quote:
Het is echt treurig hoe vaak random tweets en facebookberichten tussen het nieuws staan. Alsof dat rullevant is.quote:
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:35 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nee, die placenta's hebben niet veel effect gehad.
Inderdaad gaat met Messi en Aquero echt genieten worden. Verder wel een tegenvallende finale had er meer van verwacht.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
Spannende CL finale wel. Jammer had het Atletico wel gegund verder, maar Real verdiend gewonnen.
Di Maria was echt een baas
Dat macho gedoe vond ik ook wel een beetjequote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:58 schreef hafcfan het volgende:
Die Ronaldo![]()
Laat de hele wedstrijd niks zien en schiet er dan een penalty in en doet alsof hij Portugal persoonlijk naar de WK titel schoot.
![]()
Ik denk dat Argentinië wel de finale gaat halen van het WK.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:59 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Inderdaad gaat met Messi en Aquero echt genieten worden. Verder wel een tegenvallende finale had er meer van verwacht.
Ik vraag me echt af wat die gast mankeert. Hij is zo erg op zoek naar de erkenning om beter te worden gevonden dan Messi.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat macho gedoe vond ik ook wel een beetje![]()
Die 200 miljoen vleugelspelers lieten het niet echt zien op hun goals na. Di Maria was veel beter.
Die Bale scoort wel op het juiste moment, Dat blijft in het geheugen.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat macho gedoe vond ik ook wel een beetje![]()
Die 200 miljoen vleugelspelers lieten het niet echt zien op hun goals na. Di Maria was veel beter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |