nee, je kan volgens mij wel zo een 3vcard ofzo gebruikenquote:Op maandag 26 mei 2014 20:10 schreef Shadeauw het volgende:
Is het trouwens mogelijk om via de PS Store met Paypal te betalen? Vond ik altijd wel makkelijk met Xbox, aangezien ik geen creditcard heb.
Dat brengt mij ook op de volgende vraag:
Is het mogelijk om die PS Plus trial te activeren zonder creditcard?
Mijn Pana 3D brilletje zit nog in de verpakking, en 3D functie nog nooit geprobeerd...quote:Op maandag 26 mei 2014 19:58 schreef Poit het volgende:
[..]
Helemaal met je eens, al ben ik wel fan van 3D. Heb hier een plasma scherm staan en maak regelmatig gebruik van de 3D functie.
Dat kan natuurlijk. Je hebt gewoon goede LED-TV's, maar over het algemeen ligt de prijs/kwaliteit voor plasma wat beter, vooral wat betreft gaming en films kijken, oftewel bewegende beelden.quote:Op maandag 26 mei 2014 20:06 schreef jackson het volgende:
[..]
Je hoort mij niet klagen met mijn LED-scherm momenteel
Zulke dingen wil ik helemaal niet lezen.quote:Op maandag 26 mei 2014 21:05 schreef Jimbo het volgende:
Watch_dogs was hier ook (te) vroeg geleverd.
Heb er inmiddels een paar uurtjes opzitten, en ik moet zeggen; m'n verwachtingen zijn werkelijkheid geworden... Wat valt deze game tegen op de ps4 zeg.
Graphs lijken wel op de ps3 versie van gta 5 (en dan vind ik die nog mooierLang leven het downgraden van de graphs
![]()
)
De auto's besturen zich als een natte dweil
de missies zijn zwaard eentonig en vind ik nu inmiddels al vervelen (gewoon the usual, achtervolg deze persoon, doe dit 10x doe dat mannetje doodmaken)
ALLES word aangegeven in de game, het is niet meer zelf nadenken maar gewoon achterlijk pointers volgen (maar ach, das elke game sinds 2013)
Nee, deze game gaat morgen al weer terug naar de winkel, wat een tegenvaller weer zeg!
Ach er zijn vast mensen die het spel leuk vinden hoor.quote:Op maandag 26 mei 2014 21:06 schreef Rijst het volgende:
[..]
Zulke dingen wil ik helemaal niet lezen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
quote:Op maandag 26 mei 2014 21:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
Probeer eens andere auto's uit, dat verschilt een heleboel namelijk. Upgrade daarnaast wat statistieken zoals je focus en je rijvaardigheid. Dat helpt echt.
Wat latere missies geven je bovendien wel gewoon behoorlijk wat vrijheid, en het hacken is best leuk.
Ik vond deze missie het leukst tot nu toe:Mja, heb het er wel weer mee gezien voor nu. Als ik in een game uren moet steken voor het leuk word dan heb ik liever mn 60eur terug en dan koop ik hem over een jaar wel uit de budgetbakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
Sorry, ik koop hem over van een vriendquote:Op maandag 26 mei 2014 19:44 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Voor 30 euro wil ik ook het spel ook wel proberen.
Heb je een linkje toevallig als dit bij een onlineshop is?
Thanks, Ga hem nu zeker overnemen. Gameplay spreekt me ook wel aan als ik het bekijkquote:Op maandag 26 mei 2014 19:28 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Prima arcade racer, zeker voor 30,-
Voor gaming is het wel tof, Wipeout ziet er gruwelijk goed uit, Stardust ook en probeer ook zeer Puppeteer in 3D.quote:Op maandag 26 mei 2014 20:58 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Mijn Pana 3D brilletje zit nog in de verpakking, en 3D functie nog nooit geprobeerd...
Zat eraan te denken het binnenkort eens met Wipeout of volgens mij Motorstorm te proberen, maar nog niet gedaan. Ik heb er gewoon niet veel mee.
Ik heb volgens mij geen 3D films, en ook niet echt de behoefte om te kopen/downloaden...quote:Op maandag 26 mei 2014 21:26 schreef Poit het volgende:
[..]
Voor gaming is het wel tof, Wipeout ziet er gruwelijk goed uit, Stardust ook en probeer ook zeer Puppeteer in 3D.
Maar, ik gebruik het meer met films dan met games.
Zodat ik eindelijk weer eens wat op mn ps4 te doen heb.quote:Op maandag 26 mei 2014 21:22 schreef Yi-Long het volgende:
Waarom koop je zo'n game dan ook op dag 1 als er toch al ruime tijd grote twijfels waren over de kwaliteit....!?
Hopelijk volgende week een aankondiging van GTA5 next-gen, Sleeping Dogs 2 next-gen, Red Dead Redemption '2' next-gen, etc etc...
Wat is er volgende week dan?quote:Op maandag 26 mei 2014 21:22 schreef Yi-Long het volgende:
Waarom koop je zo'n game dan ook op dag 1 als er toch al ruime tijd grote twijfels waren over de kwaliteit....!?
Hopelijk volgende week een aankondiging van GTA5 next-gen, Sleeping Dogs 2 next-gen, Red Dead Redemption '2' next-gen, etc etc...
Vergeet Fallout fucking 4 nietquote:Op maandag 26 mei 2014 21:22 schreef Yi-Long het volgende:
dan is de E3 bijnaquote:
Die is over twee wekenquote:
daarom, bijnaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |