Of dat bizarre aantal zaklampen vorige keerquote:Op maandag 26 mei 2014 13:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zou al blij zijn met de jellybeanmachine.
Oh jaquote:Op maandag 26 mei 2014 13:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Of dat bizarre aantal zaklampen vorige keer
of elke keer een polo in een andere maatquote:Op maandag 26 mei 2014 13:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Of dat bizarre aantal zaklampen vorige keer
Oh ja wat een boeven,quote:Op maandag 26 mei 2014 13:41 schreef NoCigar het volgende:
Oh ja, Open Box noemden ze tegenwoordig gebruikte produkten.
quote:Product is in originele verpakking, dus zo goed als nieuw en gechecked op compleetheid en defecten
En de smarttv's zijn vaak geen beneluxmodellen, als je daar dan een kaartje voor de digitale tv in wil doen, werkt het niet en als er iets stuk is, moet het opgestuurd worden en ben je je tv maanden kwijt.quote:Op maandag 26 mei 2014 13:39 schreef NoCigar het volgende:
Laatst hadden ze bij ibood een nieuwe omschrijving van refurbished/tweedehands. Dat was redelijk verneukeratief en sinds ik dat las kijk ik goed bij alle dure/goedkope produkten en ja hoor: helemaal op het einde staat het:tweedehands Ipads.
Is er een essn wensenlijst?quote:Op maandag 26 mei 2014 13:41 schreef essnhills het volgende:
En midden in de nacht 8 horloges achter elkaar!
Jaquote:
Oh ja? Moet je ook maar net weten.quote:Op maandag 26 mei 2014 13:41 schreef Uccie het volgende:
[..]
En de smarttv's zijn vaak geen beneluxmodellen, als je daar dan een kaartje voor de digitale tv in wil doen, werkt het niet en als er iets stuk is, moet het opgestuurd worden en ben je je tv maanden kwijt.
Ik ben bang dat je eerder een box scoort.quote:Op maandag 26 mei 2014 13:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
JaIn de OP heb ik die gezet
Maar er mist er nog 1, Handvatten voor mijn fiets!
Ik denk het ookquote:Op maandag 26 mei 2014 13:44 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ben bang dat je eerder een box scoort.
Staan erbijquote:Op maandag 26 mei 2014 13:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
JaIn de OP heb ik die gezet
Maar er mist er nog 1, Handvatten voor mijn fiets!
Dat altijd natuurlijkquote:
Dit is meer een huhquote:Op maandag 26 mei 2014 13:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik denk het ook
Ucster, valt dit onder een ding of een iets?
Ohja, misschien moeten we even een duidelijke beschrijving van de productcategorieėn maken.quote:
Zo te lezen niet nee. Geen idee wat het verder doet of zo trouwensquote:Op maandag 26 mei 2014 13:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik twijfel, hier zitten geen boxen bij toch
Vaak is het een NASquote:Op maandag 26 mei 2014 13:46 schreef essnhills het volgende:
Een Ding is iets elektronisch, heeft vaak iets met media te maken en is over het algemeen zwart.
Die box zit er niet eens bijquote:Op maandag 26 mei 2014 13:46 schreef HostiMeister het volgende:
Ik heb een Box gezien, of bedoelen jullie dat niet?
Een ding was per definitie zwart en had veel plugjes en knopjes. Een iets was meer een apparaat waarvan je eigenlijk niet kon zien wat het was? zoiets?quote:Op maandag 26 mei 2014 13:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ohja, misschien moeten we even een duidelijke beschrijving van de productcategorieėn maken.
Weet jij nog wat we de vorige keer voor Ding en Iets als beschrijving hadden?
Ik denk dat ik het niet begrijpquote:Op maandag 26 mei 2014 13:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Die box zit er niet eens bij
Er staat hier een box in de kamerquote:Op maandag 26 mei 2014 13:46 schreef HostiMeister het volgende:
Ik heb een Box gezien, of bedoelen jullie dat niet?
Ohja een ding had ook veel knopjes enzo ja. En een iets was niet te definiėren ja, dus niets in de titel met media oid zoals bij een Ding wel vaak het geval isquote:Op maandag 26 mei 2014 13:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
Een ding was per definitie zwart en had veel plugjes en knopjes. Een iets was meer een apparaat waarvan je eigenlijk niet kon zien wat het was? zoiets?
alles wat we niet weten, behalve dat het geen ding of een iets is.quote:Op maandag 26 mei 2014 13:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ohja een ding had ook veel knopjes enzo ja. En een iets was niet te definiėren ja, dus niets in de titel met media oid zoals bij een Ding wel vaak het geval is![]()
En de productcategorie Huh?
quote:Op maandag 26 mei 2014 13:49 schreef essnhills het volgende:
Als de nieuwe aanbieding komt ga ik me maar eens aankleden
Ahja.quote:Op maandag 26 mei 2014 13:49 schreef Uccie het volgende:
[..]
alles wat we niet weten, behalve dat het geen ding of een iets is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |