Ik schiet tijdens het gemiddelde winkelbezoek al 60gb aan foto'squote:Op maandag 26 mei 2014 13:23 schreef essnhills het volgende:
Ik kan niks met een micro SD van 64GB. Ik heb er eentje van 4 of 8 of whatever. En die krijg ik lang niet vol.
True. Maar als gestalkte doe ik dat natuurlijk niet.quote:Op maandag 26 mei 2014 13:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik schiet tijdens het gemiddelde winkelbezoek al 60gb aan foto's
Je hebt tegenwoordigquote:
Winkels bezoekenquote:Op maandag 26 mei 2014 13:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik schiet tijdens het gemiddelde winkelbezoek al 60gb aan foto's
quote:Op maandag 26 mei 2014 13:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
True. Maar als gestalkte doe ik dat natuurlijk niet.
waar het hart vol van is loopt de mond van overquote:Op maandag 26 mei 2014 13:25 schreef essnhills het volgende:
JBL SoundFly™ BT plug-in luidspreker
Ik las Butt plug
ohw, tnxs!quote:Op maandag 26 mei 2014 13:25 schreef blup het volgende:
[..]
Je hebt tegenwoordig
MicroSD
MicroSDHC (High Capacity)
MicroSDXC (eXtended Capacity)
SDHC gaat tot 64gb geloof ik, SDXC tot 2TB zelfs meen ik.
dat heb ik ook telkensquote:Op maandag 26 mei 2014 13:25 schreef essnhills het volgende:
JBL SoundFly™ BT plug-in luidspreker
Ik las Butt plug
Mij stalken vanaf zijn zolderkamer gaat vrij lastigquote:Op maandag 26 mei 2014 13:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Winkels bezoekenDan moet je naar buiten, ja doei.
Of in dit geval, de kont van overquote:Op maandag 26 mei 2014 13:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mooie speaker dit hoor
[..]
waar het hart vol van is loopt de mond van over
Misschien heeft hij een drone.quote:Op maandag 26 mei 2014 13:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mij stalken vanaf zijn zolderkamer gaat vrij lastig
"De kont van vol" is wellicht toch iets schappelijker in deze. Als je over de kont heen prikt krijgt de plug weer een andere benaming.quote:Op maandag 26 mei 2014 13:27 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Of in dit geval, de kont van over
HIHAHAHIHA
Schnell!quote:Op maandag 26 mei 2014 13:28 schreef Uccie het volgende:
Oeh, collega naast me is even weg...kan ik even meehunten
pinpas in de aanslagquote:Op maandag 26 mei 2014 13:28 schreef Uccie het volgende:
Oeh, collega naast me is even weg...kan ik even meehunten
Maar als het geen usb3 is duurt het overzetten van bestanden uren. En dat is de reden dat ze bij Ibood vrij goedkoop zijn: geens USB3.quote:
Nee, heb alleen een nieuwe tas nodig en degene die ik wil hebben ze toch niet.quote:
ik hoop dat ze tot vanavond wachten met de leuke dingenquote:Op maandag 26 mei 2014 13:30 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, heb alleen een nieuwe tas nodig en degene die ik wil hebben ze toch niet.
Ja dat is wel zo handig.quote:Op maandag 26 mei 2014 13:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik hoop dat ze tot vanavond wachten met de leuke dingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |