ik zie in de onderste rij de 12 en 21. Laatste rondje geen cijfer bij mij...quote:
Dat zou feest zijnquote:Op donderdag 22 mei 2014 17:35 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Niet te hopen dat dat in de lengte over ons heen komt, dan hebben we drie dagen onweer...
Het zou er inmiddels bijna moeten zijn.quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Elke vijf minuten even melden he.
Als het dan wat langer stil blijft sturen we de reddingstroepen.
Nog niks hier in Oldenzaalquote:Op donderdag 22 mei 2014 18:11 schreef bondage het volgende:
[..]
Het zou er inmiddels bijna moeten zijn.
Het waren tien mooie druppels.quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:56 schreef Dven het volgende:
OEH OEH! Limburg krijgt toch nog wat. Verse witte plekjes
[ afbeelding ]
Heb de lampen maar aan gedaanquote:Op donderdag 22 mei 2014 18:25 schreef JamFlava het volgende:
[..]
lucht begint al wel wat donker te worden.
quote:Op donderdag 22 mei 2014 18:52 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Gaat nog wel door deze avond/nacht
Droogste plekje van Duitsland noemde je het. Ik ben compleet doorweekt en kreeg met moeite de autodeur weer openquote:
Ik heb 1 boem gehoord een minuut of 10 geleden.quote:Op donderdag 22 mei 2014 18:56 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Ben alleen bang dat de donder en bliksem langs Duitsland trekken en wij alles missen.
Ik nog heul niks gehoord en zover wonen wij niet van elkaar af.quote:Op donderdag 22 mei 2014 19:01 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik heb 1 boem gehoord een minuut of 10 geleden.
Ja het ging even flink tekeer hč, 35 mm in 2 minuten of zoquote:Op donderdag 22 mei 2014 18:55 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Droogste plekje van Duitsland noemde je het. Ik ben compleet doorweekt en kreeg met moeite de autodeur weer open!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |