Eckten weten.quote:
Welke?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Heerlijk lege avonden, genieten van series.
Iedereen weet dat je zit te marathonrukken op de tetjes in GOT en Barney vs die dikke kale, Stijn.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Heerlijk lege avonden, genieten van series.
Hee Knutje. Ik moet nog steeds beginnen aan aflevering twee van The Wire.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Iedereen weet dat je zit te marathonrukken op de tetjes in GOT en Barney vs die dikke kale, Stijn.
Tja geen Breaking Badquote:
Mwuahh was wel aardig, maar je kan beter wat goede series kijkenquote:
Ik moet daar ook nog aan beginnenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:56 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Hee Knutje. Ik moet nog steeds beginnen aan aflevering twee van The Wire.
Sla mij eens in elkaar.
Ijsbe(e)rgsla Heinzquote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:56 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Sla mij eens in elkaar.
Graagquote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:56 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Sla mij eens in elkaar.
Ik vind de humor wel leuk in die serie.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik keek een paar afleveringen Californication en toen bedacht ik me dat ik voor de enige hoogtepunten uit die show beter tetten kon intikken op Google afbeeldingen
Ik heb dat programma ook een tijdje gevolgd, toen het voor het eerst op Comedy Central was. Pure aids.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik keek een paar afleveringen Californication en toen bedacht ik me dat ik voor de enige hoogtepunten uit die show beter tetten kon intikken op Google afbeeldingen
Beter dan al die How I Met Your Mother shit.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:02 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik heb dat programma ook een tijdje gevolgd, toen het voor het eerst op Comedy Central was. Pure aids.
Die special effects in de eerste afleveringquote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:03 schreef Pascalus het volgende:
Als je tetten wilt zien kun je ook gewoon naar Spartacus op Ar Tie El Sevvun kijken.
Dat programma heb ik nog nooit gezien.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Beter dan al die How I Met Your Mother shit.
Ruilen?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De EL heb ik zelden gezien. Eigenlijk alleen Ajax en de finale
Voor humor kijk ik wel arrested developmentquote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind de humor wel leuk in die serie.
Dus niemand anders vindt het grappig dan
Het is een hele goedkope versie van 300 inderdaad.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die special effects in de eerste aflevering.
Meteen gestopt met kijken, leek wel een slechte B-serie.
Ik mis de optie snel pelle naturaliserenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:04 schreef Heeinz het volgende:
[ afbeelding ]
Gewaagde poll van Voetbalzone
Ik één aflevering, wat een aids was dat.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:03 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Dat programma heb ik nog nooit gezien.
Een nieuwsbericht omdat van Persie scoorde op de training.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:04 schreef Heeinz het volgende:
[ afbeelding ]
Gewaagde poll van Voetbalzone
Daarvan komt huilenquote:
Nooit gezien.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Voor humor kijk ik wel arrested development
Ja het is eerder 40-45 ofzo.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:04 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Het is een hele goedkope versie van 300 inderdaad.
Reacties op Telegraaf onder "verlies Wilders" was ook genot vanmorgen.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Van voetbalzonereacties moet ik sponaan huilen
Welke comedy's vind je dan wel leuk?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:05 schreef Pascalus het volgende:
The Big Bang Theory, dat is ook niet om aan te zien.
Als je dat grappig vindt moet je serieus overwegen om van een flatgebouw te springen.
Welk flatgebouw raad je mij aan?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:05 schreef Pascalus het volgende:
The Big Bang Theory, dat is ook niet om aan te zien.
Als je dat grappig vindt moet je serieus overwegen om van een flatgebouw te springen.
Sowieso, Telegraafquote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Reacties op Telegraaf onder "verlies Wilders" was ook genot vanmorgen.
Het eerste seizoen van Breaking Bad vond ik echt grappig, maar dat is niet echt een comedy.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Welke comedy's vind je dan wel leuk?
The Big Bang Theory is gewoon aids, dat was mijn punt.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:10 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Waarom doe je zo lullig tegen mij Pascalus
Helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:14 schreef Pascalus het volgende:
[..]
The Big Bang Theory is gewoon aids, dat was mijn punt.
qftquote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:14 schreef Pascalus het volgende:
[..]
The Big Bang Theory is gewoon aids, dat was mijn punt.
Hallo vriend.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.
Wij liggen prima op één lijn qua series
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:18 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Voor het laatste keerKomen Knevel en v/d Brink daarna weer?
Ik keek ook al jaren geen comedy;s hoor, op af en toe een episode Southpark en Family Guy na dan. Maar Californication vind ik nu wel tof. Wel een lekker sfeertje.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:13 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Het eerste seizoen van Breaking Bad vond ik echt grappig, maar dat is niet echt een comedy.
Ik kijk al jaren niet meer naar comedy. Ik vond South Park altijd wel grappig maar dat heb ik lang niet meer gezien.
Het is op zich wel een relaxt programma maar ik heb er nooit om moeten lachen. Het is gewoon niet echt grappig.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik keek ook al jaren geen comedy;s hoor, op af en toe een episode Southpark en Family Guy na dan. Maar Californication vind ik nu wel tof. Wel een lekker sfeertje.
Ik heb een hekel aan lachbanden.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:46 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Het is op zich wel een relaxt programma maar ik heb er nooit om moeten lachen. Het is gewoon niet echt grappig.
The Big Bang Theory is wat dat betreft veel erger, dat is een irritant kutprogramma waarbij 90% van alle grappen bestaat uit "haha kijk ons eens nerds zijn lol xd" met een lachband erbij.
Cali is wel leuk maar wat er comedy aan is snap ik niet helemaal.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik keek ook al jaren geen comedy;s hoor, op af en toe een episode Southpark en Family Guy na dan. Maar Californication vind ik nu wel tof. Wel een lekker sfeertje.
Marokkaantje, slecht ideequote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
JR ik kan Bakkali een contract aanbieden in FM doen of niet?
Hoeveel sterren heeft hij?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
JR ik kan Bakkali een contract aanbieden in FM doen of niet?
Charlie Runklequote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Cali is wel leuk maar wat er comedy aan is snap ik niet helemaal.
Net niet naar gekeken maar is altijd goed in fm toch?quote:
Ooh ik zou hem wel even scouten. Ik heb hem nooit gehad in FM, wel Depay trouwens. Die groeide bij mij uit tot wereldtopper bij Southampton. Maar ik zou de gok wel wagen. Als het niks is verkoop je hem na een seizoen.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Net niet naar gekeken maar is altijd goed in fm toch?
Toornstra heb ik al wel een contract aangeboden die wijst al drie seizoenen contracten af omdat hij naar mijn club wil komen. Speelde daarom ook een wereld wedstrijd tegen mij.
20:40 - 20:45quote:Op zaterdag 24 mei 2014 00:25 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Laat mij een zeer wilde en gewaagde gok doen
20:45
Trustequote:Op zaterdag 24 mei 2014 01:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
hallo beste vriend, ik ga nu slapen.
Mooi is het morgen lekker rustig in de bios.quote:
Bioscoopbroek aanquote:Op zaterdag 24 mei 2014 01:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Mooi is het morgen lekker rustig in de bios.
Geen idee wat je daarmee bedoelt.quote:
Whiskey ook als je wil. Geen probleem. Dronken rijden mag op onverharde wegen. Mooi landquote:Op zaterdag 24 mei 2014 02:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Bij jullie kan je zeker ook gewoon bij het pompstation bier halen?
Ja hoor.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 02:09 schreef Dven het volgende:
[..]
Whiskey ook als je wil. Geen probleem. Dronken rijden mag op onverharde wegen. Mooi land
Tot 4 uur aan de whiskey gezeten. Daarna naar bed gegaan en rond een uurtje of 7 in slaap gevallen. Ben nu hangover level 7. Leve de zonnebril. Nu een zakenlunch op het strand. Maar effe snel een goede pint wegspoelen.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 02:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja hoor.
Hoe ga jij met je donkerpaarse muurtjes?
Bier Beerquote:Op zaterdag 24 mei 2014 09:51 schreef Dven het volgende:
Ga er denk ik eentje openen op schiphol. Beerkamp noem ik het dan. Of Biergever. Bierklauw. Bierens.
twitter:Catenaccio twitterde op zaterdag 24-05-2014 om 09:56:55Italiaanse profclubs haalden meer dan 5.000 jeugdvoetballers uit het buitenland. 50% was jonger dan 12 jaar. Slechts 23 kregen profcontract. reageer retweet
net als ajaxquote:Op zaterdag 24 mei 2014 09:57 schreef Tarado het volgende:
twitter:Catenaccio twitterde op zaterdag 24-05-2014 om 09:56:55Italiaanse profclubs haalden meer dan 5.000 jeugdvoetballers uit het buitenland. 50% was jonger dan 12 jaar. Slechts 23 kregen profcontract. reageer retweet
BertdeBierbeerquote:
Ah cool dat had ik zelf nog niet eens door bedanktquote:
Wij moesten vroeger voor uitwedstrijden altijd iets van een half uur van tevoren daar zijn.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 10:39 schreef Toto69 het volgende:
Weet iemand hoe lang van tevoren spelers meestal arriveren bij het stadion, zoals vanavond?
Uurtje of tweequote:Op zaterdag 24 mei 2014 10:39 schreef Toto69 het volgende:
Weet iemand hoe lang van tevoren spelers meestal arriveren bij het stadion, zoals vanavond?
Sowieso CLquote:Op zaterdag 24 mei 2014 11:13 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Niemand die daar naar gaat kijken. Madrileens feestje.
Sarcasmequote:Op zaterdag 24 mei 2014 11:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
CL is uiteindelijk qua niveau toch wat hoger denk ik
Tell me more tell me more.quote:
Je weet toch wel wat een biopscoopbroek is?quote:
Zo'n broek met een open kruis toch?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 11:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Je weet toch wel wat een biopscoopbroek is?
Ik ga vanmiddag als het lukt naar X-Men.
Bioscoopbroek gaat mee
Ja zo eentje.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 11:26 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zo'n broek met een open kruis toch?
BBQ je op kolen of op gas?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 11:27 schreef Typisch het volgende:
wtf
tis niet eens warm meer
#schuldvandejoden
en ik wil bbqen vanavond
ordinair ditquote:Op zaterdag 24 mei 2014 11:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Je weet toch wel wat een biopscoopbroek is?
Ik ga vanmiddag als het lukt naar X-Men.
Bioscoopbroek gaat mee
Ik eet vanavond Beenhamquote:Op zaterdag 24 mei 2014 11:42 schreef Saind het volgende:
Ik eet vanavond Zeewolf
Wat zijn dat zeldzaam lelijke beesten
Zeker, doen me gevild aan een embryo denkenquote:Op zaterdag 24 mei 2014 11:42 schreef Saind het volgende:
Ik eet vanavond Zeewolf
Wat zijn dat zeldzaam lelijke beesten
Had nog nooit een hele gekocht, schrok me kapot toen ik 'm aankeekquote:Op zaterdag 24 mei 2014 11:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zeker, doen me gevild aan een embryo denken
stevig vlees welquote:Op zaterdag 24 mei 2014 11:55 schreef Saind het volgende:
[..]
Had nog nooit een hele gekocht, schrok me kapot toen ik 'm aankeek
ja leuk man, mijn matties zijn helaas niet zo van 't voetbal dus het wordt muziek en bierquote:Op zaterdag 24 mei 2014 11:56 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
relaxt op het bankje
beetje finaletje kijken
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 11:58 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja leuk man, mijn matties zijn helaas niet zo van 't voetbal dus het wordt muziek en bier
goedkoop pils zekerquote:Op zaterdag 24 mei 2014 11:58 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja leuk man, mijn matties zijn helaas niet zo van 't voetbal dus het wordt muziek en bier
Gister was 't Cantillon oude geuzequote:Op zaterdag 24 mei 2014 12:04 schreef opperkleurder het volgende:
Ik had gisteren een Joup van Grain D'orge. Een fijne Belgische dubbel van 7.5%
Drie Fonteinen schijnt ook goed te zijn, maar heb ik nog niet gedronken.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 12:10 schreef Saind het volgende:
[..]
Veel beter dan Cantillon wordt het ook niet. Alleen Tilquin vond ik lekkerder eigenlijk
Daar heb ik de normale van op, fucking lekker. Moet de vintage en doesjel nog eens proberen.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 12:11 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Drie Fonteinen schijnt ook goed te zijn, maar heb ik nog niet gedronken.
Wedstrijd van het jaar moet nog komen in Braziliëquote:Op zaterdag 24 mei 2014 12:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heb zin in vnv
Wedstrijd van het jaar wel.. Hopelijk geen familieruzie
nee man, tenzij dat nederland - duitsland zou zijnquote:Op zaterdag 24 mei 2014 12:16 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wedstrijd van het jaar moet nog komen in Brazilië
Vooraf kunnen ze het beide zijnquote:Op zaterdag 24 mei 2014 12:16 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wedstrijd van het jaar moet nog komen in Brazilië
Enig idee hoe ik voor 1x zelf een contract kan aanbieden aan een jeugdig talent zonder dat ik die taak afpak van mijn hoofdjeugdopleiding?quote:
eh, en dat kan niet gewoon bij "benaderen" of een tabje contract ofzo? ik ben geen expert eigenlijkquote:Op zaterdag 24 mei 2014 12:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Enig idee hoe ik voor 1x zelf een contract kan aanbieden aan een jeugdig talent zonder dat ik die taak afpak van mijn hoofdjeugdopleiding?
Is niet wat ik bedoel.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 12:24 schreef Tyron het volgende:
[..]
eh, en dat kan niet gewoon bij "benaderen" of een tabje contract ofzo? ik ben geen expert eigenlijk
Ja beetje tonijn achtigquote:Op zaterdag 24 mei 2014 12:22 schreef Saind het volgende:
[..]
Heb je wel eens zwaardvis op? Schijnt lekker te zijn, ben wel benieuwd
Waarom zou je? Zodirect krijgen allemaal prutsers contracten van die hoofd jeugdopleiding..quote:Op zaterdag 24 mei 2014 12:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Is niet wat ik bedoel.
Ik ga zolang deze onderhandelingen lopen de jeugd contracten zelf doen denk ik als het rond is mag hij het weer overnemen.
Ik heb vanavond een verjaardag.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 12:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heb zin in vnv
Doe eens normaal, joh.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 12:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heb zin in vnv
Hoezo familieruzie? Ben jij Spaans?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 12:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heb zin in vnv
De helft is voor Real, de helft voor Atleti.quote:
Half ja. En een flink deel van de Spaanse familie is voor Atleti. Een paar zijn dan weer voor Realquote:Op zaterdag 24 mei 2014 13:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoezo familieruzie? Ben jij Spaans?
En voor wie ben jij?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 13:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Half ja. En een flink deel van de Spaanse familie is voor Atleti. Een paar zijn dan weer voor Real
Realquote:
Die van mij zijn allemaal voor Barca dus dat scheelt.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 13:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Half ja. En een flink deel van de Spaanse familie is voor Atleti. Een paar zijn dan weer voor Real
Ze zijn ook gewoon beter, wel jammer dat Costa's WK wordt opgeofferd voor deze wedstrijdquote:Op zaterdag 24 mei 2014 13:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Real gaat wel winnen. Puur op basis van fitheid.
Misschien krijgen ze hem daarvoor ook nog wel fitquote:Op zaterdag 24 mei 2014 13:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ze zijn ook gewoon beter, wel jammer dat Costa's WK wordt opgeofferd voor deze wedstrijd
Waren ze voor Spanje of niet?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 13:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik heb toen met mijn spaanse ooms die wk finale gezien dat was lijp die werden helemaal gek.
Het is de club met een miljard schuld tegen eentje met 500 miljoen schuld, maar goed ik gun het de Atletico fans meerquote:Op zaterdag 24 mei 2014 13:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik ben wel voor de underdog, Atleti dus
In de Volkskrant las ik van de week dat Atleti 543 miljoen schuld had en Real 540 miljoen.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 13:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is de club met een miljard schuld tegen eentje met 500 miljoen schuld, maar goed ik gun het de Atletico fans meer
Ja een hebben we toen bijna naar buiten getieft omdat hij heel de wedstrijd irritant liep te doen.quote:
Dat maakt het niet minder ergquote:Op zaterdag 24 mei 2014 13:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In de Volkskrant las ik van de week dat Atleti 543 miljoen schuld had en Real 540 miljoen.
Klopt niks vanquote:Op zaterdag 24 mei 2014 13:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In de Volkskrant las ik van de week dat Atleti 543 miljoen schuld had en Real 540 miljoen.
Geeft wel aan dat het dichter bij elkaar ligtquote:
Mensen die niet snappen dat hij beter is dan Messi hebben het niet begrepen.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 13:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gun het hem wel opzich, die jongen geeft echt alles voor zijn sport.
Wat zou je eraan willen doenquote:Op zaterdag 24 mei 2014 13:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
En ik heb het allang geaccepteerd dat er toch niks gedaan wordt aan die schulden.
Zijn cijfers van jaren geledenquote:Op zaterdag 24 mei 2014 13:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geeft wel aan dat het dichter bij elkaar ligt.
En ik heb het allang geaccepteerd dat er toch niks gedaan wordt aan die schulden.
Messi heeft meer het pure talent, maar Ronaldo werkt harder en is laatste seizoenen beter. Daarvoor was Messi gewoon beter, en die heeft nu gewoon een dipje.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 13:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Mensen die niet snappen dat hij beter is dan Messi hebben het niet begrepen.
En maar goed ook.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 13:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een Nederlandse aanpak komt er toch nooit.
In normale gevallen dat de UEFA ze uitsluit van de CL en EL. Maar dan zetten die grote clubs hun eigen competitie wel op.quote:
Is goed Geertquote:Op zaterdag 24 mei 2014 13:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Real Madrid leent geld van de Nederlandse burger, maar dat wist u al.
Zolang het Spaanse volk het allemaal prima en ok acht gebeurd er ook niks.quote:
betaal ik liever aan mee dan aan 90% van de uitkeringenquote:Op zaterdag 24 mei 2014 13:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Real Madrid leent geld van de Nederlandse burger, maar dat wist u al.
Nog bedankt trouwens dat vakantiegeld was een leuke extra.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 13:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
betaal ik liever aan mee dan aan 90% van de uitkeringen
Tuurlijk vinden ze het prima. Hun clubs komen altijd ver in Europa en de beste spelers spelen bij hun clubs.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 13:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zolang het Spaanse volk het allemaal prima en ok acht gebeurd er ook niks.
Catalanen waren soms anti-Spanje omdat de aanvoerder van Madrid kwam.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 13:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja een hebben we toen bijna naar buiten getieft omdat hij heel de wedstrijd irritant liep te doen.
Ze zijn niet Catalaans.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 13:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Catalanen waren soms anti-Spanje omdat de aanvoerder van Madrid kwam.
dansvloertje murderen bij de kinderdisco?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 13:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Even douchen en dan ben ik op stap.
gr gr
Samen een vereniging opzetten?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 13:30 schreef Littlerabbit het volgende:
Mij kan de finale heel weinig schelen. Ik word denk ik maar korfbalfan.
Ga jij maar op Real Madrid fappen, ouwe rukker.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 13:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dansvloertje murderen bij de kinderdisco?
komt goedquote:Op zaterdag 24 mei 2014 13:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ga jij maar op Real Madrid fappen, ouwe rukker.
Niet zo hatenquote:Op zaterdag 24 mei 2014 13:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ga jij maar op Real Madrid fappen, ouwe rukker.
Laten we ons bij Fortuna in Delft inschrijven. Die spelen in de hoogste divisie dacht ik. Ik wil wel in het aanvallende vak hoor.quote:
Ja maar alleen in minderheidsgebieden is men voor Barca over het algemeen. Ligt politiek vrij gevoeligquote:Op zaterdag 24 mei 2014 13:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ze zijn niet Catalaans.
Ze komen van dat spaanse gedeelde van Marokko.
Mijn neef is sowieso voor Barca maar die is ook hier geboren.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 13:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja maar alleen in minderheidsgebieden is men voor Barca over het algemeen. Ligt politiek vrij gevoelig
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 13:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
La decima of Atletiiii jongens zeg het maar.
onzekerquote:Op zaterdag 24 mei 2014 13:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Doet Diego Costa eigk nog mee?
Hij kan weer volop sprinten.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 13:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Diego Costa vloog dinsdag naar Belgrado voor een bezoek aan Marijana Kovacevic, beter bekend als de 'placentadokter'. Die behandeling heeft zijn uitwerking niet gemist, want de sterspeler van Atlético Madrid lijkt de Champions League-finale tegen Real Madrid gewoon te gaan halen. Beelden die op internet zijn verschijnen zijn voor de Atlético-fans reden genoeg om te juichenquote:Op zaterdag 24 mei 2014 13:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat was zogenaamd ook het geval bij de wedstrijd tegen Barcelona, bij de eerste sprint die hij deed moest hij er af.quote:
Ik heb een aangetrouwde neef uit Barca, die man leeft er wel echt voor. Best lachenquote:Op zaterdag 24 mei 2014 13:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja maar alleen in minderheidsgebieden is men voor Barca over het algemeen. Ligt politiek vrij gevoelig
Ik heb tot 2010 nooit echt een hekel gehad aan Barca (hoewel ik altijd voor Madrid was). Maar toen begonnen ze weer alles een beetje politiek uit te vechten, juist wat de jaren daarvoor minder gebeurde.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 13:44 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik heb een aangetrouwde neef uit Barca, die man leeft er wel echt voor. Best lachen
Real heeft een groter politiek verleden dan Barca, daar zou je dan nog meer hekel aan moeten hebben.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 13:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb tot 2010 nooit echt een hekel gehad aan Barca (hoewel ik altijd voor Madrid was). Maar toen begonnen ze weer alles een beetje politiek uit te vechten, juist wat de jaren daarvoor minder gebeurde.
Zonde, want nu vind ik het 3x niksMaar die rivaliteit is heel anders dan wij in Nederland kennen. Real - Atletico is nog eerder vergelijkbaar met Ajax - Feyenoord eigenlijk.
Klopt, ben ik me ook wel bewust van. Maar het hele Spaanse verleden is nogal grijs to begin with. Dat laat ik liever in het algemeen achter.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 13:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Real heeft een groter politiek verleden dan Barca, daar zou je dan nog meer hekel aan moeten hebben.
We gaan zien wie het beste tegen de druk kanquote:Op zaterdag 24 mei 2014 13:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Klopt, ben ik me ook wel bewust van. Maar het hele Spaanse verleden is nogal grijs to begin with. Dat laat ik liever in het algemeen achter.
Het EK van 1960 bijvoorbeeld
Blijft toch een onmundig lekker wijf, zou er graag de samba mee dansen.quote:
Zekerquote:Op zaterdag 24 mei 2014 14:19 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Blijft toch een onmundig lekker wijf, zou er graag de samba mee dansen.
Zal je een selfie terugsturen. Week niet geschorenquote:Op zaterdag 24 mei 2014 14:36 schreef Dven het volgende:
Lr ik heb een selfie voor je gemaakt je kan hem vinden in us
Viesbahquote:Op zaterdag 24 mei 2014 14:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zal je een selfie terugsturen. Week niet geschorenRawr
Niet zo dramatisch doen jongen. De ekte kwaliteit moet uit de jeugd komen en dat komt er ook aan.quote:
Liever Denswilquote:Op zaterdag 24 mei 2014 16:23 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Niet zo dramatisch doen jongen. De ekte kwaliteit moet uit de jeugd komen en dat komt er ook aan.
twitter:raemonsluiter twitterde op zaterdag 24-05-2014 om 16:24:28Nick Viergever van AZ voor 4 jaar naar Ajax. Die gozer is toch nog veel te jong om nu al af te gaan bouwen?! #Viergever reageer retweet
volgens mij was de grap leuker geweest als az een beter seizoen had gedraaidquote:Op zaterdag 24 mei 2014 16:28 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
twitter:raemonsluiter twitterde op zaterdag 24-05-2014 om 16:24:28Nick Viergever van AZ voor 4 jaar naar Ajax. Die gozer is toch nog veel te jong om nu al af te gaan bouwen?! #Viergever reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |