Kutkneus.quote:Op zondag 25 mei 2014 02:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ken X-Men niet eens. Maar het klinkt als een superheldenfilm en dat vind ik aids.
Teleurgesteld.quote:
Superheldenfilms zijn gewoon niks voor mij. Verhaal is vaak veel te suf en simpel. En van bombastische actie word ik helemaal niet warm of koud van.quote:
Als je de X-men reeks niet hebt gezien snap ik je mening.quote:Op zondag 25 mei 2014 02:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Superheldenfilms zijn gewoon niks voor mij. Verhaal is vaak veel te suf en simpel. En van bombastische actie word ik helemaal niet warm of koud van.
Ook nooit Star Wars films gezien. Sommige films trekken me bij voorbaat al niet.quote:Op zondag 25 mei 2014 02:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Als je de X-men reeks niet hebt gezien snap ik je mening.
Er is veel dus ook veel troep. Maar wil je deze gaan zien moet je eerst de eerde delen hebben gezien.
X-men niet kennen is wel een schande.quote:Op zondag 25 mei 2014 02:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ook nooit Star Wars films gezien. Sommige films trekken me bij voorbaat al niet.
Shit is erg negatief geladen voor iets wat je niet kent.quote:Op zondag 25 mei 2014 02:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee totaal niet. Ik interesseer me gewoon niet voor dat soort shit.
Zo bedoelde ik het nog niet eens. Bedoelde er superhelden films mee. En waarom zou ik iets gaan kijken waar ik geen zin heb om het te gaan kijkenquote:Op zondag 25 mei 2014 02:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Shit is erg negatief geladen voor iets wat je niet kent.
Foxkids zegt je ook niks?quote:Op zondag 25 mei 2014 02:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het nog niet eens. Bedoelde er superhelden films mee. En waarom zou ik iets gaan kijken waar ik geen zin heb om het te gaan kijken.
Ajaxquote:Op zondag 25 mei 2014 00:54 schreef JanCees het volgende:
Mensen hebben gewoon blinde haat tegen bepaalde clubs.
Ik vind superheldenfilms ook geen reet aan.quote:Op zondag 25 mei 2014 02:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee totaal niet. Ik interesseer me gewoon niet voor dat soort shit.
Telekids > Fox Kids.quote:
Hij weet het wel te zeggen he?quote:
Niet echt goed kunnen kijken want was op een verjaardag, dan ontgaat je toch wel veel, was wel terecht dat Real hem pakte denk ik.quote:
Dat sowieso.quote:Op zondag 25 mei 2014 11:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Niet echt goed kunnen kijken want was op een verjaardag, dan ontgaat je toch wel veel, was wel terecht dat Real hem pakte denk ik.
Beetje een aansteller inderdaad maar zo is hij nu eenmaalquote:Op zondag 25 mei 2014 11:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat sowieso.
Al mocht Ronaldo wel ff normaal doen op het einde.
Ach geeft de vrouwtjes ook een reden om te kijken.quote:Op zondag 25 mei 2014 11:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Beetje een aansteller inderdaad maar zo is hij nu eenmaal
Degene die het meest van hem houdt is hijzelfquote:Op zondag 25 mei 2014 11:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Ach geeft de vrouwtjes ook een reden om te kijken.
Dat scheelt zeker maar had je het gisteren ook naar je zin, nuchter tussen die zuipers valt ook niet echt meequote:Op zondag 25 mei 2014 11:23 schreef Heeinz het volgende:
Ik was gisteren de Bob. Fijn wakker worden zo
Hoppa, dat is een enkeltje richting NL voor hem. Geen depay dus op het WK.quote:Op zondag 25 mei 2014 00:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat kan maar nut heeft het niet, je kan er niks aan veranderen.
tevens:twitter:
Welke was je favoriet?quote:Op zondag 25 mei 2014 11:58 schreef Tyron het volgende:
ik heb gister alle vrouwen in de club gehosseld
Niks mis mee, wanneer wordt er eigenlijk weer gevoetbald?quote:
is er nog iets voor 't wk?quote:Op zondag 25 mei 2014 12:12 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Niks mis mee, wanneer wordt er eigenlijk weer gevoetbald?
Ik heb het net opgezocht, ik had eigenlijk geen flauw idee.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 25 mei 2014 12:21 schreef Saind het volgende:
Heatmap van Diego Costa van gisteravondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Foxkids was het meest vet toen ze dezelfde dingen als Telekids uitzonden Eek the Cat, X-men Spider-man etc.quote:
Trainingskamp in Rotterdam. Ze pakken wel uit zegquote:Op zondag 25 mei 2014 12:19 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb het net opgezocht, ik had eigenlijk geen flauw idee.
[ afbeelding ]
http://www.metronieuws.nl(...)SrZnet!L7I9k1szXovY/
quote:Op zondag 25 mei 2014 12:21 schreef Saind het volgende:
Heatmap van Diego Costa van gisteravondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
Gelukkig doen ze ook nog het exotische Alkmaar aan.quote:Op zondag 25 mei 2014 12:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Trainingskamp in Rotterdam. Ze pakken wel uit zeg
Dat moet voor al die jonge Feyenoorders toch wel een uitstapje zijn. De provincie kent nog vele geheimen.quote:Op zondag 25 mei 2014 12:24 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Gelukkig doen ze ook nog het exotische Alkmaar aan.
Ik denk dat Louis graag een keer naar de kaasmarkt wil met de spelers. Lekker teambuilding.quote:Op zondag 25 mei 2014 12:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat moet voor al die jonge Feyenoorders toch wel een uitstapje zijn. De provincie kent nog vele geheimen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |