En mij ook meeteen aubquote:Op maandag 26 mei 2014 10:26 schreef utopie het volgende:
Voeg mij ook maar toe aan de lijst: Aubrionna
Het ziet er leuker en spectaculairder uit dan dat het is vind ik... hier wat live-stream: http://www.twitch.tv/directory/game/Watch_Dogsquote:Op maandag 26 mei 2014 10:46 schreef RRuben het volgende:
Zit echt te twijfelen om watchdogs te kopen... Lijkt me wel leuk maar ik denk dat je er snel op uitgekeken raakt :s
Had ik daar maar het geduld voorquote:Op maandag 26 mei 2014 11:04 schreef utopie het volgende:
[..]
Het ziet er leuker en spectaculairder uit dan dat het is vind ik... hier wat live-stream: http://www.twitch.tv/directory/game/Watch_Dogs
Vind het maar een boel geld. Ik wacht wel tot ie afgeprijsd wordt. Net zoals Killzone,knack etc die eerst 60-65 euro waren en die nu voor 29.99 te koop zijn
Want er zijn zoveel betaalbare 4k-televiesiesquote:
Dat ligt dan toch echt aan het filmpje.quote:Op maandag 26 mei 2014 11:12 schreef over_hedge het volgende:
Ik zag een filmpje van watch dogs waar ze de stad door rijden. Ziet er echt niet uit.. gta 5 is mooier. Toch apart.
Nou volgens de comments niet. Heb er wel meer slechte verhalen over gehoord. Maar zal als ik thuis ben eens wat live streams kijken.quote:Op maandag 26 mei 2014 11:12 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat ligt dan toch echt aan het filmpje.
Ook live streams hebben compressie he.quote:Op maandag 26 mei 2014 11:13 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nou volgens de comments niet. Heb er wel meer slechte verhalen over gehoord. Maar zal als ik thuis ben eens wat live streams kijken.
Ja dat zal best. veranderd niks aan dat voertuigen 10 meter voor je uit een rare mist te voorschijn komen en het er gewoon niet geweldig uitziet.quote:Op maandag 26 mei 2014 11:14 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ook live streams hebben compressie he.
Ze zijn er wel.quote:Op maandag 26 mei 2014 11:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Want er zijn zoveel betaalbare 4k-televiesies
De PS was altijd ergens vooruitstrevend mee, PS2 had DVD, PS3 Bluray, de PS4 niets, 4K had een mooi USP geweest.quote:Op maandag 26 mei 2014 11:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Want er zijn zoveel betaalbare 4k-televiesies
En wanneer heb je GTA V voor het laatst gespeeld?quote:Op maandag 26 mei 2014 11:15 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja dat zal best. veranderd niks aan dat voertuigen 10 meter voor je uit een rare mist te voorschijn komen en het er gewoon niet geweldig uitziet.
Dec. Maar dat is ps3 geen ps4. Dus had wel wat meer verwacht. Helemaal na al die filmpjes die ze hebben laten zien.quote:Op maandag 26 mei 2014 11:16 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
En wanneer heb je GTA V voor het laatst gespeeld?
Van dezelfde makers als die trials die je vroeger op spelsites kon spelen?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 11:39 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Sinds een paar weken speel ik bijna niets anders meer. In mijn vriendenlijst zitten een stuk of 7 FOK!-users die ook Trials spelen, maar de meeste zullen niet in mijn lijst staan.
ik voeg jou en Poit wel toe, een uitdaging is altijd leuk.
Je zei dat GTA V er mooier uit zag.quote:Op maandag 26 mei 2014 11:17 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dec. Maar dat is ps3 geen ps4. Dus had wel wat meer verwacht. Helemaal na al die filmpjes die ze hebben laten zien.
Bijna dan. Sowieso is het verschil niet zo groot als het zou moeten zijn.quote:Op maandag 26 mei 2014 11:19 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Je zei dat GTA V er mooier uit zag.
Ik kan je met zekerheid zeggen dat dit niet zo is.
Deze hele generatie is maar een kleine stap voorwaarts. Zeker de eerste jaren vanwege de crossplatformgames als Watch Dogs.quote:Op maandag 26 mei 2014 11:22 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Bijna dan. Sowieso is het verschil niet zo groot als het zou moeten zijn.
naja zal best. Maar alleen al die mist die er hangt waar de auto's uitschieten vind ik echt al te lelijk. Zegt van de rest weinig over de gameplay maar toch. Als je die filmpjes van ubisoft zag wat ingame was volgens hun ziet er toch wel een stuk mooier uit.quote:Op maandag 26 mei 2014 11:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Deze hele generatie is maar een kleine stap voorwaarts. Zeker de eerste jaren vanwege de crossplatformgames als Watch Dogs.
Ik kan je echter vertellen dat WD technisch mooier is dan GTA. Chicago is alleen wel een lelijkere stad.
Ubisoft heeft een 'killzone 2 / motorstorm' gedaan.quote:Op maandag 26 mei 2014 11:49 schreef over_hedge het volgende:
[..]
naja zal best. Maar alleen al die mist die er hangt waar de auto's uitschieten vind ik echt al te lelijk. Zegt van de rest weinig over de gameplay maar toch. Als je die filmpjes van ubisoft zag wat ingame was volgens hun ziet er toch wel een stuk mooier uit.
Maarja ik koop hem gewoon niet. Misschien ooit eens in de aanbieding of tweedehands of zo. Wel leuk voor de mensen die er zo lang op hebben zitten wachten dat die nu uit is.
Nais. BF4 wil ik stiekem ook gaan kopen. Watchdogs laat ik wel door mijn broertje kopenquote:Op maandag 26 mei 2014 14:41 schreef Rijst het volgende:
Bwaaaa watch dogs is verzonden. En vorige week ook battafield 4 van iemand van fok gekocht, die krijg ik wrs morgen ook bienen.
quote:Op maandag 26 mei 2014 14:41 schreef Rijst het volgende:
Bwaaaa watch dogs is verzonden. En vorige week ook battafield 4 van iemand van fok gekocht, die krijg ik wrs morgen ook bienen.
ja precies en als het echt leuk is wil ik hem ook nog wel voor de volle prijs kopen, maar dat wordt dus afwachtenquote:Op maandag 26 mei 2014 11:04 schreef utopie het volgende:
[..]
Het ziet er leuker en spectaculairder uit dan dat het is vind ik... hier wat live-stream: http://www.twitch.tv/directory/game/Watch_Dogs
Vind het maar een boel geld. Ik wacht wel tot ie afgeprijsd wordt. Net zoals Killzone,knack etc die eerst 60-65 euro waren en die nu voor 29.99 te koop zijn
Die stream ben ik ook al even aan het kijkenquote:Op maandag 26 mei 2014 15:16 schreef RRuben het volgende:
http://www.twitch.tv/kingkongor
ik vind het er nog best goed uit zien, dat water is ook wel mooi!
en youtube filmpjesquote:Op maandag 26 mei 2014 15:30 schreef PBateman1978 het volgende:
En vergeet dus niet dat die streams van mindere kwaliteit zijn dan de game zelf op je console.
Tja, dat ben jijquote:Op maandag 26 mei 2014 13:29 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik heb liever een 1080p plasma dan een 4K LED-LCD.
Watch dogs wordt echt geen 29.99.Misschien over 2-3 jaar.Kijk maar naar tomb raider,infamous of thiefquote:Op maandag 26 mei 2014 11:04 schreef utopie het volgende:
[..]
Thief is anders al voor 12,50 voor de PC te koop en Tomb Raider is al gratis op PSN voorbij gekomen.quote:Op maandag 26 mei 2014 16:32 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Watch dogs wordt echt geen 29.99.Misschien over 2-3 jaar.Kijk maar naar tomb raider,infamous of thief
Je went er redelijk snel aan. Een groter probleem is als ik terugga naar een Nintendo console en de A,X,B,Y allemaal op een andere plek zitten.quote:Op maandag 26 mei 2014 16:53 schreef Shadeauw het volgende:
Van een Xbox 360 komende, moet ik wel heel erg wennen aan de controller van de PS4
Ik grijp steeds mis wat betreft de linkerstick. Ook als ik een een spel zie dat ik op "O" moet drukken moet ik eerst kijken waar de hell de "O" knop is
Dat went. Het feit dat die sticks totaal geen grip bieden, dat went nietquote:Op maandag 26 mei 2014 16:53 schreef Shadeauw het volgende:
Van een Xbox 360 komende, moet ik wel heel erg wennen aan de controller van de PS4
Ik grijp steeds mis wat betreft de linkerstick. Ook als ik een een spel zie dat ik op "O" moet drukken moet ik eerst kijken waar de hell de "O" knop is
jammer dat je bijna nergens geen Plasma tv's kan kopenquote:Op maandag 26 mei 2014 13:29 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik heb liever een 1080p plasma dan een 4K LED-LCD.
Tja, slechte marketing, dus alle no-brains die geen reviews enzo lezen, die gaan voor LED...quote:Op maandag 26 mei 2014 17:33 schreef Evertjan het volgende:
[..]
jammer dat je bijna nergens geen Plasma tv's kan kopen
Blijkbaar scoort dat dus lekkerder bij die zelfde no-brains als die eerder al LCD/LED boven plasma verkozen...quote:Op maandag 26 mei 2014 18:29 schreef Disker91 het volgende:
OLED is dan wel weer mooi. Jammer genoeg stoppen veel fabrikanten daarmee om verder te gaan met 4K, wat de komende jaren nutteloos is.
Volgens mij doet Panasonic de plasma afdeling weg om vol voor OLED te gaan.quote:Op maandag 26 mei 2014 18:29 schreef Disker91 het volgende:
OLED is dan wel weer mooi. Jammer genoeg stoppen veel fabrikanten daarmee om verder te gaan met 4K, wat de komende jaren nutteloos is.
http://tweakers.net/nieuw(...)t-voor-oled-tvs.htmlquote:Op maandag 26 mei 2014 18:34 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Volgens mij doet Panasonic de plasma afdeling weg om vol voor OLED te gaan.
Nope, die stoppen er helemaal mee. Echt zonde, het zou de nieuwe stap kunnen zijn. OLED is nu nog veel te duur om op grote schaal te maken en te verkopen. Als men het een kans had gegeven had die 4K onzin (voor nu is het onzin) erachter aan kunnen komen.quote:Op maandag 26 mei 2014 18:34 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Volgens mij doet Panasonic de plasma afdeling weg om vol voor OLED te gaan.
Ah, drastische moves bij Pannyquote:Op maandag 26 mei 2014 18:35 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
http://tweakers.net/nieuw(...)t-voor-oled-tvs.html
maarja graphics is niet alles. Denk dat ik hem morgen toch maar even op haalquote:Op maandag 26 mei 2014 15:26 schreef utopie het volgende:
[..]
Die stream ben ik ook al even aan het kijkenWat mij gelijk opviel is dat ik het water 't mooiste eruit vind zien (qua graphics)
eigen import van winkelsquote:Op maandag 26 mei 2014 19:10 schreef RRuben het volgende:
[..]
maarja graphics is niet alles. Denk dat ik hem morgen toch maar even op haal
Klopt het trouwens dat ik de xBone gewoon hier in de winkel zie liggen??
Prima arcade racer, zeker voor 30,-quote:Op maandag 26 mei 2014 19:06 schreef E-Dubble het volgende:
Iemand die me kan vertellen of nfs drie tientjes waard is? normaal gezien houd ik wel van een goede racegames maar de reviews zijn nogal mixed overal en een mening van een mede fokker is natuurlijk het beste
quote:Op maandag 26 mei 2014 19:28 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Prima arcade racer, zeker voor 30,-
Voor 30 euro wil ik ook het spel ook wel proberen.quote:Op maandag 26 mei 2014 19:06 schreef E-Dubble het volgende:
Iemand die me kan vertellen of nfs drie tientjes waard is? normaal gezien houd ik wel van een goede racegames maar de reviews zijn nogal mixed overal en een mening van een mede fokker is natuurlijk het beste
Zet Destiny maar alvast op je lijstje. Die komt uit in september.quote:Op maandag 26 mei 2014 19:49 schreef Cikx het volgende:
Zijn er al bepaalde must-haves voor de PS4? Ik denk dat ik, als ik hem binnen krijg, Trials Fusion en Outlast koop en dan denk ik dat ik Watch Dogs eraan toe voeg (al ben ik eigenlijk wel uitgekeken op het generieke open-world principes van Ubisoft).
Helemaal met je eens, al ben ik wel fan van 3D. Heb hier een plasma scherm staan en maak regelmatig gebruik van de 3D functie.quote:Op maandag 26 mei 2014 18:40 schreef Yi-Long het volgende:
4K is voorlopig echt puur en alleen een marketing gimmick, vooral voor TV's.
Maar goed, de gemiddelde klant 'geilt' op dat soort specs, en wil daar dus flink voor betalen. Beetje hetzelfde als met camera's, waarbij men puur en alleen kijkt naar het aantal MP, en meer ook niet...
3D, curved screens, 4K .... waardeloos allemaal in het dagelijks leven voor de gemiddelde kijker...![]()
En het treurige is dat het echte vooruitgang tegenhoudt... (in dit geval OLED).
Voor computermonitoren zie ik trouwens wel een meerwaarde in 4K, maar voor de TV in de huiskamer absoluut niet.
Destiny houd ik zeker in de gaten, maar heb gehoord dat het helemaal geen MMO is, zoals de meeste mensen denken/dachten. Blijkbaar kun je maximaal met 2 andere mensen co-op spelen en zo met andere squads samenspelen oid. Verder is het natuurlijk van Bungie en ik ben niet echt een Halo fan. Ben hoe dan ook toch wel benieuwdquote:Op maandag 26 mei 2014 19:58 schreef Donderjagers het volgende:
[..]
Zet Destiny maar alvast op je lijstje. Die komt uit in september.![]()
Je hoort mij niet klagen met mijn LED-scherm momenteelquote:Op maandag 26 mei 2014 18:24 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Tja, slechte marketing, dus alle no-brains die geen reviews enzo lezen, die gaan voor LED...
Ik kijk al uit naar de bčtaquote:Op maandag 26 mei 2014 19:58 schreef Donderjagers het volgende:
[..]
Zet Destiny maar alvast op je lijstje. Die komt uit in september.![]()
Je kunt tegoed aan je account toevoegen met o.a. Paypal en iDeal.quote:Op maandag 26 mei 2014 20:10 schreef Shadeauw het volgende:
Is het trouwens mogelijk om via de PS Store met Paypal te betalen? Vond ik altijd wel makkelijk met Xbox, aangezien ik geen creditcard heb.
Dat brengt mij ook op de volgende vraag:
Is het mogelijk om die PS Plus trial te activeren zonder creditcard?
nee, je kan volgens mij wel zo een 3vcard ofzo gebruikenquote:Op maandag 26 mei 2014 20:10 schreef Shadeauw het volgende:
Is het trouwens mogelijk om via de PS Store met Paypal te betalen? Vond ik altijd wel makkelijk met Xbox, aangezien ik geen creditcard heb.
Dat brengt mij ook op de volgende vraag:
Is het mogelijk om die PS Plus trial te activeren zonder creditcard?
Mijn Pana 3D brilletje zit nog in de verpakking, en 3D functie nog nooit geprobeerd...quote:Op maandag 26 mei 2014 19:58 schreef Poit het volgende:
[..]
Helemaal met je eens, al ben ik wel fan van 3D. Heb hier een plasma scherm staan en maak regelmatig gebruik van de 3D functie.
Dat kan natuurlijk. Je hebt gewoon goede LED-TV's, maar over het algemeen ligt de prijs/kwaliteit voor plasma wat beter, vooral wat betreft gaming en films kijken, oftewel bewegende beelden.quote:Op maandag 26 mei 2014 20:06 schreef jackson het volgende:
[..]
Je hoort mij niet klagen met mijn LED-scherm momenteel
Zulke dingen wil ik helemaal niet lezen.quote:Op maandag 26 mei 2014 21:05 schreef Jimbo het volgende:
Watch_dogs was hier ook (te) vroeg geleverd.
Heb er inmiddels een paar uurtjes opzitten, en ik moet zeggen; m'n verwachtingen zijn werkelijkheid geworden... Wat valt deze game tegen op de ps4 zeg.
Graphs lijken wel op de ps3 versie van gta 5 (en dan vind ik die nog mooierLang leven het downgraden van de graphs
![]()
)
De auto's besturen zich als een natte dweil
de missies zijn zwaard eentonig en vind ik nu inmiddels al vervelen (gewoon the usual, achtervolg deze persoon, doe dit 10x doe dat mannetje doodmaken)
ALLES word aangegeven in de game, het is niet meer zelf nadenken maar gewoon achterlijk pointers volgen (maar ach, das elke game sinds 2013)
Nee, deze game gaat morgen al weer terug naar de winkel, wat een tegenvaller weer zeg!
Ach er zijn vast mensen die het spel leuk vinden hoor.quote:Op maandag 26 mei 2014 21:06 schreef Rijst het volgende:
[..]
Zulke dingen wil ik helemaal niet lezen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
quote:Op maandag 26 mei 2014 21:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
Probeer eens andere auto's uit, dat verschilt een heleboel namelijk. Upgrade daarnaast wat statistieken zoals je focus en je rijvaardigheid. Dat helpt echt.
Wat latere missies geven je bovendien wel gewoon behoorlijk wat vrijheid, en het hacken is best leuk.
Ik vond deze missie het leukst tot nu toe:Mja, heb het er wel weer mee gezien voor nu. Als ik in een game uren moet steken voor het leuk word dan heb ik liever mn 60eur terug en dan koop ik hem over een jaar wel uit de budgetbakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
Sorry, ik koop hem over van een vriendquote:Op maandag 26 mei 2014 19:44 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Voor 30 euro wil ik ook het spel ook wel proberen.
Heb je een linkje toevallig als dit bij een onlineshop is?
Thanks, Ga hem nu zeker overnemen. Gameplay spreekt me ook wel aan als ik het bekijkquote:Op maandag 26 mei 2014 19:28 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Prima arcade racer, zeker voor 30,-
Voor gaming is het wel tof, Wipeout ziet er gruwelijk goed uit, Stardust ook en probeer ook zeer Puppeteer in 3D.quote:Op maandag 26 mei 2014 20:58 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Mijn Pana 3D brilletje zit nog in de verpakking, en 3D functie nog nooit geprobeerd...
Zat eraan te denken het binnenkort eens met Wipeout of volgens mij Motorstorm te proberen, maar nog niet gedaan. Ik heb er gewoon niet veel mee.
Ik heb volgens mij geen 3D films, en ook niet echt de behoefte om te kopen/downloaden...quote:Op maandag 26 mei 2014 21:26 schreef Poit het volgende:
[..]
Voor gaming is het wel tof, Wipeout ziet er gruwelijk goed uit, Stardust ook en probeer ook zeer Puppeteer in 3D.
Maar, ik gebruik het meer met films dan met games.
Zodat ik eindelijk weer eens wat op mn ps4 te doen heb.quote:Op maandag 26 mei 2014 21:22 schreef Yi-Long het volgende:
Waarom koop je zo'n game dan ook op dag 1 als er toch al ruime tijd grote twijfels waren over de kwaliteit....!?
Hopelijk volgende week een aankondiging van GTA5 next-gen, Sleeping Dogs 2 next-gen, Red Dead Redemption '2' next-gen, etc etc...
Wat is er volgende week dan?quote:Op maandag 26 mei 2014 21:22 schreef Yi-Long het volgende:
Waarom koop je zo'n game dan ook op dag 1 als er toch al ruime tijd grote twijfels waren over de kwaliteit....!?
Hopelijk volgende week een aankondiging van GTA5 next-gen, Sleeping Dogs 2 next-gen, Red Dead Redemption '2' next-gen, etc etc...
Vergeet Fallout fucking 4 nietquote:Op maandag 26 mei 2014 21:22 schreef Yi-Long het volgende:
dan is de E3 bijnaquote:
Die is over twee wekenquote:
daarom, bijnaquote:
ik ga toch voor een 8/10, gewoon omdat de game een perfecte mix is tussen Singularity/Half Life 2 en Call of Dutyquote:Op maandag 26 mei 2014 18:39 schreef Disker91 het volgende:
WOLFENSTEIN: THE NEW ORDER (PS4)
Platina gehaald binnen 14 uur ongeveer.
2 keer doorgespeeld, 1ste keer op normal en 2de keer op Über. Wat ik al maanden geleden had durven voorspellen. Simpele game, geen vernieuwing, ziet er erg ondermaats uit. Had zoveel meer kunnen zijn.
Spel is ook zeer kort (zeker niet de beloofde 20 uur), en de hoogste moeilijkheidsgraad is een peulenschil naar mijn mening. Verhaal is "meh" op zijn best en de gameplay heb je wel gezien na 2 a 3 uur, komt geen vernieuwing meer bij. En laat alsjeblieft de verplichte gadgets die niks toevoegen uit de eventuele opvolgers.
6/10
Snel verkopen zodat ik de volgende matige game kan ophalen (Watchdogs). Wat ben ik blij als het einde van dit jaar in zicht is met titels die mij wel wat lijken (en hopelijk ook niet kwalitatief minder worden naarmate de release dichterbij komt
)
Dit mag je niet vergelijken met half life 2quote:Op maandag 26 mei 2014 22:16 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ik ga toch voor een 8/10, gewoon omdat de game een perfecte mix is tussen Singularity/Half Life 2 en Call of Duty
sleeping dogs en rdrquote:Op maandag 26 mei 2014 21:22 schreef Yi-Long het volgende:
Het probleem van AC1 was destijds dat ze 1 nieuw element hadden en dat tot in de treuren herhaalde. Daar was ik ook bang voor met WD, zo te horen niet zonder reden.quote:Op maandag 26 mei 2014 22:06 schreef Shadeauw het volgende:
Zie het een beetje als Assassins Creed 1 toentertijd. Vernieuwend, maar wel even wennen.. Veel missies waren het zelfde inderdaad, maar je moet het grote plaatje bekijken.
Er komt nog zat aan manquote:Op maandag 26 mei 2014 23:14 schreef Vault-Boy het volgende:
Het is eigenlijk best jammer. Watch Dogs was echt de game waar ik een PS4 voor MOEST hebben, maar dat is nu echt niet meer het geval. Zo blijft er inderdaad niet heel veel over qua gamesVond alleen Child of Light achteraf de moeite waard.
En resogun en awesomenauts en don't starve en transistorquote:Op maandag 26 mei 2014 23:14 schreef Vault-Boy het volgende:
Het is eigenlijk best jammer. Watch Dogs was echt de game waar ik een PS4 voor MOEST hebben, maar dat is nu echt niet meer het geval. Zo blijft er inderdaad niet heel veel over qua gamesVond alleen Child of Light achteraf de moeite waard.
quote:
Dit helpt ook niet echt.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
The Order 1886 lijkt uitgesteldWeer een grote exclusive die uitgesteld wordt.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 26 mei 2014 23:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
The Order 1886 lijkt uitgesteldWeer een grote exclusive die uitgesteld wordt.
[ afbeelding ]
Beter uitgesteld dan bagger op leveren(tenzei WD na uitstellen nog steeds bagger opleveren)quote:Op maandag 26 mei 2014 23:25 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
[..]
Dit helpt ook niet echt.
Leuk dat er nieuwe games komen, maar telkens weer dat uitstellen
En Battlefield. Oh wacht die heb ik nu van je whehehequote:Op maandag 26 mei 2014 23:14 schreef Vault-Boy het volgende:
Half Life 2 heilig vinden. Doorsnee shooter met een cliffhanger die nu al 100 jaar duurtquote:Op maandag 26 mei 2014 22:49 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Dit mag je niet vergelijken met half life 2
Heiligschennig
Voor die tijd was ie briljantquote:Op dinsdag 27 mei 2014 05:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Half Life 2 heilig vinden. Doorsnee shooter met een cliffhanger die nu al 100 jaar duurt
In de basis ben ik het met je eens... Je moet een wat duurdere/beter panel kopen. Heb zelf momenteel de 55" 7000 serie van Samsung. Eigenlijk zijn alleen de 7000&8000 serie die voldoen van Samsung 55" om fatsoenlijk op te gamen etc. De lagere series vallen dan flink tegen. Geen goedkope TV maar ik vind het design ook belangrijk, dat is voor mijn smaak volledig in orde bij Samsung.quote:Op maandag 26 mei 2014 20:58 schreef Yi-Long het volgende:
Dat kan natuurlijk. Je hebt gewoon goede LED-TV's, maar over het algemeen ligt de prijs/kwaliteit voor plasma wat beter, vooral wat betreft gaming en films kijken, oftewel bewegende beelden.
Racegames met waypointsquote:Op dinsdag 27 mei 2014 08:13 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Voor die tijd was ie briljant
Maar ja, dat was... 2004? !0 jaa geleden was het vernieuwend, een van de eerste shooters die openworld aanvoelde terwijl je gigantisch gestuurd werd
En een groot voordeel, je had het niet door. Tegenwoordig zitten OVERAL pointers
alsof je een film moet naspelen of iets. Dev's gaan er bij voorbaat al van uit dat je te mongoliede bent om zelf oplossingen te bedenken. Doet een game dat niet dan word ie als 'hardcore beschouwd![]()
'
Games zijn kut geworden
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 05:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Half Life 2 heilig vinden. Doorsnee shooter met een cliffhanger die nu al 100 jaar duurt
en Transistor, en Killzone was vet.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 00:43 schreef xminator het volgende:
Ik vermaak me nog prima met awesomenauts, battlefield 4 en nba 2k14...
Killzone vond ik ook zo bagger hequote:Op dinsdag 27 mei 2014 08:58 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
en Transistor, en Killzone was vet.
Heb ik jou op PSN ? Zoek nog altijd mensen om Awesomenauts in teamverband mee te spelen af en toe, want van die randoms word je gillend gek soms.
Laatste tijd speel ik veel met Genji. (hij, Coco, Gnaw en Vinnie & Spike zijn mijn beste nauts)
Dat kan, ieder zijn ding.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 09:02 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Killzone vond ik ook zo bagger he
Enige game waar ik nog nieteens in lvl 3 van ben(of 4, geen idee.)
Killzone: SF is een prima spel. Campaign was heel erg vet.quote:
Zie DMquote:Op dinsdag 27 mei 2014 08:58 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
en Transistor, en Killzone was vet.
Heb ik jou op PSN ? Zoek nog altijd mensen om Awesomenauts in teamverband mee te spelen af en toe, want van die randoms word je gillend gek soms.
Laatste tijd speel ik veel met Genji. (hij, Coco, Gnaw en Vinnie & Spike zijn mijn beste nauts)
League 2, kom ook niet hoger volgens mij omdat ik alleen maar met randoms speel en dan vaak zat of met feeders kom te zitten of in games beland die al verloren zijn (en ik leave nooit)quote:Op dinsdag 27 mei 2014 09:14 schreef xminator het volgende:
[..]
Zie DM.
Laatste tijd speel ik vaak met Voltar, wel een toffe awesomenaut mits een goed team ernaast. Welke league zit je inmiddels?
Had dan de CE zoals ik gehaald.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 09:16 schreef Koopsie het volgende:
Net Watch_Dogs gehaald bij MM, alleen krijg je in de webshop de Breaktrough pack er bij, in de fysieke winkel niet
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 09:20 schreef Jimbo het volgende:
Wat is er zo speciaal aan de ce dan vergeleken met de normale ?
Inderdaad ik bekijk nu die streams en het ziet er wel vermakelijk uit.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 09:23 schreef Tallie1982 het volgende:
Al dat gezeik over watch dogs.Ik krijg hem vandaag binnen.We zullen zien.
Reviews zeggen niks meer, de helft van die sites hebben dikke sponsor deals met watch dogsquote:Op dinsdag 27 mei 2014 09:25 schreef PBateman1978 het volgende:
Review gemiddelde nu is 81, best prima dus.
Ik heb een aantal sites die ik zeker nog wel vertrouw ja.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 09:26 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Reviews zeggen niks meer, de helft van die sites hebben dikke sponsor deals met watch dogs
Kijk naar IGN bijvoorbeeld, voor elke video heb je reclame van WD ... Denk je dan echt dat als hun hem kut vinden ze hem minder dan een 8 zullen geven?
mja zonder alle meuk erbij ben je voor de game 47 kwijt en 2 tientjes voor de season pass ofzo. (als die er is / nog komt)quote:
Klinkt redelijk.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 09:27 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik heb een aantal sites die ik zeker nog wel vertrouw ja.
Vooral Eurogamer.net, die geeft een 7/10.
Best prima is natuurlijk niet genoeg voor een game die al sinds de e3 van vorig haar wordt gehyped..quote:Op dinsdag 27 mei 2014 09:25 schreef PBateman1978 het volgende:
Review gemiddelde nu is 81, best prima dus.
Ik heb nooit meegedaan aan die hype.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 09:31 schreef Poit het volgende:
[..]
Best prima is natuurlijk niet genoeg voor een game die al sinds de e3 van vorig haar wordt gehyped..
GTA 5 was dacht ik 3 jaar een zieke hype en die heeft uiteindelijk een 9 gehaald. Een 81 voor een game is echt prima.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 09:31 schreef Poit het volgende:
[..]
Best prima is natuurlijk niet genoeg voor een game die al sinds de e3 van vorig haar wordt gehyped..
Ik ook niet heur, maar er is zoveel aandacht voor de game, men verwacht een 11 als gemiddelde cijferquote:Op dinsdag 27 mei 2014 09:32 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik heb nooit meegedaan aan die hype.
Zwaar overrated als je mij vraagtquote:Op dinsdag 27 mei 2014 09:33 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
GTA 5 was dacht ik 3 jaar een zieke hype en die heeft uiteindelijk een 9 gehaald. Een 81 voor een game is echt prima.
GTA 5 was een goed spel.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 09:46 schreef Zaibatsu01 het volgende:
[..]
Zwaar overrated als je mij vraagt(GTA)
die rijen voor de mediamarktquote:Op dinsdag 27 mei 2014 09:46 schreef Zaibatsu01 het volgende:
[..]
Idd.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 09:23 schreef Tallie1982 het volgende:
Al dat gezeik over watch dogs.Ik krijg hem vandaag binnen.We zullen zien.
Overrated is negatief... Dus dat klopt welquote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:04 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Overrated wordt vaak gezien als in het negatieve spectrum.
Gta was dat zeker waard. Als ze dat online gebeuren niet hadden gehad dan zeker nog wel een 9.5. Een game dat 3 jaar lang gehyped wordt, zulke extreme verwachtingen dat zelfs een 8.9 een teleurstelling zou zijn geweest én het dan ook waarmaken.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 09:46 schreef Zaibatsu01 het volgende:
[..]
Ach er zijn ook mensen die vrij genomen hebben en nu zien dat de levering na werktijden komtquote:
Ben jij daar 1 van? das wel zuurquote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:23 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ach er zijn ook mensen die vrij genomen hebben en nu zien dat de levering na werktijden komt
nee, ik mocht willen dat ik werk hadquote:
Dat mis ik zo hard, één dag in de week thuiswerken. Wat een feest is dat. Je doet twee keer zoveel en zit gewoon lekker aan je bureau thuisquote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:24 schreef Lastpost het volgende:
Ik ga zo maar even een paar uurtjes aan de slag en daarna de PS4 aangooien. Valt ook niet mee als je vanuit huis werkt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- Djehoetie / Jehuty -
Het is zeker relaxed, alleen de verleiding om iets anders te doen is wel aanwezig. Gelukkig slechts sporadisch deadlines en niet afhankelijk van een projectje meer of minder in de maand dus ik mag niet klagen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:43 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat mis ik zo hard, één dag in de week thuiswerken. Wat een feest is dat. Je doet twee keer zoveel en zit gewoon lekker aan je bureau thuis
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:52 schreef Altron het volgende:
Dit is het nadeel van een spel op je werk laten bezorgen...
Ligt ie heel de dag naast je zonder dat je hem kan spelen
HerkenbaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik voel je pijn.
"Dubbelop alsof ik een quote citeer"
Toppie!quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:47 schreef ExtremeBanaan het volgende:
Ben als het goed is vanmiddag trotse eigenaar van een PS4.![]()
Heb gisteren de Watch Dogs bundle gekocht bij de MyCom!
Heb de Dedsec editie gekocht. Dus pakketquote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:55 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Komt die van jou met de post of met de pakketbezorger?
Dat is al sinds PS update 1.70 zoquote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:48 schreef Friday12 het volgende:
Heeft iemand dit gehad met PS+: Saved Data Cannot upload
Okquote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:57 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat is al sinds PS update 1.70 zo
Me2 heb toch wel een schuldgevoel nu damn achja. Ik krijg over 1 week de uitslag of ik weer mag aanpoten pff. Werd er gek van dan bied een spelletje de uitkomst in vergelijking met is het niet duurder dan een nicotine verslaving...quote:
Jezus gast wtf doe jij in godsnaam met je controllers.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:00 schreef Jimbo het volgende:
Ik geloof dat mn duim iets minder blij is met de Xbone sticks![]()
[ afbeelding ]
Snap sowieso niet hoe sommige mensen met controllers omgaan.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:00 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Jezus gast wtf doe jij in godsnaam met je controllers.
Of hedde lepra?
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:00 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Jezus gast wtf doe jij in godsnaam met je controllers.
Of hedde lepra?
Zit gewoon heel normaal te spelenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:02 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Snap sowieso niet hoe sommige mensen met controllers omgaan.
En inderdaad hoe krijg je dat nou weer voor elkaar?
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:15 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Zien er niet uit als legitieme xbox one sticks.
xboxquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:05 schreef Jimbo het volgende:
[..]
[..]
Zit gewoon heel normaal te spelen
maar de xbone sticks hebben een soort schuurpapier op de randen ofzo
waar wil je dat ik de review aan bevestig?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:08 schreef RRuben het volgende:
kan iemand deze review bevestigen? Hij zegt dat watch dogs net GTA 5 met steroids is haha
of het een beetje klopt enzoquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:28 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
waar wil je dat ik de review aan bevestig? [ afbeelding ]
Reviews zijn vrijwel altijd subjectief. Ik hoop dat je dat wel weet toch?quote:
Sowieso stellen alle games zich minimaal 1x uit, zo creeer je meer hype.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:35 schreef Vault-Boy het volgende:
Eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen we hebben er weer 1![]()
The Evil Within uitgesteld naar 24 oktober
http://www.pu.nl/artikele(...)eld-naar-24-oktober/
Jesus deze generatie begint echt met uitstellen en next gen game remakes.
Lekker crapquote:
Achja , er was ook een periode dat alle spellen TE vroeg uitkwamen , waardoor je weer eens een spel kocht wat nog niet voor de helft af was.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:35 schreef Vault-Boy het volgende:
ja daarom juist...quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:34 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Reviews zijn vrijwel altijd subjectief. Ik hoop dat je dat wel weet toch?
Wat handig dat ze maar de helft van het bericht van bethesda oppakken.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:35 schreef Vault-Boy het volgende:
Staar je dan niet dood op een enkel review filmpje. Kom op Ruben, beetje actie vanuit jezelf.quote:
ik heb er al meerdere gekeken hoor Bart, alleen ik ken deze reviewer niet, dus ik dacht ik vraag het even, maar dat wordt dus niet gewaardeerd hier?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:39 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Staar je dan niet dood op een enkel review filmpje. Kom op Ruben, beetje actie vanuit jezelf.
haha oke ik kan bevestigen dat het een review isquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:37 schreef RRuben het volgende:
[..]
ja net nadat ik mn bericht had verstuurdmaar nu even serieus? haha
Niet meteen weer op je tenen getrapt voelen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:42 schreef RRuben het volgende:
[..]
ik heb er al meerdere gekeken hoor Bart, alleen ik ken deze reviewer niet, dus ik dacht ik vraag het even, maar dat wordt dus niet gewaardeerd hier?
oke bedankt voor het antwoordquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:43 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Niet meteen weer op je tenen getrapt voelen.
Ik heb het filmpje even gezien en het lijkt meer op een verheerlijking dan een review.
Ja had ik ook maar die van bol wil ik terug sturen... En die andere site heb ik nog niets van gekregenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:35 schreef Jimbo het volgende:
Ah bol.com geeft me net bericht :
Beste heer,
Bedankt dat je bij bol.com de game Watch Dogs Special Edition hebt besteld. Omdat je er zo vroeg bij was, hebben wij een speciale promocode voor je. Hiermee krijg je toegang tot extra content.
CODE SADAER#@WRDZSDD (jaja die is nep)
Met deze code heb je recht op Watch Dogs Cyberpunk, X2 en Untouchables Singleplayer DLC pack.
Wanneer had jij die Watch_Dogs besteld dan?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:35 schreef Jimbo het volgende:
Ah bol.com geeft me net bericht :
Beste heer,
Bedankt dat je bij bol.com de game Watch Dogs Special Edition hebt besteld. Omdat je er zo vroeg bij was, hebben wij een speciale promocode voor je. Hiermee krijg je toegang tot extra content.
CODE SADAER#@WRDZSDD (jaja die is nep)
Met deze code heb je recht op Watch Dogs Cyberpunk, X2 en Untouchables Singleplayer DLC pack.
Dat is de code van normaal naar special als je pre orderedquote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:08 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Wanneer had jij die Watch_Dogs besteld dan?
oooh ok.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:12 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Dat is de code van normaal naar special als je pre ordered
eind decquote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:08 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Wanneer had jij die Watch_Dogs besteld dan?
Ik zeker niet, sla een jaar over.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:31 schreef Donderjagers het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.koenv.com/blog/2014/5/battlefield-hardline
Ik krijg d'r wel een hardeline van
Bron?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:34 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik zeker niet, sla een jaar over.
In ander nieuws, Pixeljunk Shooter Ultimate is de Plus game van juni.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:49 schreef Jimbo het volgende:
De filmpjes als je een base hackt zijn wel heel vet trouwensJa die zijn goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Er zijn ergere straffen zeg ikquote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:59 schreef rene90 het volgende:
Nouja, jammer. Dan moet ik me maar met bf4 vermaken vanavond
Heb je die met de bouncing bloemen gehad?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:02 schreef Jimbo het volgende:
en madness dingenvette mode die digital trips
nee, carmageddonquote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:03 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Heb je die met de bouncing bloemen gehad?
Willen wel. Maar ik zit bij mijn schoonfamilie.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:33 schreef xminator het volgende:
Nog mensen die mee willen doen met awesomenauts?
doe in een spoiler!quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:00 schreef Jimbo het volgende:
Ik geloof dat mn duim iets minder blij is met de Xbone sticks![]()
[ afbeelding ]
Stel je niet zo aan manquote:
Voeg me toe Ashtasticzquote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:00 schreef jackson het volgende:
Mensen die een Fifa Co-op willen doen op het moment?
wees blij, ik bespaar je de calorieënquote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:54 schreef Rijst het volgende:
[..]
ja sorry maar ik zat en dollemina te eten maar die heb ik maar weggegooit
heel psn loopt kut te doen vandaagquote:
meeste zit al in je stash als je t activeert , de andere kan je zien i nhet skills menuquote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:36 schreef Bartcoah het volgende:
Weet iemand al hoe je die DLC vrij speelt. In Watch Dogs?
Komt dat na een tijdje in de campaign opduiken?
dat kloptquote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:49 schreef Dylan98 het volgende:
Fifa 14 op ps4 is voelt anders dan op de ps3!
Ik heb het over de dedsec editiequote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:47 schreef Jimbo het volgende:
[..]
meeste zit al in je stash als je t activeert , de andere kan je zien i nhet skills menu
VEEL beter idd. Ik was ook zeer opgelucht, na de waardeloze PS3 demo en brakke PC-versie.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:49 schreef Dylan98 het volgende:
Fifa 14 op ps4 is voelt anders dan op de ps3!
Ik zie het nu pas... Log net uit weer na twee dramatische potten FUT.quote:
Vanaf morgen heb ik hem ook :-Dquote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:25 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik zie het nu pas... Log net uit weer na twee dramatische potten FUT.
Je mag mij ook toevoegen mocht je er nog achter zitten: Jacksonclaxon
Voeg me rustig toequote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:28 schreef Sunshineboy het volgende:
[..]
Vanaf morgen heb ik hem ook :-D
Wel al wat geoefend met de demo!
Dat lijkt mij wel leuk!quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:48 schreef Tallie1982 het volgende:
Nog mensen die ik mag toevoegen bij fifa voor af en toe coop?
Kan niet nee.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:49 schreef Jimbo het volgende:
Weet iemand of je bij W_D ook specifieke games kan inloggen ?
Moet nu elke x vreemden hacken, maar t lijkt me leuker een maat te hacken enzo
Viel ergens wel een beetje te verwachten, te veel gehypedquote:Op woensdag 28 mei 2014 08:25 schreef Che_ het volgende:
Watch Dog is iets minder dan ik er van verwacht had. 7/10
Daar wacht ik ook op, ik verwacht de komende dagen al de eerste used versies online.quote:Op woensdag 28 mei 2014 08:51 schreef Rossdale het volgende:
Toffe game, maar niet iets wat je persé nu moet spelen en lang vol houdt dus. Dat wordt over een week of 2 de game voor 30 euro van marktplaats trekken dus
Jacksonclaxon. Vanavond moet lukken hier mocht je tijd hebben, afstemmen per DM?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:48 schreef Tallie1982 het volgende:
Nog mensen die ik mag toevoegen bij fifa voor af en toe coop?
Gisteravond wel zal nu niet anders zijnquote:Op woensdag 28 mei 2014 11:12 schreef Che_ het volgende:
Duurt het bij jullie ook een eeuwigheid voordat je een speler hebt gevonden met die onlinecontracten?
De ps store?quote:Op woensdag 28 mei 2014 11:31 schreef Che_ het volgende:
Is er nog ergens BF4 incl premium te verkrijgen?
Daar kom je uit op ¤120.quote:
Oh. Ik heb gewoon bf4 zelf gekocht en later in de store premium er bij gekocht. Maar 70 inclusief premium is wel een goede deal ja.quote:Op woensdag 28 mei 2014 11:43 schreef Che_ het volgende:
[..]
Daar kom je uit op ¤110.
Hier was die ¤68.
http://www.gamesync.nl/ba(...)tellen-gamesync.html
Helaas uitverkocht.
wordt wel wat later vanavond...uurtje of 10? dm me maarquote:Op woensdag 28 mei 2014 10:08 schreef jackson het volgende:
[..]
Jacksonclaxon. Vanavond moet lukken hier mocht je tijd hebben, afstemmen per DM?
Baard (staat een pagina terug ook al)quote:Op woensdag 28 mei 2014 13:13 schreef Jimbo het volgende:
[ afbeelding ]
ziet er nou niet echt veel belovend uit
En dat voor de E3 line up maand Juni
instant buyquote:Op woensdag 28 mei 2014 12:24 schreef PBateman1978 het volgende:
edit : verwijderd, voor wie nog Battlefield Hardline gameplay wil zien :
https://mega.co.nz/#!pI8C(...)spqcQq-Dm7d623YKzPQc
Deze ook nog voor hoelang het duurt :
Ik pak die basketbal voor de ps3 wel denk ikquote:Op woensdag 28 mei 2014 13:13 schreef Jimbo het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk nou uit met oude dingen posten, voor je het weet gaat PBateman1978 weer lopen janken eroverquote:
Wat is dat toch telkens met die troepgames in de categorie gameboy color.quote:Op woensdag 28 mei 2014 13:13 schreef Jimbo het volgende:
[ afbeelding ]
In zijn geval nog erger, het staat notabene 3 posts boven die van hem.quote:Op woensdag 28 mei 2014 14:01 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Kijk nou uit met oude dingen posten, voor je het weet gaat PBateman1978 weer lopen janken erover
Zou het iets te maken kunnen hebben met dat de PS3 ruim 8 jaar uit is en 1000en games heeft terwijl de PS4 nog geen jaar uit is en een tiental titels heeft? Misschien?quote:Op woensdag 28 mei 2014 14:06 schreef Exorbitantes het volgende:
Ps3 krijgt elke maand complete toptitels en de ps4 telkens deze troepgames.Heeft iemand hier een verklaring voor.
Mja ik had deze maand nog wel veel meer er van verwacht. Meestal is juni/juli de maand vna de E3 en dan gooien ze de jaarlijkste titels ook gelijk om, en hebben ze een pracht line up om te pronken bij de E3 :/quote:Op woensdag 28 mei 2014 14:06 schreef Exorbitantes het volgende:
[..]
Wat is dat toch telkens met die troepgames in de categorie gameboy color.
Ps3 krijgt elke maand complete toptitels en de ps4 telkens deze troepgames.Heeft iemand hier een verklaring voor.
Battlefield x SWAT x Payday = Insta-buyquote:Op woensdag 28 mei 2014 12:24 schreef PBateman1978 het volgende:
edit : verwijderd, voor wie nog Battlefield Hardline gameplay wil zien :
https://mega.co.nz/#!pI8C(...)spqcQq-Dm7d623YKzPQc
Deze ook nog voor hoelang het duurt :
Gek geworden ben je.quote:Op woensdag 28 mei 2014 14:35 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Battlefield x SWAT x Payday = Insta-buy
Ook al gek gewordenquote:Op woensdag 28 mei 2014 14:41 schreef Donderjagers het volgende:
Het filmpje is een dubbelpost waard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |