das klote. maar is het zo erg dat het per sé gefixed moet worden?quote:Op maandag 26 mei 2014 14:09 schreef Marco001 het volgende:
zucht.
Was net de auto aan het wassen, kom ik erachter dat er een flinke schade op de achterbumper zit.
Voorlopig ff niet hunten dus.
10 euro kan je hoe dan ook niet veel van zeggen.quote:Op maandag 26 mei 2014 14:12 schreef MrBanaan1 het volgende:
Net bij MediaMarkt een toetsenbord besteld (weliswaar maar 10Euro, maargoed). Als er nu dadelijk op ibood eentje langs komt word ik gek
Ja daarom ook.quote:Op maandag 26 mei 2014 14:13 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
10 euro kan je hoe dan ook niet veel van zeggen.
wie?quote:
Ik kan werkelijk niet meer zonder.quote:
vond ik ook toen ik er 1 hadquote:
ah, een nieuwe damequote:
Oordeel zelf:quote:Op maandag 26 mei 2014 14:11 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
das klote. maar is het zo erg dat het per sé gefixed moet worden?
quote:Op maandag 26 mei 2014 14:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vond ik ook toen ik er 1 had
[..]
ah, een nieuwe dame![]()
maar morgen is ook nog huntquote:Op maandag 26 mei 2014 14:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja ik lees ff mee vanaf de zaak.
Heb toch niets te doen aangezien morgen mijn laatste werkdag is
verklaar u nader, had altijd een lichte vertragingquote:
ai fucked up, ja noodzakelijk zal het niet zijn, maar ik zou dit ook wel laten fixen. Enige idee hoe het komt?quote:Op maandag 26 mei 2014 14:19 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Oordeel zelf:
[ afbeelding ]
Ik vind de schade te aanwezig om niet te laten overspuiten.
Om te gamen is t idd kut, maar wie gamet er anno 2014 nog steeds op een desktop? Voor normaal werk is t perfect.quote:Op maandag 26 mei 2014 14:23 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
verklaar u nader, had altijd een lichte vertraging
wie gamet er nou niet op een desktop?quote:Op maandag 26 mei 2014 14:23 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Om te gamen is t idd kut, maar wie gamet er anno 2014 nog steeds op een desktop? Voor normaal werk is t perfect.
Denk dat er op het werk iemand tegenaan heeft gezeten. Maar goed, we zien wel hoe en wat verder.quote:Op maandag 26 mei 2014 14:23 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
ai fucked up, ja noodzakelijk zal het niet zijn, maar ik zou dit ook wel laten fixen. Enige idee hoe het komt?
Dat geloof ik wel. En ik moet ook zeggen dat ik niet zoveel meer game, en als ik het doe doe ik het op m'n laptopquote:Op maandag 26 mei 2014 14:23 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Om te gamen is t idd kut, maar wie gamet er anno 2014 nog steeds op een desktop? Voor normaal werk is t perfect.
Ben je lekker meequote:Op maandag 26 mei 2014 14:24 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Denk dat er op het werk iemand tegenaan heeft gezeten. Maar goed, we zien wel hoe en wat verder.
ik nietquote:
was kerstpakketquote:
leukquote:
ik denk dat dat een stille hint was.quote:Op maandag 26 mei 2014 14:31 schreef .Bankbiljet het volgende:
Wat een luxe kerstpaket dan, ik kreeg chocolade melk en een dekentje
wij krijgen een catalogus en een aantal credits.quote:Op maandag 26 mei 2014 14:31 schreef .Bankbiljet het volgende:
Wat een luxe kerstpaket dan, ik kreeg chocolade melk en een dekentje
Ik krijg niet eens een kerstpakketquote:Op maandag 26 mei 2014 14:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wij krijgen een catalogus en een aantal credits.
ideaal
cevquote:
inderdaad lang geledenquote:Op maandag 26 mei 2014 14:34 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Giannilong time no see, alles goed?
Ennnnn ik hoopte al op dat antwoord
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |