Watquote:Op maandag 26 mei 2014 13:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ahja.
Dus een Ding is zwart, heeft veel knopjes en plugjes, is elektronisch en heeft iets met media te maken. Een Iets is een ondefinieerbaar elektronisch apparaat wat geen Ding is.
Een Huh is alles wat ondefinieerbaar is maar niet onder de categorieën Ding en Iets valt.
Hier op FOK! hebben we speciale productcategorieën voor tijdens de iboodhunt.quote:
Dit verandert niks aan mijn uittingquote:Op maandag 26 mei 2014 13:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hier op FOK! hebben we speciale productcategorieën voor tijdens de iboodhunt.
een USB-stick zodat je geen draadje tussen je laptop en je boxen hoeft te doen ...quote:Op maandag 26 mei 2014 13:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ahja.
Dus een Ding is zwart, heeft veel knopjes en plugjes, is elektronisch en heeft iets met media te maken. Een Iets is een ondefinieerbaar elektronisch apparaat wat geen Ding is.
Een Huh is alles wat ondefinieerbaar is maar niet onder de categorieën Ding en Iets valt.
Ik keek en wilde zeggen 'Ja ik zie het, ik sta nu 2 keer in de OP'quote:Op maandag 26 mei 2014 13:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heb even de OP een beetje aangepast
quote:Op maandag 26 mei 2014 13:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik keek en wilde zeggen 'Ja ik zie het, ik sta nu 2 keer in de OP'
En toen las ik verder![]()
Ja laat alleen die eerste maar staanquote:Op maandag 26 mei 2014 13:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als je het iets teveel eer vindt zal ik het wel weer even weghalen
Afstandsbediening. Verder zou ik ook niet zo snel iets weten.quote:Op maandag 26 mei 2014 13:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Waar heb je tegenwoordig nog batterijen voor nodig
De klok!quote:Op maandag 26 mei 2014 13:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Afstandsbediening. Verder zou ik ook niet zo snel iets weten.
Ess en godin in één is natuurlijk ook al een pleonasmequote:Op maandag 26 mei 2014 13:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja laat alleen die eerste maar staan
Ik heb geen klok in huis alleen eentje in de keuken, maar dat is een oude wekkerradio die zit in het stopkontakt.quote:
- mijn draadloze muis en toetsenbordquote:Op maandag 26 mei 2014 13:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Afstandsbediening. Verder zou ik ook niet zo snel iets weten.
Daar moeten batterijtjes inquote:
hihi haha hohoquote:Op maandag 26 mei 2014 13:58 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Daar moeten batterijtjes inhihihihiih
Oh ja mijn camera moeten ook batterijen in maar ik gebruik die niet zoveel.quote:Op maandag 26 mei 2014 13:58 schreef Labotte het volgende:
[..]
- mijn draadloze muis en toetsenbord
- mijn oude maar nog zeer trouwe canon sport A460 fotocamera
- zaklamp voor kamperen
- afstandbediening van mijn tv
Ik heb teveel afstandsbedieningen en klokken en inderdaad ook draadloze muizen en toetsenbord.quote:Op maandag 26 mei 2014 13:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja mijn camera moeten ook batterijen in maar ik gebruik die niet zoveel.
Mag je niet zeggen, dan gaat ie moeilijk doen en pm's sturen enzo. En dan ben je zelf triest.quote:Op maandag 26 mei 2014 14:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
inslagenreuring haalt zijn herkenbare niveau weer.
Dat durft ie vast niet bij crew.quote:Op maandag 26 mei 2014 14:00 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Mag je niet zeggen, dan gaat ie moeilijk doen en pm's sturen enzo. En dan ben je zelf triest.
Dat je het even weet.
Gewoon even een doel gekenschetst voor de batterijen. Niks mis mee toch?quote:Op maandag 26 mei 2014 14:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
inslagenreuring haalt zijn herkenbare niveau weer.
zakloos rulesquote:Op maandag 26 mei 2014 14:03 schreef Karina het volgende:
Gewoon niet op letten he? Die stofzuiger is niet duur trouwens. Maar zakloos lijkt me zo onhandig.
Ik heb wel een dirt devil kruimeldief, prima ding.quote:Op maandag 26 mei 2014 14:03 schreef EDMAN- het volgende:
Alleen om die naam moet je 'm al niet kopen
Dirt Devil EQU Turbo Silence
ga altijd voor een Oost-Duitse mensen
Henryquote:Op maandag 26 mei 2014 14:04 schreef inslagenreuring het volgende:
Een Henry stofzuiger was veel leuker geweest.
Moet je leegschudden toch? Lijkt mij echt niet handig. Dat vind ik bij die kruimeldief al zo een gedoe.quote:
ja, maar je hoeft nooit zakken te kopen.quote:Op maandag 26 mei 2014 14:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Moet je leegschudden toch? Lijkt mij echt niet handig. Dat vind ik bij die kruimeldief al zo een gedoe.
Ah ik heb geen buitenkliko alleen een vuilnisbak binnenquote:Op maandag 26 mei 2014 14:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, maar je hoeft nooit zakken te kopen.
gewoon buiten in de kliko op het klepje drukken en alles valt er uit
ohw ja, jij had geen buitenquote:Op maandag 26 mei 2014 14:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah ik heb geen buitenkliko alleen een vuilnisbak binnenEn ik doe best lang met een zak.
das klote. maar is het zo erg dat het per sé gefixed moet worden?quote:Op maandag 26 mei 2014 14:09 schreef Marco001 het volgende:
zucht.
Was net de auto aan het wassen, kom ik erachter dat er een flinke schade op de achterbumper zit.
Voorlopig ff niet hunten dus.
10 euro kan je hoe dan ook niet veel van zeggen.quote:Op maandag 26 mei 2014 14:12 schreef MrBanaan1 het volgende:
Net bij MediaMarkt een toetsenbord besteld (weliswaar maar 10Euro, maargoed). Als er nu dadelijk op ibood eentje langs komt word ik gek
Ja daarom ook.quote:Op maandag 26 mei 2014 14:13 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
10 euro kan je hoe dan ook niet veel van zeggen.
wie?quote:
Ik kan werkelijk niet meer zonder.quote:
vond ik ook toen ik er 1 hadquote:
ah, een nieuwe damequote:
Oordeel zelf:quote:Op maandag 26 mei 2014 14:11 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
das klote. maar is het zo erg dat het per sé gefixed moet worden?
quote:Op maandag 26 mei 2014 14:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vond ik ook toen ik er 1 had
[..]
ah, een nieuwe dame![]()
maar morgen is ook nog huntquote:Op maandag 26 mei 2014 14:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja ik lees ff mee vanaf de zaak.
Heb toch niets te doen aangezien morgen mijn laatste werkdag is
verklaar u nader, had altijd een lichte vertragingquote:
ai fucked up, ja noodzakelijk zal het niet zijn, maar ik zou dit ook wel laten fixen. Enige idee hoe het komt?quote:Op maandag 26 mei 2014 14:19 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Oordeel zelf:
[ afbeelding ]
Ik vind de schade te aanwezig om niet te laten overspuiten.
Om te gamen is t idd kut, maar wie gamet er anno 2014 nog steeds op een desktop? Voor normaal werk is t perfect.quote:Op maandag 26 mei 2014 14:23 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
verklaar u nader, had altijd een lichte vertraging
wie gamet er nou niet op een desktop?quote:Op maandag 26 mei 2014 14:23 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Om te gamen is t idd kut, maar wie gamet er anno 2014 nog steeds op een desktop? Voor normaal werk is t perfect.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |