ik mag hier niks over zeggen volgens mij notesquote:Op maandag 26 mei 2014 17:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zou ze een economiedocent in opleiding zijn, vies dik zijn en negroïde?
quote:
Dalijk is hij overleden door een ongeluk. Heb jij dan even spijt van deze post... haquote:Op maandag 26 mei 2014 18:11 schreef GGMM het volgende:
ik mis smoofie eigenlijk helemaal niet, ik ging nav bovenstaande post kijken of Smoofie soms een ban had, blijkt hij al een maand weg te zijn
Hoe kom jij al aan Watch Dogs?quote:Op maandag 26 mei 2014 18:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dalijk is hij overleden door een ongeluk. Heb jij dan even spijt van deze post... ha
Smoofie is bij mij thuisquote:Op maandag 26 mei 2014 18:16 schreef Mansjester het volgende:
Ik denk dat Smoofie ontvoerd is door Dven en nu in Bulgarije zit
Ik moet 'm nog bestellen. Twijfel of het die zestig euro waard is.quote:Op maandag 26 mei 2014 18:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Leuk, alleen had van de graphics meer verwacht. Besturing van de meeste auto's zijn ook vaag
Tuurlijk wel. Daarna kan je hem nog altijd verkopen.quote:Op maandag 26 mei 2014 18:26 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik moet 'm nog bestellen. Twijfel of het die zestig euro waard is.
Ik ken mezelf wel een beetje, en uiteindelijk haal ik 'm toch. Ga ik jouw game eens helemaal overhoop gooien.quote:Op maandag 26 mei 2014 18:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Daarna kan je hem nog altijd verkopen.
Ik kan niet vrienden hackenquote:Op maandag 26 mei 2014 18:27 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik ken mezelf wel een beetje, en uiteindelijk haal ik 'm toch. Ga ik jouw game eens helemaal overhoop gooien. [ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |