Hier ook 'mooi' op te zien,quote:Op donderdag 22 mei 2014 18:59 schreef Frutsel het volgende:
De dikke pit trekt net langs Enschede, net over de grens, das wel jammer
Die afkoeling zit ik ook op te wachten. Slaapkamer met plat dak is benauwd op dit moment en dat is niet bepaald relax slapen.quote:Op donderdag 22 mei 2014 20:23 schreef Klonk het volgende:
Regen in Noord-Limburg en gelijk ook wat afkoeling
Ik heb alles lekker tegen elkaar open staan, paar handdoeken neergelegd tegen nattigheidquote:Op donderdag 22 mei 2014 20:26 schreef bondage het volgende:
[..]
Die afkoeling zit ik ook op te wachten. Slaapkamer met plat dak is benauwd op dit moment en dat is niet bepaald relax slapen.
Jup, ik heb ook alles open en horren ervoor, heb geen zin in muggen vannacht. Het is wel iets afgekoeld maar mag van mij nog wel meer afkoelen. Regen na een warme dag is sowieso wel lekker, vind het altijd heerlijk ruiken als het geregend heeft na een zonnige dag.quote:Op donderdag 22 mei 2014 20:29 schreef Klonk het volgende:
[..]
Ik heb alles lekker tegen elkaar open staan, paar handdoeken neergelegd tegen nattigheid
Willen we meer of minder frisse lucht? Meer, Meer, Meer, Meer![]()
Assen heeft inmiddels ook een schild. Niks geen afkoeling hierquote:Op donderdag 22 mei 2014 20:10 schreef GekkePoes het volgende:
[ afbeelding ]
Eindelijk en beetje onweer in het noorden?
Limburg is best warm geweest, paar dagen riant 25 graden, richting 28/29 en die warmte gaat in het huis zitten, dus ja dat is vervelend en dus ja als het dan 16 graden is met een windje dan gaat alles open.quote:Op donderdag 22 mei 2014 20:41 schreef alors het volgende:
Jullie doen net of het 3 weken 30 graden is geweestHet is buiten op de warmste plek 21 en op de meeste plekken zo'n 19 graden of zelfs koeler.
Nee, denk het niet.quote:Op donderdag 22 mei 2014 20:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Voor het westen des lands hoef ik zeker niet veel te verwachten vanavond?
....quote:Op donderdag 22 mei 2014 21:40 schreef Cassius het volgende:
[ afbeelding ]
Mooie zonsondergang in Groningen
Ja hoor. Valt net een beetje regen in (zuid) Tilburg. Vooralsnog. Idd vele wolken te zien. Komt door de zonsondergang.quote:Op donderdag 22 mei 2014 21:46 schreef agenda het volgende:
Leven ze in de reeshof in Tilburg nog?
Als ik die kant op kijk is het helemaal donker?
Fijn, het zag er zo dreigend uit. Nu hier ook beetje regen (Dongen)quote:Op donderdag 22 mei 2014 21:48 schreef Skillsy het volgende:
[..]
Ja hoor. Valt net een beetje regen in (zuid) Tilburg. Vooralsnog. Idd vele wolken te zien. Komt door de zonsondergang.
Ontstond uit het niets een zwarte pit zo te zien.quote:
Hier net precies hetzelfdequote:Op donderdag 22 mei 2014 21:42 schreef marcel-o het volgende:
Hier in Rdam is t ook wel mooi
Lijkt wel soort van mammatus . maar toch niet
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
mobielcam maakt t alleen niet zo mooi als t is
en lost net zo hard weer opquote:Op donderdag 22 mei 2014 21:52 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Ontstond uit het niets een zwarte pit zo te zien.
Hier in Assen ook al:quote:Op donderdag 22 mei 2014 21:40 schreef Cassius het volgende:
[ afbeelding ]
Mooie zonsondergang in Groningen
Foto's:quote:Op donderdag 22 mei 2014 21:52 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Ontstond uit het niets een zwarte pit zo te zien.
lijkt wel een aambeeld in wordingquote:Op donderdag 22 mei 2014 21:59 schreef Fred0w het volgende:
[..]
Foto's:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Welkom!quote:Op donderdag 22 mei 2014 21:44 schreef Bosjetulpen het volgende:
* Ik lurk hier al een tijdje mee, en dit is mijn eerste post ever*
Onweer in West Brabant! En een meeeeeeeeeeeeeeeegaa wolk.
Hehequote:Op donderdag 22 mei 2014 23:39 schreef INViCTuS het volgende:
In Zwitserland maken ze de Gotthardpas sneeuwvrij, wie helpt er even scheppen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.wetteronline.de/fotostrecken/2014-05-20-sg?part=single
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |