Laten we ons bij Fortuna in Delft inschrijven. Die spelen in de hoogste divisie dacht ik. Ik wil wel in het aanvallende vak hoor.quote:
Ja maar alleen in minderheidsgebieden is men voor Barca over het algemeen. Ligt politiek vrij gevoeligquote:Op zaterdag 24 mei 2014 13:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ze zijn niet Catalaans.
Ze komen van dat spaanse gedeelde van Marokko.
Mijn neef is sowieso voor Barca maar die is ook hier geboren.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 13:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja maar alleen in minderheidsgebieden is men voor Barca over het algemeen. Ligt politiek vrij gevoelig
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 13:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
La decima of Atletiiii jongens zeg het maar.
onzekerquote:Op zaterdag 24 mei 2014 13:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Doet Diego Costa eigk nog mee?
Hij kan weer volop sprinten.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 13:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Diego Costa vloog dinsdag naar Belgrado voor een bezoek aan Marijana Kovacevic, beter bekend als de 'placentadokter'. Die behandeling heeft zijn uitwerking niet gemist, want de sterspeler van Atlético Madrid lijkt de Champions League-finale tegen Real Madrid gewoon te gaan halen. Beelden die op internet zijn verschijnen zijn voor de Atlético-fans reden genoeg om te juichenquote:Op zaterdag 24 mei 2014 13:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat was zogenaamd ook het geval bij de wedstrijd tegen Barcelona, bij de eerste sprint die hij deed moest hij er af.quote:
Ik heb een aangetrouwde neef uit Barca, die man leeft er wel echt voor. Best lachenquote:Op zaterdag 24 mei 2014 13:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja maar alleen in minderheidsgebieden is men voor Barca over het algemeen. Ligt politiek vrij gevoelig
Ik heb tot 2010 nooit echt een hekel gehad aan Barca (hoewel ik altijd voor Madrid was). Maar toen begonnen ze weer alles een beetje politiek uit te vechten, juist wat de jaren daarvoor minder gebeurde.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 13:44 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik heb een aangetrouwde neef uit Barca, die man leeft er wel echt voor. Best lachen
Real heeft een groter politiek verleden dan Barca, daar zou je dan nog meer hekel aan moeten hebben.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 13:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb tot 2010 nooit echt een hekel gehad aan Barca (hoewel ik altijd voor Madrid was). Maar toen begonnen ze weer alles een beetje politiek uit te vechten, juist wat de jaren daarvoor minder gebeurde.
Zonde, want nu vind ik het 3x niksMaar die rivaliteit is heel anders dan wij in Nederland kennen. Real - Atletico is nog eerder vergelijkbaar met Ajax - Feyenoord eigenlijk.
Klopt, ben ik me ook wel bewust van. Maar het hele Spaanse verleden is nogal grijs to begin with. Dat laat ik liever in het algemeen achter.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 13:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Real heeft een groter politiek verleden dan Barca, daar zou je dan nog meer hekel aan moeten hebben.
We gaan zien wie het beste tegen de druk kanquote:Op zaterdag 24 mei 2014 13:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Klopt, ben ik me ook wel bewust van. Maar het hele Spaanse verleden is nogal grijs to begin with. Dat laat ik liever in het algemeen achter.
Het EK van 1960 bijvoorbeeld
Blijft toch een onmundig lekker wijf, zou er graag de samba mee dansen.quote:
Zekerquote:Op zaterdag 24 mei 2014 14:19 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Blijft toch een onmundig lekker wijf, zou er graag de samba mee dansen.
Zal je een selfie terugsturen. Week niet geschorenquote:Op zaterdag 24 mei 2014 14:36 schreef Dven het volgende:
Lr ik heb een selfie voor je gemaakt je kan hem vinden in us
Viesbahquote:Op zaterdag 24 mei 2014 14:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zal je een selfie terugsturen. Week niet geschorenRawr
Niet zo dramatisch doen jongen. De ekte kwaliteit moet uit de jeugd komen en dat komt er ook aan.quote:
Liever Denswilquote:Op zaterdag 24 mei 2014 16:23 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Niet zo dramatisch doen jongen. De ekte kwaliteit moet uit de jeugd komen en dat komt er ook aan.
twitter:raemonsluiter twitterde op zaterdag 24-05-2014 om 16:24:28Nick Viergever van AZ voor 4 jaar naar Ajax. Die gozer is toch nog veel te jong om nu al af te gaan bouwen?! #Viergever reageer retweet
volgens mij was de grap leuker geweest als az een beter seizoen had gedraaidquote:Op zaterdag 24 mei 2014 16:28 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
twitter:raemonsluiter twitterde op zaterdag 24-05-2014 om 16:24:28Nick Viergever van AZ voor 4 jaar naar Ajax. Die gozer is toch nog veel te jong om nu al af te gaan bouwen?! #Viergever reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |