Je weet toch wel wat een biopscoopbroek is?quote:
Zo'n broek met een open kruis toch?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 11:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Je weet toch wel wat een biopscoopbroek is?
Ik ga vanmiddag als het lukt naar X-Men.
Bioscoopbroek gaat mee
Ja zo eentje.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 11:26 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zo'n broek met een open kruis toch?
BBQ je op kolen of op gas?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 11:27 schreef Typisch het volgende:
wtf
tis niet eens warm meer
#schuldvandejoden
en ik wil bbqen vanavond
ordinair ditquote:Op zaterdag 24 mei 2014 11:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Je weet toch wel wat een biopscoopbroek is?
Ik ga vanmiddag als het lukt naar X-Men.
Bioscoopbroek gaat mee
Ik eet vanavond Beenhamquote:Op zaterdag 24 mei 2014 11:42 schreef Saind het volgende:
Ik eet vanavond Zeewolf
Wat zijn dat zeldzaam lelijke beesten
Zeker, doen me gevild aan een embryo denkenquote:Op zaterdag 24 mei 2014 11:42 schreef Saind het volgende:
Ik eet vanavond Zeewolf
Wat zijn dat zeldzaam lelijke beesten
Had nog nooit een hele gekocht, schrok me kapot toen ik 'm aankeekquote:Op zaterdag 24 mei 2014 11:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zeker, doen me gevild aan een embryo denken
stevig vlees welquote:Op zaterdag 24 mei 2014 11:55 schreef Saind het volgende:
[..]
Had nog nooit een hele gekocht, schrok me kapot toen ik 'm aankeek
ja leuk man, mijn matties zijn helaas niet zo van 't voetbal dus het wordt muziek en bierquote:Op zaterdag 24 mei 2014 11:56 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
relaxt op het bankje
beetje finaletje kijken
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 11:58 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja leuk man, mijn matties zijn helaas niet zo van 't voetbal dus het wordt muziek en bier
goedkoop pils zekerquote:Op zaterdag 24 mei 2014 11:58 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja leuk man, mijn matties zijn helaas niet zo van 't voetbal dus het wordt muziek en bier
Gister was 't Cantillon oude geuzequote:Op zaterdag 24 mei 2014 12:04 schreef opperkleurder het volgende:
Ik had gisteren een Joup van Grain D'orge. Een fijne Belgische dubbel van 7.5%
Drie Fonteinen schijnt ook goed te zijn, maar heb ik nog niet gedronken.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 12:10 schreef Saind het volgende:
[..]
Veel beter dan Cantillon wordt het ook niet. Alleen Tilquin vond ik lekkerder eigenlijk
Daar heb ik de normale van op, fucking lekker. Moet de vintage en doesjel nog eens proberen.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 12:11 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Drie Fonteinen schijnt ook goed te zijn, maar heb ik nog niet gedronken.
Wedstrijd van het jaar moet nog komen in Braziliëquote:Op zaterdag 24 mei 2014 12:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heb zin in vnv
Wedstrijd van het jaar wel.. Hopelijk geen familieruzie
nee man, tenzij dat nederland - duitsland zou zijnquote:Op zaterdag 24 mei 2014 12:16 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wedstrijd van het jaar moet nog komen in Brazilië
Vooraf kunnen ze het beide zijnquote:Op zaterdag 24 mei 2014 12:16 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wedstrijd van het jaar moet nog komen in Brazilië
Enig idee hoe ik voor 1x zelf een contract kan aanbieden aan een jeugdig talent zonder dat ik die taak afpak van mijn hoofdjeugdopleiding?quote:
eh, en dat kan niet gewoon bij "benaderen" of een tabje contract ofzo? ik ben geen expert eigenlijkquote:Op zaterdag 24 mei 2014 12:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Enig idee hoe ik voor 1x zelf een contract kan aanbieden aan een jeugdig talent zonder dat ik die taak afpak van mijn hoofdjeugdopleiding?
Is niet wat ik bedoel.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 12:24 schreef Tyron het volgende:
[..]
eh, en dat kan niet gewoon bij "benaderen" of een tabje contract ofzo? ik ben geen expert eigenlijk
Ja beetje tonijn achtigquote:Op zaterdag 24 mei 2014 12:22 schreef Saind het volgende:
[..]
Heb je wel eens zwaardvis op? Schijnt lekker te zijn, ben wel benieuwd
Waarom zou je? Zodirect krijgen allemaal prutsers contracten van die hoofd jeugdopleiding..quote:Op zaterdag 24 mei 2014 12:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Is niet wat ik bedoel.
Ik ga zolang deze onderhandelingen lopen de jeugd contracten zelf doen denk ik als het rond is mag hij het weer overnemen.
Ik heb vanavond een verjaardag.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 12:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heb zin in vnv
Doe eens normaal, joh.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 12:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heb zin in vnv
Hoezo familieruzie? Ben jij Spaans?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 12:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heb zin in vnv
De helft is voor Real, de helft voor Atleti.quote:
Half ja. En een flink deel van de Spaanse familie is voor Atleti. Een paar zijn dan weer voor Realquote:Op zaterdag 24 mei 2014 13:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoezo familieruzie? Ben jij Spaans?
En voor wie ben jij?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 13:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Half ja. En een flink deel van de Spaanse familie is voor Atleti. Een paar zijn dan weer voor Real
Realquote:
Die van mij zijn allemaal voor Barca dus dat scheelt.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 13:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Half ja. En een flink deel van de Spaanse familie is voor Atleti. Een paar zijn dan weer voor Real
Ze zijn ook gewoon beter, wel jammer dat Costa's WK wordt opgeofferd voor deze wedstrijdquote:Op zaterdag 24 mei 2014 13:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Real gaat wel winnen. Puur op basis van fitheid.
Misschien krijgen ze hem daarvoor ook nog wel fitquote:Op zaterdag 24 mei 2014 13:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ze zijn ook gewoon beter, wel jammer dat Costa's WK wordt opgeofferd voor deze wedstrijd
Waren ze voor Spanje of niet?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 13:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik heb toen met mijn spaanse ooms die wk finale gezien dat was lijp die werden helemaal gek.
Het is de club met een miljard schuld tegen eentje met 500 miljoen schuld, maar goed ik gun het de Atletico fans meerquote:Op zaterdag 24 mei 2014 13:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik ben wel voor de underdog, Atleti dus
In de Volkskrant las ik van de week dat Atleti 543 miljoen schuld had en Real 540 miljoen.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 13:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is de club met een miljard schuld tegen eentje met 500 miljoen schuld, maar goed ik gun het de Atletico fans meer
Ja een hebben we toen bijna naar buiten getieft omdat hij heel de wedstrijd irritant liep te doen.quote:
Dat maakt het niet minder ergquote:Op zaterdag 24 mei 2014 13:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In de Volkskrant las ik van de week dat Atleti 543 miljoen schuld had en Real 540 miljoen.
Klopt niks vanquote:Op zaterdag 24 mei 2014 13:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In de Volkskrant las ik van de week dat Atleti 543 miljoen schuld had en Real 540 miljoen.
Geeft wel aan dat het dichter bij elkaar ligtquote:
Mensen die niet snappen dat hij beter is dan Messi hebben het niet begrepen.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 13:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gun het hem wel opzich, die jongen geeft echt alles voor zijn sport.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |