die rijen voor de mediamarktquote:Op dinsdag 27 mei 2014 09:46 schreef Zaibatsu01 het volgende:
[..]
Zwaar overrated als je mij vraagt(GTA)
Idd.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 09:23 schreef Tallie1982 het volgende:
Al dat gezeik over watch dogs.Ik krijg hem vandaag binnen.We zullen zien.
Overrated is negatief... Dus dat klopt welquote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:04 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Overrated wordt vaak gezien als in het negatieve spectrum.
Gta was dat zeker waard. Als ze dat online gebeuren niet hadden gehad dan zeker nog wel een 9.5. Een game dat 3 jaar lang gehyped wordt, zulke extreme verwachtingen dat zelfs een 8.9 een teleurstelling zou zijn geweest én het dan ook waarmaken.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 09:46 schreef Zaibatsu01 het volgende:
[..]
Zwaar overrated als je mij vraagt(GTA)
Ach er zijn ook mensen die vrij genomen hebben en nu zien dat de levering na werktijden komtquote:
Ben jij daar 1 van? das wel zuurquote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:23 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ach er zijn ook mensen die vrij genomen hebben en nu zien dat de levering na werktijden komt
nee, ik mocht willen dat ik werk hadquote:
Dat mis ik zo hard, één dag in de week thuiswerken. Wat een feest is dat. Je doet twee keer zoveel en zit gewoon lekker aan je bureau thuisquote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:24 schreef Lastpost het volgende:
Ik ga zo maar even een paar uurtjes aan de slag en daarna de PS4 aangooien. Valt ook niet mee als je vanuit huis werkt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- Djehoetie / Jehuty -
Het is zeker relaxed, alleen de verleiding om iets anders te doen is wel aanwezig. Gelukkig slechts sporadisch deadlines en niet afhankelijk van een projectje meer of minder in de maand dus ik mag niet klagen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:43 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat mis ik zo hard, één dag in de week thuiswerken. Wat een feest is dat. Je doet twee keer zoveel en zit gewoon lekker aan je bureau thuis
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:52 schreef Altron het volgende:
Dit is het nadeel van een spel op je werk laten bezorgen...
Ligt ie heel de dag naast je zonder dat je hem kan spelen
HerkenbaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik voel je pijn.
"Dubbelop alsof ik een quote citeer"
Toppie!quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:47 schreef ExtremeBanaan het volgende:
Ben als het goed is vanmiddag trotse eigenaar van een PS4.![]()
Heb gisteren de Watch Dogs bundle gekocht bij de MyCom!
Heb de Dedsec editie gekocht. Dus pakketquote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:55 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Komt die van jou met de post of met de pakketbezorger?
Dat is al sinds PS update 1.70 zoquote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:48 schreef Friday12 het volgende:
Heeft iemand dit gehad met PS+: Saved Data Cannot upload
Okquote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:57 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat is al sinds PS update 1.70 zo
Me2 heb toch wel een schuldgevoel nu damn achja. Ik krijg over 1 week de uitslag of ik weer mag aanpoten pff. Werd er gek van dan bied een spelletje de uitkomst in vergelijking met is het niet duurder dan een nicotine verslaving...quote:
Jezus gast wtf doe jij in godsnaam met je controllers.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:00 schreef Jimbo het volgende:
Ik geloof dat mn duim iets minder blij is met de Xbone sticks![]()
[ afbeelding ]
Snap sowieso niet hoe sommige mensen met controllers omgaan.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:00 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Jezus gast wtf doe jij in godsnaam met je controllers.
Of hedde lepra?
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:00 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Jezus gast wtf doe jij in godsnaam met je controllers.
Of hedde lepra?
Zit gewoon heel normaal te spelenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:02 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Snap sowieso niet hoe sommige mensen met controllers omgaan.
En inderdaad hoe krijg je dat nou weer voor elkaar?
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:15 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Zien er niet uit als legitieme xbox one sticks.
xboxquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:05 schreef Jimbo het volgende:
[..]
[..]
Zit gewoon heel normaal te spelen
maar de xbone sticks hebben een soort schuurpapier op de randen ofzo
waar wil je dat ik de review aan bevestig?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:08 schreef RRuben het volgende:
kan iemand deze review bevestigen? Hij zegt dat watch dogs net GTA 5 met steroids is haha
of het een beetje klopt enzoquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:28 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
waar wil je dat ik de review aan bevestig? [ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |