Ik keek ook al jaren geen comedy;s hoor, op af en toe een episode Southpark en Family Guy na dan. Maar Californication vind ik nu wel tof. Wel een lekker sfeertje.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:13 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Het eerste seizoen van Breaking Bad vond ik echt grappig, maar dat is niet echt een comedy.
Ik kijk al jaren niet meer naar comedy. Ik vond South Park altijd wel grappig maar dat heb ik lang niet meer gezien.
Het is op zich wel een relaxt programma maar ik heb er nooit om moeten lachen. Het is gewoon niet echt grappig.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik keek ook al jaren geen comedy;s hoor, op af en toe een episode Southpark en Family Guy na dan. Maar Californication vind ik nu wel tof. Wel een lekker sfeertje.
Ik heb een hekel aan lachbanden.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:46 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Het is op zich wel een relaxt programma maar ik heb er nooit om moeten lachen. Het is gewoon niet echt grappig.
The Big Bang Theory is wat dat betreft veel erger, dat is een irritant kutprogramma waarbij 90% van alle grappen bestaat uit "haha kijk ons eens nerds zijn lol xd" met een lachband erbij.
Cali is wel leuk maar wat er comedy aan is snap ik niet helemaal.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik keek ook al jaren geen comedy;s hoor, op af en toe een episode Southpark en Family Guy na dan. Maar Californication vind ik nu wel tof. Wel een lekker sfeertje.
Marokkaantje, slecht ideequote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
JR ik kan Bakkali een contract aanbieden in FM doen of niet?
Hoeveel sterren heeft hij?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 22:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
JR ik kan Bakkali een contract aanbieden in FM doen of niet?
Charlie Runklequote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Cali is wel leuk maar wat er comedy aan is snap ik niet helemaal.
Net niet naar gekeken maar is altijd goed in fm toch?quote:
Ooh ik zou hem wel even scouten. Ik heb hem nooit gehad in FM, wel Depay trouwens. Die groeide bij mij uit tot wereldtopper bij Southampton. Maar ik zou de gok wel wagen. Als het niks is verkoop je hem na een seizoen.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Net niet naar gekeken maar is altijd goed in fm toch?
Toornstra heb ik al wel een contract aangeboden die wijst al drie seizoenen contracten af omdat hij naar mijn club wil komen. Speelde daarom ook een wereld wedstrijd tegen mij.
20:40 - 20:45quote:Op zaterdag 24 mei 2014 00:25 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Laat mij een zeer wilde en gewaagde gok doen
20:45
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |