SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Speciale Bewoners: T-REX, Utokat & Knijntje (die het haasje is)![]()
![]()
Standaard POLL's in de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier kun je de agenda vinden: UTO / Utopia Agendawooblabalurg
Ja precies. Liever een kleurrijke randdebiel.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:53 schreef Flow3r het volgende:
Mocht ik volgende maand elite zijn, dan krijgt Marije mijn stem.
Wat een kleurloos figuur zeg, bah
Klinkt als een introvert typje. Leuk!quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:55 schreef Gert het volgende:
Marijes favo films:
I am Sam
What Dreams Me Come
Boy In The Striped Pyamas
Muziek: ze heeft geen favoriete band. "Ik ga niet naar een concert of zo."
lot moet eruit,minstens op de stoel eindelijk een keerquote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:55 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ja precies. Liever een kleurrijke randdebiel.
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:55 schreef Gert het volgende:
Marijes favo films:
I am Sam
What Dreams Me Come
Boy In The Striped Pyamas
Muziek: ze heeft geen favoriete band. "Ik ga niet naar een concert of zo."
Ja maar haar FADDUUUUUURRRRRRR ..quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:56 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
lot moet eruit,minstens op de stoel eindelijk een keer![]()
Ja, én?quote:
Ik heb liever dat die 2 egocentrische debieltjes Ruud en Billy uit elkaar worden gehaald!!quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:55 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ja precies. Liever een kleurrijke randdebiel.
Gaat niet gebeuren, beschermde status net als Billy .....quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:56 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
lot moet eruit,minstens op de stoel eindelijk een keer![]()
Volgens houjemond is ze gay. Ik val inmiddels bijna in slaap.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:56 schreef PoezeligDing het volgende:
Mijn God, wat een saai wijf. Daar krijgt toch niemand een stijve plasser van.
idem ruud!quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:57 schreef Jian het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren, beschermde status net als Billy .....
Ze .. is.. weleens... vreemd... gegaan...quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Volgens houjemond is ze gay. Ik val inmiddels bijna in slaap.
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:57 schreef Jian het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren, beschermde status net als Billy .....
Maakt mij niks uit hoorquote:
Met haar knuffel zeker....quote:
lot over de zeik helpen door met joey aan te pappenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:58 schreef zwellever het volgende:
Er moet toch een reden zijn waarom die muts gecast is,ben benieuwd wanneer dat er uit komt?
Monteuro in de OP!!quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:59 schreef beequeen het volgende:
De Monteuro is een vrouw. Hoe stoer is dat.
Oh maar dat geloof ik wel. Welke man heeft nou zin in die saaiheid?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:59 schreef PoezeligDing het volgende:
Tegen Robin zat ze stoer te vertellen dat ze heel goed vrienden met mannen kon zijn, zonder seks.
En nu impliceert ze dat dat niet kan.
Ik hoop en hoop bij elke stemronde, maar elke keer als die voorbij is, zitten ze er gewoon nog.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:58 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]ik wil haar in paniek zien daarom zit ik hier al 5 maanden
Ja pfff doet ze vanaf het begin...quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:59 schreef PoezeligDing het volgende:
Tegen Robin zat ze stoer te vertellen dat ze heel goed vrienden met mannen kon zijn, zonder seks.
En nu impliceert ze dat dat niet kan.
Mijn Tarzan gaat er zelfs slap van hangen.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh maar dat geloof ik wel. Welke man heeft nou zin in die saaiheid?
Hoogopgeleid. De school zat zeker op de derde etage o.i.d.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:00 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
Cv marije is ook erg logisch, NOT
Marije is 7 jaar researcher geweest zonder opleiding?
Twee jaar niets gedaan
Vervolgens lerarenopleiding en na 6 maanden voor de klas te staan kiest ze voor utopia.
Voedingsdeskundige via Civas, in 20 lessen :-D
Ze zegt dat ze zeven dagen in de week werkte. Iets met zwemlessen.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:00 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
Cv marije is ook erg logisch, NOT
Marije is 7 jaar researcher geweest zonder opleiding?
Twee jaar niets gedaan
Vervolgens lerarenopleiding en na 6 maanden voor de klas te staan kiest ze voor utopia.
Voedingsdeskundige via Civas, in 20 lessen :-D
Als ze nou beetje stoer is, dan ... laat maarquote:
Dat is toch een ambu medewerkerquote:
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:01 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Mijn Tarzan gaat er zelfs slap van hangen.
Zoiets.. dat heeft hij zelfs aan de telefoon vertelt. Daarna hadden ze ineens geen stroom meer.. Gek he?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:02 schreef beequeen het volgende:
De Monteuro vraagt aan Gio of ze geen technische werkzaamheden hebben verricht.
Gio zegt van niet. Hij heeft toch ergens een draadje doorgeknipt?
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:01 schreef Gert het volgende:
Onze hoelahoep retard.: "Da is voog mij een peulesjil sjat"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |