Op zondagochtend altijd een gekookt eitje (nou ja, bijna altijd) alle andere dagen echt nooit.quote:Op maandag 26 mei 2014 14:52 schreef Ceviche het volgende:
Eet hier iemand eigenlijk ei bij het ontbijt? Zit altijd bij ontbijtservies maar ik eet nooit ei bij het ontbijtHooguit met pasen ofzo.
niks mis met een zachtgekookt eitje bij het ontbijt, maar die moeite ga ik me echt niet doen op zondagochtendquote:Op maandag 26 mei 2014 14:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik eet wel eens een gebakken eitje
vroeger aten we altijd gekookt op zondag. vroeger.
ik niet. meestal een snijplankjequote:Op maandag 26 mei 2014 14:55 schreef Ceviche het volgende:
Waarom dan geen borden i.p.v. Eierdopjes? Die gebruik je tenminste wel iedere ochtend
quote:Op maandag 26 mei 2014 14:40 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Oh God, embarrassing
I should have known.
Maar, drie dus
Men neme een ei, doet het in de pan, water erop, pan op fornuis...paar minuten later (terwijl je een boterham smeert) eitje klaar....heti s geen 8-gangenmenu.quote:Op maandag 26 mei 2014 14:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niks mis met een zachtgekookt eitje bij het ontbijt, maar die moeite ga ik me echt niet doen op zondagochtend
ik bevrucht wel eens een eitje op zondagquote:Op maandag 26 mei 2014 14:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik eet wel eens een gebakken eitje
vroeger aten we altijd gekookt op zondag. vroeger.
3 is de nieuwe 2quote:
pff, wachten tot dat water kookt enzo. in de tussentijd heb ik dat ontbijt al opquote:Op maandag 26 mei 2014 14:56 schreef Uccie het volgende:
[..]
Men neme een ei, doet het in de pan, water erop, pan op fornuis...paar minuten later (terwijl je een boterham smeert) eitje klaar....heti s geen 8-gangenmenu.
wat dan? brinta?quote:Op maandag 26 mei 2014 14:57 schreef Ceviche het volgende:
[..]
ikzelf gebruik eigenlijk ook niet vaak een bord
Eet eigenlijk ook nooit brood
maar deze hebben niet al het goeds van appelquote:
Afstandbediening, muis, toetsenbord, koptelefoon, wiimotes.. En altijd fijn om ze in huis te hebben.quote:Op maandag 26 mei 2014 13:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Waar heb je tegenwoordig nog batterijen voor nodig
Ja, beetje jammer want zoek een goedkope android tablet. Geen dure apple.quote:
lastig ook, die combinatiequote:Op maandag 26 mei 2014 14:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar deze hebben niet al het goeds van appel
Meestal maaltijdrepen, soms stokbrood, of een kant-en-klaarmaaltijd, maar dan eet ik 's avonds alleen een maaltijdreep.quote:
quote:Op maandag 26 mei 2014 14:59 schreef RocketRogiani het volgende:
[..]
Then still.. I missed something..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |