Zie je toch dat druk enorm verlammend werktquote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:59 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Inderdaad gaat met Messi en Aquero echt genieten worden. Verder wel een tegenvallende finale had er meer van verwacht.
quote:Op zondag 25 mei 2014 00:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die Bale Ramos scoort wel op het juiste moment, Dat blijft in het geheugen.
Ja groot ego hè.quote:Op zondag 25 mei 2014 00:00 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik vraag me echt af wat die gast mankeert. Hij is zo erg op zoek naar de erkenning om beter te worden gevonden dan Messi.
Die actie van di Maria was geweldig. Bale kopt hem wel goed in, maar hij had die bal er in de eerste helft al in moeten schieten.quote:Op zondag 25 mei 2014 00:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die Bale scoort wel op het juiste moment, Dat blijft in het geheugen.
Ik heb niks met Messi op zich, maar van mij mag hij die Ronaldo eens op zijn plek zetten al zie ik hem er tegen de Belgiës al uitgaan.quote:Op zondag 25 mei 2014 00:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja groot ego hè.
Hoop wel dat Messi dit WK revanche gaat nemen. Hopelijk wordt Argentinië-Portugal een wedstrijd op het WK.
Zeker en het feit dat Atleti hun 2 beste spelers miste hielp ook niet echt mee.quote:Op zondag 25 mei 2014 00:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zie je toch dat druk enorm verlammend werkt
In zo'n finale ga je natuurlijk niet meteen vol op de aanval want een tegentreffer kan dodelijk zijn.quote:Op zondag 25 mei 2014 00:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zie je toch dat druk enorm verlammend werkt
Portugal eruit tegen België? Zie ik niet gebeuren, Portugal heeft meer ervaring.quote:Op zondag 25 mei 2014 00:03 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik heb niks met Messi op zich, maar van mij mag hij die Ronaldo eens op zijn plek zetten al zie ik hem er tegen de Belgiës al uitgaan.
Natuurlijk maar Ronaldo, Casillas vielen toch zwaar door de mand, dat zijn juist de mensen waar je meer van verwachtquote:Op zondag 25 mei 2014 00:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In zo'n finale ga je natuurlijk niet meteen vol op de aanval want een tegentreffer kan dodelijk zijn.
Als Messi het waar zou maken is die voor velen denk ik de beste ooit. De beste van deze generatie is die sws wel.quote:Op zondag 25 mei 2014 00:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Portugal eruit tegen België? Zie ik niet gebeuren, Portugal heeft meer ervaring.
En ik ben ook niet echt fan van Messi hoor, maar zou het wel tof vinden als hij toch op het WK laat zien dat hij het nog kan
Eindelijk die sexchange operatie laten doen?quote:Op zondag 25 mei 2014 00:06 schreef Cavaliers het volgende:
[ afbeelding ]
Deze taart heb ik net naar binnen gewerkt, eigenlijk zonde om op te eten.
Ronaldo kreeg ook niet veel ruimte voor zijn acties.quote:Op zondag 25 mei 2014 00:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Natuurlijk maar Ronaldo, Casillas vielen toch zwaar door de mand, dat zijn juist de mensen waar je meer van verwacht
Dikzakquote:Op zondag 25 mei 2014 00:06 schreef Cavaliers het volgende:
[ afbeelding ]
Deze taart heb ik net naar binnen gewerkt, eigenlijk zonde om op te eten.
dat moet voor de beste ter wereld geen probleem zijnquote:Op zondag 25 mei 2014 00:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ronaldo kreeg ook niet veel ruimte voor zijn acties.
Dat denk ik ook wel, al is dat natuurlijk lastig te meten. Ik vraag me af hoe een Cruijff, Pele en Maradona het zouden doen in het hedendaagse voetbalquote:Op zondag 25 mei 2014 00:08 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Als Messi het waar zou maken is die voor velen denk ik de beste ooit. De beste van deze generatie is die sws wel.
Dat vind ik hem dan ook niet.quote:Op zondag 25 mei 2014 00:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat moet voor de beste ter wereld geen probleem zijn
Over 3 weekjes weer.quote:Op zondag 25 mei 2014 00:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat moet voor de beste ter wereld geen probleem zijn
Klopt, het is ook kansloos..quote:
Waarom zou je de wedstrijd niet mogen nabespreken? Moet iedereen dan maar zijn bek houden over de wedstrijd als het laatste fluitsignaal heeft geklonkenquote:Op zondag 25 mei 2014 00:14 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Klopt, het is ook kansloos..
Elke wedstrijd is anders, je kan nooit ergens iets op basseren. Zoals nu, CR7 onzichtbaar in grote wedstrijden roept iedereen, leuk maar tegen Zweden stond ie er weer wel en zo kan je doorgaan..
Analyseren, grootste poep ooit
Ja het liefst wel ja, gebeurd is gebeurd leven gaat doorquote:Op zondag 25 mei 2014 00:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom zou je de wedstrijd niet mogen nabespreken? Moet iedereen dan maar zijn bek houden over de wedstrijd als het laatste fluitsignaal heeft geklonken
Tegen Zweden staat Kuyt er ook wel. Je kan je beter afvragen waarom Portugal niet boven Rusland kan eindigen.quote:Op zondag 25 mei 2014 00:14 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Klopt, het is ook kansloos..
Elke wedstrijd is anders, je kan nooit ergens iets op basseren. Zoals nu, CR7 onzichtbaar in grote wedstrijden roept iedereen, leuk maar tegen Zweden stond ie er weer wel en zo kan je doorgaan..
Analyseren, grootste poep ooit
Hij kan niet tegen negatieve reacties over zijn idoolquote:Op zondag 25 mei 2014 00:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom zou je de wedstrijd niet mogen nabespreken? Moet iedereen dan maar zijn bek houden over de wedstrijd als het laatste fluitsignaal heeft geklonken
Lekkerrrr boeiend, het gaat toch om het kwalificeren? Nou dat is gebeurd ze gaan naar het wk.quote:Op zondag 25 mei 2014 00:15 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Tegen Zweden staat Kuyt er ook wel. Je kan je beter afvragen waarom Portugal niet boven Rusland kan eindigen.
Waar roep ik dat? Ik zeg alleen dat analyses onzin is.quote:Op zondag 25 mei 2014 00:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij kan niet tegen negatieve reacties over zijn idool
Waarom zou je niet kunnen leren van het verledenquote:Op zondag 25 mei 2014 00:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja het liefst wel ja, gebeurd is gebeurd leven gaat door
quote:Op zondag 25 mei 2014 00:17 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Waar roep ik dat? Ik zeg alleen dat analyses onzin is.
Omdat dat niet kan?quote:Op zondag 25 mei 2014 00:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom zou je niet kunnen leren van het verleden.
Ja en met lippenstift, zometeen een orgie in de kleedkamerquote:Op zondag 25 mei 2014 00:18 schreef Tarado het volgende:
[..]![]()
Maak je niet zo druk, maar speelt hij met eyeliner?
Op dat punt heb je wel gelijk. Maar je kan best iets zeggen over hoe bepaalde spelers gepresteerd hebben.quote:Op zondag 25 mei 2014 00:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Omdat dat niet kan?
Dat Pietje op dat moment mis kopte wil niet zeggen dat hij dat daarna wel gaat doen. Situaties zijn nooit hetzelfde.
En over een reeks wedstrijden kan je wel zien hoe goed iemand is, dus om het als onzin af te doen klopt ook nietquote:Op zondag 25 mei 2014 00:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Op dat punt heb je wel gelijk. Maar je kan best iets zeggen over hoe bepaalde spelers gepresteerd hebben.
Dat kan maar nut heeft het niet, je kan er niks aan veranderen.quote:Op zondag 25 mei 2014 00:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Op dat punt heb je wel gelijk. Maar je kan best iets zeggen over hoe bepaalde spelers gepresteerd hebben.
twitter:
Ook in belangrijke wedstrijden kan je wel zien of iemand echt tegen de druk kan. Een niet te onderschatten aspect van topsport.quote:Op zondag 25 mei 2014 00:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
En over een reeks wedstrijden kan je wel zien hoe goed iemand is, dus om het als onzin af te doen klopt ook niet
Het is wel gewoon leuk om na te praten over de wedstrijd. Tenminste, dat vind ik.quote:Op zondag 25 mei 2014 00:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat kan maar nut heeft het niet, je kan er niks aan veranderen.
tevens:twitter:
Zeker daarom vond ik Ronaldo niet top vandaag en een beetje aanstellerig er waren anderen beter vandaag dan moet je dat respecteren, jammer dat hij dat dan niet doet.quote:Op zondag 25 mei 2014 00:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ook in belangrijke wedstrijden kan je wel zien of iemand echt tegen de druk kan. Een niet te onderschatten aspect van topsport.
Ook gewoon de credits geven aan Di Maria die wel goed speelde. Mocht weg vorige zomer, maar toch de beste man in de CL finale. Knap man.quote:Op zondag 25 mei 2014 00:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zeker daarom vond ik Ronaldo niet top vandaag en een beetje aanstellerig er waren anderen beter vandaag dan moet je dat respecteren, jammer dat hij dat dan niet doet.
Alleen bij VI is het leuk maar dat komt eigenlijk meer omdat ze dan iedereen belachelijk maken en ruzie krijgen. Voor de rest altijd standaard zappen.quote:Op zondag 25 mei 2014 00:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het is wel gewoon leuk om na te praten over de wedstrijd. Tenminste, dat vind ik.
En Ramos was ook weer heel belangrijkquote:Op zondag 25 mei 2014 00:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ook gewoon de credits geven aan Di Maria die wel goed speelde. Mocht weg vorige zomer, maar toch de beste man in de CL finale. Knap man.
Wel lucky bij die 2-1quote:Op zondag 25 mei 2014 00:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ook gewoon de credits geven aan Di Maria die wel goed speelde. Mocht weg vorige zomer, maar toch de beste man in de CL finale. Knap man.
Hoe zou Mou thuis gekeken hebbenquote:Op zondag 25 mei 2014 00:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Het komt allemaal door de enige echte Carlogod.
De meeste analytici op tv vind ik ook niet boeiend. Maar om er zelf over na te praten vind ik wel leuk.quote:Op zondag 25 mei 2014 00:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Alleen bij VI is het leuk maar dat komt eigenlijk meer omdat ze dan iedereen belachelijk maken en ruzie krijgen. Voor de rest altijd standaard zappen.
Zeker, al ben ik geen fan van hem.quote:
Je hebt altijd een beetje geluk nodig.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |