SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Speciale Bewoners: T-REX, Utokat & Knijntje (die het haasje is)![]()
![]()
Standaard POLL's in de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier kun je de agenda vinden: UTO / Utopia AgendaBefore I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
Heerlijk ha haquote:
Gaat over de 360 die bij veel mensen niet meer werkt na de update :quote:
Ja dat is het lullige, ze draaiden meteen weg. Dus tis wel duidelijke dat het niet gebeurd is, hooguit zelf gedaan. Maar ze willen dit lekker zo laten lijkenquote:Op zondag 25 mei 2014 21:32 schreef Flow3r het volgende:
Als Gio onschuldig is mogen ze hem wel de kans geven het te ontkrachten
idd, het beeld mag ook weer terug nuquote:Op zondag 25 mei 2014 21:35 schreef Flow3r het volgende:
Ik hoorde ze lang zal ie leven zingen en een hoop gelach, het is al weer overgewaaid
Dat weet Emil nietquote:Op zondag 25 mei 2014 21:33 schreef Blueheeler het volgende:
[..]
Meen je dat serieus? Als er een gemeen en achterbaks is dan is het Ruud wel.
Hij doet zich dom voor en een hoop mensen trappen er in.
Meerdere mensen hebben gezien hoe hij toendertijd tegen Aike zei dat hij desnoods over lijken zou gaan om het programma te winnen.
Ik kijk dan ook gewoon naar Rienkquote:Op zondag 25 mei 2014 21:36 schreef Boca_Raton het volgende:
Regie: mag Ron van de streams af? Ik word er héél slaperig van. En niet vrolijk.
Er zit daar geen Profumoquote:Op zondag 25 mei 2014 21:32 schreef Scherzo het volgende:
Wat kan het wie of wat nou schelen wat daar gebeurd is...
Laat die Christine Keeler lekker d'r ding doen.. .
dacht ik ookquote:Op zondag 25 mei 2014 21:38 schreef Blueheeler het volgende:
Wat zit Emil nu te lullen dat Ron niets wilde vertellen? Hij heeft het hem toch verteld?
Oh, gaat dat vanavond gebeuren ?quote:Op zondag 25 mei 2014 21:36 schreef danilel het volgende:
Hoe laat gaat de nep "de belt van emil wordt gestolen" sjow beginnen?
Helemaal eens. Wide dit ook schrijven, toen ik jouw tekst las. Hij doet alles voor de kijkcijfers. Die tekst heb ik ook live gehoord bij dat feest. Zij lachten daar nog fnuikend bij. Ze zeiden beiden, dat ze goed toneel konden spelen.quote:Op zondag 25 mei 2014 21:33 schreef Blueheeler het volgende:
[..]
Meen je dat serieus? Als er een gemeen en achterbaks is dan is het Ruud wel.
Hij doet zich dom voor en een hoop mensen trappen er in.
Meerdere mensen hebben gezien hoe hij toendertijd tegen Aike zei dat hij desnoods over lijken zou gaan om het programma te winnen.
dat trekt Gio nu niet meerquote:Op zondag 25 mei 2014 21:38 schreef Punkman het volgende:
[..]
Oh, gaat dat vanavond gebeuren ?
Ze zouden ook nog centraal doen, waar Aike zou vertellen over de verkochte poppetjes, en een Gio die zogenaamd boos word.
denk niet dat gio in de mood isquote:Op zondag 25 mei 2014 21:38 schreef Punkman het volgende:
[..]
Oh, gaat dat vanavond gebeuren ?
Ze zouden ook nog centraal doen, waar Aike zou vertellen over de verkochte poppetjes, en een Gio die zogenaamd boos word.
Emil kan niet goed luisteren. Hij hoort het wel, maar de diepere betekenis van dingen ontgaan hem vaak.quote:Op zondag 25 mei 2014 21:38 schreef Blueheeler het volgende:
Wat zit Emil nu te lullen dat Ron niets wilde vertellen? Hij heeft het hem toch verteld?
Ik krijg het plaatje niet doorgestuurd naar hem.quote:Op zondag 25 mei 2014 21:38 schreef Kaleddi het volgende:
Wat een gezelligheid na de zondagsmarkt zeg!![]()
Enne, kiek eens wat een bazen UI Joezie voor me gemaakt heeft
quote:Op zondag 25 mei 2014 21:38 schreef Kaleddi het volgende:
Tof de utopia katquote:Op zondag 25 mei 2014 21:38 schreef Kaleddi het volgende:
quote:Op zondag 25 mei 2014 21:39 schreef Blueheeler het volgende:
Jemig zeg, die Emil is ook gewoon een vreselijk roddeltante.
quote:Op zondag 25 mei 2014 21:39 schreef Blueheeler het volgende:
Jemig zeg, die Emil is ook gewoon een vreselijk roddeltante.
Ohh die is leukquote:Op zondag 25 mei 2014 21:38 schreef Kaleddi het volgende:
Yep.quote:
Inderdaadquote:
Je vindt het goed dat ze de logica van het verhaal niet begrijpt maar toch gewoon volhoudt dat zij gelijk heeft?quote:
Ja ik vond dit ook goedquote:Op zondag 25 mei 2014 21:41 schreef Urb het volgende:
Goedzo Vanes, ze spreekt Emil aan "Wij hebben jou toch ook geholpen"
Maar dat mag ze dan weer niet zeggen/vergelijken van Emil.
Vanessa for presidentquote:Op zondag 25 mei 2014 21:42 schreef Mirjam152 het volgende:
[ afbeelding ]
Vanessa komt tenminste nog voor Ron op.
Huh? Dat ging toch over Vannessa die zelf melk moest halen?quote:Op zondag 25 mei 2014 21:43 schreef Gert het volgende:
Nou daar ben je gezegend mee, als zwakzinnige zuipschuit Vanas het voor je opneemt.
Van Dennis mag Ron zelf melk gaan halen morgen. Hij doet het niet meer voor hem, zegt hij stoer.
team dennisquote:Op zondag 25 mei 2014 21:43 schreef Urb het volgende:
Dennis over Vanes "Niet op reageren, ze heeft 2 flessen Canei opgezopen"
dacht ik ookquote:Op zondag 25 mei 2014 21:44 schreef Blueheeler het volgende:
[..]
Huh? Dat ging toch over Vannessa die zelf melk moest halen?
Nee Vanes mag zelf de melk gaan halen gekkiequote:Op zondag 25 mei 2014 21:43 schreef Gert het volgende:
Nou daar ben je gezegend mee, als zwakzinnige zuipschuit Vanas het voor je opneemt.
Van Dennis mag Ron zelf melk gaan halen morgen. Hij doet het niet meer voor hem, zegt hij stoer.
ze proberen ron of marije eruit te krijgen bljft de oude saaie boel daar zittenquote:Op zondag 25 mei 2014 21:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Yep.
Een paar dagen geleden was de hele groep het er nog roerend over eens dat hij nooit op de bank terecht had mogen komen, en nu is het een grote jan lul.
Het is idd altijd Vanas die iemand opdracht geeft om melk te halen.quote:Op zondag 25 mei 2014 21:44 schreef Blueheeler het volgende:
[..]
Niet Ron maar Vanasquote:Op zondag 25 mei 2014 21:43 schreef Gert het volgende:
Klopt. Een soort voetbalplaatje.quote:Op zondag 25 mei 2014 21:45 schreef RobbieRonald het volgende:
Ruud traint zijn benen niet zo te zienDunne kuitjes
Nee vanessa stuurde Marije die dat nooit had gedaan,terwijl Vanessa het ook nooit gedaan heeft.quote:Op zondag 25 mei 2014 21:43 schreef Gert het volgende:
Ooo.... zie, ik had die laatste fles Canei niet moeten nemen.quote:Op zondag 25 mei 2014 21:44 schreef Blueheeler het volgende:
[..]
Ja vanmorgen zei ze volgens Dennis tegen Marije "Jij MOET nu melk halen"quote:Op zondag 25 mei 2014 21:45 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Het is idd altijd Vanas die iemand opdracht geeft om melk te halen.
Misschien moet ie vanavond een keertje gaan skiën met Marije, schijnt enorm ontspannend te werken.quote:Op zondag 25 mei 2014 21:45 schreef .Exe het volgende:
Als Ron dit niet speelt dan gaat hij breken, let maar op
Zullen we even opnoemen wat Dennis aan bedragen wilde investeren voor Duurzaam, zonnepanelen en dergelijke...quote:
Je loopt met je kop tegen een muur van lamballen.quote:Op zondag 25 mei 2014 21:45 schreef Urb het volgende:
Ruud over Ron "Het loopt gewoon niet zoals ie wil!"
Ja door jullie lamlullen, halvegare.
quote:Op zondag 25 mei 2014 21:47 schreef Gert het volgende:
Dennis voelt zich opperbest nu, lekker z'n buurman compleet door het slijk halen.
Dàt doet ie al vanaf het begin...quote:
quote:Op zondag 25 mei 2014 21:46 schreef Poolhond39 het volgende:
Goeienavond... team Marijeteam Ron
![]()
Isa laat vandaag weer eens zien hoe achterbaks en hypocriet ze is met haar geroddel en achter de rug om over anderen praten... Emil wordt ook steeds vervelender.. aan de ene kant stelt hij zich op als de begripvolle, luisterende 'leider', een paar minuten later verraad hij de persoon waar hij net mee gesproken heeft.. hypocriete zak hooi![]()
Nicolien vond ik aanvankelijk leuk... maar dat infantiele gezeik over boontjes die handjes vasthouden en dat geslijm met Rienk geven me steeds vaker foute rillingen.
Mijn favorieten zijn op dit moment de twee underdogs die door de groep uitgescheten worden: Ron.. hij is een oude mopperkont, maar werkt hard, heeft principes en krijgt er helaas stank voor dank in de plaats...
Marije... ze is een rare doos, ik begrijp weinig van haar, maar het hele Utopia-idee is toch al bijna verdwenen, dus ik kan haar subtiele gestook wel waarderen....plus ik heb vaak een zwak voor de underdogs.
En wat Ruud gekost heeft én opgebracht.quote:Op zondag 25 mei 2014 21:47 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zullen we even opnoemen wat Dennis aan bedragen wilde investeren voor Duurzaam, zonnepanelen en dergelijke...
Ruud staat ook intens te genieten ja.quote:Op zondag 25 mei 2014 21:47 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ruud vindt het ook geweldig. Ron is een fijn bliksemafleider.
ik zag hetquote:Op zondag 25 mei 2014 21:47 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Ze staan allemaal te roken dus moest wel stil
En zo ziet dat eruit:quote:Op zondag 25 mei 2014 21:48 schreef Marenda het volgende:
Ach nu is stoere Emil gepikeerd,zielig ventje.
Hij wilde de zenderkamer opdracht geven.quote:
Hij zij het mijnsinziens iets te gretig.quote:Op zondag 25 mei 2014 21:44 schreef PoezeligDing het volgende:
Dennis over Ron: Kijk hoe hij loopt, hij loopt echt met zijn ziel onder zijn arm.. Zal hij naar huis willen?
Ik denk dat het noodplan zo in werking wordt gesteldquote:Op zondag 25 mei 2014 21:50 schreef Scrutinizer het volgende:
Ron gaat naar de zenderkamer vanwege een medische noodzaak. Ik hoop dat de redactie nog weet hoe die intercominstallatie werkt want dat is al weer lang geleden dat er iemand ziek was.
Vergeet het maar met dat stel egotrippers.quote:Op zondag 25 mei 2014 21:50 schreef Zzoos het volgende:
zal me niks verbazen als ron er medisch slechter aan toe is dan ze denken, nou dan ben ik benieuwd of er iemand is die zich lullig voelt
Geen probleem, ze lezen hier dat hij onderweg is.quote:Op zondag 25 mei 2014 21:50 schreef Scrutinizer het volgende:
Ron gaat naar de zenderkamer vanwege een medische noodzaak. Ik hoop dat de redactie nog weet hoe die intercominstallatie werkt want dat is al weer lang geleden dat er iemand ziek was.
Dat word een kwartier lang naar de koeien kijken....quote:Op zondag 25 mei 2014 21:50 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik denk dat het noodplan zo in werking wordt gesteld
En wat doet de rest? Die gaat lekker door met zeiken over hem.quote:Op zondag 25 mei 2014 21:50 schreef Scrutinizer het volgende:
de gehele avond en nachtquote:Op zondag 25 mei 2014 21:51 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Dat word een kwartier lang naar de koeien kijken....
Dan gaat Isa weer dramatisch doenquote:Op zondag 25 mei 2014 21:50 schreef Zzoos het volgende:
zal me niks verbazen als ron er medisch slechter aan toe is dan ze denken, nou dan ben ik benieuwd of er iemand is die zich lullig voelt
ik denk en hoop dat hij ze 24 uur aanvraagd....quote:Op zondag 25 mei 2014 21:50 schreef Scrutinizer het volgende:
En als Mike Tyson gaat dansen zou hij dat ook grappig vinden. Maar goed hier horen ze alleen wat ze willen horen.quote:Op zondag 25 mei 2014 21:52 schreef AnneLo het volgende:
Ik ben volgens mij de enige, maar ik vond Vanessa ook hoogst irritant. Emil zei duidelijk dat ie zijn best ging doen voor de musical maar dat hij het wel lachwekkend vond dat Ron een musical deed.
quote:Op zondag 25 mei 2014 21:53 schreef Chanel5 het volgende:
Ik heb nog nooit zo'n stel klerelijers bij elkaar gezien.
Over het vermeende skieën van Marijkequote:Op zondag 25 mei 2014 21:52 schreef Gert het volgende:
De stream wordt weer weggedraaid, want een stomdronken Vanas staat op het punt weer uit de school te klappen over van alles en nog wat.
Precies. Vanessa is te dom om iets te snappen en haalt er dan dingen bij die helemaal niet van toepassing zijn.quote:Op zondag 25 mei 2014 21:52 schreef AnneLo het volgende:
Ik ben volgens mij de enige, maar ik vond Vanessa ook hoogst irritant. Emil zei duidelijk dat ie zijn best ging doen voor de musical maar dat hij het wel lachwekkend vond dat Ron een musical deed.
Tuurlijk ben je de enige niet. Emil is heus niet mr perfect, maar hij is redelijk, intelligent en meestal integer. Zo'n beetje het tegenovergestelde dus van die zwakzinnige zuipschuit.quote:Op zondag 25 mei 2014 21:52 schreef AnneLo het volgende:
Isasopperquote:Op zondag 25 mei 2014 21:48 schreef Ransjih het volgende:
[..]isa is de enige die roddelt vandaag
![]()
isa
quote:Op zondag 25 mei 2014 21:53 schreef Chanel5 het volgende:
Ik heb nog nooit zo'n stel klerelijers bij elkaar gezien.
Ja Billy kwam ermee, had een bezoeker haar gemeld.quote:Op zondag 25 mei 2014 21:53 schreef Mirjam152 het volgende:
[ afbeelding ]
Nicoline wil weten wat er aan de hand is. Volgens Isa gaan er verhalen rond die best heftig zijn, maar ze wil er niets over zeggen. "Voor hem niet en voor haar niet." Heeft het simultaan trekken de mensen bereikt?
Iemand die zo vaak zegt 'Ik zit er niet mee' ... Geloof ik niet.quote:Op zondag 25 mei 2014 21:55 schreef mijntjexx het volgende:
Marije zei net weer " ik zit er niet mee".. over al die verhalen.Pro Marije!
hoop voor jou niet dat hij echt ziek is.........quote:Op zondag 25 mei 2014 21:54 schreef Mirjam152 het volgende:
Ron probeert de aandacht van zijn gedrag af te leiden door zijn ziekte aan te dikken.
als je naar het huidige straatbeeld kijkt is Charlotte juist gewoon en gemiddeld met het lijf van een hollandse boerentrienquote:Op zondag 25 mei 2014 21:54 schreef Poolhond39 het volgende:
[..]
Isasopper![]()
Volgens mij is ze hier zo populair omdat ze zo 'gewoon en gemiddeld' is.. het lijf van een hollandse boerentrien, zogenaamd eerlijk en integer, maar roddelen dat ze kan...
volgens dennis hangt zijn gezicht en omdat ie zich niet goed voeltquote:Op zondag 25 mei 2014 21:55 schreef Dotteke het volgende:
Waarom moet de dokter nu in een keer komen als hij hier al een paar dagen last van heeft, Kan Ron zelf niet bellen, waarom moet een aangeschoten Isa bellen?
omdat die cut denkt dat te moetenquote:Op zondag 25 mei 2014 21:55 schreef Dotteke het volgende:
Waarom moet de dokter nu in een keer komen als hij hier al een paar dagen last van heeft, Kan Ron zelf niet bellen, waarom moet een aangeschoten Isa bellen?
Aandacht.quote:Op zondag 25 mei 2014 21:55 schreef Dotteke het volgende:
nou ja, ik zie dat iedereen over isa heen valt terwijl ze doet wat anderen ook doenquote:Op zondag 25 mei 2014 21:54 schreef Poolhond39 het volgende:
[..]
Isasopper![]()
Volgens mij is ze hier zo populair omdat ze zo 'gewoon en gemiddeld' is.. het lijf van een hollandse boerentrien, zogenaamd eerlijk en integer, maar roddelen dat ze kan...
En Isa maakt er met haar zatte kop misschien wel zo'n drama over, dat er over 12 minuten 2 ambulances op het terrein staan.quote:Op zondag 25 mei 2014 21:55 schreef Dotteke het volgende:
Net zei Isa zelf nog dat ze nuchter wasquote:Op zondag 25 mei 2014 21:56 schreef PoezeligDing het volgende:
En een straal bezopen Isa gaat nu een dokter bellen?
fixxedquote:Op zondag 25 mei 2014 21:56 schreef Cir het volgende:
[..]
omdat die cut denkt dat te moeten door de febo aangesteld is als verpleegster
Net als Lot, maar die zegt het dan weer de hele dag door ongevraagd.quote:Op zondag 25 mei 2014 21:55 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Iemand die zo vaak zegt 'Ik zit er niet mee' ... Geloof ik niet.
Nee, dit moest van de ZK ik denk niet dat dit aandacht is, ben er altijd voorzichtig mee om dit te zeggen, hij loopt al een paar dagen dat hij duizelig is,quote:
omdat ron net achter geweest is en terug kwam met dat hij moest bellenquote:Op zondag 25 mei 2014 21:55 schreef Dotteke het volgende:
quote:Op zondag 25 mei 2014 21:57 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
En Isa maakt er met haar zatte kop misschien wel zo'n drama over, dat er over 12 minuten 2 ambulances op het terrein staan.
Dit dus.. dit is 10 minuten terug en toen was Isa nuchter en nu staat ze volgens mensen dronken te bellen. Isa is heilig hier dus die zal echt niet liegen en staat dus heus niet dronken te bellen met de dokter nu!quote:
Klopt, want hij liet Isa weten, dat hij net uit de ZK kwam. Opdracht van de FEBO. Maakt niet uit wat het kost een weekendarts.quote:Op zondag 25 mei 2014 21:54 schreef Mirjam152 het volgende:
Ron probeert de aandacht van zijn gedrag af te leiden door zijn ziekte aan te dikken.
dat klinkt niet best...quote:Op zondag 25 mei 2014 21:56 schreef Zzoos het volgende:
[..]
volgens dennis hangt zijn gezicht en omdat ie zich niet goed voelt
Trauma helikopter.quote:Op zondag 25 mei 2014 21:57 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
En Isa maakt er met haar zatte kop misschien wel zo'n drama over, dat er over 12 minuten 2 ambulances op het terrein staan.
Hij is serieus niet lekker, dat is waar. Maar dat het nú moet, is behoefte aan aandacht.quote:Op zondag 25 mei 2014 21:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, dit moest van de ZK ik denk niet dat dit aandacht is, ben er altijd voorzichtig mee om dit te zeggen, hij loopt al een paar dagen dat hij duizelig is,
lijkt me ook niet dat je risico's moet nemenquote:Op zondag 25 mei 2014 21:58 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Klopt, want hij liet Isa weten, dat hij net uit de ZK kwam. Opdracht van de FEBO. Maakt niet uit wat het kost een weekendarts.
Dat denk ik ook.quote:Op zondag 25 mei 2014 21:58 schreef Poolhond39 het volgende:
Volgens mij is Ron niet echt lichamelijk ziek... je kan ook licht in je hoofd worden van spanningen / stress.
Hij loopt zich al weken lang op te vreten over het gedrag van een groot deel van de groep.. en voor een principieel en iets te zwaarmoedig typje als hem, kan dat tot spanningen leiden.
dat klopt dan weer wel al dat gevingerverf en geskieequote:Op zondag 25 mei 2014 21:58 schreef Mirjam152 het volgende:
Vanessa heeft gehoord dat het één grote orgie is in Utopia.
Is voor mij gevoel wel aangeschoten hoor,quote:Op zondag 25 mei 2014 21:58 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Dit dus.. dit is 10 minuten terug en toen was Isa nuchter en nu staat ze volgens mensen dronken te bellen. Isa is heilig hier dus die zal echt niet liegen en staat dus heus niet dronken te bellen met de dokter nu!
Begrijp me niet verkeerd, ik vind Isa ook minder erg dan minstens de helft van de andere bewoners daar.. maar het soort 'engel' wat er haar van hier gemaakt wordt, dat slaat nergens op.quote:Op zondag 25 mei 2014 21:56 schreef Ransjih het volgende:
[..]
nou ja, ik zie dat iedereen over isa heen valt terwijl ze doet wat anderen ook doen
vaak gewoon even binnen vallen, iets raars roepen en verder niet
ja dan neem ik het voor zo iemand op
isa dus
Als die nog mogen vliegen op dit tijdstip, volgens mij niet.quote:Op zondag 25 mei 2014 22:01 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Lifeliner 1 én 2 worden nu gestart....
Ja, dat schreef ik net ook.quote:Op zondag 25 mei 2014 21:58 schreef Poolhond39 het volgende:
Volgens mij is Ron niet echt lichamelijk ziek... je kan ook licht in je hoofd worden van spanningen / stress.
Hij loopt zich al weken lang op te vreten over het gedrag van een groot deel van de groep.. en voor een principieel en iets te zwaarmoedig typje als hem, kan dat tot spanningen leiden.
volgens mij ookquote:Op zondag 25 mei 2014 22:01 schreef Ransjih het volgende:
isa heeft volgens mij prima omschreven hoe ron zei zich te voelen
De waarheid. En nu doet hij het ook goed tegen Ron.quote:Op zondag 25 mei 2014 22:01 schreef Mirjam152 het volgende:
[ afbeelding ]
Ron zoekt Dennis op. Hij zou eens moeten weten wat Dennis net gezegd heeft.
Of als bliksemafleider van de groep. Zijn klacht is echt, maar dat het nu ineens moet is vreemd.quote:Op zondag 25 mei 2014 21:59 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Hij is serieus niet lekker, dat is waar. Maar dat het nú moet, is behoefte aan aandacht.
gisteravond ook alquote:Op zondag 25 mei 2014 22:02 schreef Toverheks het volgende:
Isabella maakte zich vanmorgen al zorgen om Ron
Zeg dan godverdomme wat. Ik kan geen gedachte lezenquote:
Maar Dennis had dat tegen Ron moeten zeggen. Als eerste. En niet in de groep. Zeker niet als Ruud er bij is.quote:Op zondag 25 mei 2014 22:02 schreef lwmeffix het volgende:
[..]
De waarheid. En nu doet hij het ook goed tegen Ron.
Zijn weinig mannen van middelbare leeftijd die elkaar die vragen durven te stellen.
Dat Billy paars aan liep. Dat ze dood ging. Ron die er doodziek bij stond.quote:Op zondag 25 mei 2014 22:02 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Ik hoorde de grap niet. Wat zij die griezel?
Stoken? Ze relativeert het juist.quote:
en vanmorgen wilde isa al arts bellenquote:Op zondag 25 mei 2014 22:03 schreef Capaja het volgende:
[..]
gisteravond ook al
toen moest er een groepje wachten met eten omdat ze eerst eten voor hem wilde
Nee, dat niet, maar een uurtje terug hadden ze het over morgen en nu nadat de fik in de pan gaat, wordt de focus op Ron gericht.quote:Op zondag 25 mei 2014 21:59 schreef Zzoos het volgende:
[..]
lijkt me ook niet dat je risico's moet nemen
mijn zoon heeft dat erg makkelijk en die kotst dan zn longen uit zn lijfquote:Op zondag 25 mei 2014 22:02 schreef Gizmogirl28 het volgende:
zou me niks verbazen als hij een zonnesteek heeft. continu met die kale knar in de felle zon is niet zo goed.
Moet je lezen,staat hier gewoon.quote:Op zondag 25 mei 2014 22:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Zeg dan godverdomme wat. Ik kan geen gedachte lezen
Inderdaad, ik vind ook dat ze niets verkeerds gezegd hebben.quote:Op zondag 25 mei 2014 22:02 schreef lwmeffix het volgende:
[..]
De waarheid. En nu doet hij het ook goed tegen Ron.
Zijn weinig mannen van middelbare leeftijd die elkaar die vragen durven te stellen.
Ja, veel te veel tekst. Veel te weinig inhoud.quote:Op zondag 25 mei 2014 22:00 schreef PoezeligDing het volgende:
Die non-info die Isa aan de dokter doorgeeft.
Kan ook een virus zijn.quote:Op zondag 25 mei 2014 22:03 schreef mevrouwdebok het volgende:
evenwichtsorgaan ja ! heb ik ook vaak , zelfde symptomen , ontstaat vaak na oververmoeidheid
Dit dus...quote:Op zondag 25 mei 2014 22:01 schreef Scrutinizer het volgende:
De derde volle dag dat Ron hier last van heeft en dan moet er zondagavond een arts komen.
In bepaalde wijken en buurten misschienquote:Op zondag 25 mei 2014 21:56 schreef Laysa het volgende:
[..]
als je naar het huidige straatbeeld kijkt is Charlotte juist gewoon en gemiddeld met het lijf van een hollandse boerentrien
Nee dat bleek al eerder, lijkt mij geestelijk. Dat is niet zo fraaiquote:Op zondag 25 mei 2014 22:03 schreef Laysa het volgende:
Dit is echt geen aandachttrekkerij en een ieder die van wel beweerd snapt er niks van...Walgelijk om anders te beweren zelf
Dank u, dokterquote:Op zondag 25 mei 2014 21:59 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Hij is serieus niet lekker, dat is waar. Maar dat het nú moet, is behoefte aan aandacht.
Maar dan ben je wel misselijk, tenminste had ik wel, En ik kukkelde ook alle kanten op Ron loopt nog vrij stabielquote:Op zondag 25 mei 2014 22:03 schreef mevrouwdebok het volgende:
evenwichtsorgaan ja ! heb ik ook vaak , zelfde symptomen , ontstaat vaak na oververmoeidheid
dat heeft hij niet, ik weet wel dat als ik geen pet op doe en in de felle zon ga zetten, dat ik er goed duizelig van word. en dan heb ik nog dik en lang haar als bescherming.quote:Op zondag 25 mei 2014 22:03 schreef Capaja het volgende:
[..]
mijn zoon heeft dat erg makkelijk en die kotst dan zn longen uit zn lijf
Wat was de grap? Lees alles mee, maar heb wat gemist geloof ik?quote:Op zondag 25 mei 2014 22:01 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Ik geloofde het niet eens toen ie dat zei...
Moet je zien wat die grappen doen.
Ron past daar ook niet,met zulke mensen.Dat trek je gewoon niet.quote:Op zondag 25 mei 2014 22:05 schreef Boca_Raton het volgende:
Diagnose: overwerkt en oververmoeid. Denk ik.
Ja en een trap na qua nominaties,quote:Op zondag 25 mei 2014 22:05 schreef Boca_Raton het volgende:
Diagnose: overwerkt en oververmoeid. Denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |