudden toch? Lijkt mij echt niet handig. Dat vind ik bij die kruimeldief al zo een gedoe.quote:
ja, maar je hoeft nooit zakken te kopen.quote:Op maandag 26 mei 2014 14:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Moet je leegschudden toch? Lijkt mij echt niet handig. Dat vind ik bij die kruimeldief al zo een gedoe.
Ah ik heb geen buitenkliko alleen een vuilnisbak binnenquote:Op maandag 26 mei 2014 14:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, maar je hoeft nooit zakken te kopen.
gewoon buiten in de kliko op het klepje drukken en alles valt er uit
ohw ja, jij had geen buitenquote:Op maandag 26 mei 2014 14:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah ik heb geen buitenkliko alleen een vuilnisbak binnenEn ik doe best lang met een zak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |