volgens mij ookquote:Op zondag 25 mei 2014 22:01 schreef Ransjih het volgende:
isa heeft volgens mij prima omschreven hoe ron zei zich te voelen
De waarheid. En nu doet hij het ook goed tegen Ron.quote:Op zondag 25 mei 2014 22:01 schreef Mirjam152 het volgende:
[ afbeelding ]
Ron zoekt Dennis op. Hij zou eens moeten weten wat Dennis net gezegd heeft.
Of als bliksemafleider van de groep. Zijn klacht is echt, maar dat het nu ineens moet is vreemd.quote:Op zondag 25 mei 2014 21:59 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Hij is serieus niet lekker, dat is waar. Maar dat het nú moet, is behoefte aan aandacht.
gisteravond ook alquote:Op zondag 25 mei 2014 22:02 schreef Toverheks het volgende:
Isabella maakte zich vanmorgen al zorgen om Ron
Zeg dan godverdomme wat. Ik kan geen gedachte lezenquote:
Maar Dennis had dat tegen Ron moeten zeggen. Als eerste. En niet in de groep. Zeker niet als Ruud er bij is.quote:Op zondag 25 mei 2014 22:02 schreef lwmeffix het volgende:
[..]
De waarheid. En nu doet hij het ook goed tegen Ron.
Zijn weinig mannen van middelbare leeftijd die elkaar die vragen durven te stellen.
Dat Billy paars aan liep. Dat ze dood ging. Ron die er doodziek bij stond.quote:Op zondag 25 mei 2014 22:02 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Ik hoorde de grap niet. Wat zij die griezel?
Stoken? Ze relativeert het juist.quote:
en vanmorgen wilde isa al arts bellenquote:Op zondag 25 mei 2014 22:03 schreef Capaja het volgende:
[..]
gisteravond ook al
toen moest er een groepje wachten met eten omdat ze eerst eten voor hem wilde
Nee, dat niet, maar een uurtje terug hadden ze het over morgen en nu nadat de fik in de pan gaat, wordt de focus op Ron gericht.quote:Op zondag 25 mei 2014 21:59 schreef Zzoos het volgende:
[..]
lijkt me ook niet dat je risico's moet nemen
mijn zoon heeft dat erg makkelijk en die kotst dan zn longen uit zn lijfquote:Op zondag 25 mei 2014 22:02 schreef Gizmogirl28 het volgende:
zou me niks verbazen als hij een zonnesteek heeft. continu met die kale knar in de felle zon is niet zo goed.
Moet je lezen,staat hier gewoon.quote:Op zondag 25 mei 2014 22:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Zeg dan godverdomme wat. Ik kan geen gedachte lezen
Inderdaad, ik vind ook dat ze niets verkeerds gezegd hebben.quote:Op zondag 25 mei 2014 22:02 schreef lwmeffix het volgende:
[..]
De waarheid. En nu doet hij het ook goed tegen Ron.
Zijn weinig mannen van middelbare leeftijd die elkaar die vragen durven te stellen.
Ja, veel te veel tekst. Veel te weinig inhoud.quote:Op zondag 25 mei 2014 22:00 schreef PoezeligDing het volgende:
Die non-info die Isa aan de dokter doorgeeft.
Kan ook een virus zijn.quote:Op zondag 25 mei 2014 22:03 schreef mevrouwdebok het volgende:
evenwichtsorgaan ja ! heb ik ook vaak , zelfde symptomen , ontstaat vaak na oververmoeidheid
Dit dus...quote:Op zondag 25 mei 2014 22:01 schreef Scrutinizer het volgende:
De derde volle dag dat Ron hier last van heeft en dan moet er zondagavond een arts komen.
In bepaalde wijken en buurten misschienquote:Op zondag 25 mei 2014 21:56 schreef Laysa het volgende:
[..]
als je naar het huidige straatbeeld kijkt is Charlotte juist gewoon en gemiddeld met het lijf van een hollandse boerentrien
Nee dat bleek al eerder, lijkt mij geestelijk. Dat is niet zo fraaiquote:Op zondag 25 mei 2014 22:03 schreef Laysa het volgende:
Dit is echt geen aandachttrekkerij en een ieder die van wel beweerd snapt er niks van...Walgelijk om anders te beweren zelf
Dank u, dokterquote:Op zondag 25 mei 2014 21:59 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Hij is serieus niet lekker, dat is waar. Maar dat het nú moet, is behoefte aan aandacht.
Maar dan ben je wel misselijk, tenminste had ik wel, En ik kukkelde ook alle kanten op Ron loopt nog vrij stabielquote:Op zondag 25 mei 2014 22:03 schreef mevrouwdebok het volgende:
evenwichtsorgaan ja ! heb ik ook vaak , zelfde symptomen , ontstaat vaak na oververmoeidheid
dat heeft hij niet, ik weet wel dat als ik geen pet op doe en in de felle zon ga zetten, dat ik er goed duizelig van word. en dan heb ik nog dik en lang haar als bescherming.quote:Op zondag 25 mei 2014 22:03 schreef Capaja het volgende:
[..]
mijn zoon heeft dat erg makkelijk en die kotst dan zn longen uit zn lijf
Wat was de grap? Lees alles mee, maar heb wat gemist geloof ik?quote:Op zondag 25 mei 2014 22:01 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Ik geloofde het niet eens toen ie dat zei...
Moet je zien wat die grappen doen.
Ron past daar ook niet,met zulke mensen.Dat trek je gewoon niet.quote:Op zondag 25 mei 2014 22:05 schreef Boca_Raton het volgende:
Diagnose: overwerkt en oververmoeid. Denk ik.
Ja en een trap na qua nominaties,quote:Op zondag 25 mei 2014 22:05 schreef Boca_Raton het volgende:
Diagnose: overwerkt en oververmoeid. Denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |