Hij wilde de zenderkamer opdracht geven.quote:
Hij zij het mijnsinziens iets te gretig.quote:Op zondag 25 mei 2014 21:44 schreef PoezeligDing het volgende:
Dennis over Ron: Kijk hoe hij loopt, hij loopt echt met zijn ziel onder zijn arm.. Zal hij naar huis willen?
Ik denk dat het noodplan zo in werking wordt gesteldquote:Op zondag 25 mei 2014 21:50 schreef Scrutinizer het volgende:
Ron gaat naar de zenderkamer vanwege een medische noodzaak. Ik hoop dat de redactie nog weet hoe die intercominstallatie werkt want dat is al weer lang geleden dat er iemand ziek was.
Vergeet het maar met dat stel egotrippers.quote:Op zondag 25 mei 2014 21:50 schreef Zzoos het volgende:
zal me niks verbazen als ron er medisch slechter aan toe is dan ze denken, nou dan ben ik benieuwd of er iemand is die zich lullig voelt
Geen probleem, ze lezen hier dat hij onderweg is.quote:Op zondag 25 mei 2014 21:50 schreef Scrutinizer het volgende:
Ron gaat naar de zenderkamer vanwege een medische noodzaak. Ik hoop dat de redactie nog weet hoe die intercominstallatie werkt want dat is al weer lang geleden dat er iemand ziek was.
Dat word een kwartier lang naar de koeien kijken....quote:Op zondag 25 mei 2014 21:50 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik denk dat het noodplan zo in werking wordt gesteld
En wat doet de rest? Die gaat lekker door met zeiken over hem.quote:Op zondag 25 mei 2014 21:50 schreef Scrutinizer het volgende:
de gehele avond en nachtquote:Op zondag 25 mei 2014 21:51 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Dat word een kwartier lang naar de koeien kijken....
Dan gaat Isa weer dramatisch doenquote:Op zondag 25 mei 2014 21:50 schreef Zzoos het volgende:
zal me niks verbazen als ron er medisch slechter aan toe is dan ze denken, nou dan ben ik benieuwd of er iemand is die zich lullig voelt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |