als je alles voor een leuk prijsje kan doorverkopen zit je altijd wel goedquote:Op maandag 26 mei 2014 12:32 schreef MrBanaan1 het volgende:
Die Box, is dat altijd goed? 100 Euro vind ik best veel om op de gok uit te geven
ja, maar iemand moet ze kopen..quote:Op maandag 26 mei 2014 12:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Die drogen juist meestal niet zo lekker.
Ja, veel te zacht en pluizig vaak.quote:Op maandag 26 mei 2014 12:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Die drogen juist meestal niet zo lekker.
quote:
quote:
tot morgennachtquote:Op maandag 26 mei 2014 12:39 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Hij gaat denk ik nog tot vanmiddag of zo door? Nu alle restjes op maken?
Nee joh, nog lang niet. Hij gaat door tot dinsdag 23.59quote:Op maandag 26 mei 2014 12:39 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Hij gaat denk ik nog tot vanmiddag of zo door? Nu alle restjes op maken?
Wow, dat is nog wel even.quote:Op maandag 26 mei 2014 12:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee joh, nog lang niet. Hij gaat door tot dinsdag 23.59
Jup. Laatste paar jaar zijn het steeds allemaal 48-uurs huntsquote:
Ik kan dat altijd heel slecht schattenquote:Op maandag 26 mei 2014 12:40 schreef Karina het volgende:
Mmmm zit te twijfelen over deze tas. Ik zocht nog een weekendtas maar ik vraag me af of deze groot genoeg is. Hij is wel handbagagemaat.
Ja ik ook. Die maten zeggen me nooit zoveel, kan beter in een winkel kijken denk ik. Ik heb nog een waardebon van een tientje van V&D dus toch maar de stad in binnenkort.quote:Op maandag 26 mei 2014 12:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik kan dat altijd heel slecht schatten
quote:Op maandag 26 mei 2014 12:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Doet me denken aan de Eredivisie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |