Je kunt altijd hopenquote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:17 schreef Joezi het volgende:
Hypocriete COS, ik weet zeker dat alle COSvrouwen vreemdgaan.. Walgelijk!
Nee, zij is de meesteres he... strak leren pakje, zweepje in haar hand...quote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:25 schreef oma-Nijn het volgende:
Kunnen ze bij dat drankorgel niet een bal in haar bek duwen, desnoods met wodka smaak
Niks is wat het lijkt.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:20 schreef Scrutinizer het volgende:
Toch raar dat ze daar bij dit programma weer van afgestapt zijn. In Utopia is alles echt.
Wodka bal, latex SM pakje, en hoppa, klaar voor de darkroom komende donderdag!quote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:25 schreef oma-Nijn het volgende:
Kunnen ze bij dat drankorgel niet een bal in haar bek duwen, desnoods met wodka smaak
Lijkt leek me ook wel iets voor Lot.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:25 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Nee, zij is de meesteres he... strak leren pakje, zweepje in haar hand...
haha nee,quote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:24 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Je hebt toch niet meer dan een uur per dag gewerkt he?
Het is leer, niet stretch.quote:
Als je in een privésessie naar de stream kijkt kun je 'm na een half uur weer gewoon refreshen.quote:
Ook een goede!quote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als je in een privésessie naar de stream kijkt kun je 'm na een half uur weer gewoon refreshen.
Ze heeft gewoon de pest in dat ze aan de koffie zit, en niet aan de drankquote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:27 schreef marjan64 het volgende:
wat een vals kreng die vanas
zeggen dat het water goed is
dan halve glas leeggooien en vullen met heet water
kutwijf is hetquote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:28 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ze heeft gewoon de pest in dat ze aan de koffie zit, en niet aan de drank
Gepureerde tampons.quote:
Ah, die heb ik inderdaad volgens mij in het begin ook gebruikt toen ik geen abo had.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als je in een privésessie naar de stream kijkt kun je 'm na een half uur weer gewoon refreshen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |