quote:Leegloop bij Go Ahead gaat verder: Antonia op weg naar FC Groningen
Erik Falkenburg tekende bij NAC Breda, Xander Houtkoop ging naar ADO Den Haag en nu lijkt Go Ahead Eagles ook Jarchinio Antonia nog kwijt te raken. De vleugelaanvaller staat volgens het Algemeen Dagblad op het punt om naar FC Groningen te verkassen.
Ze zullen toch wel vervangers halen denk ik zoquote:Op zaterdag 24 mei 2014 16:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]. En dan gaan Overgoor en Turuc nog weg. Blijft helemaal niets van over jongens.
De markt waaruit het rechterrijtje moet vissen is nogal klein denk ik.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 16:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze zullen toch wel vervangers halen denk ik zo
Ze mogen Lesley de Sa wel huren. Ligeon en Dijks ook.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 16:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]. En dan gaan Overgoor en Turuc nog weg. Blijft helemaal niets van over jongens.
Genoeg spelers die afvallen bij de topclubs en die ze kunnen huren. Daarbij ook wel transfervrije spelers die ze kunnen halen. Met goed beleid is het best te doen.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 16:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De markt waaruit het rechterrijtje moet vissen is nogal klein denk ik.
En maar plat gaan op je jeugdopleiding en dan twee keer achter elkaar zo een matige verdediger aantrekken.quote:
Okquote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En maar plat gaan op je jeugdopleiding en dan twee keer achter elkaar zo een matige verdediger aantrekken.
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:32 schreef Insomnia_ het volgende:
VBL / Feliciteer hier Legia met het landskampioenschap
Okquote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:34 schreef Dven het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
Hey ik zit in de trein maar heb geen aansteker meer dat maakt van deze 10+ een 9.5
Heb jij oplossingen
Media tegenwoordigquote:Sociale media
Op sociale media was het winkelend publiek allesbehalve te spreken over de chaos in de Tolbrugstraat. "Wat een gigantische aanfluiting zeg. Lekker geregeld. Om 06.00 uur mijn bed uit voor niets!", klaagt iemand op Instagram. Een ander is boos omdat hij al sinds vrijdagavond 23.00 uur voor de winkel had gebivakkeerd. Volgens een derde instagrammer kreeg "de politie de groep niet onder controle. Mensen werden geduwd, geslagen, beroofd en uitgescholden. Wat een epic fail."
quote:
Het is echt treurig hoe vaak random tweets en facebookberichten tussen het nieuws staan. Alsof dat rullevant is.quote:
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:35 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nee, die placenta's hebben niet veel effect gehad.
Inderdaad gaat met Messi en Aquero echt genieten worden. Verder wel een tegenvallende finale had er meer van verwacht.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
Spannende CL finale wel. Jammer had het Atletico wel gegund verder, maar Real verdiend gewonnen.
Di Maria was echt een baas
Dat macho gedoe vond ik ook wel een beetjequote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:58 schreef hafcfan het volgende:
Die Ronaldo![]()
Laat de hele wedstrijd niks zien en schiet er dan een penalty in en doet alsof hij Portugal persoonlijk naar de WK titel schoot.
![]()
Ik denk dat Argentinië wel de finale gaat halen van het WK.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:59 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Inderdaad gaat met Messi en Aquero echt genieten worden. Verder wel een tegenvallende finale had er meer van verwacht.
Ik vraag me echt af wat die gast mankeert. Hij is zo erg op zoek naar de erkenning om beter te worden gevonden dan Messi.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat macho gedoe vond ik ook wel een beetje![]()
Die 200 miljoen vleugelspelers lieten het niet echt zien op hun goals na. Di Maria was veel beter.
Die Bale scoort wel op het juiste moment, Dat blijft in het geheugen.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat macho gedoe vond ik ook wel een beetje![]()
Die 200 miljoen vleugelspelers lieten het niet echt zien op hun goals na. Di Maria was veel beter.
Zie je toch dat druk enorm verlammend werktquote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:59 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Inderdaad gaat met Messi en Aquero echt genieten worden. Verder wel een tegenvallende finale had er meer van verwacht.
quote:Op zondag 25 mei 2014 00:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die Bale Ramos scoort wel op het juiste moment, Dat blijft in het geheugen.
Ja groot ego hè.quote:Op zondag 25 mei 2014 00:00 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik vraag me echt af wat die gast mankeert. Hij is zo erg op zoek naar de erkenning om beter te worden gevonden dan Messi.
Die actie van di Maria was geweldig. Bale kopt hem wel goed in, maar hij had die bal er in de eerste helft al in moeten schieten.quote:Op zondag 25 mei 2014 00:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die Bale scoort wel op het juiste moment, Dat blijft in het geheugen.
Ik heb niks met Messi op zich, maar van mij mag hij die Ronaldo eens op zijn plek zetten al zie ik hem er tegen de Belgiës al uitgaan.quote:Op zondag 25 mei 2014 00:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja groot ego hè.
Hoop wel dat Messi dit WK revanche gaat nemen. Hopelijk wordt Argentinië-Portugal een wedstrijd op het WK.
Zeker en het feit dat Atleti hun 2 beste spelers miste hielp ook niet echt mee.quote:Op zondag 25 mei 2014 00:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zie je toch dat druk enorm verlammend werkt
In zo'n finale ga je natuurlijk niet meteen vol op de aanval want een tegentreffer kan dodelijk zijn.quote:Op zondag 25 mei 2014 00:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zie je toch dat druk enorm verlammend werkt
Portugal eruit tegen België? Zie ik niet gebeuren, Portugal heeft meer ervaring.quote:Op zondag 25 mei 2014 00:03 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik heb niks met Messi op zich, maar van mij mag hij die Ronaldo eens op zijn plek zetten al zie ik hem er tegen de Belgiës al uitgaan.
Natuurlijk maar Ronaldo, Casillas vielen toch zwaar door de mand, dat zijn juist de mensen waar je meer van verwachtquote:Op zondag 25 mei 2014 00:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In zo'n finale ga je natuurlijk niet meteen vol op de aanval want een tegentreffer kan dodelijk zijn.
Als Messi het waar zou maken is die voor velen denk ik de beste ooit. De beste van deze generatie is die sws wel.quote:Op zondag 25 mei 2014 00:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Portugal eruit tegen België? Zie ik niet gebeuren, Portugal heeft meer ervaring.
En ik ben ook niet echt fan van Messi hoor, maar zou het wel tof vinden als hij toch op het WK laat zien dat hij het nog kan
Eindelijk die sexchange operatie laten doen?quote:Op zondag 25 mei 2014 00:06 schreef Cavaliers het volgende:
[ afbeelding ]
Deze taart heb ik net naar binnen gewerkt, eigenlijk zonde om op te eten.
Ronaldo kreeg ook niet veel ruimte voor zijn acties.quote:Op zondag 25 mei 2014 00:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Natuurlijk maar Ronaldo, Casillas vielen toch zwaar door de mand, dat zijn juist de mensen waar je meer van verwacht
Dikzakquote:Op zondag 25 mei 2014 00:06 schreef Cavaliers het volgende:
[ afbeelding ]
Deze taart heb ik net naar binnen gewerkt, eigenlijk zonde om op te eten.
dat moet voor de beste ter wereld geen probleem zijnquote:Op zondag 25 mei 2014 00:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ronaldo kreeg ook niet veel ruimte voor zijn acties.
Dat denk ik ook wel, al is dat natuurlijk lastig te meten. Ik vraag me af hoe een Cruijff, Pele en Maradona het zouden doen in het hedendaagse voetbalquote:Op zondag 25 mei 2014 00:08 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Als Messi het waar zou maken is die voor velen denk ik de beste ooit. De beste van deze generatie is die sws wel.
Dat vind ik hem dan ook niet.quote:Op zondag 25 mei 2014 00:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat moet voor de beste ter wereld geen probleem zijn
Over 3 weekjes weer.quote:Op zondag 25 mei 2014 00:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat moet voor de beste ter wereld geen probleem zijn
Klopt, het is ook kansloos..quote:
Waarom zou je de wedstrijd niet mogen nabespreken? Moet iedereen dan maar zijn bek houden over de wedstrijd als het laatste fluitsignaal heeft geklonkenquote:Op zondag 25 mei 2014 00:14 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Klopt, het is ook kansloos..
Elke wedstrijd is anders, je kan nooit ergens iets op basseren. Zoals nu, CR7 onzichtbaar in grote wedstrijden roept iedereen, leuk maar tegen Zweden stond ie er weer wel en zo kan je doorgaan..
Analyseren, grootste poep ooit
Ja het liefst wel ja, gebeurd is gebeurd leven gaat doorquote:Op zondag 25 mei 2014 00:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom zou je de wedstrijd niet mogen nabespreken? Moet iedereen dan maar zijn bek houden over de wedstrijd als het laatste fluitsignaal heeft geklonken
Tegen Zweden staat Kuyt er ook wel. Je kan je beter afvragen waarom Portugal niet boven Rusland kan eindigen.quote:Op zondag 25 mei 2014 00:14 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Klopt, het is ook kansloos..
Elke wedstrijd is anders, je kan nooit ergens iets op basseren. Zoals nu, CR7 onzichtbaar in grote wedstrijden roept iedereen, leuk maar tegen Zweden stond ie er weer wel en zo kan je doorgaan..
Analyseren, grootste poep ooit
Hij kan niet tegen negatieve reacties over zijn idoolquote:Op zondag 25 mei 2014 00:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom zou je de wedstrijd niet mogen nabespreken? Moet iedereen dan maar zijn bek houden over de wedstrijd als het laatste fluitsignaal heeft geklonken
Lekkerrrr boeiend, het gaat toch om het kwalificeren? Nou dat is gebeurd ze gaan naar het wk.quote:Op zondag 25 mei 2014 00:15 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Tegen Zweden staat Kuyt er ook wel. Je kan je beter afvragen waarom Portugal niet boven Rusland kan eindigen.
Waar roep ik dat? Ik zeg alleen dat analyses onzin is.quote:Op zondag 25 mei 2014 00:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij kan niet tegen negatieve reacties over zijn idool
Waarom zou je niet kunnen leren van het verledenquote:Op zondag 25 mei 2014 00:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja het liefst wel ja, gebeurd is gebeurd leven gaat door
quote:Op zondag 25 mei 2014 00:17 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Waar roep ik dat? Ik zeg alleen dat analyses onzin is.
Omdat dat niet kan?quote:Op zondag 25 mei 2014 00:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom zou je niet kunnen leren van het verleden.
Ja en met lippenstift, zometeen een orgie in de kleedkamerquote:Op zondag 25 mei 2014 00:18 schreef Tarado het volgende:
[..]![]()
Maak je niet zo druk, maar speelt hij met eyeliner?
Op dat punt heb je wel gelijk. Maar je kan best iets zeggen over hoe bepaalde spelers gepresteerd hebben.quote:Op zondag 25 mei 2014 00:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Omdat dat niet kan?
Dat Pietje op dat moment mis kopte wil niet zeggen dat hij dat daarna wel gaat doen. Situaties zijn nooit hetzelfde.
En over een reeks wedstrijden kan je wel zien hoe goed iemand is, dus om het als onzin af te doen klopt ook nietquote:Op zondag 25 mei 2014 00:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Op dat punt heb je wel gelijk. Maar je kan best iets zeggen over hoe bepaalde spelers gepresteerd hebben.
Dat kan maar nut heeft het niet, je kan er niks aan veranderen.quote:Op zondag 25 mei 2014 00:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Op dat punt heb je wel gelijk. Maar je kan best iets zeggen over hoe bepaalde spelers gepresteerd hebben.
twitter:
Ook in belangrijke wedstrijden kan je wel zien of iemand echt tegen de druk kan. Een niet te onderschatten aspect van topsport.quote:Op zondag 25 mei 2014 00:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
En over een reeks wedstrijden kan je wel zien hoe goed iemand is, dus om het als onzin af te doen klopt ook niet
Het is wel gewoon leuk om na te praten over de wedstrijd. Tenminste, dat vind ik.quote:Op zondag 25 mei 2014 00:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat kan maar nut heeft het niet, je kan er niks aan veranderen.
tevens:twitter:
Zeker daarom vond ik Ronaldo niet top vandaag en een beetje aanstellerig er waren anderen beter vandaag dan moet je dat respecteren, jammer dat hij dat dan niet doet.quote:Op zondag 25 mei 2014 00:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ook in belangrijke wedstrijden kan je wel zien of iemand echt tegen de druk kan. Een niet te onderschatten aspect van topsport.
Ook gewoon de credits geven aan Di Maria die wel goed speelde. Mocht weg vorige zomer, maar toch de beste man in de CL finale. Knap man.quote:Op zondag 25 mei 2014 00:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zeker daarom vond ik Ronaldo niet top vandaag en een beetje aanstellerig er waren anderen beter vandaag dan moet je dat respecteren, jammer dat hij dat dan niet doet.
Alleen bij VI is het leuk maar dat komt eigenlijk meer omdat ze dan iedereen belachelijk maken en ruzie krijgen. Voor de rest altijd standaard zappen.quote:Op zondag 25 mei 2014 00:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het is wel gewoon leuk om na te praten over de wedstrijd. Tenminste, dat vind ik.
En Ramos was ook weer heel belangrijkquote:Op zondag 25 mei 2014 00:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ook gewoon de credits geven aan Di Maria die wel goed speelde. Mocht weg vorige zomer, maar toch de beste man in de CL finale. Knap man.
Wel lucky bij die 2-1quote:Op zondag 25 mei 2014 00:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ook gewoon de credits geven aan Di Maria die wel goed speelde. Mocht weg vorige zomer, maar toch de beste man in de CL finale. Knap man.
Hoe zou Mou thuis gekeken hebbenquote:Op zondag 25 mei 2014 00:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Het komt allemaal door de enige echte Carlogod.
De meeste analytici op tv vind ik ook niet boeiend. Maar om er zelf over na te praten vind ik wel leuk.quote:Op zondag 25 mei 2014 00:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Alleen bij VI is het leuk maar dat komt eigenlijk meer omdat ze dan iedereen belachelijk maken en ruzie krijgen. Voor de rest altijd standaard zappen.
Zeker, al ben ik geen fan van hem.quote:
Je hebt altijd een beetje geluk nodig.quote:
Die zal zoals gewoonlijk geen enkele fuck geven. Volgend jaar weer op dezelfde voet verder met Chelsea. Alleen moet hij zonder zijn geliefde David Luiz verder.quote:
Dan is het nog gemakkelijker om lek te steken.quote:Op zondag 25 mei 2014 00:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zal wel de banden van zijn bus hebben opgepompt.
Moet hij een andere centrale verdediger kopen om op het middenveld te zetten.quote:Op zondag 25 mei 2014 00:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die zal zoals gewoonlijk geen enkele fuck geven. Volgend jaar weer op dezelfde voet verder met Chelsea. Alleen moet hij zonder zijn geliefde David Luiz verder.
Niet als hij advies vraagt aan Zijne Koninklijke Hoogheid Louis. Die weet tenslotte alles van bussen maken.quote:Op zondag 25 mei 2014 00:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan is het nog gemakkelijker om lek te steken.
Als ie was gaan voetballen dan waren ze niet eens zover gekomen. Geen rare keuze van Mourinho.quote:Op zondag 25 mei 2014 00:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die zal zoals gewoonlijk geen enkele fuck geven. Volgend jaar weer op dezelfde voet verder met Chelsea. Alleen moet hij zonder zijn geliefde David Luiz verder.
Dat is helaas een harde waarheidquote:Op zondag 25 mei 2014 00:29 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Als ie was gaan voetballen dan waren ze niet eens zover gekomen. Geen rare keuze van Mourinho.
Dat is toch schandalig gezien hun investeringen.quote:Op zondag 25 mei 2014 00:29 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Als ie was gaan voetballen dan waren ze niet eens zover gekomen. Geen rare keuze van Mourinho.
Op wie doel je nu.quote:Op zondag 25 mei 2014 00:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is toch schandalig gezien hun investeringen.
Schurrle, van Ginkel, Willian en Eto'o vind ik nou niet zo indrukwekkend. Die Torres a 60 miljoen en de rest zijn niet van Mourinho, die waren er al.quote:Op zondag 25 mei 2014 00:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is toch schandalig gezien hun investeringen.
Wat dacht je van City dan of Madrid presteerden ook niks. 1 miljard er in gestoken sinds 2002 zeiden ze!!quote:
Torres was inderdaad een debiele investering. Verder heeft dat team gewoon jaren met een vaste kern gewerkt. Natuurlijk valt het beleid niet goed te praten maar het is echt ontzettende onzin hoe zij door vele worden weggezet.quote:Op zondag 25 mei 2014 00:37 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Schurrle, van Ginkel, Willian en Eto'o vind ik nou niet zo indrukwekkend. Die Torres a 60 miljoen en de rest zijn niet van Mourinho, die waren er al.
En toch heel wat geld er tegenaan gegooid, maar nog steeds alleen een selectie waarmee ze met afbraakvoetbal eens een prijsje pakken.quote:Op zondag 25 mei 2014 00:37 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Schurrle, van Ginkel, Willian en Eto'o vind ik nou niet zo indrukwekkend. Die Torres a 60 miljoen en de rest zijn niet van Mourinho, die waren er al.
Die proberen nu tenminste te voetballen, al is dat natuurlijk ook niet echt om trots op te zijn van Real.quote:Op zondag 25 mei 2014 00:38 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wat dacht je van City dan of Madrid presteerden ook niks. 1 miljard er in gestoken sinds 2002 zeiden ze!!
Chelsea is gewoon een walgelijke club.quote:Op zondag 25 mei 2014 00:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Torres was inderdaad een debiele investering. Verder heeft dat team gewoon jaren met een vaste kern gewerkt. Natuurlijk valt het beleid niet goed te praten maar het is echt ontzettende onzin hoe zij door vele worden weggezet.
Hypocriet voornamelijk
'eens een prijsje'quote:Op zondag 25 mei 2014 00:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En toch heel wat geld er tegenaan gegooid, maar nog steeds alleen een selectie waarmee ze met afbraakvoetbal eens een prijsje pakken.
[..]
Die proberen nu tenminste te voetballen, al is dat natuurlijk ook niet echt om trots op te zijn van Real.
Daarom wilde ik het dus niet opnieuw aangaan aangezien ik deze onderbouwing wel aanvoelde komen.quote:Op zondag 25 mei 2014 00:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Chelsea is gewoon een walgelijke club.
Maar het is wel zonde van spelers als Lukaku, De Bruyne, Van Ginkel, Aké, Courtois,quote:Op zondag 25 mei 2014 00:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Torres was inderdaad een debiele investering. Verder heeft dat team gewoon jaren met een vaste kern gewerkt. Natuurlijk valt het beleid niet goed te praten maar het is echt ontzettende onzin hoe zij door vele worden weggezet.
Hypocriet voornamelijk
Real wil tenminste aanvallen. En Atletico speelt wel verdedigend maar hun team heeft dan ook veel minder gekost dan een Chelsea.quote:Op zondag 25 mei 2014 00:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
'eens een prijsje'
juist ja. Ga weg joh. Ik heb vandaag een finale gezien van een niveau wat nog lager lag dan Chelsea deze CL.
Dat is sowieso kut met al die grote clubs die iedereen die een bal recht vooruit kan trappen maar opkoopt.quote:Op zondag 25 mei 2014 00:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Maar het is wel zonde van spelers als Lukaku, De Bruyne, Van Ginkel, Aké, Courtois,
Kopen om het kopen, Want ze doen er niks mee.
Lukaku, De Bruyne - Doorverkopen met dikke winst.quote:Op zondag 25 mei 2014 00:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Maar het is wel zonde van spelers als Lukaku, De Bruyne, Van Ginkel, Aké, ,
Kopen om het kopen, Want ze doen er niks mee.
Misschien ben ik ouderwets maar ik koop spelers als versterking voor de basis.quote:Op zondag 25 mei 2014 00:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lukaku, De Bruyne - Doorverkopen met dikke winst.
Van Ginkel - zit er net
Courtois - wordt hun nieuwe eerste keeper
Aké - totaal een ander verhaal, jeugdspeler.
Gaat nooit meer veranderen ben ik bang. Dat echt goed beleid beloond wordt.quote:Op zondag 25 mei 2014 00:43 schreef hafcfan het volgende:
Al die clubs zonder beleid zijn walgelijk. Zeg maar 50 % van de CL wat bij de laatste 16 zit.
Mag het verdomme met al die miljoen aankopen. Die club is de reden dat de transfermarkt helemaal verziekt is en clubs met goed beleid zowat kansloos zijn. Ajax is hierdoor ook kansloos geworden. Duitsland op Bayern na kan niet meekomen. Italië kan niet meer mee. Alleen clubs met Arabieren kunnen mee komen .quote:Op zondag 25 mei 2014 00:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Real wil tenminste aanvallen. En Atletico speelt wel verdedigend maar hun team heeft dan ook veel minder gekost dan een Chelsea.
Afgeven op Chelsea en het goedpraten bij Real Madrid. Nu stop ik officieel met dit gesprek.quote:Op zondag 25 mei 2014 00:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Real wil tenminste aanvallen. En Atletico speelt wel verdedigend maar hun team heeft dan ook veel minder gekost dan een Chelsea.
En de enige die daar wat aan kunnen doen zijn de FIFA en de UEFA. Maar die vinden het wel prima zo.quote:Op zondag 25 mei 2014 00:45 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Mag het verdomme met al die miljoen aankopen. Die club is de reden dat de transfermarkt helemaal verziekt is en clubs met goed beleid zowat kansloos zijn. Ajax is hierdoor ook kansloos geworden. Duitsland op Bayern na kan niet meekomen. Italië kan niet meer mee. Alleen clubs met Arabieren kunnen mee komen .
Ramos is echt een koningquote:Op zondag 25 mei 2014 00:46 schreef Doublepain het volgende:
Handje van Ancelotti![]()
![]()
https://vine.co/v/MwXiVX5mTDa
Je ziet ook niet welk verschil ik aangeef hè. Real geeft ook schandalig veel uit maar ze proberen tenminste nog te voetballen. Chelsea koopt allemaal goede spelers voor veel geld en gaat dan lekker op de eigen doellijn staan om doelpunten te voorkomen. Dat is helemaal ziek.quote:Op zondag 25 mei 2014 00:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Afgeven op Chelsea en het goedpraten bij Real Madrid. Nu stop ik officieel met dit gesprek.
Goed beleid is subjectief.quote:Op zondag 25 mei 2014 00:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gaat nooit meer veranderen ben ik bang. Dat echt goed beleid beloond wordt.
En jij hebt geen enkel besef van de aankopen van Chelsea en de bedragen. Chelsea richt zich voornamelijk op spelers net onder de top met potentie. Vaak halen deze het net niet maar hebben altijd nog een meerwaarde in de subtop.quote:Op zondag 25 mei 2014 00:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je ziet ook niet welk verschil ik aangeef hè. Real geeft ook schandalig veel uit maar ze proberen tenminste nog te voetballen. Chelsea koopt allemaal goede spelers voor veel geld en gaat dan lekker op de eigen doellijn staan om doelpunten te voorkomen. Dat is helemaal ziek.
Als je met 40 miljoen uitgave aan basispelers zoals Dortmund vorig jaar in de finale komt dan doe je het goed.quote:
Ik ben het met je eens. Chelsea is bij lange na geen Real, City of PSG.quote:Op zondag 25 mei 2014 00:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En jij hebt geen enkel besef van de aankopen van Chelsea en de bedragen. Chelsea richt zich voornamelijk op spelers net onder de top met potentie. Vaak halen deze het net niet maar hebben altijd nog een meerwaarde in de subtop.
Wat niet wegneemt dat ik Chelsea spoedig ook weer groot zie inkopen. Hun basiskern is op en versleten en er zullen directe versterkingen moeten komen.
En nu komt er weer een tegenreactie als
"Ja maar Chelsea is kut"
Zonde van een Ginkel, Had die speeltijd gehad kon hij naar het wk.quote:Op zondag 25 mei 2014 00:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En jij hebt geen enkel besef van de aankopen van Chelsea en de bedragen. Chelsea richt zich voornamelijk op spelers net onder de top met potentie. Vaak halen deze het net niet maar hebben altijd nog een meerwaarde in de subtop.
Wat niet wegneemt dat ik Chelsea spoedig ook weer groot zie inkopen. Hun basiskern is op en versleten en er zullen directe versterkingen moeten komen.
"Ja maar Chelsea is kut"
Van Ginkel is een seizoen geblesseerd geweest...quote:Op zondag 25 mei 2014 00:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zonde van een Ginkel, Had die speeltijd gehad kon hij naar het wk.
Ik zie liever clubs die spelers voor de basis halen.
Wanneer er financieel goed beleid wordt gevoerd zie je dat wel aan de cijfertjes hoor.quote:
Ze kopen zoveel talenten op alleen maar om door te verkopen.quote:Op zondag 25 mei 2014 00:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
"Ja maar Chelsea is kut"
En Chelsea haalt meteen weer een paar spelers voor het middenveld natuurlijk. Matic in de winter al en zullen er in de zomer nog wel wat bijkomen.quote:Op zondag 25 mei 2014 00:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Van Ginkel is een seizoen geblesseerd geweest...
Ik geef toe dat ik blinde haat heb tegen Chelsea. De enige club in Europa die ik echt alleen maar ellende gun en echt altijd wil zien verliezen.quote:Op zondag 25 mei 2014 00:54 schreef JanCees het volgende:
Mensen hebben gewoon blinde haat tegen bepaalde clubs.
Ik geef het op. Je draait constant om de essentie heen en wat ik zeg. Prima.quote:Op zondag 25 mei 2014 00:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En Chelsea haalt meteen weer een paar spelers voor het middenveld natuurlijk. Matic in de winter al en zullen er in de zomer nog wel wat bijkomen.
Van Ginkel zal wel verhuurd worden.
Komt door Mourinho, zijn afbraakvoetbal heeft het lichaam van van Ginkel gesloopt, die was daar nog niet klaar voor.quote:Op zondag 25 mei 2014 00:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Van Ginkel is een seizoen geblesseerd geweest...
Kutkneus.quote:Op zondag 25 mei 2014 02:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ken X-Men niet eens. Maar het klinkt als een superheldenfilm en dat vind ik aids.
Teleurgesteld.quote:
Superheldenfilms zijn gewoon niks voor mij. Verhaal is vaak veel te suf en simpel. En van bombastische actie word ik helemaal niet warm of koud van.quote:
Als je de X-men reeks niet hebt gezien snap ik je mening.quote:Op zondag 25 mei 2014 02:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Superheldenfilms zijn gewoon niks voor mij. Verhaal is vaak veel te suf en simpel. En van bombastische actie word ik helemaal niet warm of koud van.
Ook nooit Star Wars films gezien. Sommige films trekken me bij voorbaat al niet.quote:Op zondag 25 mei 2014 02:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Als je de X-men reeks niet hebt gezien snap ik je mening.
Er is veel dus ook veel troep. Maar wil je deze gaan zien moet je eerst de eerde delen hebben gezien.
X-men niet kennen is wel een schande.quote:Op zondag 25 mei 2014 02:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ook nooit Star Wars films gezien. Sommige films trekken me bij voorbaat al niet.
Shit is erg negatief geladen voor iets wat je niet kent.quote:Op zondag 25 mei 2014 02:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee totaal niet. Ik interesseer me gewoon niet voor dat soort shit.
Zo bedoelde ik het nog niet eens. Bedoelde er superhelden films mee. En waarom zou ik iets gaan kijken waar ik geen zin heb om het te gaan kijkenquote:Op zondag 25 mei 2014 02:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Shit is erg negatief geladen voor iets wat je niet kent.
Foxkids zegt je ook niks?quote:Op zondag 25 mei 2014 02:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het nog niet eens. Bedoelde er superhelden films mee. En waarom zou ik iets gaan kijken waar ik geen zin heb om het te gaan kijken.
Ajaxquote:Op zondag 25 mei 2014 00:54 schreef JanCees het volgende:
Mensen hebben gewoon blinde haat tegen bepaalde clubs.
Ik vind superheldenfilms ook geen reet aan.quote:Op zondag 25 mei 2014 02:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee totaal niet. Ik interesseer me gewoon niet voor dat soort shit.
Telekids > Fox Kids.quote:
Hij weet het wel te zeggen he?quote:
Niet echt goed kunnen kijken want was op een verjaardag, dan ontgaat je toch wel veel, was wel terecht dat Real hem pakte denk ik.quote:
Dat sowieso.quote:Op zondag 25 mei 2014 11:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Niet echt goed kunnen kijken want was op een verjaardag, dan ontgaat je toch wel veel, was wel terecht dat Real hem pakte denk ik.
Beetje een aansteller inderdaad maar zo is hij nu eenmaalquote:Op zondag 25 mei 2014 11:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat sowieso.
Al mocht Ronaldo wel ff normaal doen op het einde.
Ach geeft de vrouwtjes ook een reden om te kijken.quote:Op zondag 25 mei 2014 11:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Beetje een aansteller inderdaad maar zo is hij nu eenmaal
Degene die het meest van hem houdt is hijzelfquote:Op zondag 25 mei 2014 11:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Ach geeft de vrouwtjes ook een reden om te kijken.
Dat scheelt zeker maar had je het gisteren ook naar je zin, nuchter tussen die zuipers valt ook niet echt meequote:Op zondag 25 mei 2014 11:23 schreef Heeinz het volgende:
Ik was gisteren de Bob. Fijn wakker worden zo
Hoppa, dat is een enkeltje richting NL voor hem. Geen depay dus op het WK.quote:Op zondag 25 mei 2014 00:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat kan maar nut heeft het niet, je kan er niks aan veranderen.
tevens:twitter:
Welke was je favoriet?quote:Op zondag 25 mei 2014 11:58 schreef Tyron het volgende:
ik heb gister alle vrouwen in de club gehosseld
Niks mis mee, wanneer wordt er eigenlijk weer gevoetbald?quote:
is er nog iets voor 't wk?quote:Op zondag 25 mei 2014 12:12 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Niks mis mee, wanneer wordt er eigenlijk weer gevoetbald?
Ik heb het net opgezocht, ik had eigenlijk geen flauw idee.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 25 mei 2014 12:21 schreef Saind het volgende:
Heatmap van Diego Costa van gisteravondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Foxkids was het meest vet toen ze dezelfde dingen als Telekids uitzonden Eek the Cat, X-men Spider-man etc.quote:
Trainingskamp in Rotterdam. Ze pakken wel uit zegquote:Op zondag 25 mei 2014 12:19 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb het net opgezocht, ik had eigenlijk geen flauw idee.
[ afbeelding ]
http://www.metronieuws.nl(...)SrZnet!L7I9k1szXovY/
quote:Op zondag 25 mei 2014 12:21 schreef Saind het volgende:
Heatmap van Diego Costa van gisteravondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
Gelukkig doen ze ook nog het exotische Alkmaar aan.quote:Op zondag 25 mei 2014 12:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Trainingskamp in Rotterdam. Ze pakken wel uit zeg
Dat moet voor al die jonge Feyenoorders toch wel een uitstapje zijn. De provincie kent nog vele geheimen.quote:Op zondag 25 mei 2014 12:24 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Gelukkig doen ze ook nog het exotische Alkmaar aan.
Ik denk dat Louis graag een keer naar de kaasmarkt wil met de spelers. Lekker teambuilding.quote:Op zondag 25 mei 2014 12:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat moet voor al die jonge Feyenoorders toch wel een uitstapje zijn. De provincie kent nog vele geheimen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |