zo danquote:Op donderdag 22 mei 2014 23:39 schreef INViCTuS het volgende:
In Zwitserland maken ze de Gotthardpas sneeuwvrij, wie helpt er even scheppen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.wetteronline.de/fotostrecken/2014-05-20-sg?part=single
Wat is 'oper.' ?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 09:30 schreef Dven het volgende:
Pluim wordt zwakker en zwakker.. Alleen de control heeft er wel zin in. Eens kijken wat men over anderhalf uur te zeggen heeft.
[ afbeelding ]
De operatieve run ofwel hoofdmeting op grootste resolutie en derhalve meest gedetailleerd. De controle is iets minder gedetailleerd en anders opgesteld. De rest van alle metingen zijn (iets) verstoord door waarden te veranderen. Bijvoorbeeld hoge luchtvochtigheid in Duitsland of een storm in Engeland.quote:
Om precies die reden ben ik in augustus getrouwd. Je kunt vast wel raden wat voor weer het was.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 10:19 schreef dick_laurent het volgende:
Ik dacht, zuiden van Nederland, eind mei.... zal wel ok zijn kwa weer. Not.
Vervelend zegquote:Op vrijdag 23 mei 2014 11:31 schreef Toto69 het volgende:
De hele week al kutweer hierd.w.z. regen, onweer en amper 20 graden.
Hier ook niet geweldig hoor. Graadje of 25/28 maar vrij vaak in de loop van de middag bewolking en dergelijke.quote:
Beter dan hierquote:Op vrijdag 23 mei 2014 11:37 schreef Dven het volgende:
[..]
Hier ook niet geweldig hoor. Graadje of 25/28 maar vrij vaak in de loop van de middag bewolking en dergelijke.
Was al gepost. Maar toch. En afgelopen jaar klopte het zowel voor zomer als winter best goedquote:Op vrijdag 23 mei 2014 11:50 schreef themauster het volgende:
Accuweather is gisteren ook met zijn zomerverwachting gekomen, niet dat het altijd klopt maar goed.
[ afbeelding ]
Djeez heeft gelukquote:Nachtbrakers in het midden en noordoosten van Nederland hebben de meeste kans om de aangekondigde meteorenregen te zien. Opklaringen in deze delen van het land vergroten de kans om vallende sterren te zien in de nacht van vrijdag op zaterdag, meldt weeronline.nl. Vanuit het zuiden neemt echter geleidelijk de bewolking toe.
Wie lang opblijft of juist zijn wekker zet om buiten te gaan kijken, kan beter ook een deken of trui pakken. De temperatuur daalt naar een graad of 12, melden de meteorologen.
De beste tijd om te kijken is 02.45 uur, stelt onderzoeksinstituut NOVA. De vallende sterren zijn te zien in noordelijke richting, niet ver van de Poolster. Het grootste gedeelte scheert zaterdag overdag voorbij, maar in Nederland zijn 's nachts de eerste vallende sterren al te zien. De beste plek om de meteorenzwerm te zien is Noord-Amerika.
Mijn kaartje kan dit bevestigen. Turkije gaat ook lekker.quote:
Altijd fijn wetenschappelijk bewijsquote:Op vrijdag 23 mei 2014 14:05 schreef Dven het volgende:
[..]
Mijn kaartje kan dit bevestigen. Turkije gaat ook lekker.
[ afbeelding ]
Altijd. Hier een gedetailleerde weergave van de atmosferische chaos in uwer omgevingquote:Op vrijdag 23 mei 2014 14:06 schreef Klonk het volgende:
[..]
Altijd fijn wetenschappelijk bewijs
Zal alleen net langs ons heen trekken gok ik...
dan hoor ik gerommel best ver wegquote:Op vrijdag 23 mei 2014 14:07 schreef Dven het volgende:
[..]
Altijd. Hier een gedetailleerde weergave van de atmosferische chaos in uwer omgeving
[ afbeelding ]
Kilometertje of twintig toch? Jij zit bij die rare punt naar rechts in Limburg toch?quote:
klein stukkie hoger waar de maas dicht tegen de grens aan hangtquote:Op vrijdag 23 mei 2014 14:09 schreef Dven het volgende:
[..]
Kilometertje of twintig toch? Jij zit bij die rare punt naar rechts in Limburg toch?
quote:
*uitklapbed oostwaarts verplaatst*quote:
Regen? Ik zie het nu pas. Was moeilijk voor te stellen in het midden van het land!quote:Op vrijdag 23 mei 2014 15:30 schreef Ajaxfan het volgende:
Met dat grote regengebied in het Oosten blijft het vreemd dat hier al bijna de hele dag er veel zon is in Diemen.
Blijft gewoon 20 graden tot in juni, niks aan de hand.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:43 schreef Djeez het volgende:
Het KNMI zijn ook maar prutsers. Hele week werd er prachtig mooi weer voorspeld dit weekend, en nu wordt het morgen nat en fris, zondag iets beter. En volgende week hele week regen
Na dat dipje van een paar weken geleden is het verder wel stabiel inderdaad. Af en toe wat uitschieters maar niets absurds verder.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:02 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Blijft gewoon 20 graden tot in juni, niks aan de hand.
Ja ik zat net in die bui, van Wolvega naar Joure toe. Het water bleef op de snelweg staan. Er gingen zelfs mensen aan de kant van de weg staan, zo mal ging het.quote:
Daar is het ook nog te vroeg voor.quote:
Nee, helder op de Veluwe maar dacht dat het nu al wel te zien zou zijn.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar is het ook nog te vroeg voor.
Of helemaal dicht met bewolking? Hier ook ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |