abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 6 juni 2014 @ 17:49:39 #126
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_140784948
Dit weekend ook met de sleurhut de weg op *)

Ik rijdt echter wel wat harder met inhalen :P
Wat nog erger is dan inhalende caravans is caravans die door een vrachtwagen ingehaald worden }:|
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_140786989
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 17:49 schreef daNpy het volgende:
Dit weekend ook met de sleurhut de weg op *)

Ik rijdt echter wel wat harder met inhalen :P
Wat nog erger is dan inhalende caravans is caravans die door een vrachtwagen ingehaald worden }:|
Nee hoor, caravans die bijna ingehaald worden door een vrachtwagen en dan van schrik harder gaan rijden. Van die stumpers die hun seizoenshok van 8m even naar seizoensplek in Nederland brengen met 2 zachte verdroogde banden en discoverlichting erachter.

Toerwagens in buitenland doen vaak wel normaal, +100 en zo strak als een pijl.
.
  vrijdag 6 juni 2014 @ 20:36:10 #128
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_140789146
Ik weet nog dat ik een paar jaar geleden op vakantie was in Frankrijk, en dat we ergens op de tol werden ingehaald door een Brit in een Range Rover met een tandemasser erachter. Wij reden op dat moment 140 km/h op de GPS. _O-
pi_140816728
Vandaag Zwolle-Tilburg v.v. gereden en maar een paar sleurhutten tegengekomen.

Maar des te meer idioten die de auto zonder in de spiegel te kijken met 100 km/u naar de linkerstrook gooien terwijl ik daar met 130 reed. 8)7
  FOK!fotograaf zaterdag 7 juni 2014 @ 22:31:18 #130
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_140817929
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 21:45 schreef swollywood het volgende:

Maar des te meer idioten die de auto zonder in de spiegel te kijken met 100 km/u naar de linkerstrook gooien terwijl ik daar met 130 reed. 8)7
Ik had er een die voegde in vanaf de afrit de 80 weg op... Met 30, terwijl ik 80 reed. Vol in de remmen (tegen het slippen aan) en groot licht erbij. Ging ie me op de rotonde klieren door bijna stil te gaan staan na de eerste afrit, dus weer groot licht en toeter, maar ik moest er de eerste af. Stond ie stil, midden op de rotonde, terwijl ik vrolijk door reed... :')
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
  zondag 8 juni 2014 @ 14:02:20 #131
16454 eNaSnI
Zie signature
pi_140830439
Medeweggebruikers (die soms bij slecht weer) denken dat rode verkeerslichten niet gelden:

http://www.telegraaf.nl/b(...)recht_gefilmd__.html
http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/1013342
<a href="http://www.google.nl/search?q=utfs" rel="nofollow" target="_blank">UTFS!!</a>
pi_140840362
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2014 14:02 schreef eNaSnI het volgende:
Medeweggebruikers (die soms bij slecht weer) denken dat rode verkeerslichten niet gelden:

http://www.telegraaf.nl/b(...)recht_gefilmd__.html
iedereen blijft ook lekker in de auto zitten :')
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
pi_140840560
Van die bejaarden, die geen tempo maken op de oprit zodat ik gedwongen wordt om met 80 in te voegen. Terwijl de rest van het verkeer 120 rijdt. }:|
Professioneel gifmenger.
  FOK!fotograaf zondag 8 juni 2014 @ 21:33:57 #134
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_140845485
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2014 19:50 schreef Buurpoes het volgende:
Van die bejaarden, die geen tempo maken op de oprit zodat ik gedwongen wordt om met 80 in te voegen. Terwijl de rest van het verkeer 120 rijdt. }:|
Gewoon halverwege een gat laten vallen van 100 meter en daarna hem op zijn staart trappen dus geen optie? Of erlangs via de invoegstrook? Dat eerste kan ALTIJD, dat tweede is wat lastiger.
The summer is magic!

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
pi_140848364
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2014 21:33 schreef Pizza_Boom het volgende:

[..]

Gewoon halverwege een gat laten vallen van 100 meter en daarna hem op zijn staart trappen dus geen optie? Of erlangs via de invoegstrook? Dat eerste kan ALTIJD, dat tweede is wat lastiger.
Koekblikje heeft geen staart om op te trappen en erlangs paste niet. De invoegstrook was te kort om twee slomeriken in te halen.
Professioneel gifmenger.
  FOK!fotograaf zondag 8 juni 2014 @ 22:31:47 #136
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_140849347
quote:
1s.gif Op zondag 8 juni 2014 22:17 schreef Buurpoes het volgende:

[..]

Koekblikje heeft geen staart om op te trappen en erlangs paste niet. De invoegstrook was te kort om twee slomeriken in te halen.
Tenzij het de a27 bij Oosterhout is, moet je toch wel minimaal 100 kunnen halen op een halve invoegstrook, zelfs met een volbeladen eco koekblik. Maarja, daar moet je wel toeren voor maken (oftewel, niet bij 1500-2500 toeren schakelen, maar doortrekken naar 4000 tot 5000(5000 alleen bij een warme motor!)).
The summer is magic!

zondag 8 juni 2014 @ 22:36:05 #137
226990 Gwywen
Tuinvrouw
pi_140849626
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2014 22:31 schreef Pizza_Boom het volgende:

[..]

Tenzij het de a27 bij Oosterhout is, moet je toch wel minimaal 100 kunnen halen op een halve invoegstrook, zelfs met een volbeladen eco koekblik. Maarja, daar moet je wel toeren voor maken (oftewel, niet bij 1500-2500 toeren schakelen, maar doortrekken naar 4000 tot 5000(5000 alleen bij een warme motor!)).
Inderdaad, zelfs met mijn Corsa 1.0 van weleer waren alle invoegstroken lang genoeg om snelheid te maken. :)
pi_140849703
Fietsers die het "rechts heeft voorrang"-principe niet kennen of gewoonweg aan hun laars lappen.. En dat terwijl de auto's uit diezelfde rijrichting wel netjes wachten (gaat er dan geen belletje rinkelen?).
En dan heb je er bijna een op je motorkap (een man van middelbare leeftijd), fietst diegene inclusief nog wat fietsers erachteraan gewoon door alsof er niks aan de hand is.
  FOK!fotograaf zondag 8 juni 2014 @ 22:40:59 #139
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_140849988
quote:
15s.gif Op zondag 8 juni 2014 22:37 schreef Anne het volgende:
Fietsers die het "rechts heeft voorrang"-principe niet kennen of gewoonweg aan hun laars lappen.. En dat terwijl de auto's uit diezelfde rijrichting wel netjes wachten (gaat er dan geen belletje rinkelen?).
En dan heb je er bijna een op je motorkap (een man van middelbare leeftijd), fietst diegene inclusief nog wat fietsers erachteraan gewoon door alsof er niks aan de hand is.
En dan vervolgens roepen als je boos wordt dat ze toch de zwakkere deelnemer zijn, dus jij toch moet betalen... Top jongen, zit je straks in een rolstoel, vreet je door een slangetje en kan je niet eens meer aan je ballen krabben als je jeuk hebt, maar ik betaal. 8)7
Ik ben eigenlijk wel voor het afschaffen van de zwakkere verkeersdeelnemer op plaatsen waar de voorrang goed geregeld is (dus 95% van de gevallen).
The summer is magic!

pi_140851594
Denk dat vandaag ik de irritatie op de weg was. 3 auto;s naast elkaar bij het stoplicht, moest de volgende links, maar gokte op de middelste een V70. Helaas deze trok op als een slak en ging achter de linker auto rijden, helaas moest ik ook naar links, dus ik daarachter.

Vervolgens bij het stoplicht links gaat de V70 links van de voorligger staan, terwijl die de vorige keer niet sneller was. En ja hoor links af en vervolgens links blijven rijden ipv naar rechts te gaan. Dus ik dacht rechts erlangs, maar daar reed dus een Doblo 30. Remmen en weer achter de V70, vervolgens ging onze strook eraf en ging die wel naar rechts en ik er nipt langs met de 1.2 TSI in de 6500 toeren en twee wielen op de rand van het verdrijvingsvlak.

Ja echt aso, maar ik was bang de start van de GP van Canada te missen.
.
  FOK!fotograaf maandag 9 juni 2014 @ 12:43:05 #141
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_140866440
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2014 23:06 schreef Fer het volgende:
Denk dat vandaag ik de irritatie op de weg was. 3 auto;s naast elkaar bij het stoplicht, moest de volgende links, maar gokte op de middelste een V70. Helaas deze trok op als een slak en ging achter de linker auto rijden, helaas moest ik ook naar links, dus ik daarachter.

Vervolgens bij het stoplicht links gaat de V70 links van de voorligger staan, terwijl die de vorige keer niet sneller was. En ja hoor links af en vervolgens links blijven rijden ipv naar rechts te gaan. Dus ik dacht rechts erlangs, maar daar reed dus een Doblo 30. Remmen en weer achter de V70, vervolgens ging onze strook eraf en ging die wel naar rechts en ik er nipt langs met de 1.2 TSI in de 6500 toeren en twee wielen op de rand van het verdrijvingsvlak.

Ja echt aso, maar ik was bang de start van de GP van Canada te missen.
Maar dat is ook gewoon heel irritant, ga links staan als je door gaat rijden en vlot gaat optrekken, blijf anders lekker rechts. Ik heb ze ook regelmatig, heb je ze al 2x eruit getrokken op half gas en 3e keer weer links gaan staan. :')
The summer is magic!

pi_140868392
Jammer dat ik mijn dashcam niet meehad.

Grijze dakduif in Fiesta met Frans kenteken voor me bij het verkeerslicht bij verkeersplein Zwolle-Zuid.
Eerst moet ik al toeteren omdat ze achteruit rolt en mij bijna raakt waardoor ze van schrik bijna door rood rijdt. :')

Daarna op het verkeersplein hoekt ze hem van rijstrook 1 naar 3 (ik reed op 2) waardoor ik in de ankers moest en daarna gaat ze op de oprit naar de A28 ook nog een keer een zigzag-manouvre maken. |:(
pi_140868652
quote:
1s.gif Op maandag 9 juni 2014 13:42 schreef swollywood het volgende:
Jammer dat ik mijn dashcam niet meehad.

Grijze dakduif in Fiesta met Frans kenteken voor me bij het verkeerslicht bij verkeersplein Zwolle-Zuid.
Eerst moet ik al toeteren omdat ze achteruit rolt en mij bijna raakt waardoor ze van schrik bijna door rood rijdt. :')

Daarna op het verkeersplein hoekt ze hem van rijstrook 1 naar 3 (ik reed op 2) waardoor ik in de ankers moest en daarna gaat ze op de oprit naar de A28 ook nog een keer een zigzag-manouvre maken. |:(
Een frans kenteken is nooit een goed teken. Ik blijf ver uit de buurt van zo'n fransoos :')
pi_140884726
gisteren zat ik in de auto bij m'n moeder. we reden op de rechterbaan achter een seat. we gaan een baantje om om in te halen. vervolgens gaat de seat harder rijden zodat we hem niet kunnen inhalen. beetje vervelend zulke mensen. beetje kinderachtig ook
"Get busy living, or get busy dying"
pi_140897245
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 20:12 schreef BazZz2 het volgende:
gisteren zat ik in de auto bij m'n moeder. we reden op de rechterbaan achter een seat. we gaan een baantje om om in te halen. vervolgens gaat de seat harder rijden zodat we hem niet kunnen inhalen. beetje vervelend zulke mensen. beetje kinderachtig ook
Ik ken dat probleem.
Het valt mij op dat dit voornamelijk gebeurd met jongere bestuurders of een bestuurders van een grote bak.
Schijnbaar kennen ze het niet hebben als een oudere auto hun inhaalt (VW Polo van 22 jaar).
pi_140904691
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 23:14 schreef Magic-IRC het volgende:

[..]

Ik ken dat probleem.
Het valt mij op dat dit voornamelijk gebeurd met jongere bestuurders of een bestuurders van een grote bak.
Schijnbaar kennen ze het niet hebben als een oudere auto hun inhaalt (VW Polo van 22 jaar).
Ingehaald worden door een klein koekblik is ook not done, blijkt uit mijn ervaring.
Professioneel gifmenger.
  dinsdag 10 juni 2014 @ 09:45:57 #147
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_140905894
Gisteren was iemand ontzettend boos omdat ik voor hem invoegde op de ringweg (ik had een verkorte invoegstrook, het is al vet onoverzichtelijk daar) dus ik gaf een klein beetje gas bij zodat ik rustig voor hem kon invoegen (hij had mij ook gewoon ruimte kunnen geven..)
Ging ie met zijn lichten knipperen en later haalde hij me in, kreeg ik ook nog een dikke middelvinger enz enz

Hij had een wit trainingspak aan en een wit petje op, en zijn vriendin zat ook naast hem.
Ik snap echt niet waarom hij zich zo druk maakte, want ik MOEST wel voor hem, want achter hem was ook geen plek om in te voegen, daar reden ze allemaal te dicht op elkaar.
  FOK!fotograaf dinsdag 10 juni 2014 @ 11:25:41 #148
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_140908241
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 09:45 schreef ErkendFokker het volgende:
(hij had mij ook gewoon ruimte kunnen geven..)
Jij bent als invoeger verplicht voorrang te verlenen aan het verkeer dat zich al reeds op de hoofdrijbaan bevindt, dat is je bekend? En dat het verkeer dat daar rijdt nergens verplicht is rekening te houden met jou, behalve jou het invoegen niet meer onmogelijk te mogen maken als jij reeds aan het invoegen bent (mits normaal invoegen, dan dus geen gat meer dichttrappen), dus als jij niet kan invoegen, je aan het begin van de invoegstrook dient te wachten totdat er wel ruimte is?
The summer is magic!

dinsdag 10 juni 2014 @ 11:49:37 #149
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_140908985
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 11:25 schreef Pizza_Boom het volgende:

[..]

Jij bent als invoeger verplicht voorrang te verlenen aan het verkeer dat zich al reeds op de hoofdrijbaan bevindt, dat is je bekend? En dat het verkeer dat daar rijdt nergens verplicht is rekening te houden met jou, behalve jou het invoegen niet meer onmogelijk te mogen maken als jij reeds aan het invoegen bent (mits normaal invoegen, dan dus geen gat meer dichttrappen), dus als jij niet kan invoegen, je aan het begin van de invoegstrook dient te wachten totdat er wel ruimte is?
voor hem was genoeg ruimte, ik reed gewoon 70 en hij reed 60,het is een super onduidelijke situatie waar je niet kunt wachten aan het begin van de invoegstrook.
Er was voor hem gewoon ruimte en hij hoefde ook niet voor mij af te remmen

Het punt was: er gebeurde niks raars en ik voegde ontzettend soepel in alleen hij was op zijn pik getrapt omdat ik voor hem reed..

Ik kwam zegmaar van beneden, hij reed op een viaduct, ik moet invoegen via invoegstrook. Ik kon op het moment dat ik hem zag 2 dingen doen: stilstaan en een botsing veroorzaken of gewoon normale snelheid gaan rijden (70) en voor hem invoegen (hij reed 60)

Snap niet waarom hij zich daar zo druk over maakte. Normaal geef je mensen ook even ruimte als ze moeten invoegen op een korte invoegstrook. Hij niet.
  FOK!fotograaf dinsdag 10 juni 2014 @ 11:57:44 #150
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_140909246
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 11:49 schreef ErkendFokker het volgende:
Er was voor hem gewoon ruimte en hij hoefde ook niet voor mij af te remmen
Dan is het gewoon een kinderachtige sjonnie met een compensatieprobleem.
The summer is magic!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')