abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_140683869
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 21:29 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

[..]

Nog geen half uur geleden... Slecht geheugen.
Nee, ik bedoel meer in het algemeen. Iets met een posthistory. Of ben jij een mak lammetje die over zich heen laat lopen. Laten we vooral de context hierin niet vergeten, namelijk dat iemand mij opzettelijk irriteert.

Edit:

Prima, kijk eens naar mijn posts los van degene die je geqoute hebt op asociaal gedrag. Dat is er niet. Ik relativeer nogal veel. Scheelt ergernis.

Alleen als je mij opzettelijk irriteert, dan zeg ik daar wat van. Is daar iets mis mee?
pi_140683945
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 21:30 schreef Alt-tab het volgende:

[..]

Nee, ik bedoel meer in het algemeen. Iets met een posthistory. Of ben jij een mak lammetje die over zich heen laat lopen. Laten we vooral de context hierin niet vergeten, namelijk dat iemand mij opzettelijk irriteert.
Ik ben ook al regelmatig 2 keer uit gestapt, ook als ik daarmee het overige verkeer op houd. Als iemand zich echt zo gedraagt dat hij mij in serieus gevaar brengt dan boeit mij dat echt niet. Niet zo lafjes zoals jij de andere partij geen kans geven of even snel voor een stoplicht...

Maar als iemand mij opnaait, is hem zijn probleem. Dat jij je laat opnaaien, is echt zeer triest. Blijf gewoon je ding doen in het verkeer.
pi_140684022
Weet niet precies. We hebben een BMW520d M sport sedan.

Iets meer dan 140pk dacht ik, mag je zelf opzoeken.

Hoe het ook zij. Ik rij gewoon aan je voorbij. Want ik heb geen zin in jouw moraalridderij, hé dat rijmt.
I feel kinda Locrian today
pi_140684032
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 21:32 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Ik ben ook al regelmatig uit gestapt, ook als ik daarmee het overige verkeer op houd. Als iemand zich echt zo gedraagt dat hij mij in gevaar brengt dan boeit mij dat echt niet. Niet zo lafjes zoals jij de andere partij geen kans geven of even snel voor een stoplicht...
Hoezo geen kans geven? Lees je selectief. Als de andere partij dusdanig geintimideerd is, ga ik geen minuten lang wachten op een reactie. Ik heb wel wat beters te doen.
pi_140684065
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 21:34 schreef Alt-tab het volgende:

[..]

Hoezo geen kans geven? Lees je selectief. Als de andere partij dusdanig geintimideerd is, ga ik geen minuten lang wachten op een reactie. Ik heb wel wat beters te doen.
:W

Je leest zelf niet wat je schrijft. Maar het is alweer genoeg offtopic geweest nu.

Irritatie:
Iemand die 60 rijd op een 130 weg.
pi_140684135
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 21:34 schreef Alt-tab het volgende:
Als de andere partij dusdanig geintimideerd is
:') _O-
pi_140684188
[
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 21:34 schreef starla het volgende:

Oh zo, 'We' hebben ook een BMW 6 serie 4.8L V8, alleen is die niet van mij :)
pi_140684284
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 21:35 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

:W

Je leest zelf niet wat je schrijft. Maar het is alweer genoeg offtopic geweest nu.

Irritatie:
Ik lees prima wat ik schrijf, helaas geldt dat niet voor jou. Geeft niet, ik snap die tactieken wel om het laatste woord te hebben.
pi_140684320
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 21:37 schreef Alt-tab het volgende:

[..]

[..]

Oh zo, 'We' hebben ook een BMW 6 serie 4.8L V8, alleen is die niet van mij :)
Lol, doe niet zo opgefokt man, rook een joint ofzo. Je wilde toch m'n auto weten, there you are. Meteen weer wie heeft de langste leuter uithangen :')

Proficiat, mooie bak, maar stop ook dáár niet voor, ook al had je een 7 meter versie Maybach.
pi_140684477
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 21:40 schreef starla het volgende:

[..]

Lol, doe niet zo opgefokt man, rook een joint ofzo. Je wilde toch m'n auto weten, there you are. Meteen weer wie heeft de langste leuter uithangen :')

Proficiat, mooie bak, maar stop ook dáár niet voor, ook al had je een 7 meter versie Maybach.
Opgefokt? Zie jouw verdediging;

quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 21:34 schreef starla het volgende:

Hoe het ook zij. Ik rij gewoon aan je voorbij. Want ik heb geen zin in jouw moraalridderij, hé dat rijmt.
Meer dan gerechtvaardigt dat ik laat zien dat 'we' een dikkere bak hebben, Ik had het namelijk over mijn auto.
pi_140684515
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 21:43 schreef Alt-tab het volgende:

[..]

[..]

Meer dan gerechtvaardigt dat ik laat zien dat 'we' een dikkere bak hebben, Ik had het namelijk over mijn auto.
Nou, dan rijd ik dus in onze auto jou voorbij in jouw auto _O-
pi_140684608
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 21:44 schreef starla het volgende:

[..]

In mijn auto wel ja. Maar als ik 'onze' auto pak, rij ik jou snot. Is dat niet grappig _O-
pi_140684717
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 21:45 schreef Alt-tab het volgende:

[..]

In mijn auto wel ja. Maar als ik 'onze' auto pak, rij ik jou snot. Is dat niet grappig _O-
Nee, want ik gredraag me niet als een tokkie door midden op straat uit te stappen, ik voel me zeker niet geintimideerd door een rood hoofd.

En die 4.8 zuipt als een malle en hoe zwaar is ie?
pi_140684720
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 21:43 schreef Alt-tab het volgende:

[..]

[..]

'We' is natuurlijk altijd je ouders. Het kan niet de auto samen met je vriend of vriendin zijn. :')
pi_140684878
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 21:48 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

'We' is natuurlijk altijd je ouders. Het kan niet de auto samen met je vriend of vriendin zijn. :')
Natuurlijk wel, want hij is directeur van een groot bedrijf en zij is prinses van Monaco _O-
pi_140684883
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 21:48 schreef starla het volgende:

[..]

Nee, want ik gredraag me niet als een tokkie door midden op straat uit te stappen, ik voel me zeker niet geintimideerd door een rood hoofd.

En die 4.8 zuipt als een malle en hoe zwaar is ie?
Maar daar ging het ook niet om.

quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 21:44 schreef starla het volgende:

[..]

Hoeveel die zuipt. Volgens mijn vader 1 op 8. Gewicht weet ik niet. Ik heb zelf ook niet vaak in die auto gereden. De keren dat ik ermee reed heb ik heb voorzichtig opgetrokken naar max 180. Wel erg relaxed en luxe, maar ik was wel erg voorzichtig.

quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 21:48 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Maar ik heb die auto wel tot mijn beschikking. In combinatie met mijn eigen auto is dat wel erg chill.
pi_140684938
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 21:51 schreef Alt-tab het volgende:

[..]

Maar daar ging het ook niet om.

quote][ afbeelding ] Op dinsdag 3 juni 2014 21:44 schreef starla het volgende:

[..]

Hoeveel die zuipt. Volgens mijn vader 1 op 8. Gewicht weet ik niet. Ik heb zelf ook niet vaak in die auto gereden. De keren dat ik ermee reed heb ik heb voorzichtig opgetrokken naar max 180. Wel erg relaxed en luxe, maar ik was wel erg voorzichtig.
[/quote]

Wtf? Het is serieus de auto van je papa? :') _O-
pi_140684992
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 21:53 schreef starla het volgende:

[..]

[/quote]
Als ik eerlijk ben wel. Het is wel een vette bak, maar niet van mij of partner ;(
pi_140685134
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 21:54 schreef Alt-tab het volgende:

[..]

Als ik eerlijk ben wel. Het is wel een vette bak, maar niet van mij of partner ;(
[/quote]

Dude...ik bedoelde met 'we' natuurlijk ik en mijn man _O-

Nu heb je jezelf gediskwalificeerd ;(
pi_140685253
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 21:56 schreef starla het volgende:

[..]

Dude...ik bedoelde met 'we' natuurlijk ik en mijn man _O-

Nu heb je jezelf gediskwalificeerd ;(
[/quote]
In dat geval heb je gelijk. Enig argument mijnerzijds is dat ik niet in een gebakje rondrij . Jij ook zeker niet btw :)
pi_140685267
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 21:35 schreef RealBizkit666 het volgende:

Irritatie:
En dat zonder goede begeleiding zeker?
Dus niet zoals in dit filmpje:
pi_140685598
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 21:59 schreef Light het volgende:

[..]

En dat zonder goede begeleiding zeker?
Dus niet zoals in dit filmpje:
Was gewoon een personenauto. Wel een Belg. :P
  vrijdag 6 juni 2014 @ 17:19:59 #123
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_140784244
Stoplichten die motoren niet detecteren :(
Sta je dus te wachten tot je een ons weegt of er een auto komt terwijl de rest allemaal door rijdt :z
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  vrijdag 6 juni 2014 @ 17:24:15 #124
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_140784349
Gisteravond een auto vol met bejaarde vrouwen die met 85 km/h op de linkerstrook bleef hangen (2 stroken). Iedereen toeterend rechts voorbij, en gewoon lekker blijven kleppen over de advocaatjes met slagroom. :')

Oh, en nu het weer een lang weekend met mooi weer is: sleurhutten. :r
pi_140784505
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 17:24 schreef BigSmurf het volgende:
Gisteravond een auto vol met bejaarde vrouwen die met 85 km/h op de linkerstrook bleef hangen (2 stroken). Iedereen toeterend rechts voorbij, en gewoon lekker blijven kleppen over de advocaatjes met slagroom. :')

Oh, en nu het weer een lang weekend met mooi weer is: sleurhutten. :r
Nekschot geven dat volk, serieus! :r

Had het vanmiddag op de terugweg van Deventer naar Hengelo ook, een en al colonnes vrachtwagen en dan zo'n vieze kutcamper die met 0,00001 km/u verschil gaat inhalen. Partijtje bejaarden met -30 km/u er nog bij en het feest was compleet :r
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')