Oh, gaat dat vanavond gebeuren ?quote:Op zondag 25 mei 2014 21:36 schreef danilel het volgende:
Hoe laat gaat de nep "de belt van emil wordt gestolen" sjow beginnen?
Helemaal eens. Wide dit ook schrijven, toen ik jouw tekst las. Hij doet alles voor de kijkcijfers. Die tekst heb ik ook live gehoord bij dat feest. Zij lachten daar nog fnuikend bij. Ze zeiden beiden, dat ze goed toneel konden spelen.quote:Op zondag 25 mei 2014 21:33 schreef Blueheeler het volgende:
[..]
Meen je dat serieus? Als er een gemeen en achterbaks is dan is het Ruud wel.
Hij doet zich dom voor en een hoop mensen trappen er in.
Meerdere mensen hebben gezien hoe hij toendertijd tegen Aike zei dat hij desnoods over lijken zou gaan om het programma te winnen.
dat trekt Gio nu niet meerquote:Op zondag 25 mei 2014 21:38 schreef Punkman het volgende:
[..]
Oh, gaat dat vanavond gebeuren ?
Ze zouden ook nog centraal doen, waar Aike zou vertellen over de verkochte poppetjes, en een Gio die zogenaamd boos word.
denk niet dat gio in de mood isquote:Op zondag 25 mei 2014 21:38 schreef Punkman het volgende:
[..]
Oh, gaat dat vanavond gebeuren ?
Ze zouden ook nog centraal doen, waar Aike zou vertellen over de verkochte poppetjes, en een Gio die zogenaamd boos word.
Emil kan niet goed luisteren. Hij hoort het wel, maar de diepere betekenis van dingen ontgaan hem vaak.quote:Op zondag 25 mei 2014 21:38 schreef Blueheeler het volgende:
Wat zit Emil nu te lullen dat Ron niets wilde vertellen? Hij heeft het hem toch verteld?
Ik krijg het plaatje niet doorgestuurd naar hem.quote:Op zondag 25 mei 2014 21:38 schreef Kaleddi het volgende:
Wat een gezelligheid na de zondagsmarkt zeg!![]()
Enne, kiek eens wat een bazen UI Joezie voor me gemaakt heeft
quote:Op zondag 25 mei 2014 21:38 schreef Kaleddi het volgende:
Tof de utopia katquote:Op zondag 25 mei 2014 21:38 schreef Kaleddi het volgende:
quote:Op zondag 25 mei 2014 21:39 schreef Blueheeler het volgende:
Jemig zeg, die Emil is ook gewoon een vreselijk roddeltante.
quote:Op zondag 25 mei 2014 21:39 schreef Blueheeler het volgende:
Jemig zeg, die Emil is ook gewoon een vreselijk roddeltante.
Ohh die is leukquote:Op zondag 25 mei 2014 21:38 schreef Kaleddi het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |