omdat die cut denkt dat te moetenquote:Op zondag 25 mei 2014 21:55 schreef Dotteke het volgende:
Waarom moet de dokter nu in een keer komen als hij hier al een paar dagen last van heeft, Kan Ron zelf niet bellen, waarom moet een aangeschoten Isa bellen?
Aandacht.quote:Op zondag 25 mei 2014 21:55 schreef Dotteke het volgende:
Waarom moet de dokter nu in een keer komen als hij hier al een paar dagen last van heeft, Kan Ron zelf niet bellen, waarom moet een aangeschoten Isa bellen?
nou ja, ik zie dat iedereen over isa heen valt terwijl ze doet wat anderen ook doenquote:Op zondag 25 mei 2014 21:54 schreef Poolhond39 het volgende:
[..]
Isasopper![]()
Volgens mij is ze hier zo populair omdat ze zo 'gewoon en gemiddeld' is.. het lijf van een hollandse boerentrien, zogenaamd eerlijk en integer, maar roddelen dat ze kan...
En Isa maakt er met haar zatte kop misschien wel zo'n drama over, dat er over 12 minuten 2 ambulances op het terrein staan.quote:Op zondag 25 mei 2014 21:55 schreef Dotteke het volgende:
Net zei Isa zelf nog dat ze nuchter wasquote:Op zondag 25 mei 2014 21:56 schreef PoezeligDing het volgende:
En een straal bezopen Isa gaat nu een dokter bellen?
fixxedquote:Op zondag 25 mei 2014 21:56 schreef Cir het volgende:
[..]
omdat die cut denkt dat te moeten door de febo aangesteld is als verpleegster
Net als Lot, maar die zegt het dan weer de hele dag door ongevraagd.quote:Op zondag 25 mei 2014 21:55 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Iemand die zo vaak zegt 'Ik zit er niet mee' ... Geloof ik niet.
Nee, dit moest van de ZK ik denk niet dat dit aandacht is, ben er altijd voorzichtig mee om dit te zeggen, hij loopt al een paar dagen dat hij duizelig is,quote:
omdat ron net achter geweest is en terug kwam met dat hij moest bellenquote:Op zondag 25 mei 2014 21:55 schreef Dotteke het volgende:
quote:Op zondag 25 mei 2014 21:57 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
En Isa maakt er met haar zatte kop misschien wel zo'n drama over, dat er over 12 minuten 2 ambulances op het terrein staan.
Dit dus.. dit is 10 minuten terug en toen was Isa nuchter en nu staat ze volgens mensen dronken te bellen. Isa is heilig hier dus die zal echt niet liegen en staat dus heus niet dronken te bellen met de dokter nu!quote:
Klopt, want hij liet Isa weten, dat hij net uit de ZK kwam. Opdracht van de FEBO. Maakt niet uit wat het kost een weekendarts.quote:Op zondag 25 mei 2014 21:54 schreef Mirjam152 het volgende:
Ron probeert de aandacht van zijn gedrag af te leiden door zijn ziekte aan te dikken.
dat klinkt niet best...quote:Op zondag 25 mei 2014 21:56 schreef Zzoos het volgende:
[..]
volgens dennis hangt zijn gezicht en omdat ie zich niet goed voelt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |