SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Speciale Bewoners: T-REX, Utokat & Knijntje (die het haasje is)![]()
![]()
Standaard POLL's in de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier kun je de agenda vinden: UTO / Utopia Agendawooblabalurg
Ja precies. Liever een kleurrijke randdebiel.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:53 schreef Flow3r het volgende:
Mocht ik volgende maand elite zijn, dan krijgt Marije mijn stem.
Wat een kleurloos figuur zeg, bah
Klinkt als een introvert typje. Leuk!quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:55 schreef Gert het volgende:
Marijes favo films:
I am Sam
What Dreams Me Come
Boy In The Striped Pyamas
Muziek: ze heeft geen favoriete band. "Ik ga niet naar een concert of zo."
lot moet eruit,minstens op de stoel eindelijk een keerquote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:55 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ja precies. Liever een kleurrijke randdebiel.
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:55 schreef Gert het volgende:
Marijes favo films:
I am Sam
What Dreams Me Come
Boy In The Striped Pyamas
Muziek: ze heeft geen favoriete band. "Ik ga niet naar een concert of zo."
Ja maar haar FADDUUUUUURRRRRRR ..quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:56 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
lot moet eruit,minstens op de stoel eindelijk een keer![]()
Ja, én?quote:
Ik heb liever dat die 2 egocentrische debieltjes Ruud en Billy uit elkaar worden gehaald!!quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:55 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ja precies. Liever een kleurrijke randdebiel.
Gaat niet gebeuren, beschermde status net als Billy .....quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:56 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
lot moet eruit,minstens op de stoel eindelijk een keer![]()
Volgens houjemond is ze gay. Ik val inmiddels bijna in slaap.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:56 schreef PoezeligDing het volgende:
Mijn God, wat een saai wijf. Daar krijgt toch niemand een stijve plasser van.
idem ruud!quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:57 schreef Jian het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren, beschermde status net als Billy .....
Ze .. is.. weleens... vreemd... gegaan...quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Volgens houjemond is ze gay. Ik val inmiddels bijna in slaap.
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:57 schreef Jian het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren, beschermde status net als Billy .....
Maakt mij niks uit hoorquote:
Met haar knuffel zeker....quote:
lot over de zeik helpen door met joey aan te pappenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:58 schreef zwellever het volgende:
Er moet toch een reden zijn waarom die muts gecast is,ben benieuwd wanneer dat er uit komt?
Monteuro in de OP!!quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:59 schreef beequeen het volgende:
De Monteuro is een vrouw. Hoe stoer is dat.
Oh maar dat geloof ik wel. Welke man heeft nou zin in die saaiheid?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:59 schreef PoezeligDing het volgende:
Tegen Robin zat ze stoer te vertellen dat ze heel goed vrienden met mannen kon zijn, zonder seks.
En nu impliceert ze dat dat niet kan.
Ik hoop en hoop bij elke stemronde, maar elke keer als die voorbij is, zitten ze er gewoon nog.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:58 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]ik wil haar in paniek zien daarom zit ik hier al 5 maanden
Ja pfff doet ze vanaf het begin...quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:59 schreef PoezeligDing het volgende:
Tegen Robin zat ze stoer te vertellen dat ze heel goed vrienden met mannen kon zijn, zonder seks.
En nu impliceert ze dat dat niet kan.
Mijn Tarzan gaat er zelfs slap van hangen.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh maar dat geloof ik wel. Welke man heeft nou zin in die saaiheid?
Hoogopgeleid. De school zat zeker op de derde etage o.i.d.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:00 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
Cv marije is ook erg logisch, NOT
Marije is 7 jaar researcher geweest zonder opleiding?
Twee jaar niets gedaan
Vervolgens lerarenopleiding en na 6 maanden voor de klas te staan kiest ze voor utopia.
Voedingsdeskundige via Civas, in 20 lessen :-D
Ze zegt dat ze zeven dagen in de week werkte. Iets met zwemlessen.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:00 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
Cv marije is ook erg logisch, NOT
Marije is 7 jaar researcher geweest zonder opleiding?
Twee jaar niets gedaan
Vervolgens lerarenopleiding en na 6 maanden voor de klas te staan kiest ze voor utopia.
Voedingsdeskundige via Civas, in 20 lessen :-D
Als ze nou beetje stoer is, dan ... laat maarquote:
Dat is toch een ambu medewerkerquote:
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:01 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Mijn Tarzan gaat er zelfs slap van hangen.
Zoiets.. dat heeft hij zelfs aan de telefoon vertelt. Daarna hadden ze ineens geen stroom meer.. Gek he?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:02 schreef beequeen het volgende:
De Monteuro vraagt aan Gio of ze geen technische werkzaamheden hebben verricht.
Gio zegt van niet. Hij heeft toch ergens een draadje doorgeknipt?
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:01 schreef Gert het volgende:
Onze hoelahoep retard.: "Da is voog mij een peulesjil sjat"
Krijg ik van niemandquote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:56 schreef PoezeligDing het volgende:
Mijn God, wat een saai wijf. Daar krijgt toch niemand een stijve plasser van.
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:03 schreef beequeen het volgende:
[..]![]()
Gebruik je daar een vertaalmachine voor?
Ik hoor het woord febo vaker langskomen, wat wordt hier mee bedoeld?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:04 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Volgens mij ligt de aardlek er bij de febo uit.
Weet je dat nou nog niet joeziquote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:05 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik hoor het woord febo vaker langskomen, wat wordt hier mee bedoeld?
de regiequote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:05 schreef Joezi het volgende:
[..]
Dat heb ik ook al eens gezegd, wat een sneuheid of niet.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:01 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Hoogopgeleid. De school zat zeker op de derde etage o.i.d.
Omdat regie altijd bij de febo eet.quote:
snap m nog steeds niet, de ene zegt regie, de ander zegt redactie, ik hoor ook hier en daar een Kees. Ik vind het verwarrend als newbie.quote:
DGK: daar konden ze "achter" eten, snuiven zuipen. Kroketten kregen ze daar (van wat ik gehoord heb.. Vandaar FEBO (naar de bekende niet-te-vreten-muur-vreetschuur)quote:
Omdat ze bij Talpa zo slecht betaald worden dat ze tijdens hun vrije dagen bijbeunen bij de Febo.quote:
aaaahquote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:07 schreef Burner82 het volgende:
[..]
DGK: daar konden ze "achter" eten, snuiven zuipen. Kroketten kregen ze daar (van wat ik gehoord heb.. Vandaar FEBO (naar de bekende niet-te-vreten-muur-vreetschuur)
Zowel leerkrachten als militair ambtenaar komen in aanmerking voor bovenwettelijke WW als ze werkeloos worden.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:07 schreef Flow3r het volgende:
Krijgen leerkrachten eigenlijk nog een speciale behandeling want ' semi-overheid ' of zo?
Zowel Rienk als Marije hebben de pabo gedaan en vervolgens doen ze niks met die opleiding
Rienk heeft de pabo niet afgemaakt dacht ik.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:07 schreef Flow3r het volgende:
Krijgen leerkrachten eigenlijk nog een speciale behandeling want ' semi-overheid ' of zo?
Zowel Rienk als Marije hebben de pabo gedaan en vervolgens doen ze niks met die opleiding
Ge wit 't ooit nooit niequote:
dan blijf jij alleen over joezi mag je in je eentje commentaar gevenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:07 schreef Joezi het volgende:
[..]
aaaah
Alle DGK fans de COS uit!Dit is UTOPIO!!!
Ah, vandaar. lekker makkelijk dusquote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:08 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Zowel leerkrachten als militair ambtenaar komen in aanmerking voor bovenwettelijke WW als ze werkeloos worden.
En volgens mij pedagogiek, niet pabo.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:08 schreef zwellever het volgende:
[..]
Rienk heeft de pabo niet afgemaakt dacht ik.
Ik mag ook blijven danquote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:09 schreef Dutchmannew het volgende:
[..]
dan blijf jij alleen over joezi mag je in je eentje commentaar geven
mooi ik heb pauze dusquote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:09 schreef Dutchmannew het volgende:
[..]
Ik zie geen enkel verschil met DGK hoor.quote:
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:07 schreef Flow3r het volgende:
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:09 schreef Dutchmannew het volgende:
[..]
Ik wel dat was niet zo erg gescript als hier...... en daar waren minder SLquote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zie geen enkel verschil met DGK hoor.
Dat vroeg je al vaker en kreeg je al antwoord op.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:05 schreef Joezi het volgende:
[..]
ik denk er ook zo over hoorquote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:12 schreef Joezi het volgende:
Pfff Isabella weer met haar bekrompen meningAan iemand zitten is einde relatie.
Dan heb je niet goed opgelet. DGK werd na een half jaar bijna helemaal gescript. Vraag maar aan Kees. Oh wacht......quote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:11 schreef Dutchmannew het volgende:
Ik wel dat was niet zo erg gescript als hier...... en daar waren minder SL
dat kwam niet van emil uitquote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:13 schreef Urb het volgende:
Emil "Een zoentje is al teveel"
Scheelde niet veel bij Robin's afscheid dan.
Precies.. vind dat geen rare mening hoor, laat staan bekrompen..quote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:12 schreef Capaja het volgende:
[..]
ik denk er ook zo over hoor
niet vozen met een ander , anders kun je gaan
pff op vakantie ofzo toch wel?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:12 schreef Capaja het volgende:
[..]
ik denk er ook zo over hoor
niet vozen met een ander , anders kun je gaan
nopequote:
Alleen op een gangbang vakantiequote:
op speciale gelegenheden Vanessa stylequote:
Dan ben je toch dronken, dus boeiiieee.quote:
OCD olee oleeeeequote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:16 schreef Boca_Raton het volgende:
Elk druppeltje wat op het aanrecht valt, wordt onmiddellijk weggeveegd met Het Gele Doekje©.
Dwangmatig als de neten.
Gewoon de volgende dag ontkennen, dan is het nooit gebeurd en mensen zien dingen die er niet zijn.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dan ben je toch dronken, dus boeiiieee.
En de foto's geven een vertekend beeld!quote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
Gewoon de volgende dag ontkennen, dan is het nooit gebeurd en mensen zien dingen die er niet zijn.
Oma, mogen we dat recept van je hebben? Of is het een groot familie geheim? Klinkt namelijk heel erg lekker!quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:24 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Die kant en klare zijn niet te knagen.
ik maak altijd zelf kaaskroketten, veel lekkerder![]()
Toch raar dat ze daar bij dit programma weer van afgestapt zijn. In Utopia is alles echt.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dan heb je niet goed opgelet. DGK werd na een half jaar bijna helemaal gescript. Vraag maar aan Kees. Oh wacht......
Is maar half uurtjequote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:22 schreef houdjemond het volgende:
Trouwens wel tof dat je zonder abbo weer kan kijken..
Je hebt toch niet meer dan een uur per dag gewerkt he?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:23 schreef HOUMUHTEGEJONGUH het volgende:
Ik heb 117 euro verdient met 11 dagen werken, welk 5 delig schilderij zal ik kopen van billy.
Gek geworden jong??quote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:23 schreef HOUMUHTEGEJONGUH het volgende:
Ik heb 117 euro verdient met 11 dagen werken, welk 5 delig schilderij zal ik kopen van billy.
Je kunt altijd hopenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:17 schreef Joezi het volgende:
Hypocriete COS, ik weet zeker dat alle COSvrouwen vreemdgaan.. Walgelijk!
Nee, zij is de meesteres he... strak leren pakje, zweepje in haar hand...quote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:25 schreef oma-Nijn het volgende:
Kunnen ze bij dat drankorgel niet een bal in haar bek duwen, desnoods met wodka smaak
Niks is wat het lijkt.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:20 schreef Scrutinizer het volgende:
Toch raar dat ze daar bij dit programma weer van afgestapt zijn. In Utopia is alles echt.
Wodka bal, latex SM pakje, en hoppa, klaar voor de darkroom komende donderdag!quote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:25 schreef oma-Nijn het volgende:
Kunnen ze bij dat drankorgel niet een bal in haar bek duwen, desnoods met wodka smaak
Lijkt leek me ook wel iets voor Lot.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:25 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Nee, zij is de meesteres he... strak leren pakje, zweepje in haar hand...
haha nee,quote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:24 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Je hebt toch niet meer dan een uur per dag gewerkt he?
Het is leer, niet stretch.quote:
Als je in een privésessie naar de stream kijkt kun je 'm na een half uur weer gewoon refreshen.quote:
Ook een goede!quote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als je in een privésessie naar de stream kijkt kun je 'm na een half uur weer gewoon refreshen.
Ze heeft gewoon de pest in dat ze aan de koffie zit, en niet aan de drankquote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:27 schreef marjan64 het volgende:
wat een vals kreng die vanas
zeggen dat het water goed is
dan halve glas leeggooien en vullen met heet water
kutwijf is hetquote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:28 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ze heeft gewoon de pest in dat ze aan de koffie zit, en niet aan de drank
Gepureerde tampons.quote:
Ah, die heb ik inderdaad volgens mij in het begin ook gebruikt toen ik geen abo had.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als je in een privésessie naar de stream kijkt kun je 'm na een half uur weer gewoon refreshen.
Ook Nico likt lekker van het lepeltje, stopt het in een pot weet niet wat en pureert lekker door.quote:
Dat zal Andrea wel geplant hebben.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:32 schreef beequeen het volgende:
Dus de akkkkuuuurrrr ligt vol met glaswol? Wtf.
Klinkt alsof dat refresh prive gebeuren, dat et een soort gateway drug is :Squote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:29 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ah, die heb ik inderdaad volgens mij in het begin ook gebruikt toen ik geen abo had.
Kreeg wel 20 keer op een dag die Ron en Don ofzo, dat was wel irritant.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:34 schreef theDC het volgende:
[..]
Klinkt alsof dat refresh prive gebeuren, dat et een soort gateway drug is :S
Hoe gaat het met het afvallen van Lot? Is ze er al afgevallen?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:32 schreef zwellever het volgende:
Onderhand iedereen al gehoela hoeped behalve het varken waar dat ding voor bedoeld is?
Niet wat laat voor bodemonderzoek ivm het kweken van consumptie groente?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:32 schreef beequeen het volgende:
Dus de akkkkuuuurrrr ligt vol met glaswol? Wtf.
Misschien dat ze de as van die tonnen hebben gebruikt als mest oid, weet et ook niet.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:35 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Niet wat laat voor bodemonderzoek ivm het kweken van consumptie groente?
Heelder? wat is dat?quote:
De reclames op dit moment zijn iets minder irritant en het niveauverschil in geluid is iets minder groot.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:35 schreef Punkman het volgende:
[..]
Kreeg wel 20 keer op een dag die Ron en Don ofzo, dat was wel irritant.
Dat is dan een vooruit gang.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De reclames op dit moment zijn iets minder irritant en het niveauverschil in geluid is iets minder groot.
Limbo's moet je niet op de radio of tv horenquote:
En uit Brabant of Limburg komen.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:37 schreef Ginosa het volgende:
Moet je per se lesbo zijn om daar te logeren?!?!
Klinkt niet echt als Haerle...quote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:38 schreef danilel het volgende:
[..]
Heerlen............die Heerlenaren zelf zeggen dan Heelder
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:38 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Limbo's moet je niet op de radio of tv horen
Is rechts een omgebouwde?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:37 schreef 5thencounter het volgende:
Gezelliii.. twéé ehh dinges voor Lautje..Thx Regie
![]()
[ afbeelding ]
Ah, als een klein kind duikt ze weer d'r nest in.quote:
oooooooquote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:38 schreef Urb het volgende:
Marije heeft gezegd dat ze Billy eruit moest stemmen om achter Ruud aan te gaan en Ruud heeft haar gegoogled? Billy over de zeik.
Dat kan me niet lang genoeg durenquote:
Wie?quote:
voor de errste keer is het een geweldige streamquote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:39 schreef Punkman het volgende:
Waarom altijd die streams op dat kansloze duo.
De vlinder en de geweldige grappenmakker.
Wat is Billy's probleem danquote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:38 schreef Urb het volgende:
Marije heeft gezegd dat ze Billy eruit moest stemmen om achter Ruud aan te gaan en Ruud heeft haar gegoogled? Billy over de zeik.
Ik ben gelukkig beter in ABN... Ze praten ook ABN, alleen een ernstig accent... Dat valt bij mij ook meequote:
ruud heeft haar gegoogled !quote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:40 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Wat is Billy's probleem dan![]()
Marije heeft haar er niet uitgestemd, dus geen probleem toch
Geef het 5 minutenquote:
Klinkt als een fijne vrijdagavondquote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:40 schreef theDC het volgende:
Laura heb straks een trio, en Ruud en Bil ruzie. Zolang Lot maar focust op het uitgeven van geld, vinnik het best.
Misschien dan nu even het geluid aan zetten.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:40 schreef Capaja het volgende:
[..]
voor de errste keer is het een geweldige stream
welnee, half uurtje en dan slikt ze weer 23 cm zoete koekquote:
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:40 schreef goldenoldie het volgende:
[..]
10 minuten en dan is het toch weer goed
dat dusquote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:41 schreef beequeen het volgende:
Er is wrs iets te weinig tv gemaakt vandaag.
Kan ze lekker in het atelier gaan meurenquote:
Kijk, zo'n uitspraak geeft de kijker weer moed !!!quote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:39 schreef Marjeltje het volgende:
mooi en daar is de reden waarom marije gecast is. Die gaat billy tot een lopend wrak maken
Jaloers op Marijequote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:43 schreef Copycat het volgende:
Wat is nu weer de aanleiding voor de ruzie?
Ruud heeft Marije op google opgezocht, maar ze is niet jaloersquote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:43 schreef Copycat het volgende:
zo'n kuurtje tegen schimmel hut brengt emotie's meequote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:42 schreef Kaleddi het volgende:
32 jaar, trillend op m'n benen !
[ afbeelding ]
Nou, Ruud gaat niet weg, die vinnet wel beeestquote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:41 schreef Ginosa het volgende:
Schiet me ineens te binnen als nieuw tv-momentje: 1 van beiden vraagt 24-uur aan = drama en daarna is diegene weer terug = weer drama. Zou het?!
dus heeft billy een VET probleemquote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:44 schreef theDC het volgende:
[..]
Nou, Ruud gaat niet weg, die vinnet wel beeest
Maar als Billy weg gaat, dan laat ze ruimte over voor Marije, kan Ruud weer z'n tv momentje pakken
Daar hebben ze op geBBQd.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:44 schreef Injetta het volgende:
Jezus.. ik moet ook kotsen van die 2. Wat is dat dan met glasvezel??
Ik denk dat Ruud haar uitlachte vanwege dat T-shirt wat ze aanheeft.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:43 schreef Copycat het volgende:
ruud zou pas tv maken als die vanavond ff marije pakt, terwijl billy komt binnenlopenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:44 schreef theDC het volgende:
[..]
Nou, Ruud gaat niet weg, die vinnet wel beeest
Maar als Billy weg gaat, dan laat ze ruimte over voor Marije, kan Ruud weer z'n tv momentje pakken
En drie dagen genegeerd hebbenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:43 schreef kaatje50 het volgende:
Mijn man zou al lang omgedraaid zijn, als ik me zo zou gedragen. Die loopt echt niet achter me aan
Ja eet smakelijk allemaal mensen.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:44 schreef Injetta het volgende:
Jezus.. ik moet ook kotsen van die 2. Wat is dat dan met glaswol??
Nee, dat niet. Maar als ik zo kinderachtig ging lopen doen en steeds weglopen, liet hij me gewoon gaan, tot ik gekalmeerd zou zijn....quote:
Dan krijgen die ook een keertje waar voor hun geldquote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:46 schreef Urb het volgende:
Lekker ruzie maken terwijl er gasten zijn, is toch TOP!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |