The Big Green Eggs (ander merk) zijn nog twee keer zo duur. Dat dikke keramiek is duur, plus het merk (bij BGE)quote:Op maandag 26 mei 2014 11:50 schreef over_hedge het volgende:
Adviesprijs
¤ 1660,5
Is dat ding van echt silver gemaakt of zo
quote:
Beter kan niet essquote:
Ik heb er talent voorquote:
*pakt verrekijkerquote:
1 nodig?quote:Op maandag 26 mei 2014 12:05 schreef wolfrolf het volgende:
Het wil niet erg vlotten met de Philips lampen he jongens?
Doet me denken aan de Eredivisie.quote:Op maandag 26 mei 2014 12:05 schreef wolfrolf het volgende:
Het wil niet erg vlotten met de Philips lampen he jongens?
Goeiequote:Op maandag 26 mei 2014 12:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Doet me denken aan de Eredivisie.
ligt er aan: wat wil je hebben?quote:
douchen? ess? of allebei?quote:
Sws de box natuurlijk.quote:
Je wilt een trio met ons?quote:
waar zeg ik dat?quote:Op maandag 26 mei 2014 12:12 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Je wilt een trio met ons?Dat overleef je niet
Is dat zo vermoeiend?quote:Op maandag 26 mei 2014 12:12 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Je wilt een trio met ons?Dat overleef je niet
wel een heldendood..quote:
Haalde ik eruitquote:Op maandag 26 mei 2014 12:16 schreef essnhills het volgende:
Jongens![]()
Ik kom terug van douchen en lees alleen maar over trio's met mij enzo
het was cookie dr ideequote:Op maandag 26 mei 2014 12:16 schreef essnhills het volgende:
Jongens![]()
hoor ik daar pics ?quote:Op maandag 26 mei 2014 12:16 schreef essnhills het volgende:
Jongens![]()
ja, maar deze wil ik ook nietquote:Op maandag 26 mei 2014 12:22 schreef Jimbo het volgende:
oef allemaal headsets, die van mij breekt net
ik kan geen geld uitgeven dit keer, anders kocht ik wel zn cheap dingquote:
pics kun je ook niet horenquote:
tijd voor nieuwe handdoeken?quote:
quote:
vroeg ik het aan jouquote:
Het is altijd minimaal de waarde van wat je ervoor hebt betaald. En je kan het altijd terugsturenquote:Op maandag 26 mei 2014 12:32 schreef MrBanaan1 het volgende:
Die Box, is dat altijd goed? 100 Euro vind ik best veel om op de gok uit te geven
als je alles voor een leuk prijsje kan doorverkopen zit je altijd wel goedquote:Op maandag 26 mei 2014 12:32 schreef MrBanaan1 het volgende:
Die Box, is dat altijd goed? 100 Euro vind ik best veel om op de gok uit te geven
ja, maar iemand moet ze kopen..quote:Op maandag 26 mei 2014 12:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Die drogen juist meestal niet zo lekker.
Ja, veel te zacht en pluizig vaak.quote:Op maandag 26 mei 2014 12:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Die drogen juist meestal niet zo lekker.
quote:
quote:
tot morgennachtquote:Op maandag 26 mei 2014 12:39 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Hij gaat denk ik nog tot vanmiddag of zo door? Nu alle restjes op maken?
Nee joh, nog lang niet. Hij gaat door tot dinsdag 23.59quote:Op maandag 26 mei 2014 12:39 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Hij gaat denk ik nog tot vanmiddag of zo door? Nu alle restjes op maken?
Wow, dat is nog wel even.quote:Op maandag 26 mei 2014 12:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee joh, nog lang niet. Hij gaat door tot dinsdag 23.59
Jup. Laatste paar jaar zijn het steeds allemaal 48-uurs huntsquote:
Ik kan dat altijd heel slecht schattenquote:Op maandag 26 mei 2014 12:40 schreef Karina het volgende:
Mmmm zit te twijfelen over deze tas. Ik zocht nog een weekendtas maar ik vraag me af of deze groot genoeg is. Hij is wel handbagagemaat.
Ja ik ook. Die maten zeggen me nooit zoveel, kan beter in een winkel kijken denk ik. Ik heb nog een waardebon van een tientje van V&D dus toch maar de stad in binnenkort.quote:Op maandag 26 mei 2014 12:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik kan dat altijd heel slecht schatten
quote:Op maandag 26 mei 2014 12:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Doet me denken aan de Eredivisie.
bitch please, ik heb een mooie baardquote:Op maandag 26 mei 2014 12:45 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
aaah jij bent er ook zo één met hipster baard?
goed verhaal man.quote:
ja dat zeggen ze allemaal. lijkt me kut man, een baard hebben terwijl dat in en hip is.quote:
Je baard waxenquote:
Ach, wat is hip.. Tegen de tijd dat de gemiddelde hipster een baard kweekt is het al weer over.quote:Op maandag 26 mei 2014 12:46 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
ja dat zeggen ze allemaal. lijkt me kut man, een baard hebben terwijl dat in en hip is.
waait wel weer over
schaamhaar is de nieuwe baard
liever mn baard waxen dan mn ballen...quote:Op maandag 26 mei 2014 12:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Je baard waxenNou misschien wel handig als je een man bent, hoef je voorlopig niet te scheren.
uurtje geleden ofzoquote:
zus zo, snap het wel, ieder z'n ding. Krijg er zelf een hekel aan als iets hip is (ben geen alto / gothic btw). Geldt tegenwoordig ook voor tattoosquote:Op maandag 26 mei 2014 12:47 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ach, wat is hip.. Tegen de tijd dat de gemiddelde hipster een baard kweekt is het al weer over.
Maar mijn baard is nog niet zn zwerversding, gelukkig. Ik houd em mooi bij dit dat
Gelukkig hebben mensen die al jarenquote:Op maandag 26 mei 2014 12:48 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
zus zo, snap het wel, ieder z'n ding. Krijg er zelf een hekel aan als iets hip is (ben geen alto / gothic btw). Geldt tegenwoordig ook voor tattoos
ligt er ook aan of het warm of koud is.quote:
en de hipsters krijgen er later lekker spijt van muhahahahquote:Op maandag 26 mei 2014 12:49 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Gelukkig hebben mensen die al jaren
Maarja, met alle tv programma's over tats worden ze wel extra mainstream ja
quote:Op maandag 26 mei 2014 12:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Je baard waxenNou misschien wel handig als je een man bent, hoef je voorlopig niet te scheren.
Ik zal er de volgende hunt aan denkenquote:Op maandag 26 mei 2014 12:49 schreef Karina het volgende:
[..]Levertijd was ca. 3 weken dacht ik. Laat maar weten of hij bevalt tzt.
wij hebben daar ook redelijk gevoelige huid edquote:
Volgens mij gaat het regenen hoor.quote:Op maandag 26 mei 2014 12:51 schreef Jimbo het volgende:
Hmm, zo maar eens golfen denk ik.
Wat denken jullie, gaat het zo opklaren of breekt de tyfus uit ? (weers gewijs dan)
http://www.buienradar.nl/quote:Op maandag 26 mei 2014 12:51 schreef Jimbo het volgende:
Hmm, zo maar eens golfen denk ik.
Wat denken jullie, gaat het zo opklaren of breekt de tyfus uit ? (weers gewijs dan)
leuke grap he wolfrolf?quote:
Theelichtjes passen bij de kolonisten van catan theedoos natuurlijk. Mensen moeten dingen wel matchenquote:Op maandag 26 mei 2014 12:53 schreef NoCigar het volgende:
Ik kan bijna niet geloven dat die theelichten na 20 seconden uitverkocht zijn.
Om te jankenquote:
lekker golfen in de regenquote:
en mn planten verregenen danquote:Op maandag 26 mei 2014 12:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja want mijn was is zo klaar en ik kan het nu niet buiten hangen.
Neuh, niet zn fan van. Dan krijgen mn ballen helemaal een backspinquote:
dadelijk komt er een AEG wasdroger op iBoetquote:Op maandag 26 mei 2014 12:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja want mijn was is zo klaar en ik kan het nu niet buiten hangen.
Heb ik helaas geen plek voor hier in huisquote:Op maandag 26 mei 2014 12:56 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
dadelijk komt er een AEG wasdroger op iBoet
Je ballen zijn dan wel koud, kun je je zak waxenquote:Op maandag 26 mei 2014 12:55 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Neuh, niet zn fan van. Dan krijgen mn ballen helemaal een backspin
Xeorquote:Op maandag 26 mei 2014 12:56 schreef Xeor het volgende:
HUNT HUNT HUNT,,,helaas werken met deze hunt (alweer)
quote:
Oh Godquote:Op maandag 26 mei 2014 12:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ibood even geunliked en geliked voor kans op gratis box
Oké.quote:Op maandag 26 mei 2014 12:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Neequote:
Meh ik weet mijn FB WW alweer niet meerquote:Op maandag 26 mei 2014 12:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hetzelfde als altijdquote:Op maandag 26 mei 2014 12:58 schreef Uccie het volgende:
Wat is het voor hunt
Kan tor 5u denj niet meedoen.
UCquote:Op maandag 26 mei 2014 12:58 schreef Uccie het volgende:
Wat is het voor hunt
mario golf komt binnenkort binnen hierquote:
Tot morgenavond.quote:Op maandag 26 mei 2014 12:58 schreef Uccie het volgende:
Wat is het voor hunt
scherpquote:Op maandag 26 mei 2014 12:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je ballen zijn dan wel koud, kun je je zak waxen
goed hoorquote:
ik wil je op fbquote:Op maandag 26 mei 2014 12:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Meh ik weet mijn FB WW alweer niet meerLaat maar dus.
FB gaat toch ten onder binnenkortquote:Op maandag 26 mei 2014 12:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Meh ik weet mijn FB WW alweer niet meerLaat maar dus.
Ja dit keer wel jaquote:
dat is makkelijkquote:
waarom denk je dat die dingen eruit moetenquote:Op maandag 26 mei 2014 13:01 schreef wolfrolf het volgende:
Mediaplayer
Gelukkig zit dat niet in mijn tv
Oh, wacht.
ohja shit, ff inloggen, anders mis ik op die lullige manier de box (die ik toch mis)quote:Op maandag 26 mei 2014 13:01 schreef MrBanaan1 het volgende:
Ok, account is gemaakt. Als ik nu bij een random product mn gegevens invul, blijven die dan staan ofzo?
Geen idee meer hoe dat werkt, volgens mij kun je gewoon bij MijnIbood je gegevens invullenquote:Op maandag 26 mei 2014 13:01 schreef MrBanaan1 het volgende:
Ok, account is gemaakt. Als ik nu bij een random product mn gegevens invul, blijven die dan staan ofzo?
Van 17:00 tot 0:00 misschienquote:
Ja, voor als je naar een tv kijkt met voetbalmodus krijg je een leuke detective te zien oidquote:
Gebruik het dus toch nooitquote:Op maandag 26 mei 2014 13:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
FB gaat toch ten onder binnenkort
Jimbo heeft koekjesquote:
Ohnoes!quote:
ja man, ik heb een kloon uit 1999 met user id 1424?quote:
quote:Op maandag 26 mei 2014 13:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Niemand leuke nichtjes, echt niet?
jaquote:Op maandag 26 mei 2014 13:10 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja man, ik heb een kloon uit 1999 met user id 1424?
wel fischer, maar voor in de orenquote:
verkeerde topic pikquote:Op maandag 26 mei 2014 13:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Is er nergens een fatsoenlijke uitslag van de EU verkiezingen te vinden met ook steden enzo
http://app.nos.nl/datavis(...)iezingen-2014/?nl=jaquote:Op maandag 26 mei 2014 13:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Is er nergens een fatsoenlijke uitslag van de EU verkiezingen te vinden met ook steden enzo
Gewoon slowchat tochquote:Op maandag 26 mei 2014 13:16 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
verkeerde topic pik
Dat verkoopt ieboet niet
quote:Op maandag 26 mei 2014 13:16 schreef Labotte het volgende:
[..]
http://app.nos.nl/datavis(...)iezingen-2014/?nl=ja
Ze zijn ook zo klein, als je een paar dozen vol koopt je ze nooit allemaal zo snel kwijt raaktquote:Op maandag 26 mei 2014 13:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ze hebben elke keer een overload aan microkaartjes
waar staat die XC voor dan?quote:
Ik schiet tijdens het gemiddelde winkelbezoek al 60gb aan foto'squote:Op maandag 26 mei 2014 13:23 schreef essnhills het volgende:
Ik kan niks met een micro SD van 64GB. Ik heb er eentje van 4 of 8 of whatever. En die krijg ik lang niet vol.
True. Maar als gestalkte doe ik dat natuurlijk niet.quote:Op maandag 26 mei 2014 13:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik schiet tijdens het gemiddelde winkelbezoek al 60gb aan foto's
Je hebt tegenwoordigquote:
Winkels bezoekenquote:Op maandag 26 mei 2014 13:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik schiet tijdens het gemiddelde winkelbezoek al 60gb aan foto's
quote:Op maandag 26 mei 2014 13:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
True. Maar als gestalkte doe ik dat natuurlijk niet.
waar het hart vol van is loopt de mond van overquote:Op maandag 26 mei 2014 13:25 schreef essnhills het volgende:
JBL SoundFly™ BT plug-in luidspreker
Ik las Butt plug
ohw, tnxs!quote:Op maandag 26 mei 2014 13:25 schreef blup het volgende:
[..]
Je hebt tegenwoordig
MicroSD
MicroSDHC (High Capacity)
MicroSDXC (eXtended Capacity)
SDHC gaat tot 64gb geloof ik, SDXC tot 2TB zelfs meen ik.
dat heb ik ook telkensquote:Op maandag 26 mei 2014 13:25 schreef essnhills het volgende:
JBL SoundFly™ BT plug-in luidspreker
Ik las Butt plug
Mij stalken vanaf zijn zolderkamer gaat vrij lastigquote:Op maandag 26 mei 2014 13:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Winkels bezoekenDan moet je naar buiten, ja doei.
Of in dit geval, de kont van overquote:Op maandag 26 mei 2014 13:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mooie speaker dit hoor
[..]
waar het hart vol van is loopt de mond van over
Misschien heeft hij een drone.quote:Op maandag 26 mei 2014 13:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mij stalken vanaf zijn zolderkamer gaat vrij lastig
"De kont van vol" is wellicht toch iets schappelijker in deze. Als je over de kont heen prikt krijgt de plug weer een andere benaming.quote:Op maandag 26 mei 2014 13:27 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Of in dit geval, de kont van over
HIHAHAHIHA
Schnell!quote:Op maandag 26 mei 2014 13:28 schreef Uccie het volgende:
Oeh, collega naast me is even weg...kan ik even meehunten
pinpas in de aanslagquote:Op maandag 26 mei 2014 13:28 schreef Uccie het volgende:
Oeh, collega naast me is even weg...kan ik even meehunten
Maar als het geen usb3 is duurt het overzetten van bestanden uren. En dat is de reden dat ze bij Ibood vrij goedkoop zijn: geens USB3.quote:
Nee, heb alleen een nieuwe tas nodig en degene die ik wil hebben ze toch niet.quote:
ik hoop dat ze tot vanavond wachten met de leuke dingenquote:Op maandag 26 mei 2014 13:30 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, heb alleen een nieuwe tas nodig en degene die ik wil hebben ze toch niet.
Ja dat is wel zo handig.quote:Op maandag 26 mei 2014 13:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik hoop dat ze tot vanavond wachten met de leuke dingen
En die gopro komt nu ook voorbij.quote:Op maandag 26 mei 2014 13:31 schreef So_Surreal het volgende:
Hmm kwam net een 64gb micro sd kaartje langs voor 29,00 maar heb er net een van 32gb besteld voor 19,00.
Maar deze had lagere schrijfsnelheid en het is voor mijn GoPro
ja, nu lastig met betalen enzoquote:
Ja want je weet, black is beautiful.quote:Op maandag 26 mei 2014 13:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
The black edition welteverstaan. Spijtig dat het apparaat zilverkleurig is.
Echt hè? Ik ben helemaal een beetje van mijn à proposquote:Op maandag 26 mei 2014 13:33 schreef Uccie het volgende:
Hey Ess...wat zijn er nog weinig dingen en ietsen geweest!!
met al het goeds van appelquote:
Om je tot rust te manenquote:Op maandag 26 mei 2014 13:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Echt hè? Ik ben helemaal een beetje van mijn à propos
Delft foto's met Vastquote:
En dan hierna vast de tandenborstels...oh ja, als ze zo'n voordeelpak voor de electrische tandenborstel hebben dan doe ik het denk ik. En misschien die 100 batterijen ook wel.quote:
ja, ze weten toch dat al het goeie komt van melkunie koeiequote:
Ik had nog zo gezegd GEEN BOMMETJEquote:Op maandag 26 mei 2014 13:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, ze weten toch dat al het goeie komt van melkunie koeie
van die opzetborsteltjes heb ik een poosje geleden via een of andere aktie op Marktplaats gekocht. Hele zak vol voor 10 euro zoiets. Ik kan voorlopig voort.quote:Op maandag 26 mei 2014 13:36 schreef Uccie het volgende:
[..]
En dan hierna vast de tandenborstels...oh ja, als ze zo'n voordeelpak voor de electrische tandenborstel hebben dan doe ik het denk ik. En misschien die 100 batterijen ook wel.
ja die had ik vorige hunt gekocht, maar toen nog voor 379 geloof ikquote:
Net was deze: GoPro Hero3 + Black Edition (CHDHX-302)quote:Op maandag 26 mei 2014 13:38 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
ja die had ik vorige hunt gekocht, maar toen nog voor 379 geloof ik
Kan het alleen nergens meer terugvinden...
Was het de Black 3+ ?
Of dat bizarre aantal zaklampen vorige keerquote:Op maandag 26 mei 2014 13:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zou al blij zijn met de jellybeanmachine.
Oh jaquote:Op maandag 26 mei 2014 13:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Of dat bizarre aantal zaklampen vorige keer
of elke keer een polo in een andere maatquote:Op maandag 26 mei 2014 13:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Of dat bizarre aantal zaklampen vorige keer
Oh ja wat een boeven,quote:Op maandag 26 mei 2014 13:41 schreef NoCigar het volgende:
Oh ja, Open Box noemden ze tegenwoordig gebruikte produkten.
quote:Product is in originele verpakking, dus zo goed als nieuw en gechecked op compleetheid en defecten
En de smarttv's zijn vaak geen beneluxmodellen, als je daar dan een kaartje voor de digitale tv in wil doen, werkt het niet en als er iets stuk is, moet het opgestuurd worden en ben je je tv maanden kwijt.quote:Op maandag 26 mei 2014 13:39 schreef NoCigar het volgende:
Laatst hadden ze bij ibood een nieuwe omschrijving van refurbished/tweedehands. Dat was redelijk verneukeratief en sinds ik dat las kijk ik goed bij alle dure/goedkope produkten en ja hoor: helemaal op het einde staat het:tweedehands Ipads.
Is er een essn wensenlijst?quote:Op maandag 26 mei 2014 13:41 schreef essnhills het volgende:
En midden in de nacht 8 horloges achter elkaar!
Jaquote:
Oh ja? Moet je ook maar net weten.quote:Op maandag 26 mei 2014 13:41 schreef Uccie het volgende:
[..]
En de smarttv's zijn vaak geen beneluxmodellen, als je daar dan een kaartje voor de digitale tv in wil doen, werkt het niet en als er iets stuk is, moet het opgestuurd worden en ben je je tv maanden kwijt.
Ik ben bang dat je eerder een box scoort.quote:Op maandag 26 mei 2014 13:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
JaIn de OP heb ik die gezet
Maar er mist er nog 1, Handvatten voor mijn fiets!
Ik denk het ookquote:Op maandag 26 mei 2014 13:44 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ben bang dat je eerder een box scoort.
Staan erbijquote:Op maandag 26 mei 2014 13:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
JaIn de OP heb ik die gezet
Maar er mist er nog 1, Handvatten voor mijn fiets!
Dat altijd natuurlijkquote:
Dit is meer een huhquote:Op maandag 26 mei 2014 13:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik denk het ook
Ucster, valt dit onder een ding of een iets?
Ohja, misschien moeten we even een duidelijke beschrijving van de productcategorieën maken.quote:
Zo te lezen niet nee. Geen idee wat het verder doet of zo trouwensquote:Op maandag 26 mei 2014 13:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik twijfel, hier zitten geen boxen bij toch
Vaak is het een NASquote:Op maandag 26 mei 2014 13:46 schreef essnhills het volgende:
Een Ding is iets elektronisch, heeft vaak iets met media te maken en is over het algemeen zwart.
Die box zit er niet eens bijquote:Op maandag 26 mei 2014 13:46 schreef HostiMeister het volgende:
Ik heb een Box gezien, of bedoelen jullie dat niet?
Een ding was per definitie zwart en had veel plugjes en knopjes. Een iets was meer een apparaat waarvan je eigenlijk niet kon zien wat het was? zoiets?quote:Op maandag 26 mei 2014 13:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ohja, misschien moeten we even een duidelijke beschrijving van de productcategorieën maken.
Weet jij nog wat we de vorige keer voor Ding en Iets als beschrijving hadden?
Ik denk dat ik het niet begrijpquote:Op maandag 26 mei 2014 13:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Die box zit er niet eens bij
Er staat hier een box in de kamerquote:Op maandag 26 mei 2014 13:46 schreef HostiMeister het volgende:
Ik heb een Box gezien, of bedoelen jullie dat niet?
Ohja een ding had ook veel knopjes enzo ja. En een iets was niet te definiëren ja, dus niets in de titel met media oid zoals bij een Ding wel vaak het geval isquote:Op maandag 26 mei 2014 13:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
Een ding was per definitie zwart en had veel plugjes en knopjes. Een iets was meer een apparaat waarvan je eigenlijk niet kon zien wat het was? zoiets?
alles wat we niet weten, behalve dat het geen ding of een iets is.quote:Op maandag 26 mei 2014 13:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ohja een ding had ook veel knopjes enzo ja. En een iets was niet te definiëren ja, dus niets in de titel met media oid zoals bij een Ding wel vaak het geval is![]()
En de productcategorie Huh?
quote:Op maandag 26 mei 2014 13:49 schreef essnhills het volgende:
Als de nieuwe aanbieding komt ga ik me maar eens aankleden
Ahja.quote:Op maandag 26 mei 2014 13:49 schreef Uccie het volgende:
[..]
alles wat we niet weten, behalve dat het geen ding of een iets is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |