tyron meldt zich aanquote:Op maandag 26 mei 2014 12:36 schreef onlogisch het volgende:
WK / Gezamelijke toto VBL-SC
Voor het gemak van het verdelen van de wedstrijden, zal er nog maar één iemand mee kunnen doen.
Daarmee zullen het 24 VBL-sc'ers zijn. Aangezien er 48 wedstrijden zijn kan iedereen 2 poulewedstrijden voorspellen.
Leuk dat het zo een succes is joh!quote:Op maandag 26 mei 2014 12:36 schreef onlogisch het volgende:
Voor het gemak van het verdelen van de wedstrijden, zal er nog maar één iemand mee kunnen doen.
Daarmee zullen het 24 VBL-sc'ers zijn. Aangezien er 48 wedstrijden zijn kan iedereen 2 poulewedstrijden voorspellen.
Nu maar hopen dat we ook daadwerkelijk succesvol zijnquote:
Tja dat zou helemaal mooi zijn natuurlijk. Sowieso altijd wel een beetje gokken ook met dit soort dingen. Ik had destijds Griekenland als EK winnaar gewed, dat had echt niemand gedacht volgens mij en ik won toen de poule.quote:Op maandag 26 mei 2014 12:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat we ook daadwerkelijk succesvol zijn
Zal vandaag of morgen de wedstrijden verdelen.
Goed om te horenquote:Op maandag 26 mei 2014 12:36 schreef onlogisch het volgende:
Is hij tenminste niet afgeleidquote:Op maandag 26 mei 2014 12:57 schreef Mansjester het volgende:
Verbaast me wel dat Tyron meedoet, aangezien Denemarken zich niet heeft geplaatst.
Mooi kan niet wachten.quote:Op maandag 26 mei 2014 12:36 schreef onlogisch het volgende:
In Fm is volgend seizoen tijd om te oogsten.quote:
In mijn FM-seizoen zijn nu 3 Nederlandse clubs overwinterd in de CLquote:Op maandag 26 mei 2014 13:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
In Fm is volgend seizoen tijd om te oogsten.
Ik ben de enige. Een jonge regen schoot mijn team in blessure tijd langs Juventus.quote:Op maandag 26 mei 2014 13:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In mijn FM-seizoen zijn nu 3 Nederlandse clubs overwinterd in de CL
Jij speelt met Feyenoord toch?quote:Op maandag 26 mei 2014 13:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik ben de enige. Een jonge regen schoot mijn team in blessure tijd langs Juventus.
Ik moet nu in de kwart finale tegen Real Madrid.
Bij mij zijn Psv en Ajax helemaal ingestort en zijn mijn concurrenten Groningen, Utrecht en Twente.quote:Op maandag 26 mei 2014 13:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij speelt met Feyenoord toch?Als je met een Jupiler League club begint en dan top wordt gaat de hele competitie vooruit heb ik gemerkt. Ook in de hele competitie andere kleine clubs die nu grote stadions hebben zoals GAE en Excelsior.
Feyenoord is hier meestal sterk en eindigt hier als 2e achter mij (Wel met een fikse achterstand) en Ajax begint meestal heel slecht en dan in de tweede seizoenshelft halen ze nog wel vCL. PSV standaard EL en de overige plaatsen is elk jaar anders. Groningen, Twente, Utrecht, AZ, Vitesse halen het allemaal wel eens maar kunnen een jaar later ook degraderenquote:Op maandag 26 mei 2014 13:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Bij mij zijn Psv en Ajax helemaal ingestort en zijn mijn concurrenten Groningen, Utrecht en Twente.Voor zover je van concurrentie nog kan spreken.
Realisme geakquote:Op maandag 26 mei 2014 13:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
Carlo Ancelotti is bij mij bondscoach en roept in 2017 nog steeds Heitinga en Babel op
in mijn fm seizoen gaat feyenoord wss degraderenquote:Op maandag 26 mei 2014 13:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In mijn FM-seizoen zijn nu 3 Nederlandse clubs overwinterd in de CL
Als ik Bosnië - Iran fout voorspel, word je dan heel boos op mij?quote:Op maandag 26 mei 2014 12:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat we ook daadwerkelijk succesvol zijn
Zal vandaag of morgen de wedstrijden verdelen.
hoiquote:Op maandag 26 mei 2014 14:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als ik Bosnië - Iran fout voorspel, word je dan heel boos op mij?
Neequote:Op maandag 26 mei 2014 14:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoi anonymouszgod, heb je het verdriet van atleti al verwerkt?
niet dat ik het weetquote:Op maandag 26 mei 2014 14:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Had Roland je nou al gevraagd of je mee gaat naar VI Oranje? Of durft hij niet.
Ik vind het nog steeds dom dat ze geen bevestiging sturen na betaling.quote:Op maandag 26 mei 2014 14:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah hij durft dus niet
WK / [VI Oranje #2] Vanaf 9 juni op de buis!
Ja vind ik ook. Nu moet je maar hopen dat het allemaal OK is.quote:Op maandag 26 mei 2014 14:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds dom dat ze geen bevestiging sturen na betaling.
ga jij komen?quote:Op maandag 26 mei 2014 14:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds dom dat ze geen bevestiging sturen na betaling.
Ik ga sowieso die mail uitprinten en mss nog wel bewijs dat ik geld heb overgemaaktquote:Op maandag 26 mei 2014 14:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja vind ik ook. Nu moet je maar hopen dat het allemaal OK is.
Dat laatste zat ik ook nog over te denken inderdaad. Die mail is alleen maar 'bewijs' dat je je hebt aangemeld niet dat je hebt betaald. Of misschien bel ik een week van te voren nog even.quote:Op maandag 26 mei 2014 14:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ga sowieso die mail uitprinten en mss nog wel bewijs dat ik geld heb overgemaakt
Willen je hossels al een beetje lukken?quote:Op maandag 26 mei 2014 14:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ga sowieso die mail uitprinten en mss nog wel bewijs dat ik geld heb overgemaakt
Nee, Karina is er met een oudere man vandoor gegaan.quote:Op maandag 26 mei 2014 14:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Willen je hossels al een beetje lukken?
Sorryquote:Op maandag 26 mei 2014 14:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee, Karina is er met een oudere man vandoor gegaan.
Je vangt wel overal bot.quote:Op maandag 26 mei 2014 14:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee, Karina is er met een oudere man vandoor gegaan.
Niet veel dichterbij als noordelijk Marokko.quote:Op maandag 26 mei 2014 12:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat een armoe inderdaad en dat eigenlijk vlakbij
Saind weetquote:Op maandag 26 mei 2014 12:24 schreef Saind het volgende:
[..]
Het is wel oprecht een heel mooi/leuk land
Je kan koken daar houden vrouwen wel van.quote:Op maandag 26 mei 2014 14:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vrouwen willen niet zo'n smooth type als ik, die vallen op ruig.
Minachting van de futjebol kijker.quote:Op maandag 26 mei 2014 14:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hebben jullie het al gehoord? Geen Jeroen Groeter in Beljoe HorizontjeVoor het laatste nieuws zie het altijd sfeervolle Beljoe Horizontje topic.
Dat is een sprookje hoor. Ik val niet op ruig. Overigens denk ik bij ruig eerder aan gay, weet niet waaromquote:Op maandag 26 mei 2014 14:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vrouwen willen niet zo'n smooth type als ik, die vallen op ruig.
Het is inderdaad zo dat God bulgarije tijdens de schepping vergeten was en het land derhalve als goedmakertje een stukje paradijs gegeven heeftquote:Op maandag 26 mei 2014 12:25 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Is gewoon de hemel op aarde
Dven is het met me eens
Fredj, Neemaar en Hoelk schijnen ook woedend te zijn.quote:
Wij nasi chefs zijn nou eenmaal zachtaardig, er schuilt geen klootzak in mij. Helaas, maar het is niet anders.quote:Op maandag 26 mei 2014 14:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Je kan koken daar houden vrouwen wel van.
Maar je moet inderdaad soms een klootzak zijn.
God schenkt zelfs straathonden daar liefdevolle eigenaars, zo goed is dat land.quote:Op maandag 26 mei 2014 14:43 schreef Dven het volgende:
[..]
Het is inderdaad zo dat God bulgarije tijdens de schepping vergeten was en het land derhalve als goedmakertje een stukje paradijs gegeven heeft
De straathoeren bedoel je ?quote:Op maandag 26 mei 2014 14:43 schreef Dven het volgende:
[..]
Het is inderdaad zo dat God bulgarije tijdens de schepping vergeten was en het land derhalve als goedmakertje een stukje paradijs gegeven heeft
ik had nauwelijks zin om te internettenquote:Op maandag 26 mei 2014 14:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ook niet, durfde me gisteren nauwelijks op FOK! te vertonen
Ik had zelfs weinig zin om naar de Alba instagram te kijken, kan je nagaan.quote:Op maandag 26 mei 2014 14:50 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ik had nauwelijks zin om te internetten
quote:Op maandag 26 mei 2014 14:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik had zelfs weinig zin om naar de Alba instagram te kijken, kan je nagaan.
albagodinquote:Op maandag 26 mei 2014 14:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb het inmiddels wel gedaan, nu kijk ik uit naar het volgende diepte-interview
[ afbeelding ]
feliciteerdquote:Op maandag 26 mei 2014 14:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ze heeft ook net de Mom of the Year award gewonnen, daar doe je het natuurlijk allemaal voor.
quote:
jij bent dad of the year?quote:Op maandag 26 mei 2014 15:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dankjewel dankjewel, was een kleine moeite
quote:Op maandag 26 mei 2014 15:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Alba aanbidder of the year
De jury prees vooral mijn gebruik van gifjes op het FOK! forum
quote:Op maandag 26 mei 2014 16:32 schreef JanCees het volgende:
[ afbeelding ]
waddup waddup waddup
word lauw word lauw word lauw
madame_paon is de schuldigequote:Op maandag 26 mei 2014 17:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een teringtyfusweer, man. Denken ze daarboven dat we walvissen zijn=
even dimmenquote:Op maandag 26 mei 2014 17:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een teringtyfusweer, man. Denken ze daarboven dat we walvissen zijn=
ik mag hier niks over zeggen volgens mij notesquote:Op maandag 26 mei 2014 17:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zou ze een economiedocent in opleiding zijn, vies dik zijn en negroïde?
quote:
Dalijk is hij overleden door een ongeluk. Heb jij dan even spijt van deze post... haquote:Op maandag 26 mei 2014 18:11 schreef GGMM het volgende:
ik mis smoofie eigenlijk helemaal niet, ik ging nav bovenstaande post kijken of Smoofie soms een ban had, blijkt hij al een maand weg te zijn
Hoe kom jij al aan Watch Dogs?quote:Op maandag 26 mei 2014 18:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dalijk is hij overleden door een ongeluk. Heb jij dan even spijt van deze post... ha
Smoofie is bij mij thuisquote:Op maandag 26 mei 2014 18:16 schreef Mansjester het volgende:
Ik denk dat Smoofie ontvoerd is door Dven en nu in Bulgarije zit
Ik moet 'm nog bestellen. Twijfel of het die zestig euro waard is.quote:Op maandag 26 mei 2014 18:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Leuk, alleen had van de graphics meer verwacht. Besturing van de meeste auto's zijn ook vaag
Tuurlijk wel. Daarna kan je hem nog altijd verkopen.quote:Op maandag 26 mei 2014 18:26 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik moet 'm nog bestellen. Twijfel of het die zestig euro waard is.
Ik ken mezelf wel een beetje, en uiteindelijk haal ik 'm toch. Ga ik jouw game eens helemaal overhoop gooien.quote:Op maandag 26 mei 2014 18:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Daarna kan je hem nog altijd verkopen.
Ik kan niet vrienden hackenquote:Op maandag 26 mei 2014 18:27 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik ken mezelf wel een beetje, en uiteindelijk haal ik 'm toch. Ga ik jouw game eens helemaal overhoop gooien. [ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |