Ja ik heb dus een prullenbak nodig, maar groen past wel heel erg niet hierquote:
Ik had m wel willen ruilen tegen m'n curver.quote:Op maandag 26 mei 2014 14:44 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja ik heb dus een prullenbak nodig, maar groen past wel heel erg niet hier
Er is ook een grijze/zilverkleurige in omloop, vermoed dat die nog wel een keer voorbij komt.quote:Op maandag 26 mei 2014 14:44 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja ik heb dus een prullenbak nodig, maar groen past wel heel erg niet hier
Issie ook, heeft ook een muggenhor van 120 euro ofzoquote:Op maandag 26 mei 2014 14:44 schreef fathank het volgende:
[..]
Voor een prullenbak![]()
Dan ben je echt totaal geschift
[..].
en de blauwe?quote:Op maandag 26 mei 2014 14:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
Er is ook een grijze/zilverkleurige in omloop, vermoed dat die nog wel een keer voorbij komt.
Nee, ik heb een ordinaire pedaalemmer, dit is een touchbin, touchbins zijn luxer.quote:
die krengen zijn best duurquote:Op maandag 26 mei 2014 14:47 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Dat is dan weer een meevaller
Maar nog steeds, 130 euro voor een prullenbak
Ik heb niet eens een prullenbakquote:Op maandag 26 mei 2014 14:47 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Dat is dan weer een meevaller
Maar nog steeds, 130 euro voor een prullenbak
ik heb dezelfde ordinairequote:Op maandag 26 mei 2014 14:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, ik heb een ordinaire pedaalemmer, dit is een touchbin, touchbins zijn luxer.
Ja okee, en ze zijn vast erg fijn, maar 130 euro om je afval in te gooien gaat mij wat verquote:Op maandag 26 mei 2014 14:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die krengen zijn best duur
vooral als je een wesc koopt
scheelt wel 130 euroquote:Op maandag 26 mei 2014 14:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een prullenbak
Ik ook niet, dan gooi ik namelijk steeds de deksel erafquote:Op maandag 26 mei 2014 14:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb dezelfde ordinaire
ik wil geen touchbin
hier, 440 bijna fantastischquote:Op maandag 26 mei 2014 14:49 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ja okee, en ze zijn vast erg fijn, maar 130 euro om je afval in te gooien gaat mij wat ver
quote:Op maandag 26 mei 2014 14:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hier, 440 bijna fantastisch
http://www.manutan.nl/p-A(...)html?singleItemURL=1
bij 1dagskoopjes, heb je de scheepsbel..quote:Op maandag 26 mei 2014 14:51 schreef kikoooooo het volgende:
Ik meende me te herinneren dat er vroeger bij t wisselen van een product tijdens de hunt een pieptoontje ofzo klonk. Is dat tegenwoordig niet meer zo, of ben ik gek?
alleen als ik tijd te veel hebquote:Op maandag 26 mei 2014 14:52 schreef Ceviche het volgende:
Eet hier iemand eigenlijk ei bij het ontbijt? Zit altijd bij ontbijtservies maar ik eet nooit ei bij het ontbijtHooguit met pasen ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |