Krijg ik van niemandquote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:56 schreef PoezeligDing het volgende:
Mijn God, wat een saai wijf. Daar krijgt toch niemand een stijve plasser van.
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:03 schreef beequeen het volgende:
[..]![]()
Gebruik je daar een vertaalmachine voor?
Ik hoor het woord febo vaker langskomen, wat wordt hier mee bedoeld?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:04 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Volgens mij ligt de aardlek er bij de febo uit.
Weet je dat nou nog niet joeziquote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:05 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik hoor het woord febo vaker langskomen, wat wordt hier mee bedoeld?
de regiequote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:05 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik hoor het woord febo vaker langskomen, wat wordt hier mee bedoeld?
Dat heb ik ook al eens gezegd, wat een sneuheid of niet.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:01 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Hoogopgeleid. De school zat zeker op de derde etage o.i.d.
Omdat regie altijd bij de febo eet.quote:
snap m nog steeds niet, de ene zegt regie, de ander zegt redactie, ik hoor ook hier en daar een Kees. Ik vind het verwarrend als newbie.quote:
DGK: daar konden ze "achter" eten, snuiven zuipen. Kroketten kregen ze daar (van wat ik gehoord heb.. Vandaar FEBO (naar de bekende niet-te-vreten-muur-vreetschuur)quote:
Omdat ze bij Talpa zo slecht betaald worden dat ze tijdens hun vrije dagen bijbeunen bij de Febo.quote:
aaaahquote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:07 schreef Burner82 het volgende:
[..]
DGK: daar konden ze "achter" eten, snuiven zuipen. Kroketten kregen ze daar (van wat ik gehoord heb.. Vandaar FEBO (naar de bekende niet-te-vreten-muur-vreetschuur)
Zowel leerkrachten als militair ambtenaar komen in aanmerking voor bovenwettelijke WW als ze werkeloos worden.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:07 schreef Flow3r het volgende:
Krijgen leerkrachten eigenlijk nog een speciale behandeling want ' semi-overheid ' of zo?
Zowel Rienk als Marije hebben de pabo gedaan en vervolgens doen ze niks met die opleiding
Rienk heeft de pabo niet afgemaakt dacht ik.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:07 schreef Flow3r het volgende:
Krijgen leerkrachten eigenlijk nog een speciale behandeling want ' semi-overheid ' of zo?
Zowel Rienk als Marije hebben de pabo gedaan en vervolgens doen ze niks met die opleiding
Ge wit 't ooit nooit niequote:
dan blijf jij alleen over joezi mag je in je eentje commentaar gevenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:07 schreef Joezi het volgende:
[..]
aaaah
Alle DGK fans de COS uit!Dit is UTOPIO!!!
Ah, vandaar. lekker makkelijk dusquote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:08 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Zowel leerkrachten als militair ambtenaar komen in aanmerking voor bovenwettelijke WW als ze werkeloos worden.
En volgens mij pedagogiek, niet pabo.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:08 schreef zwellever het volgende:
[..]
Rienk heeft de pabo niet afgemaakt dacht ik.
Ik mag ook blijven danquote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:09 schreef Dutchmannew het volgende:
[..]
dan blijf jij alleen over joezi mag je in je eentje commentaar geven
mooi ik heb pauze dusquote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:09 schreef Dutchmannew het volgende:
[..]
dan blijf jij alleen over joezi mag je in je eentje commentaar geven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |