niet dat ik het weetquote:Op maandag 26 mei 2014 14:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Had Roland je nou al gevraagd of je mee gaat naar VI Oranje? Of durft hij niet.
Ik vind het nog steeds dom dat ze geen bevestiging sturen na betaling.quote:Op maandag 26 mei 2014 14:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah hij durft dus niet
WK / [VI Oranje #2] Vanaf 9 juni op de buis!
Ja vind ik ook. Nu moet je maar hopen dat het allemaal OK is.quote:Op maandag 26 mei 2014 14:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds dom dat ze geen bevestiging sturen na betaling.
ga jij komen?quote:Op maandag 26 mei 2014 14:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds dom dat ze geen bevestiging sturen na betaling.
Ik ga sowieso die mail uitprinten en mss nog wel bewijs dat ik geld heb overgemaaktquote:Op maandag 26 mei 2014 14:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja vind ik ook. Nu moet je maar hopen dat het allemaal OK is.
Dat laatste zat ik ook nog over te denken inderdaad. Die mail is alleen maar 'bewijs' dat je je hebt aangemeld niet dat je hebt betaald. Of misschien bel ik een week van te voren nog even.quote:Op maandag 26 mei 2014 14:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ga sowieso die mail uitprinten en mss nog wel bewijs dat ik geld heb overgemaakt
Willen je hossels al een beetje lukken?quote:Op maandag 26 mei 2014 14:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ga sowieso die mail uitprinten en mss nog wel bewijs dat ik geld heb overgemaakt
Nee, Karina is er met een oudere man vandoor gegaan.quote:Op maandag 26 mei 2014 14:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Willen je hossels al een beetje lukken?
Sorryquote:Op maandag 26 mei 2014 14:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee, Karina is er met een oudere man vandoor gegaan.
Je vangt wel overal bot.quote:Op maandag 26 mei 2014 14:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee, Karina is er met een oudere man vandoor gegaan.
Niet veel dichterbij als noordelijk Marokko.quote:Op maandag 26 mei 2014 12:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat een armoe inderdaad en dat eigenlijk vlakbij
Saind weetquote:Op maandag 26 mei 2014 12:24 schreef Saind het volgende:
[..]
Het is wel oprecht een heel mooi/leuk land
Je kan koken daar houden vrouwen wel van.quote:Op maandag 26 mei 2014 14:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vrouwen willen niet zo'n smooth type als ik, die vallen op ruig.
Minachting van de futjebol kijker.quote:Op maandag 26 mei 2014 14:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hebben jullie het al gehoord? Geen Jeroen Groeter in Beljoe HorizontjeVoor het laatste nieuws zie het altijd sfeervolle Beljoe Horizontje topic.
Dat is een sprookje hoor. Ik val niet op ruig. Overigens denk ik bij ruig eerder aan gay, weet niet waaromquote:Op maandag 26 mei 2014 14:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vrouwen willen niet zo'n smooth type als ik, die vallen op ruig.
Het is inderdaad zo dat God bulgarije tijdens de schepping vergeten was en het land derhalve als goedmakertje een stukje paradijs gegeven heeftquote:Op maandag 26 mei 2014 12:25 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Is gewoon de hemel op aarde
Dven is het met me eens
Fredj, Neemaar en Hoelk schijnen ook woedend te zijn.quote:
Wij nasi chefs zijn nou eenmaal zachtaardig, er schuilt geen klootzak in mij. Helaas, maar het is niet anders.quote:Op maandag 26 mei 2014 14:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Je kan koken daar houden vrouwen wel van.
Maar je moet inderdaad soms een klootzak zijn.
God schenkt zelfs straathonden daar liefdevolle eigenaars, zo goed is dat land.quote:Op maandag 26 mei 2014 14:43 schreef Dven het volgende:
[..]
Het is inderdaad zo dat God bulgarije tijdens de schepping vergeten was en het land derhalve als goedmakertje een stukje paradijs gegeven heeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |