bitch please, ik heb een mooie baardquote:Op maandag 26 mei 2014 12:45 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
aaah jij bent er ook zo één met hipster baard?
goed verhaal man.quote:
ja dat zeggen ze allemaal. lijkt me kut man, een baard hebben terwijl dat in en hip is.quote:
Je baard waxenquote:
Ach, wat is hip.. Tegen de tijd dat de gemiddelde hipster een baard kweekt is het al weer over.quote:Op maandag 26 mei 2014 12:46 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
ja dat zeggen ze allemaal. lijkt me kut man, een baard hebben terwijl dat in en hip is.
waait wel weer over
schaamhaar is de nieuwe baard
liever mn baard waxen dan mn ballen...quote:Op maandag 26 mei 2014 12:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Je baard waxenNou misschien wel handig als je een man bent, hoef je voorlopig niet te scheren.
uurtje geleden ofzoquote:
zus zo, snap het wel, ieder z'n ding. Krijg er zelf een hekel aan als iets hip is (ben geen alto / gothic btw). Geldt tegenwoordig ook voor tattoosquote:Op maandag 26 mei 2014 12:47 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ach, wat is hip.. Tegen de tijd dat de gemiddelde hipster een baard kweekt is het al weer over.
Maar mijn baard is nog niet zn zwerversding, gelukkig. Ik houd em mooi bij dit dat
Gelukkig hebben mensen die al jarenquote:Op maandag 26 mei 2014 12:48 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
zus zo, snap het wel, ieder z'n ding. Krijg er zelf een hekel aan als iets hip is (ben geen alto / gothic btw). Geldt tegenwoordig ook voor tattoos
ligt er ook aan of het warm of koud is.quote:
en de hipsters krijgen er later lekker spijt van muhahahahquote:Op maandag 26 mei 2014 12:49 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Gelukkig hebben mensen die al jaren
Maarja, met alle tv programma's over tats worden ze wel extra mainstream ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |