Jaloers op Marijequote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:43 schreef Copycat het volgende:
Wat is nu weer de aanleiding voor de ruzie?
Ruud heeft Marije op google opgezocht, maar ze is niet jaloersquote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:43 schreef Copycat het volgende:
zo'n kuurtje tegen schimmel hut brengt emotie's meequote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:42 schreef Kaleddi het volgende:
32 jaar, trillend op m'n benen !
[ afbeelding ]
Nou, Ruud gaat niet weg, die vinnet wel beeestquote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:41 schreef Ginosa het volgende:
Schiet me ineens te binnen als nieuw tv-momentje: 1 van beiden vraagt 24-uur aan = drama en daarna is diegene weer terug = weer drama. Zou het?!
dus heeft billy een VET probleemquote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:44 schreef theDC het volgende:
[..]
Nou, Ruud gaat niet weg, die vinnet wel beeest
Maar als Billy weg gaat, dan laat ze ruimte over voor Marije, kan Ruud weer z'n tv momentje pakken
Daar hebben ze op geBBQd.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:44 schreef Injetta het volgende:
Jezus.. ik moet ook kotsen van die 2. Wat is dat dan met glasvezel??
Ik denk dat Ruud haar uitlachte vanwege dat T-shirt wat ze aanheeft.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:43 schreef Copycat het volgende:
ruud zou pas tv maken als die vanavond ff marije pakt, terwijl billy komt binnenlopenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:44 schreef theDC het volgende:
[..]
Nou, Ruud gaat niet weg, die vinnet wel beeest
Maar als Billy weg gaat, dan laat ze ruimte over voor Marije, kan Ruud weer z'n tv momentje pakken
En drie dagen genegeerd hebbenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:43 schreef kaatje50 het volgende:
Mijn man zou al lang omgedraaid zijn, als ik me zo zou gedragen. Die loopt echt niet achter me aan
Ja eet smakelijk allemaal mensen.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:44 schreef Injetta het volgende:
Jezus.. ik moet ook kotsen van die 2. Wat is dat dan met glaswol??
Nee, dat niet. Maar als ik zo kinderachtig ging lopen doen en steeds weglopen, liet hij me gewoon gaan, tot ik gekalmeerd zou zijn....quote:
Dan krijgen die ook een keertje waar voor hun geldquote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:46 schreef Urb het volgende:
Lekker ruzie maken terwijl er gasten zijn, is toch TOP!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |