Ja, gister was het ook maar ruk bij ons. Maar vanochtend wel regen gehad in Assenquote:Op donderdag 22 mei 2014 11:54 schreef bondage het volgende:
Ik ben benieuwd wat we hier in Assen gaan krijgen. Camera ligt al klaar
Kom hierheen dan, gaan we naakt in de regen dansenquote:Op donderdag 22 mei 2014 12:00 schreef Djeez het volgende:
[..]
Ja, gister was het ook maar ruk bij ons. Maar vanochtend wel regen gehad in Assen
Strak plan, koelt het lekker af.quote:Op donderdag 22 mei 2014 12:02 schreef bondage het volgende:
[..]
Kom hierheen dan, gaan we naakt in de regen dansen
Voor jouw regio. Lijkt geluk te hebben.quote:Op donderdag 22 mei 2014 12:04 schreef Djeez het volgende:
[..]
Strak plan, koelt het lekker af.
Ohja, weet iemand het weer voor morgennacht? Dat ivm meteorietenregen
Bedankt! En weer schijtweer met Hemelvaart helaasquote:Op donderdag 22 mei 2014 12:11 schreef Dven het volgende:
[..]
Voor jouw regio. Lijkt geluk te hebben.
[ afbeelding ]
Quote uit lange post bovenaan deze pagina: In de namiddag en avond trekt de buienlijn van zuidwest naar noordoost over het land.quote:
Geilquote:Op donderdag 22 mei 2014 13:53 schreef INViCTuS het volgende:
GUIDANCE:
Bij de trog vanmiddag en vanavond multicell en kans op squall line, schering neemt sterk toe, zowel de 0-3 km (30-50 kn) als de 0-6 km schering (60-80 kn). CAPE ligt rond de 700, lokaal 1000 J/kg. Lucht is aanmerkelijk droger geworden.In de progtemps is dat ook zichtbaar waarbij EC vaak wat droger is dan de andere hetgeen het geringere neerslagsignaal van EC kan verklaren. Bij de buien een duidelijk onweerssignaal in Harmonie, lokaal zelfs tot rond de 200 ontladingen/5 min. KOUW heeft de kans op >100 ontl/5 min rond de 20-30%. Hagel is mogelijk.
Ik denk eerlijk gezegd dat die twee storingen nog oplossen en er aan het begin van de avond een nieuwe ontstaat.quote:Op donderdag 22 mei 2014 14:29 schreef Adrie072 het volgende:
Als je nu op de europese buienradar kijkt, welke storing moet je dan in de gaten houden. Die uit zuidwest Frankrijk komt of die storing uit oost Frankrijk?
Ik ben gek op uitjesquote:Op donderdag 22 mei 2014 14:53 schreef Angry_Bird het volgende:
Grappig hoe er steeds buitjes ontstaan in de buurt van Apeldoorn/Deventer.
Niet slecht. Niet slecht.quote:Op donderdag 22 mei 2014 14:59 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Uitjes op de hamburger
[ afbeelding ]
Veluwequote:Op donderdag 22 mei 2014 14:53 schreef Angry_Bird het volgende:
Grappig hoe er steeds buitjes ontstaan in de buurt van Apeldoorn/Deventer.
Kom op noodweerquote:Op donderdag 22 mei 2014 15:38 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Doe de pijltjes eens iets meer naar noord-oost tekenen
Is dit nou dan 'het onweer' waar over gesproken werd? Of moet dat nog ontstaan?quote:
Ik snap geen bal van die kaartjes (quote:Op donderdag 22 mei 2014 12:11 schreef Dven het volgende:
[..]
Voor jouw regio. Lijkt geluk te hebben.
[ afbeelding ]
Simpelgezegd : Hoe meer donker het is, hoe meer bewolking er is.Gelig (Geen idee of dat echt is, want ik ben kleurenblindquote:Op donderdag 22 mei 2014 16:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik snap geen bal van die kaartjes () en wil ook heel graag weer op mijn rug op een open plek in het bos sterren gaan kijken morgenavond/nacht. Vorige keer met de Perseīdenzwerm was zo tof! Regio Rotterdam. Wordt dat wat, denk je? Halp...
Zie je alles in zwart wit dan?quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:11 schreef Dven het volgende:
[..]
Simpelgezegd : Hoe meer donker het is, hoe meer bewolking er is.Gelig (Geen idee of dat echt is, want ik ben kleurenblind) is ongebewolkt. Voor vrijdagnacht valt er voor regio rijnmond dus weinig zinnigs te zeggen want het loopt allemaal vrij gelijk. Afwachten dus..
[ afbeelding ]
Ah ik snap het nu idd wat meer, het is op dat kaartje voor die tijd ongeveer evenveel donker als lichtgrijs als gelig (ja dat is echt geligquote:Op donderdag 22 mei 2014 16:11 schreef Dven het volgende:
[..]
Simpelgezegd : Hoe meer donker het is, hoe meer bewolking er is.Gelig (Geen idee of dat echt is, want ik ben kleurenblind) is ongebewolkt. Voor vrijdagnacht valt er voor regio rijnmond dus weinig zinnigs te zeggen want het loopt allemaal vrij gelijk. Afwachten dus..
[ afbeelding ]
Nee zo kleurenblind ben ik nietquote:
Super. Hier hetzelfde kaartje amar dan wat ingewikkelderquote:Op donderdag 22 mei 2014 16:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah ik snap het nu idd wat meer, het is op dat kaartje voor die tijd ongeveer evenveel donker als lichtgrijs als gelig (ja dat is echt gelig). Dank je voor je uitleg en het kijken, tof!
Hoe dan?quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:17 schreef Dven het volgende:
[..]
Nee zo kleurenblind ben ik niet
Er is een soort van afwijking in ieder geval. Ik ben er voor afgekeurd bij het KCTballetjessoepen zijn mijn ding niet. Alhoewel ik er verder niet echt last van ondervind ofzo. Kan het noodzakelijke prima onderscheiden. Alleen voor het KCT was het schijnbaar niet goed genoeg. Terwijl ze in Amerika en Australie juist snipers zoeken die die afwijking hebben. Niet eerlijk
![]()
![]()
Geen van die twee in ieder gevalquote:
Volgens mijn kaartje is dat best mogelijk ja.quote:
Het is nog droog, maar zo zal het wel losgaan.quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:31 schreef Dven het volgende:
[..]
Volgens mijn kaartje is dat best mogelijk ja.
Deze namen klinken verzonnen.quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:45 schreef winterstorm666 het volgende:
Het zal me benieuwen hoeveel we hier in Haps van meekrijgen.
Dan kan het verderop in Mill en Oeffelt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |