Tegen hoe laat dan?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar is het ook nog te vroeg voor.
Of helemaal dicht met bewolking? Hier ook ja
Blijf ik wel op. Hier in Assen is het helder, ga ik lekker buiten zitten. Heb toch niet veel beters te doen.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Vanaf ongeveer middernacht, hoogtepunt rond kwart voor drie
Als je in de tussentijd nog wat wilt lezen:quote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:54 schreef bondage het volgende:
[..]
Blijf ik wel op. Hier in Assen is het helder, ga ik lekker buiten zitten. Heb toch niet veel beters te doen.
Ga ik even lezen. Dank voor de link.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Als je in de tussentijd nog wat wilt lezen:
http://hemel.waarnemen.co(...)ren_209P_LINEAR.html
Zie de tabel daar ergens verder naar beneden. Er zouden wel al eerder wat vallende sterren te zien kunnen zijn. Ik wens je veel vallers en wensen!
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 00:30 schreef Maver24 het volgende:
welke kant moet je naar kijken, naar welke sterren of sterrenbeeld ?
Ja hier in Bleiswijk (vlakbij dus) ook, maar ik merk wel dat het wat meer open begint te trekken! Half uur geleden bijna volledig bewolkt, nu komen er toch open gaten!quote:Op zaterdag 24 mei 2014 00:39 schreef Maver24 het volgende:
[..]
oke, thnx. ik heb het gevonden inmiddels. Het is alleen een beetje bewolkt hier in Rotterdam
Hetzelfde hier... welke kant moet ik overigens op kijken? Op het moment heb ik alleen zicht op zuidwest, zuid en zuidoost.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 01:23 schreef Maver24 het volgende:
ik ben aan het kijken maar ik zie helemaal niks.het is overigens wel opgeklaard en ik zie wel sterren
Richting de kleine beer en de poolster maar die poolster zie ik ook niet. schijnt tie wel vandaag, hahaquote:Op zaterdag 24 mei 2014 01:25 schreef Infection het volgende:
[..]
Hetzelfde hier... welke kant moet ik overigens op kijken? Op het moment heb ik alleen zicht op zuidwest, zuid en zuidoost.
In Groningen ook net bewolkt voor de Noordsterquote:Op zaterdag 24 mei 2014 00:39 schreef Maver24 het volgende:
[..]
oke, thnx. ik heb het gevonden inmiddels. Het is alleen een beetje bewolkt hier in Rotterdam
Zie je überhaupt we sterren? Hier is het nog steeds helder maar nog geen spektakel mogen aanschouwen.quote:
Hier in Rotterdam is het wel aardig onbewolkt, denk alleen een beetje sluierbewolking zo af en toe maar ik zie wel gewoon sterren maar ik had gehoopt op wat hele heldere vallende sterren maar helemaal niksquote:Op zaterdag 24 mei 2014 01:56 schreef Crazy Harry het volgende:
Ondanks men zei dat het in het zuiden te bewolkt zou zijn, is het hier glashelder en genoeg sterren te zien, alleen geen meteorieten...
ik ga kwart voor nog ff buiten kijken en dan houd ik het voor gezien.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 02:13 schreef Infection het volgende:
Is er überhaupt iemand die ook maar één vallende ster gezien heeft?
1 heldere en 1 vaag. Jaren terug veel duidelijker iig. Nijverdal (OV)quote:Op zaterdag 24 mei 2014 02:13 schreef Infection het volgende:
Is er überhaupt iemand die ook maar één vallende ster gezien heeft?
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 02:18 schreef euphoria19 het volgende:
[..]
ik ga kwart voor nog ff buiten kijken en dan houd ik het voor gezien.
Ik heb net nog even dik een kwartier staan kijken en dacht iets heel lichts te zien, maar dat was waarschijnlijk gewoon mijn verbeelding.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 02:20 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
1 heldere en 1 vaag. Jaren terug veel duidelijker iig. Nijverdal (OV)
Dat zou kunnen komen doordat deze meteorietenzwerm nog nooit waargenomen is. Vraag me niet hoe of wat verder.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 02:26 schreef sararaats het volgende:
Welke meteorenzwerm? Ik weet van niks en m'n Hemelkalender geeft geen vallende sterren aan.
quote:De deeltjes van deze zwerm zijn in de negentiende en vroege twintigste eeuw verloren door de komeet 209P/LINEAR. In zijn baan om de zon beweegt de aarde door deze stroom deeltjes, waardoor ze in onze atmosfeer terechtkomen en meteoren veroorzaken. Doordat de deeltjes van recente datum zijn, is de wolk nog compact en de meteorenzwerm kort en hevig. De zwerm is bijzonder omdat hij nog nooit is waargenomen, maar dit maakt ook dat het precieze aantal meteoren moeilijk in te schatten is.
Had ik ook een paar keerquote:Op zaterdag 24 mei 2014 02:22 schreef Infection het volgende:
[..]
[..]
Ik heb net nog even dik een kwartier staan kijken en dacht iets heel lichts te zien, maar dat was waarschijnlijk gewoon mijn verbeelding.
Noord.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 02:43 schreef Mint_Clansell het volgende:
Heldere nacht hier, maar nog niks te zien. Welke kant moet ik opkijken: noord, oost, west, zuid?
quote:
quote:
Volgens mij 1 van de zeldzame keren dat Buitenradar gelijk krijgt.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 11:34 schreef bondage het volgende:
Ineens vanuit het niets ontstaat hier onweer boven Assen
Volgens mij weten we over een half uurtje meer, begint zich al echt een lijn af te tekenen in de buien.quote:
ja.. In een frame... Boem.quote:
Inderdaad, klopt redelijkquote:Op zaterdag 24 mei 2014 11:37 schreef Resistor het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij 1 van de zeldzame keren dat Buitenradar gelijk krijgt.
Ja kut, wou de stad nog ff in en moet nog naar de kaasboer zoquote:Op zaterdag 24 mei 2014 11:52 schreef bondage het volgende:
[..]
Inderdaad, klopt redelijk![]()
Gaat overigens behoorlijk los qua donder en regen.
Regen wordt al iets minderquote:Op zaterdag 24 mei 2014 11:54 schreef Djeez het volgende:
[..]
Ja kut, wou de stad nog ff in en moet nog naar de kaasboer zo
Kijk eens naar de laatste regel van de OPquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
Als je benen verbrand zijn.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 15:41 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Op het strand in je spijkerbroek, is dat mode daar?
Gewoon goed smeren en kleurtje krijgen dan hoef je na een kleine week niet eens meer te smeren.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 15:45 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Oh ja, daarom heb ik niks met hele dagen hangen op het strand...
Dat geldt biet voor die delen die nooit in de zon komen. Bovenbenen bijvoorbeeld, die soms toch per ongeluk een straatje meepakken en dan donkerrood worden...quote:Op zaterdag 24 mei 2014 15:49 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Gewoon goed smeren en kleurtje krijgen dan hoef je na een kleine week niet eens meer te smeren.
Van nature zo bleek?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 23:32 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Dat geldt biet voor die delen die nooit in de zon komen. Bovenbenen bijvoorbeeld, die soms toch per ongeluk een straatje meepakken en dan donkerrood worden...
En buiten Europa is het sowieso vaak niet voor te smeren, met zonkracht 14.
Smeren is voor blonde mensenquote:Op zaterdag 24 mei 2014 15:49 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Gewoon goed smeren en kleurtje krijgen dan hoef je na een kleine week niet eens meer te smeren.
Wordt weer zwemmen in Arnhem...quote:Maandag extreme regenval verwacht in Gelderland
WAGENINGEN - De nieuwe werkweek begint maandag met veel regen. Daarbij kan het volgens weerinstituut MeteoGroup in Wageningen op sommige plaatsen tot wateroverlast komen.
Volgens MeteoGroup valt het in de ochtendspits nog mee, maar vooral in de middag wordt plaatselijk veel regen verwacht: 30 tot 50 millimeter (50 liter water op elke vierkante meter).
De buien kunnen gepaard gaan met een stevig onweer. In de avond neemt de activiteit van de buien geleidelijk af.
Gisteren rond 12 uur hardlopen was nog veel minder ideaal. Ik belandde in een onweersbui met een gigantische bak regen en hagel.quote:Op zondag 25 mei 2014 15:39 schreef Ajaxfan het volgende:
Vandaag rond 12 uur 15 KM hardlopen was niet helemaal ideaal.
Van harte! Jij was erg blij dat de geplande regen niet kwam.quote:Op zondag 25 mei 2014 20:05 schreef Straatcommando. het volgende:
Gisteren een prachtige bruiloft gehad, geweldig weer en veel zon. Ben sowieso wel een aantal tintjes donkerder :p
Hoezo niet, prima weer toch?quote:Op zondag 25 mei 2014 15:39 schreef Ajaxfan het volgende:
Vandaag rond 12 uur 15 KM hardlopen was niet helemaal ideaal.
Ik heb nogal snel dat ik oververhit raak wanneer ik bij 18+ ga hardlopen.quote:
Kleding uitdoenquote:Op zondag 25 mei 2014 21:43 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Ik heb nogal snel dat ik oververhit raak wanneer ik bij 18+ ga hardlopen.Conditie is het probleem niet in dit geval maar meer dat ik mijn warmte vaak niet of onvoldoende kwijt kan.
Nog naakter dan enkel hardloophemdje en korte broek met enkelsokken ga ik niet doen. Is de rest ook niet blij mee.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |