Lees normaal alleen mee (betrouwbaarder dan het weerbericht, waarvoor dank) maar bij de onderste 2 zie ik alleen in de meest linkse een cijfer. Wat houd dat in?quote:
Dat je niet kleurenblind bent.quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:52 schreef Glitter_Aardbei het volgende:
[..]
Lees normaal alleen mee (betrouwbaarder dan het weerbericht, waarvoor dank) maar bij de onderste 2 zie ik alleen in de meest linkse een cijfer. Wat houd dat in?
Ik ook.quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:52 schreef Glitter_Aardbei het volgende:
[..]
Lees normaal alleen mee (betrouwbaarder dan het weerbericht, waarvoor dank) maar bij de onderste 2 zie ik alleen in de meest linkse een cijfer.
Was net zo gezelligquote:Op donderdag 22 mei 2014 16:54 schreef Glitter_Aardbei het volgende:
Ah bedankt!
*schuifelt het reageervak weer uit*
Je mag hier ook gewoon over het weer kletsen wat je zelf ervaart hoorquote:Op donderdag 22 mei 2014 16:59 schreef Glitter_Aardbei het volgende:
Haha ik wil wel blijven hoor, maar weet niet genoeg over het weer om mee te kletsen. Heb mijzelf eens ingelezen over die puntgrafieken, maar het blijft (net als wiskunde) echt niet hangen bij mij.
Post je omgewaaide tuinstoelquote:Op donderdag 22 mei 2014 16:59 schreef Glitter_Aardbei het volgende:
Haha ik wil wel blijven hoor, maar weet niet genoeg over het weer om mee te kletsen. Heb mijzelf eens ingelezen over die puntgrafieken, maar het blijft (net als wiskunde) echt niet hangen bij mij.
Hij ligt nu op ramkoers met Oost-Twentequote:Op donderdag 22 mei 2014 17:15 schreef bondage het volgende:
Ben benieuwd of dat buitje het overleeft en de goede kant op gaat.
[ afbeelding ]
Deel je de ervaring als hij er is?quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:15 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Hij ligt nu op ramkoers met Oost-Twente!
Elke vijf minuten even melden he.quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:15 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Niet te hopen dat dat in de lengte over ons heen komt, dan hebben we drie dagen onweer...quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:15 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
ik zie in de onderste rij de 12 en 21. Laatste rondje geen cijfer bij mij...quote:
Dat zou feest zijnquote:Op donderdag 22 mei 2014 17:35 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Niet te hopen dat dat in de lengte over ons heen komt, dan hebben we drie dagen onweer...
Het zou er inmiddels bijna moeten zijn.quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Elke vijf minuten even melden he.
Als het dan wat langer stil blijft sturen we de reddingstroepen.
Nog niks hier in Oldenzaalquote:Op donderdag 22 mei 2014 18:11 schreef bondage het volgende:
[..]
Het zou er inmiddels bijna moeten zijn.
Het waren tien mooie druppels.quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:56 schreef Dven het volgende:
OEH OEH! Limburg krijgt toch nog wat. Verse witte plekjes
[ afbeelding ]
Heb de lampen maar aan gedaanquote:Op donderdag 22 mei 2014 18:25 schreef JamFlava het volgende:
[..]
lucht begint al wel wat donker te worden.
quote:Op donderdag 22 mei 2014 18:52 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Gaat nog wel door deze avond/nacht
Droogste plekje van Duitsland noemde je het. Ik ben compleet doorweekt en kreeg met moeite de autodeur weer openquote:
Ik heb 1 boem gehoord een minuut of 10 geleden.quote:Op donderdag 22 mei 2014 18:56 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Ben alleen bang dat de donder en bliksem langs Duitsland trekken en wij alles missen.
Ik nog heul niks gehoord en zover wonen wij niet van elkaar af.quote:Op donderdag 22 mei 2014 19:01 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik heb 1 boem gehoord een minuut of 10 geleden.
Ja het ging even flink tekeer hč, 35 mm in 2 minuten of zoquote:Op donderdag 22 mei 2014 18:55 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Droogste plekje van Duitsland noemde je het. Ik ben compleet doorweekt en kreeg met moeite de autodeur weer open!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |