Eckten weten.quote:
Welke?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Heerlijk lege avonden, genieten van series.
Iedereen weet dat je zit te marathonrukken op de tetjes in GOT en Barney vs die dikke kale, Stijn.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Heerlijk lege avonden, genieten van series.
Hee Knutje. Ik moet nog steeds beginnen aan aflevering twee van The Wire.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Iedereen weet dat je zit te marathonrukken op de tetjes in GOT en Barney vs die dikke kale, Stijn.
Tja geen Breaking Badquote:
Mwuahh was wel aardig, maar je kan beter wat goede series kijkenquote:
Ik moet daar ook nog aan beginnenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:56 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Hee Knutje. Ik moet nog steeds beginnen aan aflevering twee van The Wire.
Sla mij eens in elkaar.
Ijsbe(e)rgsla Heinzquote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:56 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Sla mij eens in elkaar.
Graagquote:Op vrijdag 23 mei 2014 21:56 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Sla mij eens in elkaar.
Ik vind de humor wel leuk in die serie.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik keek een paar afleveringen Californication en toen bedacht ik me dat ik voor de enige hoogtepunten uit die show beter tetten kon intikken op Google afbeeldingen
Ik heb dat programma ook een tijdje gevolgd, toen het voor het eerst op Comedy Central was. Pure aids.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik keek een paar afleveringen Californication en toen bedacht ik me dat ik voor de enige hoogtepunten uit die show beter tetten kon intikken op Google afbeeldingen
Beter dan al die How I Met Your Mother shit.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:02 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik heb dat programma ook een tijdje gevolgd, toen het voor het eerst op Comedy Central was. Pure aids.
Die special effects in de eerste afleveringquote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:03 schreef Pascalus het volgende:
Als je tetten wilt zien kun je ook gewoon naar Spartacus op Ar Tie El Sevvun kijken.
Dat programma heb ik nog nooit gezien.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Beter dan al die How I Met Your Mother shit.
Ruilen?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De EL heb ik zelden gezien. Eigenlijk alleen Ajax en de finale
Voor humor kijk ik wel arrested developmentquote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind de humor wel leuk in die serie.
Dus niemand anders vindt het grappig dan
Het is een hele goedkope versie van 300 inderdaad.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die special effects in de eerste aflevering.
Meteen gestopt met kijken, leek wel een slechte B-serie.
Ik mis de optie snel pelle naturaliserenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:04 schreef Heeinz het volgende:
[ afbeelding ]
Gewaagde poll van Voetbalzone
Ik één aflevering, wat een aids was dat.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:03 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Dat programma heb ik nog nooit gezien.
Een nieuwsbericht omdat van Persie scoorde op de training.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:04 schreef Heeinz het volgende:
[ afbeelding ]
Gewaagde poll van Voetbalzone
Daarvan komt huilenquote:
Nooit gezien.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Voor humor kijk ik wel arrested development
Ja het is eerder 40-45 ofzo.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:04 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Het is een hele goedkope versie van 300 inderdaad.
Reacties op Telegraaf onder "verlies Wilders" was ook genot vanmorgen.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Van voetbalzonereacties moet ik sponaan huilen
Welke comedy's vind je dan wel leuk?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:05 schreef Pascalus het volgende:
The Big Bang Theory, dat is ook niet om aan te zien.
Als je dat grappig vindt moet je serieus overwegen om van een flatgebouw te springen.
Welk flatgebouw raad je mij aan?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:05 schreef Pascalus het volgende:
The Big Bang Theory, dat is ook niet om aan te zien.
Als je dat grappig vindt moet je serieus overwegen om van een flatgebouw te springen.
Sowieso, Telegraafquote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Reacties op Telegraaf onder "verlies Wilders" was ook genot vanmorgen.
Het eerste seizoen van Breaking Bad vond ik echt grappig, maar dat is niet echt een comedy.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Welke comedy's vind je dan wel leuk?
The Big Bang Theory is gewoon aids, dat was mijn punt.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:10 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Waarom doe je zo lullig tegen mij Pascalus
Helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:14 schreef Pascalus het volgende:
[..]
The Big Bang Theory is gewoon aids, dat was mijn punt.
qftquote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:14 schreef Pascalus het volgende:
[..]
The Big Bang Theory is gewoon aids, dat was mijn punt.
Hallo vriend.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.
Wij liggen prima op één lijn qua series
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:18 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Voor het laatste keerKomen Knevel en v/d Brink daarna weer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |