ik denk en hoop dat hij ze 24 uur aanvraagd....quote:Op zondag 25 mei 2014 21:50 schreef Scrutinizer het volgende:
Ron gaat naar de zenderkamer vanwege een medische noodzaak. Ik hoop dat de redactie nog weet hoe die intercominstallatie werkt want dat is al weer lang geleden dat er iemand ziek was.
En als Mike Tyson gaat dansen zou hij dat ook grappig vinden. Maar goed hier horen ze alleen wat ze willen horen.quote:Op zondag 25 mei 2014 21:52 schreef AnneLo het volgende:
Ik ben volgens mij de enige, maar ik vond Vanessa ook hoogst irritant. Emil zei duidelijk dat ie zijn best ging doen voor de musical maar dat hij het wel lachwekkend vond dat Ron een musical deed.
quote:Op zondag 25 mei 2014 21:53 schreef Chanel5 het volgende:
Ik heb nog nooit zo'n stel klerelijers bij elkaar gezien.
Over het vermeende skieën van Marijkequote:Op zondag 25 mei 2014 21:52 schreef Gert het volgende:
De stream wordt weer weggedraaid, want een stomdronken Vanas staat op het punt weer uit de school te klappen over van alles en nog wat.
Precies. Vanessa is te dom om iets te snappen en haalt er dan dingen bij die helemaal niet van toepassing zijn.quote:Op zondag 25 mei 2014 21:52 schreef AnneLo het volgende:
Ik ben volgens mij de enige, maar ik vond Vanessa ook hoogst irritant. Emil zei duidelijk dat ie zijn best ging doen voor de musical maar dat hij het wel lachwekkend vond dat Ron een musical deed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |