abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_140489593
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 16:47 schreef sneakydesert het volgende:

[..]

Ze krijgen zo meteen wel allemaal een boete als de gemeentelijke controle langskomt. Terwijl het juist de bedoeling is om aan de andere kant van de straat te parkeren, dit i.v.m. met aanrijroute hulpdiensten voor het pad dat links ligt, maar dat nu versperd is.
Staat er ook een bord verboden te parkeren aan de andere kant, dus zichtbaar vanuit de richting waar de auto's vandaan kwamen?
pi_140489629
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 22:55 schreef Light het volgende:

[..]

Staat er ook een bord verboden te parkeren aan de andere kant, dus zichtbaar vanuit de richting waar de auto's vandaan kwamen?
Jep, zoals ik al eerder heb vermeld in een van mijn reacties hierboven.
pi_140489817
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 22:56 schreef sneakydesert het volgende:

[..]

Jep, zoals ik al eerder heb vermeld in een van mijn reacties hierboven.
Ahja, die had ik gemist. Maar daar heb je het over een paar honderd meter eerder. Dat zal dan aan de andere kant van het pad zijn. En dan wordt het interessant of het pad een zijweg of een in-/uitrit is.
pi_140490528
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 22:27 schreef ludovico het volgende:

[..]

Niet zoals ik het geleerd heb, er stond in de examenboekjes heel simpel dat de linkerspiegel gecombineerd moest worden met of de rechter of de binnenspiegel
Dat was dan waarschijnlijk voor 2010?
En heel sec gesteld klopt het wel wat er in het boekje stond, dus dat er twee opties zijn (linkerspiegel + binnenspiegel en linkerspiegel + rechterspiegel). Dat er een sterke voorkeur is voor optie 1 (linkerspiegel + binnenspiegel) en dat optie 2 een alternatief is voor het geval optie 1 niet voldoende zicht biedt, is dan niet echt relevant.

Regeling voertuigen, Hoofdstuk 5 (permanente eisen), afdeling 2 (personenauto's)
quote:
Artikel 5.2.45
1. Personenauto’s, in gebruik genomen na 25 januari 2010, moeten zijn voorzien van een linkerbuitenspiegel, een rechterbuitenspiegel en een binnenspiegel.
2. Indien met de in het eerste lid bedoelde binnenspiegel het achter het voertuig gelegen weggedeelte niet voldoende kan worden overzien, behoeft deze niet aanwezig te zijn.
3. Personenauto’s, in gebruik genomen voor 26 januari 2010, moeten zijn voorzien van een linkerbuitenspiegel en een binnenspiegel.
4. De in het derde lid bedoelde personenauto’s moeten zijn voorzien van een rechterbuitenspiegel indien met de binnenspiegel het achter het voertuig gelegen weggedeelte niet voldoende kan worden overzien. Indien de binnenspiegel geen zicht naar achteren mogelijk maakt, behoeft deze niet aanwezig te zijn.
pi_140502169
Fietsers die plotseling op de weg verschijnen alleen maar omdat het fietspad deels is afgezet en i.p.v. aan zijkant (tegen de stoep aan) te blijven rijden doodleuk naast elkaar op de weg gaan rijden. }:|

Scholieren types...
pi_140515517
quote:
1s.gif Op maandag 26 mei 2014 00:50 schreef NieuweNier het volgende:
Ik zit te bezinnen wat ik net mee heb gemaakt. Hier de OP van mijn post in de KLB:

[..]

KLB / Achtervolgd door Achmed

Echt een lijpe shit heftige situatie. :X
Ik kan me heel goed voorstellen dat je je geintimideerd voelt. Echter speel je die gast ook in de kaart door stoicijns door te rijden. De volgende keer stap je uit en ga je 'verhaal halen' op een normale manier.

Ik heb soms ook zo een figuur achter me, omdat ik de maximumsnelheid hanteer, of iemand anders ruimte geef, waardoor mijn achterligger opgefokt raakt omdat dit 'tijdsverlies' voor hem oplevert. Als ik ook maar enigzins de indruk krijg dat iemand mij probeert op te naaien, dan stopt de auto en stap ik ut en confronteer ik de bestuurder met zijn aso gedrag. Eigenlijk is dit dit 3 van de 3 keer (komt namelijk niet vaak voor) afgelopen met een beschaamde bestuurders.

Mensen zijn nu eenmaal vaak aso zonder het te beseffen. Op het moment dat je ze aanspreekt komt het schaamtegevoel. Ik doe dat dan ook gewoon. Klein of groot en breed. Dat interesseert me niet.

Ik ga overigens wel normaal de discussie aan, niet als een wilde gek.
pi_140592844
PTA / hypermiling. Wie doen dat allemaal?

Van die josties die files en ongelukken veroorzaken door extreem langzaam te rijden op snelwegen.

Zie de link boven :(
pi_140593011
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2014 19:35 schreef Alt-tab het volgende:

[..]

Ik kan me heel goed voorstellen dat je je geintimideerd voelt. Echter speel je die gast ook in de kaart door stoicijns door te rijden. De volgende keer stap je uit en ga je 'verhaal halen' op een normale manier.

Ik heb soms ook zo een figuur achter me, omdat ik de maximumsnelheid hanteer, of iemand anders ruimte geef, waardoor mijn achterligger opgefokt raakt omdat dit 'tijdsverlies' voor hem oplevert. Als ik ook maar enigzins de indruk krijg dat iemand mij probeert op te naaien, dan stopt de auto en stap ik ut en confronteer ik de bestuurder met zijn aso gedrag. Eigenlijk is dit dit 3 van de 3 keer (komt namelijk niet vaak voor) afgelopen met een beschaamde bestuurders.

Mensen zijn nu eenmaal vaak aso zonder het te beseffen. Op het moment dat je ze aanspreekt komt het schaamtegevoel. Ik doe dat dan ook gewoon. Klein of groot en breed. Dat interesseert me niet.

Heel erg Robin Hood van je, maar ik zou gewoon doorrijden. Laatste waar ik behoefte aan heb als ik haast heb is een preek aanhoren van een bestuurder die zich 'opgenaaid' voelt.

Sowieso op de autosnelweg stoppen...levensgevaarlijk man. Of doe je dat alleen in de bebouwde kom en strem je het overige verkeer met je 'goed gedrag toneelspel'? Of misschien heb je wel een provisorisch bordje: volgen, geen politie, maar wil ff met je praten _O-

Alsof ik met een andere bestuurder in gesprek ga :')
I feel kinda Locrian today
  zondag 1 juni 2014 @ 12:03:07 #89
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_140593407
quote:

[..]

Als ik ook maar enigzins de indruk krijg dat iemand mij probeert op te naaien, dan stopt de auto en stap ik ut en confronteer ik de bestuurder met zijn aso gedrag.
Hoe zorg je dan dat de ander ook stopt en naar jou luistert? Ik kan me er echt niks bij voorstellen, ik zou nooit zomaar stoppen als ik onderweg ben.
pi_140593828
quote:
5s.gif Op zondag 1 juni 2014 12:03 schreef Tijn het volgende:

[..]

Hoe zorg je dan dat de ander ook stopt en naar jou luistert? Ik kan me er echt niks bij voorstellen, ik zou nooit zomaar stoppen als ik onderweg ben.
Dat vraag ik me dus ook af...
pi_140594183
quote:

[..]

Je gaat gewoon aan de kant met je gammelbak als ik er langs wil, ook al rij je max 120 omdat niet harder mag, dan ga je maar rechts rijden.
pi_140594205
quote:
1s.gif Op zondag 1 juni 2014 12:34 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Je gaat gewoon aan de kant met je gammelbak als ik er langs wil
_O-

Dit dus.
  zondag 1 juni 2014 @ 14:50:02 #93
220368 Afhaalchinees
Geen Chinees
pi_140597748
Verkeerd afgestelde koplampen :r Elke avond/nacht is het raak
  FOK!fotograaf zondag 1 juni 2014 @ 20:31:21 #94
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_140607264
Van die lui die gas gaan bijgeven als je ze aan het inhalen bent, terwijl jij op de cc rijdt. Of als je ze ingehaald hebt, ervoor gaat en dan boos naar je gaan kijken omdat ze weer inlopen... Misschien moet je gewoon en constante snelheid rijden?
Verder blijft de A2 gewoon ergerlijk: op strook 5 zitten met 100 op de cc en in je linker spiegel kijken en zien: strook 4 leeg, strook 3 leeg, strook 2 een treintje dat je al een kwartier in je spiegel ziet... 8)7
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
pi_140682211
quote:
1s.gif Op zondag 1 juni 2014 11:47 schreef starla het volgende:

[..]

Heel erg Robin Hood van je, maar ik zou gewoon doorrijden. Laatste waar ik behoefte aan heb als ik haast heb is een preek aanhoren van een bestuurder die zich 'opgenaaid' voelt.

Sowieso op de autosnelweg stoppen...levensgevaarlijk man. Of doe je dat alleen in de bebouwde kom en strem je het overige verkeer met je 'goed gedrag toneelspel'? Of misschien heb je wel een provisorisch bordje: volgen, geen politie, maar wil ff met je praten _O-

Alsof ik met een andere bestuurder in gesprek ga :')

Heeft precies niets met 'Robin Hood' te maken. Ik zal diegene flink de les lezen. Ik laat me niet gauw opnaaien, maar als je mij nadrukkelijk zit te treiteren/hinderen dan krijg je het te weten ook. Heeft niets te maken met 'goed gedrag toneelspeel', maar dat ik het spuugzat ben dat iemand mij zit te irriteren.

Dat je niet stopt op de snelweg leek mij common sense, maar wellicht had ik voor figuren zoals jij expliciet moeten vermelden in welke situatie ik wel of juist niet stop, al hoewel je in dat geval de discussie sowieso niet waard bent, Van een 'gesprek' is trouwens geen sprake. Het is voornamelijk een monoloog wat bestaat uit getier vanuit mijn kant, en een wit wegtrekkende 'gesprekspartner'.

Als ik mijn zegje heb gedaan ga ik verder.

" Alsof ik ga wachten op uitleg van de andere bestuurder waarom hij zo debiel deed :') "

quote:
5s.gif Op zondag 1 juni 2014 12:03 schreef Tijn het volgende:

[..]

Simpel. Meestal vinden de asopraktijken plaats tijdens de spits waar ik veel in rijd. Op mijn route kom je erg veel kruispunten, en daarmee verkeerslichten tegen. Wegens de ingewikkelde constructie van het verkeer staan deze lang op rood.

Aangezien ik voor deze figuren rijd, stap ik uit als het rood is en ga ik vertellen wat ik van hun gedrag vind. Ik heb hier tijd genoeg voor. Tegen de tijd dat het groen is, zit ik alweer in mijn auto.

quote:
1s.gif Op zondag 1 juni 2014 12:34 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Je gaat gewoon aan de kant met je gammelbak als ik er langs wil, ook al rij je max 120 omdat niet harder mag, dan ga je maar rechts rijden.
Wordt lastig ben ik bang. D-Segmenter uit 2008 met 140PK die 1300KG weegt. Wat rij jij precies? :)

Geldt trouwens ook voor Starla, met der grote muil.

[ Bericht 3% gewijzigd door Alt-tab op 03-06-2014 21:09:38 ]
pi_140683298
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 20:58 schreef Alt-tab het volgende:

[..]

Heeft precies niets met 'Robin Hood' te maken. Ik zal diegene flink de les lezen. Ik laat me niet gauw opnaaien, maar als je mij nadrukkelijk zit te treiteren/hinderen dan krijg je het te weten ook. Heeft niets te maken met 'goed gedrag toneelspeel', maar dat ik het spuugzat ben dat iemand mij zit te irriteren.

Dat je niet stopt op de snelweg leek mij common sense, maar wellicht had ik voor figuren zoals jij expliciet moeten vermelden in welke situatie ik wel of juist niet stop, al hoewel je in dat geval de discussie sowieso niet waard bent, Van een 'gesprek' is trouwens geen sprake. Het is voornamelijk een monoloog wat bestaat uit getier vanuit mijn kant, en een wit wegtrekkende 'gesprekspartner'.

" Alsof ik ga wachten op uitleg van de andere bestuurder waarom hij zo debiel deed :') "

[..]

Simpel. Meestal vinden de asopraktijken plaats tijdens de spits waar ik veel in rijd. Op mijn route kom je erg veel kruispunten, en daarmee verkeerslichten tegen. Wegens de ingewikkelde constructie van het verkeer staan deze lang op rood.

Aangezien ik voor deze figuren rijd, stap ik uit als het rood is en ga ik vertellen wat ik van hun gedrag vind. Ik heb hier tijd genoeg voor. Tegen de tijd dat het groen is, zit ik alweer in mijn auto.

[..]

Wordt lastig ben ik bang. D-Segmenter uit 2008 met 140PK die 1300KG weegt. Wat rij jij precies? :)

Geldt trouwens ook voor Starla, met der grote muil.
Serieus?

Dan ben je echt triest. Als je zo man bent om iemand uit te schelden, moet je ook man genoeg zijn om een tegenreactie te verwachten. Maar nee, zodra de deur waarschijnlijk een beetje open gaat ren je zeker snel weg. Internetheld. :')
pi_140683514
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 21:18 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Serieus?

Dan ben je echt triest. Als je zo man bent om iemand uit te schelden, moet je ook man genoeg zijn om een tegenreactie te verwachten. Maar nee, zodra de deur waarschijnlijk een beetje open gaat ren je zeker snel weg. Internetheld. :')
Ik denk meer dat je het verkeerd begrijpt. Afhankelijk van de situatie trek ik zelf het portier open, of tik op het raampje net zo lang tot die naar beneden gaat, en doe ik mijn beklag. Juist de tegenpartij heeft geen weerwoord waardoor ik terugloop en verder ga.

Volgens mij gaf ik dit ook in mijn voorgaande post aan, maar dat heb je schijnbaar gemist.
pi_140683612
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 21:23 schreef Alt-tab het volgende:

[..]

Ik denk meer dat je het verkeerd begrijpt. Afhankelijk van de situatie trek ik zelf het portier open, of tik op het raampje net zo lang tot die naar beneden gaat, en doe ik mijn beklag. Juist de tegenpartij heeft geen weerwoord waardoor ik terugloop en verder ga.

Volgens mij gaf ik dit ook in mijn voorgaande post aan, maar dat heb je schijnbaar gemist.
Dan blijft het triest dat je niet op een reactie wacht. Misschien ben je zelf ook wel asociaal bezig, alleen wil je het dan weer niet horen. Iets met een pot en een ketel.
pi_140683730
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 21:25 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Dan blijft het triest dat je niet op een reactie wacht. Misschien ben je zelf ook wel asociaal bezig, alleen wil je het dan weer niet horen. Iets met een pot en een ketel.
Waar zeg ik dat ik de tegenpartij niet de kans geef een reactie te geven? Daar is voldoende gelegenheid voor. Als je op de een of andere manier niet ad rem genoeg bent om een reactie te geven heb je pech. Ik kan het verkeer immers ook niet ophouden, snap je?

Als je trouwens mijn posts leest, zul je zien dat ik verre van asociaal overkom
pi_140683805
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 21:27 schreef Alt-tab het volgende:

[..]

Waar zeg ik dat ik de tegenpartij niet de kans geef een reactie te geven? Daar is voldoende gelegenheid voor. Als je op de een of andere manier niet ad rem genoeg bent om een reactie te geven heb je pech. Ik kan het verkeer immers ook niet ophouden, snap je?

Als je trouwens mijn posts leest, zul je zien dat ik verre van asociaal overkom
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 20:58 schreef Alt-tab het volgende:

Nog geen half uur geleden... Slecht geheugen.

En de meeste personen die niet vinden dat ze asociaal zijn, die zijn het ook. Je bent echt niet heilig hoor. Niemand die hier post.
pi_140683869
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 21:29 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

[..]

Nog geen half uur geleden... Slecht geheugen.
Nee, ik bedoel meer in het algemeen. Iets met een posthistory. Of ben jij een mak lammetje die over zich heen laat lopen. Laten we vooral de context hierin niet vergeten, namelijk dat iemand mij opzettelijk irriteert.

Edit:

Prima, kijk eens naar mijn posts los van degene die je geqoute hebt op asociaal gedrag. Dat is er niet. Ik relativeer nogal veel. Scheelt ergernis.

Alleen als je mij opzettelijk irriteert, dan zeg ik daar wat van. Is daar iets mis mee?
pi_140683945
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 21:30 schreef Alt-tab het volgende:

[..]

Nee, ik bedoel meer in het algemeen. Iets met een posthistory. Of ben jij een mak lammetje die over zich heen laat lopen. Laten we vooral de context hierin niet vergeten, namelijk dat iemand mij opzettelijk irriteert.
Ik ben ook al regelmatig 2 keer uit gestapt, ook als ik daarmee het overige verkeer op houd. Als iemand zich echt zo gedraagt dat hij mij in serieus gevaar brengt dan boeit mij dat echt niet. Niet zo lafjes zoals jij de andere partij geen kans geven of even snel voor een stoplicht...

Maar als iemand mij opnaait, is hem zijn probleem. Dat jij je laat opnaaien, is echt zeer triest. Blijf gewoon je ding doen in het verkeer.
pi_140684022
Weet niet precies. We hebben een BMW520d M sport sedan.

Iets meer dan 140pk dacht ik, mag je zelf opzoeken.

Hoe het ook zij. Ik rij gewoon aan je voorbij. Want ik heb geen zin in jouw moraalridderij, hé dat rijmt.
pi_140684032
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 21:32 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Ik ben ook al regelmatig uit gestapt, ook als ik daarmee het overige verkeer op houd. Als iemand zich echt zo gedraagt dat hij mij in gevaar brengt dan boeit mij dat echt niet. Niet zo lafjes zoals jij de andere partij geen kans geven of even snel voor een stoplicht...
Hoezo geen kans geven? Lees je selectief. Als de andere partij dusdanig geintimideerd is, ga ik geen minuten lang wachten op een reactie. Ik heb wel wat beters te doen.
pi_140684065
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 21:34 schreef Alt-tab het volgende:

[..]

Hoezo geen kans geven? Lees je selectief. Als de andere partij dusdanig geintimideerd is, ga ik geen minuten lang wachten op een reactie. Ik heb wel wat beters te doen.
:W

Je leest zelf niet wat je schrijft. Maar het is alweer genoeg offtopic geweest nu.

Irritatie:
Iemand die 60 rijd op een 130 weg.
pi_140684135
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 21:34 schreef Alt-tab het volgende:
Als de andere partij dusdanig geintimideerd is
:') _O-
pi_140684188
[
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 21:34 schreef starla het volgende:

Oh zo, 'We' hebben ook een BMW 6 serie 4.8L V8, alleen is die niet van mij :)
pi_140684284
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 21:35 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

:W

Je leest zelf niet wat je schrijft. Maar het is alweer genoeg offtopic geweest nu.

Irritatie:
Ik lees prima wat ik schrijf, helaas geldt dat niet voor jou. Geeft niet, ik snap die tactieken wel om het laatste woord te hebben.
pi_140684320
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 21:37 schreef Alt-tab het volgende:

[..]

[..]

Oh zo, 'We' hebben ook een BMW 6 serie 4.8L V8, alleen is die niet van mij :)
Lol, doe niet zo opgefokt man, rook een joint ofzo. Je wilde toch m'n auto weten, there you are. Meteen weer wie heeft de langste leuter uithangen :')

Proficiat, mooie bak, maar stop ook dáár niet voor, ook al had je een 7 meter versie Maybach.
pi_140684477
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 21:40 schreef starla het volgende:

[..]

Lol, doe niet zo opgefokt man, rook een joint ofzo. Je wilde toch m'n auto weten, there you are. Meteen weer wie heeft de langste leuter uithangen :')

Proficiat, mooie bak, maar stop ook dáár niet voor, ook al had je een 7 meter versie Maybach.
Opgefokt? Zie jouw verdediging;

quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 21:34 schreef starla het volgende:

Hoe het ook zij. Ik rij gewoon aan je voorbij. Want ik heb geen zin in jouw moraalridderij, hé dat rijmt.
Meer dan gerechtvaardigt dat ik laat zien dat 'we' een dikkere bak hebben, Ik had het namelijk over mijn auto.
pi_140684515
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 21:43 schreef Alt-tab het volgende:

[..]

[..]

Meer dan gerechtvaardigt dat ik laat zien dat 'we' een dikkere bak hebben, Ik had het namelijk over mijn auto.
Nou, dan rijd ik dus in onze auto jou voorbij in jouw auto _O-
pi_140684608
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 21:44 schreef starla het volgende:

[..]

In mijn auto wel ja. Maar als ik 'onze' auto pak, rij ik jou snot. Is dat niet grappig _O-
pi_140684717
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 21:45 schreef Alt-tab het volgende:

[..]

In mijn auto wel ja. Maar als ik 'onze' auto pak, rij ik jou snot. Is dat niet grappig _O-
Nee, want ik gredraag me niet als een tokkie door midden op straat uit te stappen, ik voel me zeker niet geintimideerd door een rood hoofd.

En die 4.8 zuipt als een malle en hoe zwaar is ie?
pi_140684720
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 21:43 schreef Alt-tab het volgende:

[..]

[..]

'We' is natuurlijk altijd je ouders. Het kan niet de auto samen met je vriend of vriendin zijn. :')
pi_140684878
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 21:48 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

'We' is natuurlijk altijd je ouders. Het kan niet de auto samen met je vriend of vriendin zijn. :')
Natuurlijk wel, want hij is directeur van een groot bedrijf en zij is prinses van Monaco _O-
pi_140684883
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 21:48 schreef starla het volgende:

[..]

Nee, want ik gredraag me niet als een tokkie door midden op straat uit te stappen, ik voel me zeker niet geintimideerd door een rood hoofd.

En die 4.8 zuipt als een malle en hoe zwaar is ie?
Maar daar ging het ook niet om.

quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 21:44 schreef starla het volgende:

[..]

Hoeveel die zuipt. Volgens mijn vader 1 op 8. Gewicht weet ik niet. Ik heb zelf ook niet vaak in die auto gereden. De keren dat ik ermee reed heb ik heb voorzichtig opgetrokken naar max 180. Wel erg relaxed en luxe, maar ik was wel erg voorzichtig.

quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 21:48 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Maar ik heb die auto wel tot mijn beschikking. In combinatie met mijn eigen auto is dat wel erg chill.
pi_140684938
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 21:51 schreef Alt-tab het volgende:

[..]

Maar daar ging het ook niet om.

quote][ afbeelding ] Op dinsdag 3 juni 2014 21:44 schreef starla het volgende:

[..]

Hoeveel die zuipt. Volgens mijn vader 1 op 8. Gewicht weet ik niet. Ik heb zelf ook niet vaak in die auto gereden. De keren dat ik ermee reed heb ik heb voorzichtig opgetrokken naar max 180. Wel erg relaxed en luxe, maar ik was wel erg voorzichtig.
[/quote]

Wtf? Het is serieus de auto van je papa? :') _O-
pi_140684992
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 21:53 schreef starla het volgende:

[..]

[/quote]
Als ik eerlijk ben wel. Het is wel een vette bak, maar niet van mij of partner ;(
pi_140685134
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 21:54 schreef Alt-tab het volgende:

[..]

Als ik eerlijk ben wel. Het is wel een vette bak, maar niet van mij of partner ;(
[/quote]

Dude...ik bedoelde met 'we' natuurlijk ik en mijn man _O-

Nu heb je jezelf gediskwalificeerd ;(
pi_140685253
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 21:56 schreef starla het volgende:

[..]

Dude...ik bedoelde met 'we' natuurlijk ik en mijn man _O-

Nu heb je jezelf gediskwalificeerd ;(
[/quote]
In dat geval heb je gelijk. Enig argument mijnerzijds is dat ik niet in een gebakje rondrij . Jij ook zeker niet btw :)
pi_140685267
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 21:35 schreef RealBizkit666 het volgende:

Irritatie:
En dat zonder goede begeleiding zeker?
Dus niet zoals in dit filmpje:
pi_140685598
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 21:59 schreef Light het volgende:

[..]

En dat zonder goede begeleiding zeker?
Dus niet zoals in dit filmpje:
Was gewoon een personenauto. Wel een Belg. :P
  vrijdag 6 juni 2014 @ 17:19:59 #123
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_140784244
Stoplichten die motoren niet detecteren :(
Sta je dus te wachten tot je een ons weegt of er een auto komt terwijl de rest allemaal door rijdt :z
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  vrijdag 6 juni 2014 @ 17:24:15 #124
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_140784349
Gisteravond een auto vol met bejaarde vrouwen die met 85 km/h op de linkerstrook bleef hangen (2 stroken). Iedereen toeterend rechts voorbij, en gewoon lekker blijven kleppen over de advocaatjes met slagroom. :')

Oh, en nu het weer een lang weekend met mooi weer is: sleurhutten. :r
pi_140784505
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 17:24 schreef BigSmurf het volgende:
Gisteravond een auto vol met bejaarde vrouwen die met 85 km/h op de linkerstrook bleef hangen (2 stroken). Iedereen toeterend rechts voorbij, en gewoon lekker blijven kleppen over de advocaatjes met slagroom. :')

Oh, en nu het weer een lang weekend met mooi weer is: sleurhutten. :r
Nekschot geven dat volk, serieus! :r

Had het vanmiddag op de terugweg van Deventer naar Hengelo ook, een en al colonnes vrachtwagen en dan zo'n vieze kutcamper die met 0,00001 km/u verschil gaat inhalen. Partijtje bejaarden met -30 km/u er nog bij en het feest was compleet :r
  vrijdag 6 juni 2014 @ 17:49:39 #126
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_140784948
Dit weekend ook met de sleurhut de weg op *)

Ik rijdt echter wel wat harder met inhalen :P
Wat nog erger is dan inhalende caravans is caravans die door een vrachtwagen ingehaald worden }:|
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_140786989
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 17:49 schreef daNpy het volgende:
Dit weekend ook met de sleurhut de weg op *)

Ik rijdt echter wel wat harder met inhalen :P
Wat nog erger is dan inhalende caravans is caravans die door een vrachtwagen ingehaald worden }:|
Nee hoor, caravans die bijna ingehaald worden door een vrachtwagen en dan van schrik harder gaan rijden. Van die stumpers die hun seizoenshok van 8m even naar seizoensplek in Nederland brengen met 2 zachte verdroogde banden en discoverlichting erachter.

Toerwagens in buitenland doen vaak wel normaal, +100 en zo strak als een pijl.
.
  vrijdag 6 juni 2014 @ 20:36:10 #128
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_140789146
Ik weet nog dat ik een paar jaar geleden op vakantie was in Frankrijk, en dat we ergens op de tol werden ingehaald door een Brit in een Range Rover met een tandemasser erachter. Wij reden op dat moment 140 km/h op de GPS. _O-
pi_140816728
Vandaag Zwolle-Tilburg v.v. gereden en maar een paar sleurhutten tegengekomen.

Maar des te meer idioten die de auto zonder in de spiegel te kijken met 100 km/u naar de linkerstrook gooien terwijl ik daar met 130 reed. 8)7
  FOK!fotograaf zaterdag 7 juni 2014 @ 22:31:18 #130
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_140817929
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 21:45 schreef swollywood het volgende:

Maar des te meer idioten die de auto zonder in de spiegel te kijken met 100 km/u naar de linkerstrook gooien terwijl ik daar met 130 reed. 8)7
Ik had er een die voegde in vanaf de afrit de 80 weg op... Met 30, terwijl ik 80 reed. Vol in de remmen (tegen het slippen aan) en groot licht erbij. Ging ie me op de rotonde klieren door bijna stil te gaan staan na de eerste afrit, dus weer groot licht en toeter, maar ik moest er de eerste af. Stond ie stil, midden op de rotonde, terwijl ik vrolijk door reed... :')
The summer is magic!

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
  zondag 8 juni 2014 @ 14:02:20 #131
16454 eNaSnI
Zie signature
pi_140830439
Medeweggebruikers (die soms bij slecht weer) denken dat rode verkeerslichten niet gelden:

http://www.telegraaf.nl/b(...)recht_gefilmd__.html
http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/1013342
<a href="http://www.google.nl/search?q=utfs" rel="nofollow" target="_blank">UTFS!!</a>
pi_140840362
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2014 14:02 schreef eNaSnI het volgende:
Medeweggebruikers (die soms bij slecht weer) denken dat rode verkeerslichten niet gelden:

http://www.telegraaf.nl/b(...)recht_gefilmd__.html
iedereen blijft ook lekker in de auto zitten :')
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
pi_140840560
Van die bejaarden, die geen tempo maken op de oprit zodat ik gedwongen wordt om met 80 in te voegen. Terwijl de rest van het verkeer 120 rijdt. }:|
Professioneel gifmenger.
  FOK!fotograaf zondag 8 juni 2014 @ 21:33:57 #134
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_140845485
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2014 19:50 schreef Buurpoes het volgende:
Van die bejaarden, die geen tempo maken op de oprit zodat ik gedwongen wordt om met 80 in te voegen. Terwijl de rest van het verkeer 120 rijdt. }:|
Gewoon halverwege een gat laten vallen van 100 meter en daarna hem op zijn staart trappen dus geen optie? Of erlangs via de invoegstrook? Dat eerste kan ALTIJD, dat tweede is wat lastiger.
The summer is magic!

pi_140848364
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2014 21:33 schreef Pizza_Boom het volgende:

[..]

Gewoon halverwege een gat laten vallen van 100 meter en daarna hem op zijn staart trappen dus geen optie? Of erlangs via de invoegstrook? Dat eerste kan ALTIJD, dat tweede is wat lastiger.
Koekblikje heeft geen staart om op te trappen en erlangs paste niet. De invoegstrook was te kort om twee slomeriken in te halen.
Professioneel gifmenger.
  FOK!fotograaf zondag 8 juni 2014 @ 22:31:47 #136
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_140849347
quote:
1s.gif Op zondag 8 juni 2014 22:17 schreef Buurpoes het volgende:

[..]

Koekblikje heeft geen staart om op te trappen en erlangs paste niet. De invoegstrook was te kort om twee slomeriken in te halen.
Tenzij het de a27 bij Oosterhout is, moet je toch wel minimaal 100 kunnen halen op een halve invoegstrook, zelfs met een volbeladen eco koekblik. Maarja, daar moet je wel toeren voor maken (oftewel, niet bij 1500-2500 toeren schakelen, maar doortrekken naar 4000 tot 5000(5000 alleen bij een warme motor!)).
The summer is magic!

zondag 8 juni 2014 @ 22:36:05 #137
226990 Gwywen
Tuinvrouw
pi_140849626
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2014 22:31 schreef Pizza_Boom het volgende:

[..]

Tenzij het de a27 bij Oosterhout is, moet je toch wel minimaal 100 kunnen halen op een halve invoegstrook, zelfs met een volbeladen eco koekblik. Maarja, daar moet je wel toeren voor maken (oftewel, niet bij 1500-2500 toeren schakelen, maar doortrekken naar 4000 tot 5000(5000 alleen bij een warme motor!)).
Inderdaad, zelfs met mijn Corsa 1.0 van weleer waren alle invoegstroken lang genoeg om snelheid te maken. :)
pi_140849703
Fietsers die het "rechts heeft voorrang"-principe niet kennen of gewoonweg aan hun laars lappen.. En dat terwijl de auto's uit diezelfde rijrichting wel netjes wachten (gaat er dan geen belletje rinkelen?).
En dan heb je er bijna een op je motorkap (een man van middelbare leeftijd), fietst diegene inclusief nog wat fietsers erachteraan gewoon door alsof er niks aan de hand is.
  FOK!fotograaf zondag 8 juni 2014 @ 22:40:59 #139
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_140849988
quote:
15s.gif Op zondag 8 juni 2014 22:37 schreef Anne het volgende:
Fietsers die het "rechts heeft voorrang"-principe niet kennen of gewoonweg aan hun laars lappen.. En dat terwijl de auto's uit diezelfde rijrichting wel netjes wachten (gaat er dan geen belletje rinkelen?).
En dan heb je er bijna een op je motorkap (een man van middelbare leeftijd), fietst diegene inclusief nog wat fietsers erachteraan gewoon door alsof er niks aan de hand is.
En dan vervolgens roepen als je boos wordt dat ze toch de zwakkere deelnemer zijn, dus jij toch moet betalen... Top jongen, zit je straks in een rolstoel, vreet je door een slangetje en kan je niet eens meer aan je ballen krabben als je jeuk hebt, maar ik betaal. 8)7
Ik ben eigenlijk wel voor het afschaffen van de zwakkere verkeersdeelnemer op plaatsen waar de voorrang goed geregeld is (dus 95% van de gevallen).
The summer is magic!

pi_140851594
Denk dat vandaag ik de irritatie op de weg was. 3 auto;s naast elkaar bij het stoplicht, moest de volgende links, maar gokte op de middelste een V70. Helaas deze trok op als een slak en ging achter de linker auto rijden, helaas moest ik ook naar links, dus ik daarachter.

Vervolgens bij het stoplicht links gaat de V70 links van de voorligger staan, terwijl die de vorige keer niet sneller was. En ja hoor links af en vervolgens links blijven rijden ipv naar rechts te gaan. Dus ik dacht rechts erlangs, maar daar reed dus een Doblo 30. Remmen en weer achter de V70, vervolgens ging onze strook eraf en ging die wel naar rechts en ik er nipt langs met de 1.2 TSI in de 6500 toeren en twee wielen op de rand van het verdrijvingsvlak.

Ja echt aso, maar ik was bang de start van de GP van Canada te missen.
.
  FOK!fotograaf maandag 9 juni 2014 @ 12:43:05 #141
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_140866440
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2014 23:06 schreef Fer het volgende:
Denk dat vandaag ik de irritatie op de weg was. 3 auto;s naast elkaar bij het stoplicht, moest de volgende links, maar gokte op de middelste een V70. Helaas deze trok op als een slak en ging achter de linker auto rijden, helaas moest ik ook naar links, dus ik daarachter.

Vervolgens bij het stoplicht links gaat de V70 links van de voorligger staan, terwijl die de vorige keer niet sneller was. En ja hoor links af en vervolgens links blijven rijden ipv naar rechts te gaan. Dus ik dacht rechts erlangs, maar daar reed dus een Doblo 30. Remmen en weer achter de V70, vervolgens ging onze strook eraf en ging die wel naar rechts en ik er nipt langs met de 1.2 TSI in de 6500 toeren en twee wielen op de rand van het verdrijvingsvlak.

Ja echt aso, maar ik was bang de start van de GP van Canada te missen.
Maar dat is ook gewoon heel irritant, ga links staan als je door gaat rijden en vlot gaat optrekken, blijf anders lekker rechts. Ik heb ze ook regelmatig, heb je ze al 2x eruit getrokken op half gas en 3e keer weer links gaan staan. :')
The summer is magic!

pi_140868392
Jammer dat ik mijn dashcam niet meehad.

Grijze dakduif in Fiesta met Frans kenteken voor me bij het verkeerslicht bij verkeersplein Zwolle-Zuid.
Eerst moet ik al toeteren omdat ze achteruit rolt en mij bijna raakt waardoor ze van schrik bijna door rood rijdt. :')

Daarna op het verkeersplein hoekt ze hem van rijstrook 1 naar 3 (ik reed op 2) waardoor ik in de ankers moest en daarna gaat ze op de oprit naar de A28 ook nog een keer een zigzag-manouvre maken. |:(
pi_140868652
quote:
1s.gif Op maandag 9 juni 2014 13:42 schreef swollywood het volgende:
Jammer dat ik mijn dashcam niet meehad.

Grijze dakduif in Fiesta met Frans kenteken voor me bij het verkeerslicht bij verkeersplein Zwolle-Zuid.
Eerst moet ik al toeteren omdat ze achteruit rolt en mij bijna raakt waardoor ze van schrik bijna door rood rijdt. :')

Daarna op het verkeersplein hoekt ze hem van rijstrook 1 naar 3 (ik reed op 2) waardoor ik in de ankers moest en daarna gaat ze op de oprit naar de A28 ook nog een keer een zigzag-manouvre maken. |:(
Een frans kenteken is nooit een goed teken. Ik blijf ver uit de buurt van zo'n fransoos :')
pi_140884726
gisteren zat ik in de auto bij m'n moeder. we reden op de rechterbaan achter een seat. we gaan een baantje om om in te halen. vervolgens gaat de seat harder rijden zodat we hem niet kunnen inhalen. beetje vervelend zulke mensen. beetje kinderachtig ook
"Get busy living, or get busy dying"
pi_140897245
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 20:12 schreef BazZz2 het volgende:
gisteren zat ik in de auto bij m'n moeder. we reden op de rechterbaan achter een seat. we gaan een baantje om om in te halen. vervolgens gaat de seat harder rijden zodat we hem niet kunnen inhalen. beetje vervelend zulke mensen. beetje kinderachtig ook
Ik ken dat probleem.
Het valt mij op dat dit voornamelijk gebeurd met jongere bestuurders of een bestuurders van een grote bak.
Schijnbaar kennen ze het niet hebben als een oudere auto hun inhaalt (VW Polo van 22 jaar).
pi_140904691
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 23:14 schreef Magic-IRC het volgende:

[..]

Ik ken dat probleem.
Het valt mij op dat dit voornamelijk gebeurd met jongere bestuurders of een bestuurders van een grote bak.
Schijnbaar kennen ze het niet hebben als een oudere auto hun inhaalt (VW Polo van 22 jaar).
Ingehaald worden door een klein koekblik is ook not done, blijkt uit mijn ervaring.
Professioneel gifmenger.
  dinsdag 10 juni 2014 @ 09:45:57 #147
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_140905894
Gisteren was iemand ontzettend boos omdat ik voor hem invoegde op de ringweg (ik had een verkorte invoegstrook, het is al vet onoverzichtelijk daar) dus ik gaf een klein beetje gas bij zodat ik rustig voor hem kon invoegen (hij had mij ook gewoon ruimte kunnen geven..)
Ging ie met zijn lichten knipperen en later haalde hij me in, kreeg ik ook nog een dikke middelvinger enz enz

Hij had een wit trainingspak aan en een wit petje op, en zijn vriendin zat ook naast hem.
Ik snap echt niet waarom hij zich zo druk maakte, want ik MOEST wel voor hem, want achter hem was ook geen plek om in te voegen, daar reden ze allemaal te dicht op elkaar.
  FOK!fotograaf dinsdag 10 juni 2014 @ 11:25:41 #148
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_140908241
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 09:45 schreef ErkendFokker het volgende:
(hij had mij ook gewoon ruimte kunnen geven..)
Jij bent als invoeger verplicht voorrang te verlenen aan het verkeer dat zich al reeds op de hoofdrijbaan bevindt, dat is je bekend? En dat het verkeer dat daar rijdt nergens verplicht is rekening te houden met jou, behalve jou het invoegen niet meer onmogelijk te mogen maken als jij reeds aan het invoegen bent (mits normaal invoegen, dan dus geen gat meer dichttrappen), dus als jij niet kan invoegen, je aan het begin van de invoegstrook dient te wachten totdat er wel ruimte is?
The summer is magic!

dinsdag 10 juni 2014 @ 11:49:37 #149
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_140908985
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 11:25 schreef Pizza_Boom het volgende:

[..]

Jij bent als invoeger verplicht voorrang te verlenen aan het verkeer dat zich al reeds op de hoofdrijbaan bevindt, dat is je bekend? En dat het verkeer dat daar rijdt nergens verplicht is rekening te houden met jou, behalve jou het invoegen niet meer onmogelijk te mogen maken als jij reeds aan het invoegen bent (mits normaal invoegen, dan dus geen gat meer dichttrappen), dus als jij niet kan invoegen, je aan het begin van de invoegstrook dient te wachten totdat er wel ruimte is?
voor hem was genoeg ruimte, ik reed gewoon 70 en hij reed 60,het is een super onduidelijke situatie waar je niet kunt wachten aan het begin van de invoegstrook.
Er was voor hem gewoon ruimte en hij hoefde ook niet voor mij af te remmen

Het punt was: er gebeurde niks raars en ik voegde ontzettend soepel in alleen hij was op zijn pik getrapt omdat ik voor hem reed..

Ik kwam zegmaar van beneden, hij reed op een viaduct, ik moet invoegen via invoegstrook. Ik kon op het moment dat ik hem zag 2 dingen doen: stilstaan en een botsing veroorzaken of gewoon normale snelheid gaan rijden (70) en voor hem invoegen (hij reed 60)

Snap niet waarom hij zich daar zo druk over maakte. Normaal geef je mensen ook even ruimte als ze moeten invoegen op een korte invoegstrook. Hij niet.
  FOK!fotograaf dinsdag 10 juni 2014 @ 11:57:44 #150
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_140909246
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 11:49 schreef ErkendFokker het volgende:
Er was voor hem gewoon ruimte en hij hoefde ook niet voor mij af te remmen
Dan is het gewoon een kinderachtige sjonnie met een compensatieprobleem.
The summer is magic!

pi_140948624
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 11:57 schreef Pizza_Boom het volgende:

[..]

Dan is het gewoon een kinderachtige sjonnie met een compensatieprobleem.
Dit, gewoon gastjes die een kleine pik hebben en het niet kunnen hebben dat ze ingehaald worden.

Heel af en toe heb ik dat ook, maar dan alleen bij mensen die je inhalen om vervolgens voor je te gaan rijden met een lagere snelheid dan jij rijdt, waardoor jij hen weer moet inhalen omdat ik gewoon m'n eigen tempo wil rijden. Ga dan niet meteen mijn middelvinger opsteken, maar ik word daar wel lichtelijk geagiteerd van.
  woensdag 11 juni 2014 @ 11:49:17 #152
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_140949133
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2014 11:34 schreef starla het volgende:

[..]

Dit, gewoon gastjes die een kleine pik hebben en het niet kunnen hebben dat ze ingehaald worden.

Heel af en toe heb ik dat ook, maar dan alleen bij mensen die je inhalen om vervolgens voor je te gaan rijden met een lagere snelheid dan jij rijdt, waardoor jij hen weer moet inhalen omdat ik gewoon m'n eigen tempo wil rijden. Ga dan niet meteen mijn middelvinger opsteken, maar ik word daar wel lichtelijk geagiteerd van.
Niks zo irritant als mensen die om je heen cirkelen. Je inhalen, vervolgens langzamer gaan rijden voor je met als gevolg dat je hen weer inhaalt of van de CC af moet, vervolgens je weer inhalen enzovoort. Over het algemeen zijn het de doodskistjes (Aygo, C1 etc) of MPV's (Toyota Verso, Renault Scenic) van deze wereld.
pi_140950210
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2014 11:49 schreef BigSmurf het volgende:

[..]

Niks zo irritant als mensen die om je heen cirkelen. Je inhalen, vervolgens langzamer gaan rijden voor je met als gevolg dat je hen weer inhaalt of van de CC af moet, vervolgens je weer inhalen enzovoort. Over het algemeen zijn het de doodskistjes (Aygo, C1 etc) of MPV's (Toyota Verso, Renault Scenic) van deze wereld.
Precies, bloedirritant.
pi_140954112
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2014 11:49 schreef BigSmurf het volgende:
Ik had laatst hetzelfde met een Passat station met een uitgelubberd Vinexwijf erin. Ik haalde in op CC met 135 op teller, ging ruim sneller. Toen ik er naast reed gaf ze opeens gas en ging ervan door met 140 oid.
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_140980610
Weet iemand wat er gister in de avondspits aan de hand was op de a2 tussen amsterdam en utrecht? Mijn navigatie stuurde me lekker binnendoor omdat er van de 5 stroken maar 1 open was...
  donderdag 12 juni 2014 @ 08:43:45 #156
85962 ioko
I Appear Missing
pi_140980975
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2014 08:10 schreef Daeron het volgende:
Weet iemand wat er gister in de avondspits aan de hand was op de a2 tussen amsterdam en utrecht? Mijn navigatie stuurde me lekker binnendoor omdat er van de 5 stroken maar 1 open was...
Technisch onderzoek na een ongeluk dacht ik....
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_140981265
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2014 08:43 schreef ioko het volgende:

[..]

Technisch onderzoek na een ongeluk dacht ik....
Dat had ik inderdaad gehoord, maar vind niet veel op de nieuwssites over wat er nu precies gebeurd was...
pi_140981513
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2014 09:02 schreef Daeron het volgende:

[..]

Dat had ik inderdaad gehoord, maar vind niet veel op de nieuwssites over wat er nu precies gebeurd was...
Zware avondspits door file A2 bij Abcoude
Door Internetredactie - 11-6-2014, 17:48 (Update 11-6-2014, 20:06)
ABCOUDE - Verkeer tussen Amsterdam en Utrecht had woensdag in de avondspits last van veel vertraging door een ongeval op de A2 bij Abcoude. Vanwege het politieonderzoek naar de toedracht van het ongeluk waren tijdelijk meerdere rijstroken dicht. Inmiddels zijn alle stroken weer vrijgegeven en is het verkeer weer op gang gekomen, meldt de ANWB.

Rond 16.15 uur reed een personenauto tegen de vangrail. De politie sloot vier van de vijf rijstroken, waardoor het verkeer vastliep. Op de A2, A9 en A10 stond ruim 10 kilometer file. Verkeer moest omrijden via Hilversum (A1/A27). Rond 19.00 uur werden de rijstroken vrijgegeven. Ook op de A4 vanaf Schiphol naar Amsterdam stond het verkeer vast door de problemen op de A2.

Op de A4 bij Hoogmade sloeg rond 19.00 uur bovendien een auto over de kop. In de richting van Amsterdam stond daar zo’n 4 kilometer file. De file was daar rond 19.45 uur opgelost. Behalve op de A2 en A4 gebeurde ook op de A58 bij Goirle een opvallend ongeluk. Daar sloeg een auto over de kop die vervolgens op de vangrail terechtkwam. Dat zorgde voor oponthoud tussen Tilburg en Breda.
pi_140981613
quote:
1s.gif Op donderdag 12 juni 2014 09:15 schreef portie het volgende:

[..]

Zware avondspits door file A2 bij Abcoude
Door Internetredactie - 11-6-2014, 17:48 (Update 11-6-2014, 20:06)
ABCOUDE - Verkeer tussen Amsterdam en Utrecht had woensdag in de avondspits last van veel vertraging door een ongeval op de A2 bij Abcoude. Vanwege het politieonderzoek naar de toedracht van het ongeluk waren tijdelijk meerdere rijstroken dicht. Inmiddels zijn alle stroken weer vrijgegeven en is het verkeer weer op gang gekomen, meldt de ANWB.

Rond 16.15 uur reed een personenauto tegen de vangrail. De politie sloot vier van de vijf rijstroken, waardoor het verkeer vastliep. Op de A2, A9 en A10 stond ruim 10 kilometer file. Verkeer moest omrijden via Hilversum (A1/A27). Rond 19.00 uur werden de rijstroken vrijgegeven. Ook op de A4 vanaf Schiphol naar Amsterdam stond het verkeer vast door de problemen op de A2.

Op de A4 bij Hoogmade sloeg rond 19.00 uur bovendien een auto over de kop. In de richting van Amsterdam stond daar zo’n 4 kilometer file. De file was daar rond 19.45 uur opgelost. Behalve op de A2 en A4 gebeurde ook op de A58 bij Goirle een opvallend ongeluk. Daar sloeg een auto over de kop die vervolgens op de vangrail terechtkwam. Dat zorgde voor oponthoud tussen Tilburg en Breda.
Ah, mijn google-fu is zwak vandaag.
pi_140981663
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2014 09:21 schreef Daeron het volgende:

[..]

Ah, mijn google-fu is zwak vandaag.
Woensdag 11 juni, A2, ongeluk -> search
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')