SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Speciale Bewoners: T-REX, Utokat & Knijntje (die het haasje is)![]()
![]()
Standaard POLL's in de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier kun je de agenda vinden: UTO / Utopia AgendaBefore I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
Heerlijk ha haquote:
Gaat over de 360 die bij veel mensen niet meer werkt na de update :quote:
Ja dat is het lullige, ze draaiden meteen weg. Dus tis wel duidelijke dat het niet gebeurd is, hooguit zelf gedaan. Maar ze willen dit lekker zo laten lijkenquote:Op zondag 25 mei 2014 21:32 schreef Flow3r het volgende:
Als Gio onschuldig is mogen ze hem wel de kans geven het te ontkrachten
idd, het beeld mag ook weer terug nuquote:Op zondag 25 mei 2014 21:35 schreef Flow3r het volgende:
Ik hoorde ze lang zal ie leven zingen en een hoop gelach, het is al weer overgewaaid
Dat weet Emil nietquote:Op zondag 25 mei 2014 21:33 schreef Blueheeler het volgende:
[..]
Meen je dat serieus? Als er een gemeen en achterbaks is dan is het Ruud wel.
Hij doet zich dom voor en een hoop mensen trappen er in.
Meerdere mensen hebben gezien hoe hij toendertijd tegen Aike zei dat hij desnoods over lijken zou gaan om het programma te winnen.
Ik kijk dan ook gewoon naar Rienkquote:Op zondag 25 mei 2014 21:36 schreef Boca_Raton het volgende:
Regie: mag Ron van de streams af? Ik word er héél slaperig van. En niet vrolijk.
Er zit daar geen Profumoquote:Op zondag 25 mei 2014 21:32 schreef Scherzo het volgende:
Wat kan het wie of wat nou schelen wat daar gebeurd is...
Laat die Christine Keeler lekker d'r ding doen.. .
dacht ik ookquote:Op zondag 25 mei 2014 21:38 schreef Blueheeler het volgende:
Wat zit Emil nu te lullen dat Ron niets wilde vertellen? Hij heeft het hem toch verteld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |